Je klinkt een beetje gefrustreerd.quote:
+ Portugal weet eigenlijk nooit echt te overtuigen op 'n WK. (Nederland kan alleen niet van ze winnen maar goedquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wetende dat het de ex is van Giel Beelen, zou je haar nog doen?
[ afbeelding ]
FIFA werkt eenmaal volgens een systeem.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Had deze kut pot om 3 uur gedaan. Kut Fifa
Deze wedstrijd is deprimerendquote:
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?quote:
De prins van Nigeria heeft schijnbaar miljoenen geboden aan Blatterquote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Had deze kut pot om 3 uur gedaan. Kut Fifa
iedereen daar lijkt wel doof en blindquote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Die kerel van Iran die deed of hij doof en blind was
Als je ID geverifieerd is wel, ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef Xaxax het volgende:
IK HEB BIJ BWIN INGEZET...
BETALEN DIE ECHT UIT?
Nee, je blijft er toch aan denken, en ze heeft waarschijnlijk alle denkbare ziektes opgelopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wetende dat het de ex is van Giel Beelen, zou je haar nog doen?
[ afbeelding ]
Frankrijk-Hondurasquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Welke wedstrijden had je dan op ingezet? Ik kan met 5 euro 44 euro winnen met 4 wedstrijden
Vind je dit ook sexyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk shootoutsquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef hottentot het volgende:
Mag toch hopen dat er geen verlenging is...
Maak je borst maar nat.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef hottentot het volgende:
Mag toch hopen dat er geen verlenging is...
Ik heb er ook eentje voor alors gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?
quote:
Is ze wel gezellig? Anders heeft ze geen nut.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Het is maar beter ook dat Alors dik is, anders was ze te perfect.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je dit ook sexyJe hebt hele mooie handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Lekker hoor, wel balen nu danquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Frankrijk-Honduras
Argentinie-Bosnie
Duitsland Portugal
Iran-Nigeria
was 1 poule waar ik op ingezet heb. Odds waren 28,5
Ik zou het niet weten. Het is niet te hopen. Ik heb nu het gevoel dat ik speciaal ben.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?
Ze houdt van voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ze wel gezellig? Anders heeft ze geen nut.
[..]
Vind je dit ook sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Gelukkig ben ik geen vrouw, want anders zou ik 9 maanden misselijk worden na een zaadwedstrijd en een kutwedstrijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef BlueMage het volgende:
Verder...wat 'n zaadwedstrijd dit ook weer.![]()
[..]
Vind je dit ook sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Statistisch gezien beter.quote:
Die van mij was eerder. Ik ben specialer.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het is niet te hopen. Ik heb nu het gevoel dat ik speciaal ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |