Ja. Ik werd net ook een racist genoemd.quote:
pics or it didnt happenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dit is nog interessanter.
De spelers van de Kroatische ploeg wensen niet meer met de pers te praten. Men wilde de nederlaag tegen Brazilië (3-1) van zich afspoelen in het zwembad, zonder zwembroek weliswaar. Enkele fotografen verstopten zich in de bosjes en publiceerden tientallen foto’s van de blote heren op internet.
Loting enzquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef OllieWilliams het volgende:
waarom is deze wedstrijd primetimelaat dit lekker om half 5 's ochtends zien ofzo
quote:
dan moeten we vriendjes wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Ik werd net ook een racist genoemd.
Oh. Oké.quote:
Edwin Mosesquote:
rawr. Ik komquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johannes aan Littlerabbit
ik heb een isketch room gemaakt en ga nu een lokroep doen.
Ik lach het DM systeem nu gewoon uit.
kun je mij even in dat massabericht gooien van isketch?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
iSketch is voor homo's.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
neequote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Speelt Iran een beetje goed? Heb het tot nu toe gemist.
Nee onmogelijk met zo'n team.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Nederland is er niks bijquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Onnoman het volgende:
Als Nederland hier tegen zou spelen zouden ze in minuut 80 gaan douchen..
die gasten krijgen het in 10 minuten toch niet meer recht getrokken
Dat vinden wij helemaal niet erg.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik blijf Haxball trouw.
Jammer dat jullie dat niet kunnen.
Jij zei het.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit wordt serieus nog 4-4 ofzo. IK HEB HET GEZEGD.
Kan iemand deze idioot een infraction geven?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
van persie in zn eentje vliegt over deze gasten heen.. ik zweer je
Karinaquote:
Karina natuurlijkquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef Monolith het volgende:
Arno insinueert dat er blanke leiding moet komen voor Nigeria.
Iemand die doelgerichter te werk gaat dan deze twee teamsquote:
Thanks Hensquote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
dispersion of zn one flies over these guys back .. I swear
hoe krijg je het voor elkaar om deze wedstrijd in verband te brengen met moslimsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Onnoman het volgende:
die moslims kunnen gewoon echt fucking NIKS maar dan ook NIKS goed..
oja.. voortplanten
WIC mentaliteit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef Monolith het volgende:
Arno insinueert dat er blanke leiding moet komen voor Nigeria.
heb het gewijzigdquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om deze wedstrijd in verband te brengen met moslims
Goeie theorie wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb het idee dat Afrikanen in het algemeen gewoon moeite lijken te hebben met het woord systeem. Daarom ontbreekt er in de meeste landen ook een systeem. Niet alleen bij het voetbal, maar ook op landelijk niveau..
Denk niet dat ik daar voor op blijf.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ghana mag straks wel shinen ter compensatie.
idd. geen structuur maar chaos, geen collectief, dus tegenovergestelde van Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb het idee dat Afrikanen in het algemeen gewoon moeite lijken te hebben met het woord systeem. Daarom ontbreekt er in de meeste landen ook een systeem. Niet alleen bij het voetbal, maar ook op landelijk niveau..
Zij kunnen weer andere dingen beter. Mensen beroven, neersteken, verkrachten enz. Handige skills als je voor Kony of Mugabe werkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Huntelaar hebben we nodig als V Persie weer faalt, waarschijnlijk overmorgenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we Huntelaar aan Iran doneren
gelukkig geen vuvuzela'squote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Grifte het volgende:
Al die teringtoeters altijd bij die Afrikaantjes op de tribune
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe speel je Curva Fener?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Voor in de rust: http://curvefever.com/play2.php
naam: fokforum
pw: alba
Wat heeft Iran aan hem?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we Huntelaar aan Iran doneren
Wel alle ballen de 16 in mikken, want daar buiten kan Huntelaar nietsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huntelaar hebben we nodig als V Persie weer faalt, waarschijnlijk overmorgen
Zelfs dat verloopt chaotisch en zonder structuur, tegenovergestelde van de maffia dusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zij kunnen weer andere dingen beter. Mensen beroven, neersteken, verkrachten enz. Handige skills als je voor Kony of Mugabe werkt.
Zo! Karina heeft gesprokenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo he? Je weet best wat ik bedoel man.
Als je je verveelt ga wat anders doen.
Hm ja. Bij Ivoorkust zijn ze individueel ook veel beter dan als team.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
mooi gesproken..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kap een met die polls.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: WIE WINT ER?
• NIGERIA
• IRAN
• GELIJKSPEL
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik moest lachen om deze gifquote:
Eerder de politiek.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mooi gesproken..
denk dat je de wetenschap zojuist een klap in het gezicht hebt gegeven..
en dan bedoel ik niet sarcastisch
0-0 hogere quotering, of niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Bredemug het volgende:
ik heb 100 euro op Iran 1-0 , dus beter begint die Reza te scoren JONGUH
Blufquote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Bredemug het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
100 euroquote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Bredemug het volgende:
Nope, geld teveelquote:
het is bijna knapquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Onnoman het volgende:
Arno is stiekem nog saaier dan deze wedstrijd
Hihihohohaquote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oranje tegen Colombia.
Ivoorkust speelt toch in het oranje? xD
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
DENK NIET ZAAD
DENK NIET POT
DENK NIET ZAADPOT
waarom kan ik hier instant in het muziekje neuriënquote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
DENK NIET ZAAD
DENK NIET POT
DENK NIET ZAADPOT
Wat krijg ik dan als compensatie?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke, zet voor mij honderdje in op Ghana straks. 1-0
Al één heel topic voor de lens flares.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
4 topics voor deze wedstrijd?
Zo interessant of?
Dat hele wk was idd niet om aan te gluren.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
Godsamme deze wedstrijd neemt me terug naar het WK 2010
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
waarom kan ik hier instant in het muziekje neuriën
bijna wel jaquote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Onnoman het volgende:
ik zou wel eens 11 homo's tegen 11 homo's willen zien voetballen
waarom niet eigenlijk?
Te veel penetratie door het midden.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Onnoman het volgende:
waarom niet eigenlijk?
mweh, dan heb je een kwartier blessuretijdquote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Onnoman het volgende:
waarom niet eigenlijk?
Poule B memories. Slowakije - Italië enige leuk groepsfasepot toen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
Achter een banaan aanrennen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef Onnoman het volgende:
denk dat we eens apenvoetbal moeten introduceren..
das ook saai.. maar iig nog grappig
Je bent een blakoe?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
Wauw, ik toon ook eens interesse op het land waar ik half vandaan kom. Maar wat saai en stom.
Wel supergoede kapsels allemaal waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mweh, dan heb je een kwartier blessuretijd
gewoon kijken als zijnde leedvermaakquote:
UIquote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het behandelen van anusblessures mag niet op TV getoond worden. Denk om de kinderen!!
waar danquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
dat dan weer wel, maar damn na iedere kopbal je haar kammen kost ook veel tijdquote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wel supergoede kapsels allemaal waarschijnlijk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dan weer wel, maar damn na iedere kopbal je haar kammen kost ook veel tijd
Met het racism tegewoordig is er al genoeg leed voor de zwartjes.quote:
Cavaliers.quote:Bakkali speelt blufpoker en stelt besluit over toekomst bij PSV opnieuw uit
Zakaria Bakkali blijft blufpoker spelen met PSV. Technisch manager Marcel Brands liet maandag weten dat hij rond de eerste training (26 juni) duidelijkheid verwacht, maar de aanvaller wil de beslissing over zijn toekomst opnieuw uitstellen. Daarmee is er een nieuw hoofdstuk aan de soap-Bakkali toegevoegd.
De achttienjarige Bakkali begon geweldig aan het afgelopen seizoen, maar kreeg te maken met een terugval en raakte zijn basisplaats kwijt. De Rode Duivel kwam in de tweede seizoenshelft nauwelijks meer aan spelen toe. Bakkali beloofde in januari nog dat hij zijn tot 2015 doorlopende contract zou verlengen, maar dat is tot dusver nog niet gebeurd. PSV kreeg het gevoel dat men aan het lijntje werd gehouden en kreeg de buik vol van het eigengereide gedrag van het talent.
Beide partijen leken dan ook op een breuk aan te sturen, maar afgelopen woensdag besloten zij na een goed gesprek ‘het verleden te vergeten’. PSV wil echter wel dat Bakkali rond 26 juni duidelijkheid verschaft, maar zaakwaarnemer Didier Frenay stelt nu in het Eindhovens Dagblad dat het allemaal wat langer gaat duren. “Bakkali zal twee of drie weken nodig hebben om te kijken of de sfeer en het gevoel goed zijn bij PSV.”
“Er is de afgelopen acht maanden veel gebeurd. Bakkali wil met een goede mentaliteit en een schone lei aan het seizoen beginnen. Komen we er niet uit met een nieuw contract, dan willen we op een goede manier een transfer tot stand brengen”, aldus Frenay. Ondanks het ‘goede gesprek’ lijkt de situatie dan ook weinig veranderd. Eerder berichtte de Brabantse krant al dat PSV bij een vertrek van Bakkali twee, drie miljoen euro verlangt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:54 schreef Caland het volgende:
Ondertussen in het panini-boek van Balotelli
[ afbeelding ]
Ik vond geel voor Pepe eigenlijk ook wel genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef OverRated het volgende:
InZanity durft ook weer te posten, een paar uurtjes na de vernedering van Portugal
Hier zijn fantastische analyse: WK / [POULE G @ 16/06/14 - 18:00] Duitsland - Portugal #12 Nababbel
[ afbeelding ]
weg weg weg wegquote:
neuh, die koekwaus gaat dat gedrag maar een keer afleren...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond geel voor Pepe eigenlijk ook wel genoeg.
[ afbeelding ]
Je overschat hem nu wel erg zegquote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Wie zijn die dames? de vrouwen van waterreus ofzo?
Eenschquote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh, die koekwaus gaat dat gedrag maar een keer afleren...
Agueroquote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef BlaZ het volgende:
Messi kan met deze tegenstanders wel eens topscorer van het WK worden.
Vier jaar geleden: Argentinië 1-0 Nigeria.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef BlaZ het volgende:
Moet je keer PSV Feyenoord kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Onnoman het volgende:
waarom niet eigenlijk?
Heb je wel gekeken vannacht?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef BlaZ het volgende:
müllerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef BlaZ het volgende:
Dat was een van de absolute toppers van WK 2010quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vier jaar geleden: Argentinië 1-0 Nigeria.
Dat gaat ie echt nooit meer afleren.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh, die koekwaus gaat dat gedrag maar een keer afleren...
HAHAHAHAHAHAHAAquote:
Net goed ja.quote:
De koekwaus coach gaat het maar eens afleren dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat ie echt nooit meer afleren.
Tuurlijk, maar tegen Iran kun je 6x scoren. Dan gaat het snel.quote:
Doelpunt in de 93e minuut denk ik dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:58 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb 0-0 voorspeld
Dit boeit echt iedereen
Nee joh. Was niet hard, en Muller lokte het wel uit, maar gaat om de intentie. Zo'n mongool die Pepe. gewoon rood.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor een kopstoot?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ligt wel voor de hand. Ik had Zwitserland - Ecuador ook gelijkspelquote:Op maandag 16 juni 2014 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doelpunt in de 93e minuut denk ik dan.
Wat heb jij een lelijke UI zeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligt wel voor de hand. Ik had Zwitserland - Ecuador ook gelijkspel
Ik zou m niet meer willen opstellen. Mja, daarvoor is ie dan weer te goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef Perox het volgende:
[..]
De koekwaus coach gaat het maar eens afleren dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |