ik had 2-1met 2 kaarten, 0 punten dus, maar dat geeft op zich niet. Is nog maar de eerste ronde in de pool dus blijft toch afwachten. En had ook niet de illusie dat ik zou winnen, maar het blijft een gokje.quote:
Ik hoop dat je een grapje maakt he, leuke kat man.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef hottentot het volgende:
Aangeboden lieve rode kat.
Ongeveer zeven jaar oud, ballen zijn weg, kan bezichtigt en geprobeerd worden, word schoon opgeleverd. met terugneem garantie en twee weken gratis voedsel.
Hier nog een filmpje van vorig WK.
(en ja dit is de actuele cat)
Ah wat liev! Het is dat ik al 2 katjes heb..quote:
Hij doet het niet zo geweldig met andere katten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ah wat liev! Het is dat ik al 2 katjes heb..z
Bovenstaand is de reden dat hij eigenlijk wel weg mag, ik zal hem zeker niet naar een asiel brengen o.i.d. maar als ik een goed nieuw thuis voor hem tegenkom is dat zeer zeker een optie.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt he, leuke kat man.
Ah zo, dan is 't wel begrijpelijk. Idd. goed oppassen met aan wie je 'm geeft.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hij doet het niet zo geweldig met andere katten.
[..]
Bovenstaand is de reden dat hij eigenlijk wel weg mag, ik zal hem zeker niet naar een asiel brengen o.i.d. maar als ik een goed nieuw thuis voor hem tegenkom is dat zeer zeker een optie.
Ik heb ook een nu iets van 15/16 jarig andere kat en die word eigenlijk afgebeuld door deze rooie. Samen met andere katten is geen optie, daar is hij echt veel te bazig voor. Het is wel van alle katten die ik gehad heb de meest speelse.
Goede beestjes verdienen een goed thuis. Hij gaat echt niet met een willekeurig vreemde van Marktplaats mee. En het heeft ook geen haast. Als het zich aandient ga ik erop in, en anders heb ik hem nog een hele tijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ah zo, dan is 't wel begrijpelijk. Idd. goed oppassen met aan wie je 'm geeft.
Komt goed man, misschien gaat hij zich beter gedragen en hoeft ie niet meer weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede beestjes verdienen een goed thuis. Hij gaat echt niet met een willekeurig vreemde van Marktplaats mee. En het heeft ook geen haast. Als het zich aandient ga ik erop in, en anders heb ik hem nog een hele tijd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Komt goed man, misschien gaat hij zich beter gedragen en hoeft ie niet meer weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |