Ja. Ik werd net ook een racist genoemd.quote:
pics or it didnt happenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dit is nog interessanter.
De spelers van de Kroatische ploeg wensen niet meer met de pers te praten. Men wilde de nederlaag tegen Brazilië (3-1) van zich afspoelen in het zwembad, zonder zwembroek weliswaar. Enkele fotografen verstopten zich in de bosjes en publiceerden tientallen foto’s van de blote heren op internet.
Loting enzquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef OllieWilliams het volgende:
waarom is deze wedstrijd primetimelaat dit lekker om half 5 's ochtends zien ofzo
quote:
dan moeten we vriendjes wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Ik werd net ook een racist genoemd.
Oh. Oké.quote:
Edwin Mosesquote:
rawr. Ik komquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johannes aan Littlerabbit
ik heb een isketch room gemaakt en ga nu een lokroep doen.
Ik lach het DM systeem nu gewoon uit.
kun je mij even in dat massabericht gooien van isketch?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
iSketch is voor homo's.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
neequote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Speelt Iran een beetje goed? Heb het tot nu toe gemist.
Nee onmogelijk met zo'n team.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Nederland is er niks bijquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Onnoman het volgende:
Als Nederland hier tegen zou spelen zouden ze in minuut 80 gaan douchen..
die gasten krijgen het in 10 minuten toch niet meer recht getrokken
Dat vinden wij helemaal niet erg.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik blijf Haxball trouw.
Jammer dat jullie dat niet kunnen.
Jij zei het.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit wordt serieus nog 4-4 ofzo. IK HEB HET GEZEGD.
Kan iemand deze idioot een infraction geven?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
van persie in zn eentje vliegt over deze gasten heen.. ik zweer je
Karinaquote:
Karina natuurlijkquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef Monolith het volgende:
Arno insinueert dat er blanke leiding moet komen voor Nigeria.
Iemand die doelgerichter te werk gaat dan deze twee teamsquote:
Thanks Hensquote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
dispersion of zn one flies over these guys back .. I swear
hoe krijg je het voor elkaar om deze wedstrijd in verband te brengen met moslimsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Onnoman het volgende:
die moslims kunnen gewoon echt fucking NIKS maar dan ook NIKS goed..
oja.. voortplanten
WIC mentaliteit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef Monolith het volgende:
Arno insinueert dat er blanke leiding moet komen voor Nigeria.
heb het gewijzigdquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om deze wedstrijd in verband te brengen met moslims
Goeie theorie wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb het idee dat Afrikanen in het algemeen gewoon moeite lijken te hebben met het woord systeem. Daarom ontbreekt er in de meeste landen ook een systeem. Niet alleen bij het voetbal, maar ook op landelijk niveau..
Denk niet dat ik daar voor op blijf.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ghana mag straks wel shinen ter compensatie.
idd. geen structuur maar chaos, geen collectief, dus tegenovergestelde van Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb het idee dat Afrikanen in het algemeen gewoon moeite lijken te hebben met het woord systeem. Daarom ontbreekt er in de meeste landen ook een systeem. Niet alleen bij het voetbal, maar ook op landelijk niveau..
Zij kunnen weer andere dingen beter. Mensen beroven, neersteken, verkrachten enz. Handige skills als je voor Kony of Mugabe werkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Huntelaar hebben we nodig als V Persie weer faalt, waarschijnlijk overmorgenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we Huntelaar aan Iran doneren
gelukkig geen vuvuzela'squote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Grifte het volgende:
Al die teringtoeters altijd bij die Afrikaantjes op de tribune
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe speel je Curva Fener?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Voor in de rust: http://curvefever.com/play2.php
naam: fokforum
pw: alba
Wat heeft Iran aan hem?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we Huntelaar aan Iran doneren
Wel alle ballen de 16 in mikken, want daar buiten kan Huntelaar nietsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huntelaar hebben we nodig als V Persie weer faalt, waarschijnlijk overmorgen
Zelfs dat verloopt chaotisch en zonder structuur, tegenovergestelde van de maffia dusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zij kunnen weer andere dingen beter. Mensen beroven, neersteken, verkrachten enz. Handige skills als je voor Kony of Mugabe werkt.
Zo! Karina heeft gesprokenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo he? Je weet best wat ik bedoel man.
Als je je verveelt ga wat anders doen.
Hm ja. Bij Ivoorkust zijn ze individueel ook veel beter dan als team.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
mooi gesproken..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kap een met die polls.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: WIE WINT ER?
• NIGERIA
• IRAN
• GELIJKSPEL
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik moest lachen om deze gifquote:
Eerder de politiek.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mooi gesproken..
denk dat je de wetenschap zojuist een klap in het gezicht hebt gegeven..
en dan bedoel ik niet sarcastisch
0-0 hogere quotering, of niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Bredemug het volgende:
ik heb 100 euro op Iran 1-0 , dus beter begint die Reza te scoren JONGUH
Blufquote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Bredemug het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
naam: fokforum
pw: alba
100 euroquote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Bredemug het volgende:
Nope, geld teveelquote:
het is bijna knapquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Onnoman het volgende:
Arno is stiekem nog saaier dan deze wedstrijd
Hihihohohaquote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oranje tegen Colombia.
Ivoorkust speelt toch in het oranje? xD
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
DENK NIET ZAAD
DENK NIET POT
DENK NIET ZAADPOT
waarom kan ik hier instant in het muziekje neuriënquote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
DENK NIET ZAAD
DENK NIET POT
DENK NIET ZAADPOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |