idd. geen structuur maar chaos, geen collectief, dus tegenovergestelde van Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb het idee dat Afrikanen in het algemeen gewoon moeite lijken te hebben met het woord systeem. Daarom ontbreekt er in de meeste landen ook een systeem. Niet alleen bij het voetbal, maar ook op landelijk niveau..
Zij kunnen weer andere dingen beter. Mensen beroven, neersteken, verkrachten enz. Handige skills als je voor Kony of Mugabe werkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb het idee dat Afrikanen in het algemeen gewoon moeite lijken te hebben met het woord systeem. Daarom ontbreekt er in de meeste landen ook een systeem. Niet alleen bij het voetbal, maar ook op landelijk niveau..
Huntelaar hebben we nodig als V Persie weer faalt, waarschijnlijk overmorgenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we Huntelaar aan Iran doneren
gelukkig geen vuvuzela'squote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Grifte het volgende:
Al die teringtoeters altijd bij die Afrikaantjes op de tribune
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe speel je Curva Fener?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Voor in de rust: http://curvefever.com/play2.php
naam: fokforum
pw: alba
Wat heeft Iran aan hem?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moeten we Huntelaar aan Iran doneren
Wel alle ballen de 16 in mikken, want daar buiten kan Huntelaar nietsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huntelaar hebben we nodig als V Persie weer faalt, waarschijnlijk overmorgen
Zelfs dat verloopt chaotisch en zonder structuur, tegenovergestelde van de maffia dusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zij kunnen weer andere dingen beter. Mensen beroven, neersteken, verkrachten enz. Handige skills als je voor Kony of Mugabe werkt.
Zo! Karina heeft gesprokenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo he? Je weet best wat ik bedoel man.
Als je je verveelt ga wat anders doen.
Hm ja. Bij Ivoorkust zijn ze individueel ook veel beter dan als team.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
mooi gesproken..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |