Zo:quote:Op maandag 16 juni 2014 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe gaat Iran spelen? Speelwijze? Is het wat?
Twee spelers met een Nederlandse geschiedenis (Jahanbakhs and Reza Goochi van Eagles en Cambuur). Nog een speler van Fulham (Dejagah) en de bekende Portugese coach Queiroz. Ook speelt er een Iraanse-Armeen in het elftal, Teymourian.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe gaat Iran spelen? Speelwijze? Is het wat?
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:08 schreef Intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Waren toch kansloos.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Blessa, en speelt sowieso poulefase niet meer
Of dat, of een wedstrijd dat op en neer gaat. Laten we hopen op het laatste.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb zo,n flauw vermoeden dat dit een doodsaaie wedstrijd gaat worden.
Het is Iran vs Nigeria hé.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of dat, of een wedstrijd dat op en neer gaat. Laten we hopen op het laatste.
Twee keer Zuid-Korea verslagen in de kwalificatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zou dit dan de eerste 0-0 wedstrijd worden....
Kan me niets voorstellen bij Iran als voetballand
Iran is wellicht nog voetbalgekker dan Nederland. Voetbal is daar dus gewoon de meest populaire sport.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zou dit dan de eerste 0-0 wedstrijd worden....
Kan me niets voorstellen bij Iran als voetballand
oke, dus ze kunnen wel watquote:Op maandag 16 juni 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twee keer Zuid-Korea verslagen in de kwalificatie.
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .quote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iran is wellicht nog voetbalgekker dan Nederland. Voetbal is daar dus gewoon de meest populaire sport.
Ze staan op het WK, dus helemaal niets stellen ze ook niet voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .
Ik zeg dan ook dat ze weinig voor stellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze staan op het WK, dus helemaal niets stellen ze ook niet voor.
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .
Was ook wel een beetje met geluk, maar goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.
Reuze benieuwd naar België morgen inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.
Jeps. 12 jaar nadat ze ons uitlachten bij het missen van het WK ( hoe zielig, maar afijn ) hebben ze een team wat erg leuk oogt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Reuze benieuwd naar België morgen inderdaad.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iran is wellicht nog voetbalgekker dan Nederland. Voetbal is daar dus gewoon de meest populaire sport.
Echt hequote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef Delirio het volgende:
Alleen mijn toto maakt deze wedstrijd spannend.
Het enige WK waarop deze twee landen hoge ogen zouden gooien is het WK vrouwenonderdrukking.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt heAlleen omdat je een poule hebt is het leuk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige WK waarop deze twee landen hoge ogen zouden gooien is het WK vrouwenonderdrukking.
Ach, leuk toch dat landen uit alle uiteinden in de wereld present zijn op het WK. Gewoon genieten man.quote:
Of Denemarken. Maar ja, liever Zweden wegens Zlatan. En ja, erg geile sletjes die Zweedse vrouwen.quote:
Iran is best wel westers georrienteerd hoor, en echt lang niet alle vrouwen dragen een sluierquote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige WK waarop deze twee landen hoge ogen zouden gooien is het WK vrouwenonderdrukking.
hah die zweedse vrouwen interesseren me vrij weinig, maar zlatan inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Of Denemarken. Maar ja, liever Zweden wegens Zlatan. En ja, erg geile sletjes die Zweedse vrouwen.
Tsja, maar toch leuke toevoeging.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Delirio het volgende:
[..]
hah die zweedse vrouwen interesseren me vrij weinig, maar zlatan inderdaad
Ik zou als vrouw zijnde liever een Zweedse sloerie aan mijn poes hebben likken dan Zlatan met ze toekangezicht.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Delirio het volgende:
[..]
hah die zweedse vrouwen interesseren me vrij weinig, maar zlatan inderdaad
ben zelf een vrouw.....quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, maar toch leuke toevoeging.
Nogal idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
Had dan Duitsland - Portugal op dit tijdstip gezet, wat een kut affiche is dit zeg
Neemt toch eens niet alles zo serieus.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Iran is best wel westers georrienteerd hoor, en echt lang niet alle vrouwen dragen een sluier
Dan hadden nog meer mensen een kutwedstrijd gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Argentinië - Bosnië op deze tijd gezet
Iran, want Alireza en Rezaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn. Nou hopen dan maar dat het een beetje leuke wedstrijd wordt.
Had jij een ban? Welkom terug, wij zijn voor Nigeria!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn. Nou hopen dan maar dat het een beetje leuke wedstrijd wordt.
Nee in het weekend ben ik er amper, leven en zo. EN net moest ik nog even snel wat doen. Maar nu ben ik er weer helemaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Had jij een ban? Welkom terug, wij zijn voor Nigeria!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |