Of Denemarken. Maar ja, liever Zweden wegens Zlatan. En ja, erg geile sletjes die Zweedse vrouwen.quote:
Iran is best wel westers georrienteerd hoor, en echt lang niet alle vrouwen dragen een sluierquote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige WK waarop deze twee landen hoge ogen zouden gooien is het WK vrouwenonderdrukking.
hah die zweedse vrouwen interesseren me vrij weinig, maar zlatan inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Of Denemarken. Maar ja, liever Zweden wegens Zlatan. En ja, erg geile sletjes die Zweedse vrouwen.
Tsja, maar toch leuke toevoeging.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Delirio het volgende:
[..]
hah die zweedse vrouwen interesseren me vrij weinig, maar zlatan inderdaad
Ik zou als vrouw zijnde liever een Zweedse sloerie aan mijn poes hebben likken dan Zlatan met ze toekangezicht.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef Delirio het volgende:
[..]
hah die zweedse vrouwen interesseren me vrij weinig, maar zlatan inderdaad
ben zelf een vrouw.....quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, maar toch leuke toevoeging.
Nogal idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
Had dan Duitsland - Portugal op dit tijdstip gezet, wat een kut affiche is dit zeg
Neemt toch eens niet alles zo serieus.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Iran is best wel westers georrienteerd hoor, en echt lang niet alle vrouwen dragen een sluier
Dan hadden nog meer mensen een kutwedstrijd gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Argentinië - Bosnië op deze tijd gezet
Iran, want Alireza en Rezaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn. Nou hopen dan maar dat het een beetje leuke wedstrijd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |