Zo:quote:Op maandag 16 juni 2014 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe gaat Iran spelen? Speelwijze? Is het wat?
Twee spelers met een Nederlandse geschiedenis (Jahanbakhs and Reza Goochi van Eagles en Cambuur). Nog een speler van Fulham (Dejagah) en de bekende Portugese coach Queiroz. Ook speelt er een Iraanse-Armeen in het elftal, Teymourian.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe gaat Iran spelen? Speelwijze? Is het wat?
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:08 schreef Intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Waren toch kansloos.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Blessa, en speelt sowieso poulefase niet meer
Of dat, of een wedstrijd dat op en neer gaat. Laten we hopen op het laatste.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb zo,n flauw vermoeden dat dit een doodsaaie wedstrijd gaat worden.
Het is Iran vs Nigeria hé.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of dat, of een wedstrijd dat op en neer gaat. Laten we hopen op het laatste.
Twee keer Zuid-Korea verslagen in de kwalificatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zou dit dan de eerste 0-0 wedstrijd worden....
Kan me niets voorstellen bij Iran als voetballand
Iran is wellicht nog voetbalgekker dan Nederland. Voetbal is daar dus gewoon de meest populaire sport.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zou dit dan de eerste 0-0 wedstrijd worden....
Kan me niets voorstellen bij Iran als voetballand
oke, dus ze kunnen wel watquote:Op maandag 16 juni 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twee keer Zuid-Korea verslagen in de kwalificatie.
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .quote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iran is wellicht nog voetbalgekker dan Nederland. Voetbal is daar dus gewoon de meest populaire sport.
Ze staan op het WK, dus helemaal niets stellen ze ook niet voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .
Ik zeg dan ook dat ze weinig voor stellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze staan op het WK, dus helemaal niets stellen ze ook niet voor.
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .
Was ook wel een beetje met geluk, maar goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.
Reuze benieuwd naar België morgen inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.
Jeps. 12 jaar nadat ze ons uitlachten bij het missen van het WK ( hoe zielig, maar afijn ) hebben ze een team wat erg leuk oogt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Reuze benieuwd naar België morgen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |