Of dat, of een wedstrijd dat op en neer gaat. Laten we hopen op het laatste.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb zo,n flauw vermoeden dat dit een doodsaaie wedstrijd gaat worden.
Het is Iran vs Nigeria hé.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of dat, of een wedstrijd dat op en neer gaat. Laten we hopen op het laatste.
Twee keer Zuid-Korea verslagen in de kwalificatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zou dit dan de eerste 0-0 wedstrijd worden....
Kan me niets voorstellen bij Iran als voetballand
Iran is wellicht nog voetbalgekker dan Nederland. Voetbal is daar dus gewoon de meest populaire sport.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zou dit dan de eerste 0-0 wedstrijd worden....
Kan me niets voorstellen bij Iran als voetballand
oke, dus ze kunnen wel watquote:Op maandag 16 juni 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twee keer Zuid-Korea verslagen in de kwalificatie.
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .quote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iran is wellicht nog voetbalgekker dan Nederland. Voetbal is daar dus gewoon de meest populaire sport.
Ze staan op het WK, dus helemaal niets stellen ze ook niet voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .
Ik zeg dan ook dat ze weinig voor stellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze staan op het WK, dus helemaal niets stellen ze ook niet voor.
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, ze stellen alleen zo weinig voor .
Was ook wel een beetje met geluk, maar goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.
Reuze benieuwd naar België morgen inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dit valt af te wachten. Zuid-Korea verslaan is geen kattepis hoor. Dat moet ik België nog maar zien doen.
Jeps. 12 jaar nadat ze ons uitlachten bij het missen van het WK ( hoe zielig, maar afijn ) hebben ze een team wat erg leuk oogt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Reuze benieuwd naar België morgen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |