Die liggen inderdaad zwáár in het voordeel van Nederland.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Kijk de statistieken er maar even op na.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
Ik snap de haat richting Ronaldo ergens ook wel. Het is gewoon pure afgunst omdat hij zo succesvol is. Als je dan je leven lang op een zolderkamer spendeert wordt je vanzelf een verbitterd persoon met een hekel aan alles en iedereen die wel successen behaald.
Altijd op een WK? Ik kan het me niet herinneren, eigenlijk. Heb geen zin om alles terug te zoeken, maar van vier jaar geleden kan ik me nog herinneren dat jullie gelijk speelden tegen Ivoorkust en Brazilië en in de achtste finales eruit vlogen tegen Spanje. Maar jij zal wel heel trots zijn op de 7-0 overwinning op Noord Koreaquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat niet? Portugal staat er altijd op grote toernooien. Of kijk je nooit voetbal?
Dat was wel de latere WK. Tegen een ploegje als Slowakije of Uruguay hadden ze wel gewonnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:47 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Altijd op een WK? Ik kan het me niet herinneren, eigenlijk. Heb geen zin om alles terug te zoeken, maar van vier jaar geleden kan ik me nog herinneren dat jullie gelijk speelden tegen Ivoorkust en Brazilië en in de achtste finales eruit vlogen tegen Spanje. Maar jij zal wel heel trots zijn op de 7-0 overwinning op Noord Korea
Haha, dat was wel mooi ja, ondanks dat Griekenland een kanjerland is.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef Dekatria het volgende:
2004 was vooral leuk vanwege die finale. Even in eigen huis van Griekenland je eigen EK verliezen, oh man
C ronaldoquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
Ik snap de haat richting Ronaldo ergens ook wel. Het is gewoon pure afgunst omdat hij zo succesvol is. Als je dan je leven lang op een zolderkamer spendeert wordt je vanzelf een verbitterd persoon met een hekel aan alles en iedereen die wel successen behaald.
Het is vooral zijn ego dat veel mensen stoortquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
Ik snap de haat richting Ronaldo ergens ook wel.
Afgunst dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is vooral zijn ego dat veel mensen stoort
Ik haat Ronaldo niet, maar Messi haat ik ook niet. Vind het beiden wereldtoppers maar ben wel meer voor Messi dan voor Ronaldo. Dat betekent niet dat ik ga haten op Ronaldo en net doe alsof het een amateur is. Zo praten jij en Inzanity wel over Messi. Jullie zijn gewoon niet objectief meer en daardoor alle gevoel voor Realiteitszin verloren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
quote:Duitsland speelt zijn eerste wedstrijd op het WK tegen Portugal. Een kraker. Toch kijken de Duitsers al verder dan dat duel, want om een WK te winnen moet er vier weken lang gepiekt worden.
Ik heb geen hekel aan Messi, ik zeg alleen dat ik Ronaldo beter vindt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik haat Ronaldo niet, maar Messi haat ik ook niet. Vind het beiden wereldtoppers maar ben wel meer voor Messi dan voor Ronaldo. Dat betekent niet dat ik ga haten op Ronaldo en net doe alsof het een amateur is. Zo praten jij en Inzanity wel over Messi. Jullie zijn gewoon niet objectief meer en daardoor alle gevoel voor Realiteitszin verloren.
Mijn haat voor Messi heeft helemaal niets met Ronaldo te maken hoor. Ik haat Messi omdat het een non-voetballer is met hele nare maniertjes en een verschrikkelijke persoonlijkheid die hopeloos overschat wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik haat Ronaldo niet, maar Messi haat ik ook niet. Vind het beiden wereldtoppers maar ben wel meer voor Messi dan voor Ronaldo. Dat betekent niet dat ik ga haten op Ronaldo en net doe alsof het een amateur is. Zo praten jij en Inzanity wel over Messi. Jullie zijn gewoon niet objectief meer en daardoor alle gevoel voor Realiteitszin verloren.
Heb je het nu over Ronaldo?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mijn haat voor Messi heeft helemaal niets met Ronaldo te maken hoor. Ik haat Messi omdat het een non-voetballer is met hele nare maniertjes en een verschrikkelijke persoonlijkheid die hopeloos overschat wordt.
Verwacht het wel. Elk duel minimaal 3 goals tot nu toe.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wordt leuk wedstrijdje. Hopelijk gaan beide verdedigingen falen zodat wel een doelpuntrijk wedstrijdje krijgen.
Nee. Ronaldo heeft geen vervelende maniertjes en verschrikkelijke persoonlijkheid en wordt al helemáál niet overschat.quote:
Ben benieuwd hoe jullie dit willen managen bij livetopics.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Karina het volgende:
Kappen met dat op de man spelen en trollen.
Als je je gewoon gedraagt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jullie dit willen managen bij livetopics.
Wat jij nu zegt kan ook perfect op toepassing zijn voor Ronaldo, hoe kun je dat nog niet inzien? Ronaldo is flink verbeterd qua persoon en dat respecteer ik heel erg bij hem, maar kijk dan wat je over Messi zegt. Je bent gewoon niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mijn haat voor Messi heeft helemaal niets met Ronaldo te maken hoor. Ik haat Messi omdat het een non-voetballer is met hele nare maniertjes en een verschrikkelijke persoonlijkheid die hopeloos overschat wordt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Halcon het volgende:
Messi moet eerst maar eens laten zien dat hij het ook kan in een team dat niet met tiki taka voetbal, gezuig en gerol de hele wedstrijd doodmaakt, wachtend op een flits van Messi.
Als je gewoon leuk meepost is er niks aan de handquote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jullie dit willen managen bij livetopics.
Als IEDEREEN zich gewoon gedraagt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je gewoon gedraagt is er niks aan de hand.
Op 3 na populairste vs. (verreweg) de minst populaire ploeg.quote:4 Duitsland +22 (+53, -31)
32 Portugal -77 (+10, -87)
Ja, maar sommige reacties vragen er gewoon om.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je gewoon leuk meepost is er niks aan de hand
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja, maar sommige reacties vragen er gewoon om.
ja dat is het probleem he? Jullie happen allemaal zo lekker. Kijk straks gewoon de wedstrijd met een biertje, maak je niet zo druk.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja, maar sommige reacties vragen er gewoon om.
Opstelling Duitsland: Neuer; Höwedes; Hummels; Mertesacker; Özil; Müller; Lahm; Khedira; Kroos; Götze; Boateng.quote:
In dat geval een Klose call.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Opstelling Duitsland: Neuer; Höwedes; Hummels; Mertesacker; Özil; Müller; Lahm; Khedira; Kroos; Götze; Boateng.
Opstelling Portugal: Patricio; Alves; Pepe; Veloso; Coentrão; Ronaldo; Moutinho; Almeida; Meireles; Nani; Pereira.
Zonder Klose dus!
't is hem gegund, al schiet klose ze er ook wel altijd in op wk's.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:13 schreef Delirio het volgende:
Vind het geen ramp dat Klose niet speelt haha. Heb Müller als topscorer nl.
Geenzins een verrassingquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef superworm het volgende:
FOK!gunfactor bij beide ploegen:
[..]
Op 3 na populairste vs. (verreweg) de minst populaire ploeg.
Idd. Vond het wel verrassend dat Spanje toch populairder is (31 Spanje -58 (+16, -74)). En dat Japan populairder is dan DLD (3 Japan 34 (+34)).quote:
Hé, ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 17:13 schreef Delirio het volgende:
Vind het geen ramp dat Klose niet speelt haha. Heb Müller als topscorer nl.
Dat plaatje voegt niet echt wat toe he?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Zielig hoor mijn posts verwijderen.
Beetje jammere aanval, ik heb geen modrechten op het forum.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Zielig hoor mijn posts verwijderen.
Waarom is dat walgelijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef Anoonumos het volgende:
Walgelijke opstelling van Duitsland.
4 centrale verdedigers, verdedigend blok van Lahm en Khedira en Mullert in de spits.
Heeft niks met mijn straatje te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef sjaakiedamsko het volgende:
Zielig hoor Karina, mijn posts verwijderen omdat het toevallig niet in je straatje past.
Jewel, maar wellicht gaat dit soort humor aan je voorbij.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat plaatje voegt niet echt wat toe he?
Centrale verdedigers als backs en middenvelders in de spits kan mijn autisme niet mee omgaan.quote:
Dus bepaalde landen worden tot het bot beledigd omdat ze een keer of wat van NL winnen, prima.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft niks met mijn straatje te maken.
On topic weer? Danku.
Het was gewoon een serieuze vraag hoor..quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Centrale verdedigers als backs en middenvelders in spits kan mijn autisme niet mee omgaan.
nou wat was dat een grappig plaatje zegquote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Jewel, maar wellicht gaat dit soort humor aan je voorbij.
Gok dat Portugal na 8 jaar nog gevoeliger ligt dan Duitsland in 1953quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Dus bepaalde landen worden tot het bot beledigd omdat ze een keer of wat van NL winnen, prima.
Beetje humor van de tegenpartij niet leuk??
Kan me niks schelen wie er beledigd wordt, dat plaatje sloeg gewoon nergens op. Klaar hiermee.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Dus bepaalde landen worden tot het bot beledigd omdat ze een keer of wat van NL winnen, prima.
Beetje humor van de tegenpartij niet leuk??
Nee ik meen het, ik vind de opstelling gewoon niet 'mooi',quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was gewoon een serieuze vraag hoor..
Jij verwacht dat Duitsland heel verdedigend gaat voetballen?
Ze zullen zich wel aanpassen alleen al om Ronaldo af te stoppen, aanvallend staat 't prima met ozil, gotze en muller.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was gewoon een serieuze vraag hoor..
Jij verwacht dat Duitsland heel verdedigend gaat voetballen?
laten we 't hopenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt een topshow, zonder twijfel.
Duitsland speelt Portugal helemaal weg.
quote:
Blijkbaar inderdaad, beetje zielig dat wel. Zeker gezien er niet objectief gekeken kan worden naar een potje voetbal (zeg die kaarten festijn in 2006) waar alle twee net zo schuldig aan waren.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Gok dat Portugal na 8 jaar nog gevoeliger ligt dan Duitsland in 1953Dat zie je iig wel in de score: 87 minnetjes, 10 plusjes.
Sja 't is lullig als je juist voor Portugal bent, maar het is heel begrijpelijk. Elk land wereldwijd heeft wel een grafhekel aan een paar anderen, bij ons is dat van DLD verschoven naar het Iberisch Schiereiland.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Blijkbaar inderdaad, beetje zielig dat wel. Zeker gezien er niet objectief gekeken kan worden naar een potje voetbal (zeg die kaarten festijn in 2006) waar alle twee net zo schuldig aan waren.
Om nu gelijk masaal je aartvijand te gaan supporten die ook nog eens schwalbes hebben uitgevonden omdat je een keer of wat verliest van een land.. zielig hoor.
Wat gek dat ik er geen heb danquote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Sja 't is lullig als je juist voor Portugal bent, maar het is heel begrijpelijk. Elk land wereldwijd heeft wel een grafhekel aan een paar anderen, bij ons is dat van DLD verschoven naar het Iberisch Schiereiland.
Tja, als je met je kop overal op moet staan en ego doet om vervolgens al een jaar te falen dan is dat terecht.quote:
quote:
De eerste 0-0 van het toernooi...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zo'n zin in deze match, als het maar niet gaat tegenvallen.
Van Gaal vindt koffiezetapparaten belangrijkquote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef Delirio het volgende:
thx voor de info over een portugese kok die een omelet bakt
http://www.bild.de/sport/(...)r-36136270.bild.htmlquote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef Disgraziato het volgende:
En waar komt dat plaatje van die twee opstellingen vandaan, Knurft-Zork?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |