Die liggen inderdaad zwáár in het voordeel van Nederland.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Kijk de statistieken er maar even op na.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
Ik snap de haat richting Ronaldo ergens ook wel. Het is gewoon pure afgunst omdat hij zo succesvol is. Als je dan je leven lang op een zolderkamer spendeert wordt je vanzelf een verbitterd persoon met een hekel aan alles en iedereen die wel successen behaald.
Altijd op een WK? Ik kan het me niet herinneren, eigenlijk. Heb geen zin om alles terug te zoeken, maar van vier jaar geleden kan ik me nog herinneren dat jullie gelijk speelden tegen Ivoorkust en Brazilië en in de achtste finales eruit vlogen tegen Spanje. Maar jij zal wel heel trots zijn op de 7-0 overwinning op Noord Koreaquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat niet? Portugal staat er altijd op grote toernooien. Of kijk je nooit voetbal?
Dat was wel de latere WK. Tegen een ploegje als Slowakije of Uruguay hadden ze wel gewonnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:47 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Altijd op een WK? Ik kan het me niet herinneren, eigenlijk. Heb geen zin om alles terug te zoeken, maar van vier jaar geleden kan ik me nog herinneren dat jullie gelijk speelden tegen Ivoorkust en Brazilië en in de achtste finales eruit vlogen tegen Spanje. Maar jij zal wel heel trots zijn op de 7-0 overwinning op Noord Korea
Haha, dat was wel mooi ja, ondanks dat Griekenland een kanjerland is.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef Dekatria het volgende:
2004 was vooral leuk vanwege die finale. Even in eigen huis van Griekenland je eigen EK verliezen, oh man
C ronaldoquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
Ik snap de haat richting Ronaldo ergens ook wel. Het is gewoon pure afgunst omdat hij zo succesvol is. Als je dan je leven lang op een zolderkamer spendeert wordt je vanzelf een verbitterd persoon met een hekel aan alles en iedereen die wel successen behaald.
Het is vooral zijn ego dat veel mensen stoortquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
Ik snap de haat richting Ronaldo ergens ook wel.
Afgunst dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is vooral zijn ego dat veel mensen stoort
Ik haat Ronaldo niet, maar Messi haat ik ook niet. Vind het beiden wereldtoppers maar ben wel meer voor Messi dan voor Ronaldo. Dat betekent niet dat ik ga haten op Ronaldo en net doe alsof het een amateur is. Zo praten jij en Inzanity wel over Messi. Jullie zijn gewoon niet objectief meer en daardoor alle gevoel voor Realiteitszin verloren.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Kekster het volgende:
quote:Duitsland speelt zijn eerste wedstrijd op het WK tegen Portugal. Een kraker. Toch kijken de Duitsers al verder dan dat duel, want om een WK te winnen moet er vier weken lang gepiekt worden.
Ik heb geen hekel aan Messi, ik zeg alleen dat ik Ronaldo beter vindt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik haat Ronaldo niet, maar Messi haat ik ook niet. Vind het beiden wereldtoppers maar ben wel meer voor Messi dan voor Ronaldo. Dat betekent niet dat ik ga haten op Ronaldo en net doe alsof het een amateur is. Zo praten jij en Inzanity wel over Messi. Jullie zijn gewoon niet objectief meer en daardoor alle gevoel voor Realiteitszin verloren.
Mijn haat voor Messi heeft helemaal niets met Ronaldo te maken hoor. Ik haat Messi omdat het een non-voetballer is met hele nare maniertjes en een verschrikkelijke persoonlijkheid die hopeloos overschat wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik haat Ronaldo niet, maar Messi haat ik ook niet. Vind het beiden wereldtoppers maar ben wel meer voor Messi dan voor Ronaldo. Dat betekent niet dat ik ga haten op Ronaldo en net doe alsof het een amateur is. Zo praten jij en Inzanity wel over Messi. Jullie zijn gewoon niet objectief meer en daardoor alle gevoel voor Realiteitszin verloren.
Heb je het nu over Ronaldo?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mijn haat voor Messi heeft helemaal niets met Ronaldo te maken hoor. Ik haat Messi omdat het een non-voetballer is met hele nare maniertjes en een verschrikkelijke persoonlijkheid die hopeloos overschat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |