Idd. Vond het wel verrassend dat Spanje toch populairder is (31 Spanje -58 (+16, -74)). En dat Japan populairder is dan DLD (3 Japan 34 (+34)).quote:
Hé, ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 17:13 schreef Delirio het volgende:
Vind het geen ramp dat Klose niet speelt haha. Heb Müller als topscorer nl.
Dat plaatje voegt niet echt wat toe he?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Zielig hoor mijn posts verwijderen.
Beetje jammere aanval, ik heb geen modrechten op het forum.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Zielig hoor mijn posts verwijderen.
Waarom is dat walgelijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef Anoonumos het volgende:
Walgelijke opstelling van Duitsland.
4 centrale verdedigers, verdedigend blok van Lahm en Khedira en Mullert in de spits.
Heeft niks met mijn straatje te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef sjaakiedamsko het volgende:
Zielig hoor Karina, mijn posts verwijderen omdat het toevallig niet in je straatje past.
Jewel, maar wellicht gaat dit soort humor aan je voorbij.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat plaatje voegt niet echt wat toe he?
Centrale verdedigers als backs en middenvelders in de spits kan mijn autisme niet mee omgaan.quote:
Dus bepaalde landen worden tot het bot beledigd omdat ze een keer of wat van NL winnen, prima.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft niks met mijn straatje te maken.
On topic weer? Danku.
Het was gewoon een serieuze vraag hoor..quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Centrale verdedigers als backs en middenvelders in spits kan mijn autisme niet mee omgaan.
nou wat was dat een grappig plaatje zegquote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Jewel, maar wellicht gaat dit soort humor aan je voorbij.
Gok dat Portugal na 8 jaar nog gevoeliger ligt dan Duitsland in 1953quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Dus bepaalde landen worden tot het bot beledigd omdat ze een keer of wat van NL winnen, prima.
Beetje humor van de tegenpartij niet leuk??
Kan me niks schelen wie er beledigd wordt, dat plaatje sloeg gewoon nergens op. Klaar hiermee.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Dus bepaalde landen worden tot het bot beledigd omdat ze een keer of wat van NL winnen, prima.
Beetje humor van de tegenpartij niet leuk??
Nee ik meen het, ik vind de opstelling gewoon niet 'mooi',quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was gewoon een serieuze vraag hoor..
Jij verwacht dat Duitsland heel verdedigend gaat voetballen?
Ze zullen zich wel aanpassen alleen al om Ronaldo af te stoppen, aanvallend staat 't prima met ozil, gotze en muller.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was gewoon een serieuze vraag hoor..
Jij verwacht dat Duitsland heel verdedigend gaat voetballen?
laten we 't hopenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt een topshow, zonder twijfel.
Duitsland speelt Portugal helemaal weg.
quote:
Blijkbaar inderdaad, beetje zielig dat wel. Zeker gezien er niet objectief gekeken kan worden naar een potje voetbal (zeg die kaarten festijn in 2006) waar alle twee net zo schuldig aan waren.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Gok dat Portugal na 8 jaar nog gevoeliger ligt dan Duitsland in 1953Dat zie je iig wel in de score: 87 minnetjes, 10 plusjes.
Sja 't is lullig als je juist voor Portugal bent, maar het is heel begrijpelijk. Elk land wereldwijd heeft wel een grafhekel aan een paar anderen, bij ons is dat van DLD verschoven naar het Iberisch Schiereiland.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef sjaakiedamsko het volgende:
[..]
Blijkbaar inderdaad, beetje zielig dat wel. Zeker gezien er niet objectief gekeken kan worden naar een potje voetbal (zeg die kaarten festijn in 2006) waar alle twee net zo schuldig aan waren.
Om nu gelijk masaal je aartvijand te gaan supporten die ook nog eens schwalbes hebben uitgevonden omdat je een keer of wat verliest van een land.. zielig hoor.
Wat gek dat ik er geen heb danquote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Sja 't is lullig als je juist voor Portugal bent, maar het is heel begrijpelijk. Elk land wereldwijd heeft wel een grafhekel aan een paar anderen, bij ons is dat van DLD verschoven naar het Iberisch Schiereiland.
Tja, als je met je kop overal op moet staan en ego doet om vervolgens al een jaar te falen dan is dat terecht.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |