![10013723_526142967496390_912043585621239522_n.jpg]()
Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen
Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.
Vaste onderdelen in de show• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse
Het voorlopige gastenschemaMaandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft & John Williams
Woensdag 18 juni: Hans Kraay junior & John de Mol
Compleet overzicht van de uitzendtijden:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 11:16:31 ]
Zijn de kijkcijfers een beetje goed?
Zonder wrijving geen glans
Nee: 491.000.
Maar das ook geen verrassing. Zie het vorige topic.
Het programma gaat eigenlijk kapot aan commercie, er blijft nauwelijks tijd over voor leuke gesprekken tussen de eindeloze onzin door.
En dan ook nog de TV kantine gaan bespreken of de verdwenen meisjes met John van den Heuvel, dan sla je de plank echt compleet mis. En natuurlijk de onvermijdelijke boekjes tijdens iedere uitzending
Maar goed, misschien wordt het nog wat vanaf de laatste ronde van de groepsfase, als ze wat meer tijd hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ronald op 16-06-2014 11:08:54 ]
٩๏̯͡๏)۶
Zal vanavond wel over de hockey gaan met Fatima, ik voorspel weer een flopshow
Pff, die typetjes van Boszhard waren gisteren wel bloedirritant. Vanavond Fatima? Beter neemt ze vriendlief mee, Sluiter is namelijk wel een toffe gast. Sorry, als rasechte VI-hooligan vind ik het tot nu toe ook tamelijk bagger. Magoed, het is de groepsfase, het toernooi moet eigenlijk nog beginnen dus ik hou goede hoop.
Plaatje in de OP veranderd naar een van goede kwaliteit
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 11:17:35 ]
Het valt me ook op dat Genee wel erg veel ruimte geeft aan de gast aan tafel (meestal iemand van RTL4). Je kunt zo iemand beter gewoon als figurant beschouwen, niet te veel aandacht geven.
Blijkbaar wordt hem dat opgedragen, maar het voegt echt niks toe.
٩๏̯͡๏)۶
Ik vind het ook minder leuk dan in 2010 trouwens. Sambaselfie is echt wel het dieptepunt qua commercie (en uberhaupt in 't algemeen ook), die wk-babes verkiezing is me ook een raadsel waar het op slaat en idd het is dat Genee te geforceerd zoekt naar grappen. Ik blijf kijken, want qua voetbal komt er soms nog wel eens wat zinnigs uit (al is dat ook al een stuk minder dan in voorgaande jaren) maar ben bang dat het niet meer zo leuk wordt als 2010.
Sierd is wel een hoogtepunt iedere dag
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Het is geen 'haat', het is een kritiek. Als je favoriete club slechts speelt mag je ook kritisch zijn toch.
٩๏̯͡๏)۶
Totaal geen haat inderdaad. Wel kritiek. Heb helaas niet alle VI Oranjes gezien, maar totnutoe is het gewoon niet zo heel boeiend, waardoor die sponsoruitingen en andere onzinnige randzaken nog veel meer opvallen.
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:Ik snap niet echt waar die haat ineens vandaan komt? Het is toch al jaren zo dat al die gesponsorde items langskomen? Dat tijdens het EK en WK veel clowneske BN'ers uit de RTL stal te gast zijn zonder verstand van voetbal? En dat het vaak niet over voetbal gaat maar over randzaken. Hadden jullie verwacht dat het dit jaar anders zou zijn dan?
Al zijn het vooral mensen hier die volgens mij niet standaard in VI topics posten, maar dat kan ik niet goed beoordelen

Ik kijk VI altijd, en ben al fan van het eerste uur. Tuurlijk was het altijd al, maar het is gewoon nu echt veel erger, doordat wanneer het wel over voetbal gaat Genee meteen ingrijpt omdat er een kutitempje voorgaat. Het is niet erg als die kutitems er zijn, dat zijn we idd gewend. Maar tot nu toe zijn het de kutitems die voor de programmamakers voor het programma, en het praten over voetbal dus, gaan. En dat is echt tenenkrommend.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Het enige wat ik grappig vind is Sierd, de rest interesseert mij echt geen ene reet!
Zonder wrijving geen glans
Loserkid
Met dank aan Houniet.
Ik denk dat het ook ligt aan het nieuws, vier jaar geleden was er twittergate, gezeik bij de Fransen, de Engelsen, Maradona was trainer van Argentinie, er was zo veel om over te praten.
Johan derksen was relatief onbekend en in bloedvorm, Gijpie z'n anekdotes hadden we nog niet 10 keer gehoord en er was minder commercie omdat niemand echt had verwacht dat het programma zo'n succes zou worden.
De Johan Derksen Bingo, FC knudde met johan rene en wilfred.
Alles was veel spontaner, nu zijn ze opzoek naar leuke dingen maar als dat niet lukt moeten ze misschien wat meer over het voetbal gaan praten.
Zoals 10 keer die polonaise herhalen, dat blijft niet leuk op deze manier.
Toch blijf ik het wel kijken, want hoop dat ze ergens t niveau van 2010 aantikken verder in het toernooi, maar het is allemaal wat te geforceerd nu.
Carlo: ik ben alleen homo in bed, daarbuiten niet. Kwartier later randt hij alle VI mannen aan.
Het is te hopen voor het programma dat het Nederlands elftal er lang in blijft, anders wordt het helemaal kut. Zoals tijdens het EK 2012.
Feyenoord Rotterdam
quote:
Klopt, dat is al jaren zo. Maar de verhouding is nu zoek. De uitzendingen zijn minder lang dan een normale uitzending van VI maar er zitten meer items in. Dat zorgt voor een gehaaste sfeer in de uitzending omdat er na elke paar minuten gesprek er wel weer een item of reclame is.
De kracht van VI is juist het relaxt ouwehoeren aan een tafel, dan komen Johan, Gijp en Derksen tot zijn recht. Ze hebben daar normaal niet eens wedstrijdbeelden voor nodig. Nu ontbreekt die relaxte sfeer omdat ze van item naar item naar reclame naar item gaan. Jammer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
quote:
Ik moet ergens mijn ergernis over VI kwijt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
Wat wel goed van deze reeks is dat de publieke opinie over Johan Derksen weer ouderwets negatief is. Vroeger bij Sport aan tafel vond iedereen hem een ongenuanceerde lul. Maar de laatste jaren vond iedereen hem opeens weer een toffe peer en gingen oude vrouwtjes met hem op de foto. Nu haat de helft van de Nederlandse bevolking hem weer en is het natuurlijk evenwicht hersteld.
Waarschijnlijk niet, maar dat kan ze vast verbergen met haar pokerface.
Arn0
Abbey Road
quote:
Dat had ik nooit van Gertjan Verbeek verwacht.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
Waar hebben die mensen gespeeld dan?!
Mate name figuren zoals Najib Amhali en Erik van Muiswinkel zullen wel weer geforceerd aandacht gaan opeisen. De overige gasten kunnen nog wel een beetje hun smoel houden als het mee zit
٩๏̯͡๏)۶
Heeft er iemand ooit van Cecile Koekkoek gehoord?
Deze VI Oranje is een parodie geworden op de VI Oranje van 2010. Als ik bij de intro Danny Vera of z'n wijf zogenaamd onwetend opzichtig een snickers op zie lopen te vreten heb ik de afstandsbediening alweer in mijn handen.
Alles is geforceerd.. verschrikkelijke kut items die voor gaan op geouwehoer en inhoudelijk praat.
De hele uitzending door opzichtige sluikreclame, verschrikkelijke kutgasten (want RTL4) en om de 20 minuten 10 reclame. Reclame die verplicht moet worden ingestart, zelfs als een van de heren aan tafel eindelijk een beetje los komt wordt diegene onderbroken voor de reclame.
Eindeloos irritantje filmpjes blijven herhalen (Derksen in de polonaise) want ohh wat hebben we het hier toch leuk.
Geen enkele leuke anekdote meer.
VI Oranje is een karikatuur geworden van VI Oranje. De magie is er niet (meer).
Boskamp en Art Rooijakkers, die sla ik sowieso over. Art Rooijakkers is een halve zool, en misschien is het vloeken in de kerk maar ik ben ook een beetje Boskamp-moe aan het worden. Hij heeft best verstand van voetbal, maar krijgt bij VI Oranje niet de kans dat te laten zien omdat het allemaal veel te gehaast is. Daarom komt het gesprek niet verder dan haha jan is dik haha jan eet haring. Het begint een beetje een karikatuur te worden.
Van dit rijtje vind ik John de Mol en Guus Meeuwis niet vervelend, die weten wel leuk mee te praten en leuk te ouwehoeren. Art Rooijakkers heb ik zonder echte redenen moeite mee. John Williams vind ik gewoon bloedirritant. Erik van Muiswinkel is een toffe gast, mits ie gewoon normaal doet en niet geforceerd typetjes nadoet, zoals Boszhard gisteren (!). Najib Amhali gaat ook weer heel grappig willen zijn. Ach, was Antonie Kamerling er nog maar.
Er is altijd een voetbalgast en 's avonds nog een showbizzdude.
Waarom nodigen ze Frank Evenblij niet meer uit, dat is wel een fijne jongen.
٩๏̯͡๏)۶
Gertjan en Fatima. Wat een contrast.
Zeg, waar is Schelvis eigenlijk? Mag 'ie niet van Sport1 of wil RTL 'm niet?
Arn0
Abbey Road
quote:
Ik denk dat RTL denkt dat Schelvis te weinig kijkers oplevert. Wij weten beter, natuurlijk.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
-
[ Bericht 100% gewijzigd door OverRated op 16-06-2014 19:52:47 ]
lekkere gozer op rij 1 Alors
Even kijken wanneer het eerste item/reclame komt.
Fatima.. overhyped aandachtshoertje.
Iemand nog filmpje van die tongzoen?
Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
quote:
Kut wijf inderdaad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Link naar livestream? Tv is geconfisqueerd...
wdn
Elfen lied O+
quote:
Als de rest van het WK een gemiddelde is voor deze pot wordt het leuk.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
Nigeriaantjes moet je kort houden.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Pascalus
-geroyeerd-
quote:
janlul punt com heeft er volgens mij wel eentje
Ik ben inmiddels overleden.
Messi was slecht gisteravond
Er zijn maar weinig spelers die hun club niveau halen bij hun land of zelfs beter spelen.
Messi was beter dan Ronaldo.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Gijp heeft met de pener in de hand zitten kijken?
Pascalus
-geroyeerd-
quote:
Ik vind het ook maar een beetje verwarrend. Doe het gewoon op één zender en niet dat geklooi met twee zenders.
Tijdens het WK doet Jan niet aan een dieet.
Wat blijft Tom Egbers toch hakkelen en moeizaam praten voor een camera. Altijd alsof ie het voor de tweede keer doet.
Dr.Mikey
quote:
Inderdaad eerste helft was van beide matig.
R.I.P DTS.
Pascalus
-geroyeerd-
quote:
ja maar het was wel 1-5
Chili kan je makkelijk wegcounteren,
Dr.Mikey
quote:
Het werd wel een geweldige avond.
R.I.P DTS.
Het gaat inhoudelijk over voetbal en Derksen heeft niks meer te zeggen
Gertjan gaat lekker met zijn pensioen blokhutten bouwen.
Verbeek naar het Midden-Oosten
Mortaxx
Doomer
Ik zal nooit van mijn leven nog een snickers kopen
Op
dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef
Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
Iemand ook een stream. Geen zin om dit op tv te kijken.
Sjeik_Telmachientje
quote:
Donderstraal dan een end op joh!
Sjeik_Telmachientje
quote:
Eén of andere lul uit een soap.
VERDOMME, WAAROM IS ER GEEN MOEDERNEUKENDE LIVE STREAM NAAR DIT PROGRAMMA, WAT IS DAT VOOR AMATEURISTISCH GEDOE. PLATGESPONSORD, MAAR EEN STREAMPJE OP JE SITE PLAATSEN IS TEVEEL GEVRAAGD! DAN ZIE IK DEZELFDE RECLAMES TOCH! DAAR WIN JE ALLEEN MAAR MEE HOOR! ALSOF DAT NIKS OPLEVERT! RTL WAKKER WORDEN! EIKELS!
Mijn beeld valt ineens weg?
Topshow straks met Snickers Mooiste Wereldgoals
terugkijken waard?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ik ga op de dag van zijn begravenis op zijn graf pissen en roep dan hardop JE BENT TE LAAT, JE BENT TE LAAT, JE BENT TE LAAT
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
goh, die laatste 10 minuten gaat het nooit om. Het zijn de eerste minuten die het hem doen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Pascalus
-geroyeerd-
quote:
Ja, en de auto van Jan Boskamp die telkens gebasht wordt.
Wilfred knalt er even tussendoor
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
Wie speelt de vrouw in dat clubje?
Lengte.
Fap fap fap.
- Gijp