Doei.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Gasten VI Oranje t/m Nederland - Chili
Dinsdag 17 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en John Williams
Woensdag 18 juni (Australië - Nederland)
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Hans Kraay Jr.
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en John de Mol
Donderdag 19 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Jan Boskamp
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Art Rooijakkers
Vrijdag 20 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Theo Janssen
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Theo Janssen en Cecile Koekkoek
Zaterdag 21 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en Najib Amhali
Zondag 22 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Jan Boskamp
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Erik van Muiswinkel
Maandag 23 juni (Nederland - Chili)
RTL 4 20.30 - 22.00 uur: Jan Boskamp en Guus Meeuwis
http://pressroom.rtl.nl/r(...)-t-m-nederland-chili
Deze Aids show kan ik niet langer aan zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Trebo het volgende:
Deze VI Oranje is een parodie geworden op de VI Oranje van 2010. Als ik bij de intro Danny Vera of z'n wijf zogenaamd onwetend opzichtig een snickers op zie lopen te vreten heb ik de afstandsbediening alweer in mijn handen.
Alles is geforceerd.. verschrikkelijke kut items die voor gaan op geouwehoer en inhoudelijk praat.
De hele uitzending door opzichtige sluikreclame, verschrikkelijke kutgasten (want RTL4) en om de 20 minuten 10 reclame. Reclame die verplicht moet worden ingestart, zelfs als een van de heren aan tafel eindelijk een beetje los komt wordt diegene onderbroken voor de reclame.
Eindeloos irritantje filmpjes blijven herhalen (Derksen in de polonaise) want ohh wat hebben we het hier toch leuk.
Geen enkele leuke anekdote meer.
VI Oranje is een karikatuur geworden van VI Oranje. De magie is er niet (meer).
Precies dit.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Trebo het volgende:
Deze VI Oranje is een parodie geworden op de VI Oranje van 2010. Als ik bij de intro Danny Vera of z'n wijf zogenaamd onwetend opzichtig een snickers op zie lopen te vreten heb ik de afstandsbediening alweer in mijn handen.
Alles is geforceerd.. verschrikkelijke kut items die voor gaan op geouwehoer en inhoudelijk praat.
De hele uitzending door opzichtige sluikreclame, verschrikkelijke kutgasten (want RTL4) en om de 20 minuten 10 reclame. Reclame die verplicht moet worden ingestart, zelfs als een van de heren aan tafel eindelijk een beetje los komt wordt diegene onderbroken voor de reclame.
Eindeloos irritantje filmpjes blijven herhalen (Derksen in de polonaise) want ohh wat hebben we het hier toch leuk.
Geen enkele leuke anekdote meer.
VI Oranje is een karikatuur geworden van VI Oranje. De magie is er niet (meer).
Theo Janssen was er toch ook om 19:50?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst om 19:50 wél een gast.
dr is altijd een gast om 19.50quote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst om 19:50 wél een gast.
Hoofdredacteur VARAgidsquote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo Janssen was er toch ook om 19:50?
En wie is Cecile Koekkoek
Oh het is de schrijfster van deze bestseller:quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Pranjicc het volgende:
Heeft er iemand ooit van Cecile Koekkoek gehoord?
quote:
Oh ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo Janssen was er toch ook om 19:50?
kamerling zat anders ook behoorlijk manisch te lachen om elke opmerking die gemaakt, maar dat schijnen mensen vergeten te zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Stofje het volgende:
Van dit rijtje vind ik John de Mol en Guus Meeuwis niet vervelend, die weten wel leuk mee te praten en leuk te ouwehoeren. Art Rooijakkers heb ik zonder echte redenen moeite mee. John Williams vind ik gewoon bloedirritant. Erik van Muiswinkel is een toffe gast, mits ie gewoon normaal doet en niet geforceerd typetjes nadoet, zoals Boszhard gisteren (!). Najib Amhali gaat ook weer heel grappig willen zijn. Ach, was Antonie Kamerling er nog maar.
Ah nu komt de aap uit de mouw, zelfs dat wijf komt speciaal voor het promoten van een boekjequote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh het is de schrijfster van deze bestseller:
[ afbeelding ]
Frank komt echt nog wel langs hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom nodigen ze Frank Evenblij niet meer uit, dat is wel een fijne jongen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Arn0 het volgende:
"Cecile Koekkoek"
Ik heb een gevoel dat Sierd hier iets over te zeggen heeft.
De heren moeten eens wat meer hun sponsoren gaan bashen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:00 schreef Arn0 het volgende:
Naar mijn beleving is deze VI Oranje al heel wat interessanter dan de editie van 2012, dat weinig memorabele momenten had. Sierd de Vos is echt een fantastische toevoeging bijvoorbeeld.
Het grootste probleem is dat je nu bij de vroege uitzending maar 30 minuten VI hebt (25 eigenlijk minus alle sponseritems) en 's avonds ook slechts 50 minuten, met twee reclameblokken. Zo schiet het niet echt op, maar buiten dat vind ik het nog steeds topshows.
nee, de late aflevering heeft altijd 2 gasten en ja hij is een gast aangezien hij geen vaste waarde aan tafel isquote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een show kent altijd 2 gasten. En Boskamp nog een gast noemen.Hij is VI.
Ik denk dat RTL denkt dat Schelvis te weinig kijkers oplevert. Wij weten beter, natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef T3hTommay het volgende:
Zeg, waar is Schelvis eigenlijk? Mag 'ie niet van Sport1 of wil RTL 'm niet?
Afweermechanisme!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:09 schreef Heufd het volgende:
http://nieuws.thepostonline.nl/column/de-grappen-van-sierd/
Stukje Sierd de Vos-duiding.
"Clowneske optredens als masker voor verdriet"
Eens met het feit dat er geen alternatieven zijn die in de buurt komen van VI, maar toch sta ik wel kritisch tegenover VI dit jaar. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat die RTL4-achtige toevoegingen ergens in goede aarde vallen, zelfs niet bij de beoogde doelgroep.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef Perico het volgende:
Ik ben het zelf niet eens met alle kritiek, maar dat mag.
Ik vind VI nog steeds een verademing. Ik heb namelijk ook de rest uitgetest. Zoals: geen reclames bij de BELG.
Gaat Geert met heat maps een kwartier lang je volstoppen met informatie in de rust. Ik kreeg het doodsbenauwd. Nee, dan, Henry Schut. Daar zit kraak nog smaak aan.
Als het ook maar 1% een beetje smaakvol dreigt te worden, door voorzichtige kritiek van Hugo, blust Schut als brandweerman meteen het brandje en schakelt hij weer over in de "110% voor Oranje lalalala" modus.
Echt, de alternatieven zijn alleen leuk voor fantasieloze mensen die in een cocon willen leven.
Schelvis zit in Brazilië om samen met Erwin Koeman een talkshow te houden voor de Nederlandse fans ter plekke.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL denkt dat Schelvis te weinig kijkers oplevert. Wij weten beter, natuurlijk.
Haten op Bossiequote:Op maandag 16 juni 2014 19:10 schreef schoolstudent het volgende:
Carlo was gister wel behoorlijk irritant. En Boskamp kan ik ook slecht hebben met zijn onduidelijke gewauwel.![]()
Maar daarbuiten: topshow!
Arno die zeikt over gefrustreerde mensen op Twitter.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef BobW het volgende:
Arno is boos.
http://www.radio1.nl/item(...)lijntechnologie.html
Alles daaltquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef OverRated het volgende:
VI oranje fucking lelijke beeldkwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |