abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141144367

Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen

Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.

Vaste onderdelen in de show
• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse

Het voorlopige gastenschema
Maandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft & John Williams
Woensdag 18 juni: Hans Kraay junior & John de Mol

Compleet overzicht van de uitzendtijden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________

VI Oranje meet *G*
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.

Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c

mrstylo - ovb

Wil je mee, laat het even weten in dit topic.

Reserveringsformulier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 11:16:31 ]
pi_141144400
Zijn de kijkcijfers een beetje goed?
Zonder wrijving geen glans
pi_141144422
Nee: 491.000.

Maar das ook geen verrassing. Zie het vorige topic.
pi_141144425
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat valt VI Oranje tegen dit jaar, ondanks Siert.

Door alle items en reclame is er amper tijd om fatsoenlijk te praten. Ergerlijk.
pi_141144446
Tis meer dat de tijden ook niet duidelijk zijn. De middag uitzending mis ik telkens
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 10:50:28 #6
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141144507
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef Pranjicc het volgende:
Nee: 491.000.

Maar das ook geen verrassing. Zie het vorige topic.
Er is weinig aan. Inhoudelijk te mager, doorgeschoten qua onzinitems en te vaak denken ze dat iets grappig blijft nadat het voor de 100e keer is herhaald.
  maandag 16 juni 2014 @ 10:52:52 #8
429637 CremeFred
aangezuurde Braziliaanse room
pi_141144515
Dat mannetje dat continu het publiek loopt op te fokken, mogen ze ook wel een pilletje geven. Je hoort nu continu het publiek plichtmatig klappen om opmerkingen die het niet waard zijn. Het tussen twee wedstrijden zitten helpt ook niet. Als de laatste reclame net is afgelopen beginnen ze alweer met de volksliederen van de laatste wedstrijd.
Dat de NOS niet meteen reclame na de wedstrijd erin gooit zorgt er ook voor dat de kijkers daar blijven. En daarnaast is die nieuwe setting en zijn de gasten een stuk aangenamer om naar de kijken.
pi_141144581
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er is weinig aan. Inhoudelijk te mager, doorgeschoten qua onzinitems en te vaak denken ze dat iets grappig blijft nadat het voor de 100e keer is herhaald.
Juist.

En daarnaast vind ik dat Wilfred niet bepaald in topvorm is. Hij bemoeit zich er te veel mee, terwijl hij voorheen juist de gasten veel ruimte gaf. Bovendien introduceert hij die onzinitems alsof hij er ook zelf geen fuck omgeeft. Dat mag best, er geen fuck om geven, maar probeer dat als presentator nou niet te laten merken. Die selfie-actie is kut, maar had minder kut kunnen zijn als ie het wat enthousiaster had gebracht. En dat kunnen ze bij de NOS juist wel.
pi_141144628
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef Pranjicc het volgende:

[..]

Juist.

En daarnaast vind ik dat Wilfred niet bepaald in topvorm is. Hij bemoeit zich er te veel mee, terwijl hij voorheen juist de gasten veel ruimte gaf. Bovendien introduceert hij die onzinitems alsof hij er ook zelf geen fuck omgeeft. Dat mag best, er geen fuck om geven, maar probeer dat als presentator nou niet te laten merken. Die selfie-actie is kut, maar had minder kut kunnen zijn als ie het wat enthousiaster had gebracht. En dat kunnen ze bij de NOS juist wel.
Hij gaat zichzelf meer en meer overschatten. Zie je ook bij voetbalelftallen. Waterdragers die wat successen boeken en dan opeens
hun plaats niet meer kennen.

Ik zet VI Oranje nu niet eens meer op. Flopshow.
pi_141144759
Het programma gaat eigenlijk kapot aan commercie, er blijft nauwelijks tijd over voor leuke gesprekken tussen de eindeloze onzin door.

En dan ook nog de TV kantine gaan bespreken of de verdwenen meisjes met John van den Heuvel, dan sla je de plank echt compleet mis. En natuurlijk de onvermijdelijke boekjes tijdens iedere uitzending

Maar goed, misschien wordt het nog wat vanaf de laatste ronde van de groepsfase, als ze wat meer tijd hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ronald op 16-06-2014 11:08:54 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_141144821
Zal vanavond wel over de hockey gaan met Fatima, ik voorspel weer een flopshow
pi_141145061
Pff, die typetjes van Boszhard waren gisteren wel bloedirritant. Vanavond Fatima? Beter neemt ze vriendlief mee, Sluiter is namelijk wel een toffe gast. Sorry, als rasechte VI-hooligan vind ik het tot nu toe ook tamelijk bagger. Magoed, het is de groepsfase, het toernooi moet eigenlijk nog beginnen dus ik hou goede hoop.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:15:53 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141145103
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar om Sierd. Verder zit ik wat rond te zappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141145131
Plaatje in de OP veranderd naar een van goede kwaliteit

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 11:17:35 ]
  maandag 16 juni 2014 @ 11:18:15 #16
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141145166
Jan Smitgod moet weer komen. Of iig iemand uit Volendam, altijd grappige gasten :P Fatima daarentegen.. Meh
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141145170
Dinsdag John Williams :'(. Da's misschien wel de irritantste RTL-gast die er is. Dat is gewoon de Arie Boomsma van de publieke omroep.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:21:29 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141145269
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Stofje het volgende:
Dinsdag John Williams :'(. Da's misschien wel de irritantste RTL-gast die er is. Dat is gewoon de Arie Boomsma van de publieke omroep.
Godver :'(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141145278
Meest kansloze deze Oranje periode is nog wel die Chief Oranje Officer :') alleen daarom al zou Heineken keihard moeten boette.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:23:35 #20
429637 CremeFred
aangezuurde Braziliaanse room
pi_141145332
Dat wedstrijdje tussen die twee voetbalvrouwen, is dat ook een sponsoritem? of gewoon heel slecht.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:23:36 #21
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141145333
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141145335
Het valt me ook op dat Genee wel erg veel ruimte geeft aan de gast aan tafel (meestal iemand van RTL4). Je kunt zo iemand beter gewoon als figurant beschouwen, niet te veel aandacht geven.

Blijkbaar wordt hem dat opgedragen, maar het voegt echt niks toe.
٩๏̯͡๏)۶
pi_141145365
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef CremeFred het volgende:
Dat wedstrijdje tussen die twee voetbalvrouwen, is dat ook een sponsoritem? of gewoon heel slecht.
Dat laatste. Het is er gekomen omdat het item over Beugelsdijk nog slechter was.
pi_141145708
quote:
Komedie Centraal. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_141145812
Ik vind het ook minder leuk dan in 2010 trouwens. Sambaselfie is echt wel het dieptepunt qua commercie (en uberhaupt in 't algemeen ook), die wk-babes verkiezing is me ook een raadsel waar het op slaat en idd het is dat Genee te geforceerd zoekt naar grappen. Ik blijf kijken, want qua voetbal komt er soms nog wel eens wat zinnigs uit (al is dat ook al een stuk minder dan in voorgaande jaren) maar ben bang dat het niet meer zo leuk wordt als 2010.

Sierd is wel een hoogtepunt iedere dag _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141145948
quote:
Derksen was daar gisteren ook kritisch op, zoals het hoort. Slaat echt nergens op.
pi_141145952
Al die gesponsorde items :') Met als de druppel de sluikreclame voor de Lidl die Genee er nog in gooit :')!!

Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_141145977
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef Ties02 het volgende:
Zal vanavond wel over de hockey gaan met Fatima, ik voorspel weer een flopshow
Laten ze haar gewoon achter de bar hulpje spelen en nodig gewoon Prem uit aan tafel, een beetje leven in de brouwerij is wat wij willen :Y
  maandag 16 juni 2014 @ 11:47:41 #29
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141146014
mensen die geen komedie centraal kijken :')
graag op anoniem
pi_141146102
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die gesponsorde items :') Met als de druppel de sluikreclame voor de Lidl die Genee er nog in gooit :')!!

[ afbeelding ]
Het is dit jaar wel echt stukken erger :')

Zogenaamd toevallig een snickers opeten. Niemand koopt die ondingen :6
pi_141146130
Ik snap niet echt waar die haat ineens vandaan komt? Het is toch al jaren zo dat al die gesponsorde items langskomen? Dat tijdens het EK en WK veel clowneske BN'ers uit de RTL stal te gast zijn zonder verstand van voetbal? En dat het vaak niet over voetbal gaat maar over randzaken. Hadden jullie verwacht dat het dit jaar anders zou zijn dan?

Al zijn het vooral mensen hier die volgens mij niet standaard in VI topics posten, maar dat kan ik niet goed beoordelen :)
pi_141146261
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet echt waar die haat ineens vandaan komt? Het is toch al jaren zo dat al die gesponsorde items langskomen? Dat tijdens het EK en WK veel clowneske BN'ers uit de RTL stal te gast zijn zonder verstand van voetbal? En dat het vaak niet over voetbal gaat maar over randzaken. Hadden jullie verwacht dat het dit jaar anders zou zijn dan?

Al zijn het vooral mensen hier die volgens mij niet standaard in VI topics posten, maar dat kan ik niet goed beoordelen :)
Geen haat. Ik ga morgen zelfs naar de opnames *O*

Het is dit jaar gewoon iets te opvallend denk ik.
pi_141146278
Het is geen 'haat', het is een kritiek. Als je favoriete club slechts speelt mag je ook kritisch zijn toch.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 16 juni 2014 @ 11:58:01 #34
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_141146349
quote:

[ afbeelding ]
:') :N :r
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_141146453
quote:

Als je het mij vraagt is dit wat te kort door de bocht allemaal.

Ik kijk VI altijd. De reguliere uitzendingen vond ik dit seizoen gemiddeld gezien ook al minder dan voorheen. Vaak dezelfde "grappen", dezelfde "acts", al die boekjes, mensen als Nico Dijkshoorn en Valentijn Driessen...

Beetje bij beetje daalt het qua niveau en entertainment.

Het is wel zo dat er nu veel voetbal op TV is. Dat is op een normale maandagavond wel anders.
pi_141146472

Hoogtepunt van gisterenavond.
pi_141146967
quote:

[ afbeelding ]
Ze falen wel hard om VI in SD uit te zenden dan. Je ziet er geen reet van.
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 12:20:15 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_141147075
quote:

Mee eens. Begrijp de haat ook niet.
pi_141147091
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens. Begrijp de haat ook niet.
Haat is wat anders dan kritiek.
pi_141147112
Totaal geen haat inderdaad. Wel kritiek. Heb helaas niet alle VI Oranjes gezien, maar totnutoe is het gewoon niet zo heel boeiend, waardoor die sponsoruitingen en andere onzinnige randzaken nog veel meer opvallen.
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 12:22:26 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_141147133
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

True. Maar het valt wel op dat men ineens überkritisch is. Eigenlijk deugt er weinig meer van in de ogen van sommigen. Dat begrijp ik niet. Maar goed, ik vind het zelf ook nog steeds top dus dat zal mijn objectiviteit wel beïnvloeden.
  maandag 16 juni 2014 @ 12:22:52 #42
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_141147155
quote:
Ze hebben bij FHM 16 voetbalvrouwen gekozen en elke keer zijn er 2 die tegen elkaar strijden. Dat laten ze dan vervolgens bij VI zien.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_141147207
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

True. Maar het valt wel op dat men ineens überkritisch is. Eigenlijk deugt er weinig meer van in de ogen van sommigen. Dat begrijp ik niet. Maar goed, ik vind het zelf ook nog steeds top dus dat zal mijn objectiviteit wel beïnvloeden.
Dat gaat vaak zo. Iets daalt beetje bij beetje en 'n keer is de ondergrens bereikt. Dan zappen mensen weg en/of spuien ze hun gal op internet.
pi_141147242
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie haat als hetzelfde als kritiek. "Haten" is in mijn woordenboek niet zo'n erg begrip.

En ja, ik weet dat dat aan mij ligt :+
pi_141147334
quote:

2 jaar geleden ook ja, toen was het ook al een stuk minder. Of misschien waren de items leuker, Gamma ging wel bv. En die RTL4 gasten zijn of irritant of ze komen alleen een plaatje promoten.

Terwijl je 4 jaar geleden voetbalgasten had als Vanenburg, Van Breukelen e.d.
pi_141147428
quote:

Ik kijk VI altijd, en ben al fan van het eerste uur. Tuurlijk was het altijd al, maar het is gewoon nu echt veel erger, doordat wanneer het wel over voetbal gaat Genee meteen ingrijpt omdat er een kutitempje voorgaat. Het is niet erg als die kutitems er zijn, dat zijn we idd gewend. Maar tot nu toe zijn het de kutitems die voor de programmamakers voor het programma, en het praten over voetbal dus, gaan. En dat is echt tenenkrommend.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_141147543
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik zie haat als hetzelfde als kritiek. "Haten" is in mijn woordenboek niet zo'n erg begrip.

En ja, ik weet dat dat aan mij ligt :+
Dat denk ik ook. :)

Ik kijk het al sinds Sport aan Tafel. 2010 was het m.i. op de top. Daarna is het minder geworden. Op de periode met Barbara na. De laatste tijd gaat het helaas wel heel hard achteruit. Ze zijn zichzelf echt gaan overschatten.
pi_141147552
Het enige wat ik grappig vind is Sierd, de rest interesseert mij echt geen ene reet!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 16 juni 2014 @ 12:56:25 #49
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_141148270
Ik denk dat het ook ligt aan het nieuws, vier jaar geleden was er twittergate, gezeik bij de Fransen, de Engelsen, Maradona was trainer van Argentinie, er was zo veel om over te praten.
Johan derksen was relatief onbekend en in bloedvorm, Gijpie z'n anekdotes hadden we nog niet 10 keer gehoord en er was minder commercie omdat niemand echt had verwacht dat het programma zo'n succes zou worden.
De Johan Derksen Bingo, FC knudde met johan rene en wilfred.
Alles was veel spontaner, nu zijn ze opzoek naar leuke dingen maar als dat niet lukt moeten ze misschien wat meer over het voetbal gaan praten.
Zoals 10 keer die polonaise herhalen, dat blijft niet leuk op deze manier.

Toch blijf ik het wel kijken, want hoop dat ze ergens t niveau van 2010 aantikken verder in het toernooi, maar het is allemaal wat te geforceerd nu.
pi_141148289
Carlo: ik ben alleen homo in bed, daarbuiten niet. Kwartier later randt hij alle VI mannen aan.
  maandag 16 juni 2014 @ 13:00:16 #51
159761 Arn0
Abbey Road
pi_141148407
Naar mijn beleving is deze VI Oranje al heel wat interessanter dan de editie van 2012, dat weinig memorabele momenten had. Sierd de Vos is echt een fantastische toevoeging bijvoorbeeld.

Het grootste probleem is dat je nu bij de vroege uitzending maar 30 minuten VI hebt (25 eigenlijk minus alle sponseritems) en 's avonds ook slechts 50 minuten, met twee reclameblokken. Zo schiet het niet echt op, maar buiten dat vind ik het nog steeds topshows.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_141148537
Het is te hopen voor het programma dat het Nederlands elftal er lang in blijft, anders wordt het helemaal kut. Zoals tijdens het EK 2012.
Feyenoord Rotterdam
pi_141148766
De Johan Derksen Bingo :D

Die moet terugkomen _O_
Elke dag
pi_141149870
quote:
Ik snap niet echt waar die haat ineens vandaan komt? Het is toch al jaren zo dat al die gesponsorde items langskomen?
Klopt, dat is al jaren zo. Maar de verhouding is nu zoek. De uitzendingen zijn minder lang dan een normale uitzending van VI maar er zitten meer items in. Dat zorgt voor een gehaaste sfeer in de uitzending omdat er na elke paar minuten gesprek er wel weer een item of reclame is.

De kracht van VI is juist het relaxt ouwehoeren aan een tafel, dan komen Johan, Gijp en Derksen tot zijn recht. Ze hebben daar normaal niet eens wedstrijdbeelden voor nodig. Nu ontbreekt die relaxte sfeer omdat ze van item naar item naar reclame naar item gaan. Jammer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 16 juni 2014 @ 13:44:32 #55
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141149918
Koningdavid staat speciaal voor VI Oranje na 3 jaar op uit de dood, wat een eer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_141149996
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Koningdavid staat speciaal voor VI Oranje na 3 jaar op uit de dood, wat een eer.
Ik moet ergens mijn ergernis over VI kwijt. ;)
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_141150020
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is te hopen voor het programma dat het Nederlands elftal er lang in blijft, anders wordt het helemaal kut. Zoals tijdens het EK 2012.
Als we groepshoofd worden dan moet een halve finale tot de mogelijkheden behoren. En dan speel je dus sowieso tot de laatste zaterdag :)

Maar goed, laten we het maar van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Nu eerst Australië oprollen.

Ik ben het wel met het meerendeel hier eens dat VI Oranje tot nu toe wat tegenvalt. Sierd maakt echter een hele hoop goed _O_
pi_141150165
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:56 schreef Loserkid het volgende:
Johan derksen was relatief onbekend
:')
  maandag 16 juni 2014 @ 14:11:55 #59
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_141150969
Ik kijk nu standaard het stukje met elsierd daarna begin ik te zappen tussen nos vi bbc en de belg.. ze weten me niet meer vast te houden.. als Gijp begint met.. hoe je het ook wendt of keert Wilfred je bent toch wel met mijn eens dat ie er geen klote van kan.. en Johan vindt t niet rullevant en Boskamp vindt het grote klasse maat en dan zegt Wilred maar dat geheel terzijde dan ben ik al vollop aan t gapen..

ze hebben komende zomer een stapel nieuwe cliches nodig
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 16 juni 2014 @ 14:12:11 #60
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_141150981
cool story bro
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_141151057
Wat wel goed van deze reeks is dat de publieke opinie over Johan Derksen weer ouderwets negatief is. Vroeger bij Sport aan tafel vond iedereen hem een ongenuanceerde lul. Maar de laatste jaren vond iedereen hem opeens weer een toffe peer en gingen oude vrouwtjes met hem op de foto. Nu haat de helft van de Nederlandse bevolking hem weer en is het natuurlijk evenwicht hersteld.
pi_141151117
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Klopt, dat is al jaren zo. Maar de verhouding is nu zoek. De uitzendingen zijn minder lang dan een normale uitzending van VI maar er zitten meer items in. Dat zorgt voor een gehaaste sfeer in de uitzending omdat er na elke paar minuten gesprek er wel weer een item of reclame is.

De kracht van VI is juist het relaxt ouwehoeren aan een tafel, dan komen Johan, Gijp en Derksen tot zijn recht. Ze hebben daar normaal niet eens wedstrijdbeelden voor nodig. Nu ontbreekt die relaxte sfeer omdat ze van item naar item naar reclame naar item gaan. Jammer.
Precies wat ik wilde posten.
pi_141151265
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is meer dat die items nog eens extreem infantiel zijn ook.
pi_141151300
Middag. Vinden jullie trouwens niet dat Sierd het enige echte leuke lichtpuntje is van het hele VI Oranje?
Ik wel. Eigenlijk zou men best meer zendtijd voor hem mogen inruimen en al die betaalde binnengehaalde gasten weglaten. Over gasten gesproken: Een ex van mij dus vanavond aan tafel.

Zou ze naast het zingen nu ook al verstand van het voetbal hebben?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 14:22:55 ]
pi_141151367
Waarschijnlijk niet, maar dat kan ze vast verbergen met haar pokerface.
  maandag 16 juni 2014 @ 14:26:34 #66
159761 Arn0
Abbey Road
pi_141151561
quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Iwanius het volgende:
Een ex van mij dus vanavond aan tafel.
Dat had ik nooit van Gertjan Verbeek verwacht.
  maandag 16 juni 2014 @ 14:33:18 #67
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141151775
Zo goed als 2010 wordt het natuurlijk nooit meer. Maar de kritiek is wel terecht, er zijn zó veel gesponsorde items en er is zó veel reclame tussendoor dat er geen tijd overblijft voor een normaal gesprek. Gijp stoort zich er volgens mij aan want hij vraagt steeds waarom hij onderbroken wordt.

Het lijkt ook wel alsof de "voorzichtig gesponsorde" items nog slechter zijn dan voorheen. 4 jaar geleden had je nog de Gamma Dug-out en Jup Holland Jup, waar je om kon lachen. Nu zijn het de Selfie-actie, die lul van Heineken in zijn oranje pak, beelden van mensen die Heineken bier en bitterballen van Mora bestellen, Snickers, Voetbalvrouwen WK. Het zijn allemaal kut-items maar ze zijn verplicht. Vervolgens krijg je na ieder kwartier 10 minuten reclame. Verder heb je nog de Tijl Beckands van deze wereld, die verplicht aanschuiven omdat ze onder contract staan bij RTL. Zo wordt het programma kapotgemaakt.

Het enige leuke dit jaar is Sierd. De filmpjes van Tommie Beugelsdijk waren ook geniaal maar imitatiemussolini Derksen heeft Tommie uit het programma gezet zoals hij dat ook met Aad300 deed.
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 16 juni 2014 @ 14:42:26 #68
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_141152110
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

:')
Snap je het woord relatief?
Voetbal liefhebbers keken vi, hele gezinnen keken vi oranje en johan derksen was toen zo scherp dat half nederland van die man was gaan houden.
Elke dag in het introfilmpje zag je wel mensen die met hem op de foto wilde of een handtekening van hem wilde.
Hij ging in een maand tijd van de snor van vi tot johan de held van nederland.
pi_141152358
Het beugelsdijkstukje is in ieder geval weg

quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Iwanius het volgende: Over gasten gesproken: Een ex van mij dus vanavond aan tafel.
Piemelbroeder!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141155014
Gasten VI Oranje t/m Nederland - Chili

Dinsdag 17 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en John Williams
Woensdag 18 juni (Australië - Nederland)
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Hans Kraay Jr.
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en John de Mol
Donderdag 19 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Jan Boskamp
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Art Rooijakkers
Vrijdag 20 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Theo Janssen
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Theo Janssen en Cecile Koekkoek
Zaterdag 21 juni
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en Najib Amhali
Zondag 22 juni
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Erik van Muiswinkel
Maandag 23 juni (Nederland - Chili)
RTL 4 20.30 - 22.00 uur: Jan Boskamp en Guus Meeuwis

http://pressroom.rtl.nl/r(...)-t-m-nederland-chili

Deze Aids show kan ik niet langer aan zien. :'(

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_141155147
Waar hebben die mensen gespeeld dan?!
  maandag 16 juni 2014 @ 16:09:37 #72
159761 Arn0
Abbey Road
pi_141155170
"Cecile Koekkoek"

Ik heb een gevoel dat Sierd hier iets over te zeggen heeft.
pi_141155204
Mate name figuren zoals Najib Amhali en Erik van Muiswinkel zullen wel weer geforceerd aandacht gaan opeisen. De overige gasten kunnen nog wel een beetje hun smoel houden als het mee zit
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 16 juni 2014 @ 16:10:37 #74
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141155208
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Zipportal het volgende:

Dinsdag 17 juni
Donderdag 19 juni
Vrijdag 20 juni
Zaterdag 21 juni
Zondag 22 juni

Elke dag wel een wijf als gast :')
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 16:11:27 #75
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141155242
te veel grappen en grollen, te weinig over voetbal. zoals gewoonlijk dus :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141155447
Heeft er iemand ooit van Cecile Koekkoek gehoord?
pi_141156119
Deze VI Oranje is een parodie geworden op de VI Oranje van 2010. Als ik bij de intro Danny Vera of z'n wijf zogenaamd onwetend opzichtig een snickers op zie lopen te vreten heb ik de afstandsbediening alweer in mijn handen.

Alles is geforceerd.. verschrikkelijke kut items die voor gaan op geouwehoer en inhoudelijk praat.
De hele uitzending door opzichtige sluikreclame, verschrikkelijke kutgasten (want RTL4) en om de 20 minuten 10 reclame. Reclame die verplicht moet worden ingestart, zelfs als een van de heren aan tafel eindelijk een beetje los komt wordt diegene onderbroken voor de reclame.

Eindeloos irritantje filmpjes blijven herhalen (Derksen in de polonaise) want ohh wat hebben we het hier toch leuk.

Geen enkele leuke anekdote meer.

VI Oranje is een karikatuur geworden van VI Oranje. De magie is er niet (meer).
pi_141156191
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Zipportal het volgende:

Dinsdag 17 juni
Donderdag 19 juni
Vrijdag 20 juni
Zaterdag 21 juni
Zondag 22 juni

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Doei. :W
  maandag 16 juni 2014 @ 16:39:04 #79
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_141156269
Waarom komt Herman Brusselmans niet een keer langs :'(
pi_141156276
Boskamp en Art Rooijakkers, die sla ik sowieso over. Art Rooijakkers is een halve zool, en misschien is het vloeken in de kerk maar ik ben ook een beetje Boskamp-moe aan het worden. Hij heeft best verstand van voetbal, maar krijgt bij VI Oranje niet de kans dat te laten zien omdat het allemaal veel te gehaast is. Daarom komt het gesprek niet verder dan haha jan is dik haha jan eet haring. Het begint een beetje een karikatuur te worden.
  maandag 16 juni 2014 @ 16:40:24 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_141156326
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Trebo het volgende:
Deze VI Oranje is een parodie geworden op de VI Oranje van 2010. Als ik bij de intro Danny Vera of z'n wijf zogenaamd onwetend opzichtig een snickers op zie lopen te vreten heb ik de afstandsbediening alweer in mijn handen.

Alles is geforceerd.. verschrikkelijke kut items die voor gaan op geouwehoer en inhoudelijk praat.
De hele uitzending door opzichtige sluikreclame, verschrikkelijke kutgasten (want RTL4) en om de 20 minuten 10 reclame. Reclame die verplicht moet worden ingestart, zelfs als een van de heren aan tafel eindelijk een beetje los komt wordt diegene onderbroken voor de reclame.

Eindeloos irritantje filmpjes blijven herhalen (Derksen in de polonaise) want ohh wat hebben we het hier toch leuk.

pi_141156359
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die gast daarachter met z'n geruite blousje :') _O-
pi_141156532
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Trebo het volgende:

Precies dit.
pi_141156571
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:36 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Doei. :W
Dat ben jij toch wel met mij eens, Johan?
pi_141156838
Leest VI mee?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141156924

Voor het eerst om 19:50 wél een gast.
pi_141156966
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Theo Janssen was er toch ook om 19:50?

En wie is Cecile Koekkoek
pi_141156969
Van dit rijtje vind ik John de Mol en Guus Meeuwis niet vervelend, die weten wel leuk mee te praten en leuk te ouwehoeren. Art Rooijakkers heb ik zonder echte redenen moeite mee. John Williams vind ik gewoon bloedirritant. Erik van Muiswinkel is een toffe gast, mits ie gewoon normaal doet en niet geforceerd typetjes nadoet, zoals Boszhard gisteren (!). Najib Amhali gaat ook weer heel grappig willen zijn. Ach, was Antonie Kamerling er nog maar.
pi_141157020
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

dr is altijd een gast om 19.50
pi_141157033
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

En wie is Cecile Koekkoek
Hoofdredacteur VARAgids
pi_141157047
Er is altijd een voetbalgast en 's avonds nog een showbizzdude.
pi_141157050
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Pranjicc het volgende:
Heeft er iemand ooit van Cecile Koekkoek gehoord?
Oh het is de schrijfster van deze bestseller:

pi_141157068
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dr is altijd een gast om 19.50
Gisteren, eergisteren niet hoor.
pi_141157079
Waarom nodigen ze Frank Evenblij niet meer uit, dat is wel een fijne jongen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_141157088
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Gisteren, eergisteren niet hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Oh ja. ;(
pi_141157091
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Stofje het volgende:
Van dit rijtje vind ik John de Mol en Guus Meeuwis niet vervelend, die weten wel leuk mee te praten en leuk te ouwehoeren. Art Rooijakkers heb ik zonder echte redenen moeite mee. John Williams vind ik gewoon bloedirritant. Erik van Muiswinkel is een toffe gast, mits ie gewoon normaal doet en niet geforceerd typetjes nadoet, zoals Boszhard gisteren (!). Najib Amhali gaat ook weer heel grappig willen zijn. Ach, was Antonie Kamerling er nog maar.
kamerling zat anders ook behoorlijk manisch te lachen om elke opmerking die gemaakt, maar dat schijnen mensen vergeten te zijn
pi_141157120
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Oh het is de schrijfster van deze bestseller:

[ afbeelding ]
Ah nu komt de aap uit de mouw, zelfs dat wijf komt speciaal voor het promoten van een boekje
٩๏̯͡๏)۶
pi_141157131
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom nodigen ze Frank Evenblij niet meer uit, dat is wel een fijne jongen.
Frank komt echt nog wel langs hoor.
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 17:00:43 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_141157138
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Arn0 het volgende:
"Cecile Koekkoek"

Ik heb een gevoel dat Sierd hier iets over te zeggen heeft.
:D
pi_141157150
Gertjan en Fatima. Wat een contrast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')