Klopt, dat is al jaren zo. Maar de verhouding is nu zoek. De uitzendingen zijn minder lang dan een normale uitzending van VI maar er zitten meer items in. Dat zorgt voor een gehaaste sfeer in de uitzending omdat er na elke paar minuten gesprek er wel weer een item of reclame is.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet echt waar die haat ineens vandaan komt? Het is toch al jaren zo dat al die gesponsorde items langskomen?
Ik moet ergens mijn ergernis over VI kwijt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Koningdavid staat speciaal voor VI Oranje na 3 jaar op uit de dood, wat een eer.
Als we groepshoofd worden dan moet een halve finale tot de mogelijkheden behoren. En dan speel je dus sowieso tot de laatste zaterdagquote:Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is te hopen voor het programma dat het Nederlands elftal er lang in blijft, anders wordt het helemaal kut. Zoals tijdens het EK 2012.
Precies wat ik wilde posten.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt, dat is al jaren zo. Maar de verhouding is nu zoek. De uitzendingen zijn minder lang dan een normale uitzending van VI maar er zitten meer items in. Dat zorgt voor een gehaaste sfeer in de uitzending omdat er na elke paar minuten gesprek er wel weer een item of reclame is.
De kracht van VI is juist het relaxt ouwehoeren aan een tafel, dan komen Johan, Gijp en Derksen tot zijn recht. Ze hebben daar normaal niet eens wedstrijdbeelden voor nodig. Nu ontbreekt die relaxte sfeer omdat ze van item naar item naar reclame naar item gaan. Jammer.
Het is meer dat die items nog eens extreem infantiel zijn ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt, dat is al jaren zo. Maar de verhouding is nu zoek. De uitzendingen zijn minder lang dan een normale uitzending van VI maar er zitten meer items in. Dat zorgt voor een gehaaste sfeer in de uitzending omdat er na elke paar minuten gesprek er wel weer een item of reclame is.
De kracht van VI is juist het relaxt ouwehoeren aan een tafel, dan komen Johan, Gijp en Derksen tot zijn recht. Ze hebben daar normaal niet eens wedstrijdbeelden voor nodig. Nu ontbreekt die relaxte sfeer omdat ze van item naar item naar reclame naar item gaan. Jammer.
Dat had ik nooit van Gertjan Verbeek verwacht.quote:
Snap je het woord relatief?quote:
Piemelbroeder!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Iwanius het volgende: Over gasten gesproken: Een ex van mij dus vanavond aan tafel.
Elke dag wel een wijf als gastquote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Gasten VI Oranje t/m Nederland - Chili
Dinsdag 17 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en John Williams
Woensdag 18 juni (Australië - Nederland)
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Hans Kraay Jr.
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en John de Mol
Donderdag 19 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Jan Boskamp
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Art Rooijakkers
Vrijdag 20 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Theo Janssen
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Theo Janssen en Cecile Koekkoek
Zaterdag 21 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en Najib Amhali
Zondag 22 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Jan Boskamp
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Erik van Muiswinkel
Maandag 23 juni (Nederland - Chili)
RTL 4 20.30 - 22.00 uur: Jan Boskamp en Guus Meeuwis
http://pressroom.rtl.nl/r(...)-t-m-nederland-chili
Deze Aids show kan ik niet langer aan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |