Derksen was daar gisteren ook kritisch op, zoals het hoort. Slaat echt nergens op.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef CremeFred het volgende:
Dat wedstrijdje tussen die twee voetbalvrouwen, is dat ook een sponsoritem? of gewoon heel slecht.
Laten ze haar gewoon achter de bar hulpje spelen en nodig gewoon Prem uit aan tafel, een beetje leven in de brouwerij is wat wij willenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef Ties02 het volgende:
Zal vanavond wel over de hockey gaan met Fatima, ik voorspel weer een flopshow
Het is dit jaar wel echt stukken ergerquote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die gesponsorde itemsMet als de druppel de sluikreclame voor de Lidl die Genee er nog in gooit
!!
[ afbeelding ]
Geen haat. Ik ga morgen zelfs naar de opnamesquote:Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet echt waar die haat ineens vandaan komt? Het is toch al jaren zo dat al die gesponsorde items langskomen? Dat tijdens het EK en WK veel clowneske BN'ers uit de RTL stal te gast zijn zonder verstand van voetbal? En dat het vaak niet over voetbal gaat maar over randzaken. Hadden jullie verwacht dat het dit jaar anders zou zijn dan?
Al zijn het vooral mensen hier die volgens mij niet standaard in VI topics posten, maar dat kan ik niet goed beoordelen
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die gesponsorde itemsMet als de druppel de sluikreclame voor de Lidl die Genee er nog in gooit
!!
[ afbeelding ]
Als je het mij vraagt is dit wat te kort door de bocht allemaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet echt waar die haat ineens vandaan komt? Het is toch al jaren zo dat al die gesponsorde items langskomen? Dat tijdens het EK en WK veel clowneske BN'ers uit de RTL stal te gast zijn zonder verstand van voetbal? En dat het vaak niet over voetbal gaat maar over randzaken. Hadden jullie verwacht dat het dit jaar anders zou zijn dan?
Al zijn het vooral mensen hier die volgens mij niet standaard in VI topics posten, maar dat kan ik niet goed beoordelen
Ze falen wel hard om VI in SD uit te zenden dan. Je ziet er geen reet van.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
!!
[ afbeelding ]
Mee eens. Begrijp de haat ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Haat is wat anders dan kritiek.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Begrijp de haat ook niet.
True. Maar het valt wel op dat men ineens überkritisch is. Eigenlijk deugt er weinig meer van in de ogen van sommigen. Dat begrijp ik niet. Maar goed, ik vind het zelf ook nog steeds top dus dat zal mijn objectiviteit wel beïnvloeden.quote:
Ze hebben bij FHM 16 voetbalvrouwen gekozen en elke keer zijn er 2 die tegen elkaar strijden. Dat laten ze dan vervolgens bij VI zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef CremeFred het volgende:
Dat wedstrijdje tussen die twee voetbalvrouwen, is dat ook een sponsoritem? of gewoon heel slecht.
Dat gaat vaak zo. Iets daalt beetje bij beetje en 'n keer is de ondergrens bereikt. Dan zappen mensen weg en/of spuien ze hun gal op internet.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Maar het valt wel op dat men ineens überkritisch is. Eigenlijk deugt er weinig meer van in de ogen van sommigen. Dat begrijp ik niet. Maar goed, ik vind het zelf ook nog steeds top dus dat zal mijn objectiviteit wel beïnvloeden.
Ik zie haat als hetzelfde als kritiek. "Haten" is in mijn woordenboek niet zo'n erg begrip.quote:
2 jaar geleden ook ja, toen was het ook al een stuk minder. Of misschien waren de items leuker, Gamma ging wel bv. En die RTL4 gasten zijn of irritant of ze komen alleen een plaatje promoten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk VI altijd, en ben al fan van het eerste uur. Tuurlijk was het altijd al, maar het is gewoon nu echt veel erger, doordat wanneer het wel over voetbal gaat Genee meteen ingrijpt omdat er een kutitempje voorgaat. Het is niet erg als die kutitems er zijn, dat zijn we idd gewend. Maar tot nu toe zijn het de kutitems die voor de programmamakers voor het programma, en het praten over voetbal dus, gaan. En dat is echt tenenkrommend.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie haat als hetzelfde als kritiek. "Haten" is in mijn woordenboek niet zo'n erg begrip.
En ja, ik weet dat dat aan mij ligt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |