Klopt. Hij speelt bij rizespor of zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:28 schreef expans het volgende:
[..]
Iraqi Turkmen toch? Althans dat had ik gelezen.
Hij speelt in Turkije en zou gevolgd worden door de topclubs in het land.
De Koerden zijn ook niet gek. Die zullen zich voorbereiden als een gek op dit moment. Zijn natuurlijk veel beter georganiseerd en desserten echt niet zomaar, vergeleken met het Irakese leger. Vraag me af of ISIS ze met rust gaat laten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ord-Koerdistan.dhtml
ISIS gaat het Koerdisch gebied nooit kunnen veroveren. Dat was Saddam zelfs niet gelukt.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De Koerden zijn ook niet gek. Die zullen zich voorbereiden als een gek op dit moment. Zijn natuurlijk veel beter georganiseerd en desserten echt niet zomaar, vergeleken met het Irakese leger. Vraag me af of ISIS ze met rust gaat laten.
KRG staat niet op hun roadmap aldus de "emir" van ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De Koerden zijn ook niet gek. Die zullen zich voorbereiden als een gek op dit moment. Zijn natuurlijk veel beter georganiseerd en desserten echt niet zomaar, vergeleken met het Irakese leger. Vraag me af of ISIS ze met rust gaat laten.
Dat was Saddam zijn plan ook niet, of heb jij militaire doelen gezien die wij niet kennen? Ome Barzani vroeg Saddam nog notabene om hulp om de stoute Talabani koerden aan te pakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
ISIS gaat het Koerdisch gebied nooit kunnen veroveren. Dat was Saddam zelfs niet gelukt.
Dus? Dat was een burgeroorlog onderling. Feit blijft dat de Koerdische strijdmachten te sterk zijn voor ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat was Saddam zijn plan ook niet, of heb jij militaire doelen gezien die wij niet kennen? Ome Barzani vroeg Saddam nog notabene om hulp om de stoute Talabani koerden aan te pakken.
Dat weten we dus niet, want ze vallen elkaar niet volop aan. Ik denk het ook wel, maar zeker weten kan niemand.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus? Dat was een burgeroorlog onderling. Feit blijft dat de Koerdische strijdmachten te sterk zijn voor ISIS.
Er is natuurlijk wel een grote kans dat er aanslagen van binnenuit worden gepleegd. Is vaker geprobeerd de afgelopen tijd, de meeste zijn op tijd verijdeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, want ze vallen elkaar niet volop aan. Ik denk het ook wel, maar zeker weten kan niemand.
http://mobile.nytimes.com(...).html?_r=0&referrer=quote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een grote kans dat er aanslagen van binnenuit worden gepleegd. Is vaker geprobeerd de afgelopen tijd, de meeste zijn op tijd verijdeld.
Dat is Bagdad ja..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:26 schreef Fett het volgende:
[..]
http://mobile.nytimes.com(...).html?_r=0&referrer=
Er wonen ook veel Koerden daar, evenals Kirkuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Ludacriss het volgende:
Zouden de Koerden niet Mosul over willen nemen btw? Zit relatief dichtbij Koerdisch grondgebied. Kan me voorstellen dat je ISIS niet graag zo dichtbij wil hebben eigenlijk.
Goed man. Allahu Akbar.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:37 schreef Hiper het volgende:
#Breaking Maliki's #Ninawa military commander executed by ISIS in front of thousands of locals. #Iraq Abu Walid aka Muhammad Qureishi ,the ex-commander of Maliki's Wolf Brigade ,the notorious mass killer of Sunnis!
Oh. Nou nou.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:42 schreef Hiper het volgende:
Zo houden de Shiitische geestelijke gestoorde geleerden de massa voor de gek!
[ afbeelding ]
Wat heeft jou en je familie al die jaren opgeleverd met het betalen van Khums(20% van je bezit)? Jouw geleerden roepen al meer dan 1000 jaar dat alle shia khums moeten betalen, zodat de mahdi terug komt. Is er nooit bij je opgekomen dat deze charlatans multi miljonaire zijn geworden en het arme volk bestelen door ze leugens te verkopen? Khamenei is multi miljardair! Daarom bekeren de meesta shia in Iran naar Sunni islam en degene die in europa leven worden atheist of christen.quote:
Cry me a river.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tief op met je onbevestigde bronnen.
Binnenkort is zijn hoofd de bal van ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:28 schreef expans het volgende:
[..]
Iraqi Turkmen toch? Althans dat had ik gelezen.
Hij speelt in Turkije en zou gevolgd worden door de topclubs in het land.
Ze zijn "blij" met ISIS omdat ISIS het wapen is tegen de sjiitische onderdrukkers.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij gewoon. zal wel een vrouwelijk iets zijn, maar ik word misselijk en verdrietig van zulke mensen. Hoe kun je juichen om executies? Blij zijn om Isis? Snap het gewoon niet.
De vermoorde personen zijn mensen met kinderen en vrouwen, denken ze daar over na?
Omdat als je de rollen omdraait de soldaat waarschijnlijk onthoofd wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij geeft hem water.
Wat is daar mee?
Menselijk gebaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als je de rollen omdraait de soldaat waarschijnlijk onthoofd wordt.
Dus?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als je de rollen omdraait de soldaat waarschijnlijk onthoofd wordt.
Ik ben er niet tegen. Ik vind het alleen zo ironisch.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Jij bent tegen dit menselijk gebaar omdat het andersom anders was geweest?
Een kots smiley als signaal van ironie?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen. Ik vind het alleen zo ironisch.
Het is toch ook om te kotsen als je bedenkt dat ze een paar dagen geleden zonder pardon mogelijk 1700 soldaten geėxecuteerd hebben? En dan zie je zo'n plaatje.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een kots smiley als signaal van ironie?
Ok, ok....
Ik ben benieuwd hoe zijn "trial" er uit gaat zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:40 schreef Hiper het volgende:
Breaking News!!
The #Judge who made the execution call on #Saddam #Hussain is now in the hands of the Islamic State.
Waarom zou een Koerdische rechter in Baghdad zijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:11 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zijn "trial" er uit gaat zien.
Wees blij. Laat t verschil zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is toch ook om te kotsen als je bedenkt dat ze een paar dagen geleden zonder pardon mogelijk 1700 soldaten geėxecuteerd hebben? En dan zie je zo'n plaatje.
Ik vind het prachtig, het toont aan dat er dus ook nog mensen bestaan in het perverse gedeelte van de wereld..quote:Op maandag 16 juni 2014 13:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is toch ook om te kotsen als je bedenkt dat ze een paar dagen geleden zonder pardon mogelijk 1700 soldaten geėxecuteerd hebben? En dan zie je zo'n plaatje.
Toen tegen de soennieten zelfs ergere dingen werden aangedaan toen was heel de FUCKING WERELD STIL, nu de soennieten terug vechten staat ineens de hele hypocriete wereld op zijn kop.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij gewoon. zal wel een vrouwelijk iets zijn, maar ik word misselijk en verdrietig van zulke mensen. Hoe kun je juichen om executies? Blij zijn om Isis? Snap het gewoon niet.
De vermoorde personen zijn mensen met kinderen en vrouwen, denken ze daar over na?
Hoe zet je bij een link een spoiler zodat niet iedereen het kan zien? Dan laat ik je zien wat het verschil is. Dit plaatje is ook gewoon dikke propaganda en de context is afwezig.quote:
Deze man.....quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Hiper het volgende:
[..]
Toen tegen de soennieten zelfs ergere dingen werden aangedaan toen was heel de FUCKING WERELD STIL, nu de soennieten terug vechten staat ineens de hele hypocriete wereld op zijn kop.
Vrouwen hebben in dit soort serieuze oorlogstopic ook niets te zoeken natuurlijk he, veel te emoquote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan er niet bij gewoon. zal wel een vrouwelijk iets zijn,
Klik dat zwarte streepje aan, en zet de foto tussen de twee spoilers.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:40 schreef Hiper het volgende:
Hoe zet je bij een link een spoiler zodat niet iedereen het kan zien? Iemand? Dat laat ik iedereen zien wat het iraakse leger heeft gedaan van 2003 tot 2012/2013.
Nee hoor, de wereld heeft gewoon sowieso niets met religieuze idioten die mensen doodmaken omdat hun interpretatie van hetzelfde heilige boek anders is.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Hiper het volgende:
[..]
Toen tegen de soennieten zelfs ergere dingen werden aangedaan toen was heel de FUCKING WERELD STIL, nu de soennieten terug vechten staat ineens de hele hypocriete wereld op zijn kop.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, de wereld heeft gewoon sowieso niets met religieuze idioten die mensen doodmaken omdat hun interpretatie van hetzelfde heilige boek anders is.
Ja, dit conflict gaat niet over verschil in interpretatie van het heilige boek.quote:
Srs?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vrouwen hebben in dit soort serieuze oorlogstopic ook niets te zoeken natuurlijk he, veel te emo
Ik ben op de hoogte van de context. Ik weet dat soennieten jarenlang the short end of the stick hebben gehad, en dat dat bijzonder vervelende gevolgen heeft gehad. Neemt niet weg dat ISIS een club is die niet alleen opereert vanuit woede van die onderdrukking, het is ook een partij die zeer conservatief en extremistisch bekend staat, en die zich dus wel schuldig maakt aan random killings van mensen die niet in hun plaatje van de ideale samenleving passen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dit conflict gaat niet over verschil in interpretatie van het heilige boek.
Dit conflict gaat om jarenlange onderdrukking.
Uiteraard, maar de reden dat veel soennieten ISIS steunen is omdat ISIS het wapen is tegen de sjiitische onderdrukkingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van de context. Ik weet dat soennieten jarenlang the short end of the stick hebben gehad, en dat dat bijzonder vervelende gevolgen heeft gehad. Neemt niet weg dat ISIS een club is die niet alleen opereert vanuit woede van die onderdrukking, het is ook een partij die zeer conservatief en extremistisch bekend staat, en die zich dus wel schuldig maakt aan random killings van mensen die niet in hun plaatje van de ideale samenleving passen.
Dus of een opstand gerechtvaardigd is of niet, is niet het enige wat legitimiteit kan verschaffen. Of je een zeloot bent en de wapens niet schuwt om andere mensen om te leggen wanneer ze zich niet vereenzelvigen met je visie van je geloof speelt ook mee.
Jouw post samengevat.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van de context. Ik weet dat soennieten jarenlang the short end of the stick hebben gehad, en dat dat bijzonder vervelende gevolgen heeft gehad. Neemt niet weg dat ISIS een club is die niet alleen opereert vanuit woede van die onderdrukking, het is ook een partij die zeer conservatief en extremistisch bekend staat, en die zich dus wel schuldig maakt aan random killings van mensen die niet in hun plaatje van de ideale samenleving passen.
Dus of een opstand gerechtvaardigd is of niet, is niet het enige wat legitimiteit kan verschaffen. Of je een zeloot bent en de wapens niet schuwt om andere mensen om te leggen wanneer ze zich niet vereenzelvigen met je visie van je geloof speelt ook mee.
Neuh. Als je iets uit mijn post kunt halen is dat ik een aversie tegen zeloten heb. De opstand vanuit onderdrukking kan nog zo gerechtvaardigd zijn, als je daarnaast een agenda hanteert waarbij "ongelovigen" ook onderdrukt worden, dan heb je mijn sympathie per definitie niet. Sterker nog, in het geval van zeloten is geweld het enige antwoord, omdat ze niet vatbaar zijn voor ratio.quote:
En dat heb je van de NOS? Stick around, perhaps you will learn a thing or two.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh. Als je iets uit mijn post kunt halen is dat ik een aversie tegen zeloten heb. De opstand vanuit onderdrukking kan nog zo gerechtvaardigd zijn, als je daarnaast een agenda hanteert waarbij "ongelovigen" ook onderdrukt worden, dan heb je mijn sympathie per definitie niet. Sterker nog, in het geval van zeloten is geweld het enige antwoord, omdat ze niet vatbaar zijn voor ratio.
Werden, nu is ISIS er.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die doen alsof soennieten onderdrukt worden :-) hihaho
Dus ISIS bestaat niet uit soennitische moslims die mensen met een andere geloofsovertuiging onderdrukken en een islamitische staat willen stichten op basis van hun interpretatie van de islam?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Hiper het volgende:
[..]
En dat heb je van de NOS? Stick around, perhaps you will learn a thing or two.
Je kunt wel blijven roepen dat het onderdrukking is maar dat maakt het niet waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dit conflict gaat niet over verschil in interpretatie van het heilige boek.
Dit conflict gaat om jarenlange onderdrukking.
Het leger die helemaal in het noorden van Irak is, juist.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb ook berichten gezien dat het leger nog aanwezig is.
Het is waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven roepen dat het onderdrukking is maar dat maakt het niet waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar nog meer, this is but the tip of the iceberg.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Hiper het volgende:
Meet the Iraqi Army
Onthoofden van burgers in het bijzijn van een amerikaanse soldaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is toch allemaal nep volgens Peunage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar nog meer, this is but the tip of the iceberg.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Hiper het volgende:
Meet the Iraqi Army
Onthoofden van burgers in het bijzijn van een amerikaanse soldaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two wrongs don't make a right.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar nog meer, this is but the tip of the iceberg.
Zoals ik het zie maakt ISIS de situatie in het land niet beter. De ene onderdrukking wordt vervangen door de ander.![]()
Ben je nu fokking serieus? Hoe kun je aan zo'n plaatje zien dat er soennieten onderdrukt worden? Het eerste plaatje alleen al is overduidelijk niet wat hiper nu verzint.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal nep volgens Peunage.
Sorry hoor, maar als je dit als bewijs ziet ben je echt fucking dom.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: