Dat is zeker zo'n CHP of MHP Turk.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:02 schreef Hiper het volgende:
Kijk wat deze Abi zegt. Some people are just ...
[ afbeelding ]
Sad but true. Dat was wel het geval onder Maliki en co.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die doen alsof soennieten onderdrukt worden :-) hihaho
Ja man, dit zijn gewoon sjiitische slachtoffers !quote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben je nu fokking serieus? Hoe kun je aan zo'n plaatje zien dat er soennieten onderdrukt worden? Het eerste plaatje alleen al is overduidelijk niet wat hiper nu verzint.
Sorry hoor, maar als je dit als bewijs ziet ben je echt fucking dom.
Maar hoe is de situatie onder ISIS anders dan voorheen, behalve dat soennieten nu bevoorrecht worden?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, dit zijn gewoon sjiitische slachtoffers !![]()
![]()
Het zijn soennietische moslims en dat ze een islamitische staat op basis van de Quran en de Sunnah willen oprichten klopt, maar dat zij mensen met een andere geloofsovertuiging onderdrukken is onzin. Zij hanteren het principe oog om oog, tand om tand. Het maliki leger heeft tienduizenden soennieten afgeslacht, deze wraak nemen ze nu op de Iraakse soldaten (executies) en op de regering. De sjittische burgers die nu omkomen zijn als wraak op de soeniitische burgers die nu omkomen. Als Maliki stopt met het doden van soennitische burgers, dan wordt het gevecht alleen voortgezet tussen ISIS en het iraakse leger. Maar het probleem is, westerse media en westerse regeringen zeiden NIETS toen soennieten werden afgeslacht door het iraaks leger en milities sinds 2003. Nu de soennieten wraak nemen staat de hele wereld op zn kop. Maw. moorden in naam van soennitiche islam is terrorisme en moorden in naam van sjiisme en bathisme, secularisme, democratie is GEEN terrorisme. Dus iedere moslim die een wapen oppakt omzich te verdedigen is ALTIJD een terrorist en een niet-moslim of een islam geaccepteerd door het westen, is altijd een vrijheidstrijder? Zie je hoe scheef het allemaal is?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ISIS bestaat niet uit soennitische moslims die mensen met een andere geloofsovertuiging onderdrukken en een islamitische staat willen stichten op basis van hun interpretatie van de islam?
ISIS heeft verschillende sunni wijken overgenomen, de soennieten hoeven daar dus niet meer bang te wezen voor de sjiitische onderdrukkers.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar hoe is de situatie onder ISIS anders dan voorheen, behalve dat soennieten nu bevoorrecht worden?
Onderdrukking van het volk hebben we nog niet gezien, maar dat ze meedogenloos zijn on the battlefield heb je gelijk. Wat er nu gebeurd in Irak en Syrie kun je vergelijken met de wraak op het nazisme.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right.
Zoals ik het zie maakt ISIS de situatie in het land niet beter. De ene onderdrukking wordt vervangen door de ander.
ISIS dood ook gewoon sjiieten omdat ze sjiiet zijn hé.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:33 schreef Hiper het volgende:
[..]
Het zijn soennietische moslims en dat ze een islamitische staat op basis van de Quran en de Sunnah willen oprichten klopt, maar dat zij mensen met een andere geloofsovertuiging onderdrukken is onzin. Zij hanteren het principe oog om oog, tand om tand. Het maliki leger heeft tienduizenden soennieten afgeslacht, deze wraak nemen ze nu op de Iraakse soldaten (executies) en op de regering. De sjittische burgers die nu omkomen zijn als wraak op de soeniitische burgers die nu omkomen. Als Maliki stopt met het doden van soennitische burgers, dan wordt het gevecht alleen voortgezet tussen ISIS en het iraakse leger. Maar het probleem is, westerse media en westerse regeringen zeiden NIETS toen soennieten werden afgeslacht door het iraaks leger en milities sinds 2003. Nu de soennieten wraak nemen staat de hele wereld op zn kop. Maw. moorden in naam van soennitiche islam is terrorisme en moorden in naam van sjiisme en bathisme, secularisme, democratie is GEEN terrorisme. Dus iedere moslim die een wapen oppakt omzich te verdedigen is ALTIJD een terrorist en een niet-moslim of een islam geaccepteerd door het westen, is altijd een vrijheidstrijder? Zie je hoe scheef het allemaal is?
Militairen JA, burgers als wraak omdat het iraakse leger ook doet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS dood ook gewoon sjiieten omdat ze sjiiet zijn hé.
Waar zie jij aan welke religie ze hebben? Waar zie jij aan wat er precies is gebeurd op de foto's waar nauwelijks iets te zien is?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, dit zijn gewoon sjiitische slachtoffers !![]()
![]()
Hold on. Ik kom zo met video's. Be patient.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar zie jij aan welke religie ze hebben? Waar zie jij aan wat er precies is gebeurd op de foto's waar nauwelijks iets te zien is?
Sowieso komt de 2de foto uit Syrië. Op de eerste wordt er iemand vastgebonden en niet onthoofd. De rest van de foto's kun je amper iets van begrijpen.
Nee, dat laatste is wat jij er van maakt. Sommige dingen komen nu eenmaal niet voor het oog van de wereld. Dat betekent niet dat iedereen er mee instemt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:33 schreef Hiper het volgende:
[..]
Het zijn soennietische moslims en dat ze een islamitische staat op basis van de Quran en de Sunnah willen oprichten klopt, maar dat zij mensen met een andere geloofsovertuiging onderdrukken is onzin. Zij hanteren het principe oog om oog, tand om tand. Het maliki leger heeft tienduizenden soennieten afgeslacht, deze wraak nemen ze nu op de Iraakse soldaten (executies) en op de regering. De sjittische burgers die nu omkomen zijn als wraak op de soeniitische burgers die nu omkomen. Als Maliki stopt met het doden van soennitische burgers, dan wordt het gevecht alleen voortgezet tussen ISIS en het iraakse leger. Maar het probleem is, westerse media en westerse regeringen zeiden NIETS toen soennieten werden afgeslacht door het iraaks leger en milities sinds 2003. Nu de soennieten wraak nemen staat de hele wereld op zn kop. Maw. moorden in naam van soennitiche islam is terrorisme en moorden in naam van sjiisme en bathisme, secularisme, democratie is GEEN terrorisme. Dus iedere moslim die een wapen oppakt omzich te verdedigen is ALTIJD een terrorist en een niet-moslim of een islam geaccepteerd door het westen, is altijd een vrijheidstrijder? Zie je hoe scheef het allemaal is?
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:36 schreef Hiper het volgende:
[..]
Militairen JA, burgers als wraak omdat het iraakse leger ook doet.
Je hoeft niet met vage foto's en filmpjes strooien. Vertel gewoon wat die onderdrukking precies inhoudt? Wat hebbej sjiieten en Koerden wel wat soennieten niet hebben of kunnen?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Hiper het volgende:
[..]
Hold on. Ik kom zo met video's. Be patient.
Ik heb ook niet gezegd dat ik het fantastisch vind. Ik leg alleen maar uit wat de standpunten van ISIS zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je ziet toch zelf wel hoe belachelijk deze redenering is?
ISIS wil een islamitische staat in Irak en Syrië en ze misbruiken daarvoor dit conflict.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:40 schreef Hiper het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik het fantastisch vind. Ik leg alleen maar uit wat de standpunten van ISIS zijn.
Precies. Ik denk niet dat als ze precies evenveel burgers hebben vermoord als het Iraakse leger aan hun kant, dat ze dan de wapens neerleggen en weer terug naar huis gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS wil een islamitische staat in Irak en Syrië en ze misbruiken daarvoor dit conflict.
Het punt is alleen dat ik heel goed begrijp dat veel soennieten ISIS als helden zien..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies. Ik denk niet dat als ze precies evenveel burgers hebben vermoord als het Iraakse leger aan hun kant, dat ze dan de wapens neerleggen en weer terug naar huis gaan.
Neem een glaasje water.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef hearmeout het volgende:
Ongeloofelijk dat er in dit land uberhaubt idioten zijn die ook maar 1% sympathie hebben met leden van ISIS.
Wat is de wereld toch ongeloofelijk ziek en achterlijk. En wat zijn er toch maar weinig intelligente mensen op deze planeet.
Laat die fucking komeet maar komen die ons allemaal uitroeit. Walgelijke soort dat we zijn.
ALLAAH AKHBAAAAAAAAAAAR. Dat we daar na 100.000 mensheid nog steeds zijn. Kutsoort.
Ontken je dat het Iraakse regering sectarisch is? Terwijl zelfs prominente sjiieten in Irak dat bevestigen? Ik heb je gisteren een documentaire gegeven gedurende 45 min van een niet islamitische bron waarbij de Iraakse regering en haar milities, de soennieten sektarische vermoord werden omdat ze alleen de naam Omar, Aicha etc hebben en na 5 min heb jij dat weggewuifd als het niets was. Hoe serieus kan ik jou nog nemen? Of je bent behoorlijk naïef of je doet weer aan taqiyya (wat jou religieuze plicht is, zou je dat niet doen, dan ben je volgens je eigen religie een afvallige). En als het optie 2 is, heeft dat GEEN ENKELE zin, want dat is praten tegen een muur.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hoeft niet met vage foto's en filmpjes strooien. Vertel gewoon wat die onderdrukking precies inhoudt? Wat hebbej sjiieten en Koerden wel wat soennieten niet hebben of kunnen?
Als ik soennier was en ik had daar gewoond had ik ook juichend langs de kant van de weg gestaan. Maar het zou hetzelfde zijn als Nederland na linkse onderdrukking wordt bevrijd door een leger van nazi's. De uiteindelijke gevolgen zijn veel verstrekkender dan de korte glorie van wraak.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat ik heel goed begrijp dat veel soennieten ISIS als helden zien..
Het uiteindelijk doel van ISIS is namelijk irrelevant, ze zijn daadwerkelijk een wapen tegen de onderdrukkers.
Dat zie jij verkeerd, ze hebben pas in 2011 serieus gereageerd en het Iraakse leger was al bezig sinds 2003. Het is gewoon GENOEG voor hun geweest en ze gaan er tot de dood er aan toe voor. Misbruik was op zijn plaats, als een ander leger/mogendheid tegen het Iraakse leger vecht en een DERDE partij er misbruik van maakt om de macht te grijpen, wat de peshmerga nu precies aan het doen is. ISIS heeft juist deze strijd geïnitieerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS wil een islamitische staat in Irak en Syrië en ze misbruiken daarvoor dit conflict.
Dus het doel heiligt de middelen zeg je dus eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS heeft slechte kanten (veel helaas), maar plus puntje dat zij hebben is dat zij Maaliki willen afzetten en dat vind ik ook goed. Maar dat betekent niet dat ik het eens ben met hun ideologie en hun wanpraktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |