Cry me a river.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tief op met je onbevestigde bronnen.
Binnenkort is zijn hoofd de bal van ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:28 schreef expans het volgende:
[..]
Iraqi Turkmen toch? Althans dat had ik gelezen.
Hij speelt in Turkije en zou gevolgd worden door de topclubs in het land.
Ze zijn "blij" met ISIS omdat ISIS het wapen is tegen de sjiitische onderdrukkers.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij gewoon. zal wel een vrouwelijk iets zijn, maar ik word misselijk en verdrietig van zulke mensen. Hoe kun je juichen om executies? Blij zijn om Isis? Snap het gewoon niet.
De vermoorde personen zijn mensen met kinderen en vrouwen, denken ze daar over na?
Omdat als je de rollen omdraait de soldaat waarschijnlijk onthoofd wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij geeft hem water.
Wat is daar mee?
Menselijk gebaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als je de rollen omdraait de soldaat waarschijnlijk onthoofd wordt.
Dus?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als je de rollen omdraait de soldaat waarschijnlijk onthoofd wordt.
Ik ben er niet tegen. Ik vind het alleen zo ironisch.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Jij bent tegen dit menselijk gebaar omdat het andersom anders was geweest?
Een kots smiley als signaal van ironie?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen. Ik vind het alleen zo ironisch.
Het is toch ook om te kotsen als je bedenkt dat ze een paar dagen geleden zonder pardon mogelijk 1700 soldaten gexecuteerd hebben? En dan zie je zo'n plaatje.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een kots smiley als signaal van ironie?
Ok, ok....
Ik ben benieuwd hoe zijn "trial" er uit gaat zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:40 schreef Hiper het volgende:
Breaking News!!
The #Judge who made the execution call on #Saddam #Hussain is now in the hands of the Islamic State.
Waarom zou een Koerdische rechter in Baghdad zijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:11 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zijn "trial" er uit gaat zien.
Wees blij. Laat t verschil zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is toch ook om te kotsen als je bedenkt dat ze een paar dagen geleden zonder pardon mogelijk 1700 soldaten gexecuteerd hebben? En dan zie je zo'n plaatje.
Ik vind het prachtig, het toont aan dat er dus ook nog mensen bestaan in het perverse gedeelte van de wereld..quote:Op maandag 16 juni 2014 13:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is toch ook om te kotsen als je bedenkt dat ze een paar dagen geleden zonder pardon mogelijk 1700 soldaten gexecuteerd hebben? En dan zie je zo'n plaatje.
Toen tegen de soennieten zelfs ergere dingen werden aangedaan toen was heel de FUCKING WERELD STIL, nu de soennieten terug vechten staat ineens de hele hypocriete wereld op zijn kop.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij gewoon. zal wel een vrouwelijk iets zijn, maar ik word misselijk en verdrietig van zulke mensen. Hoe kun je juichen om executies? Blij zijn om Isis? Snap het gewoon niet.
De vermoorde personen zijn mensen met kinderen en vrouwen, denken ze daar over na?
Hoe zet je bij een link een spoiler zodat niet iedereen het kan zien? Dan laat ik je zien wat het verschil is. Dit plaatje is ook gewoon dikke propaganda en de context is afwezig.quote:
Deze man.....quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Hiper het volgende:
[..]
Toen tegen de soennieten zelfs ergere dingen werden aangedaan toen was heel de FUCKING WERELD STIL, nu de soennieten terug vechten staat ineens de hele hypocriete wereld op zijn kop.
Vrouwen hebben in dit soort serieuze oorlogstopic ook niets te zoeken natuurlijk he, veel te emoquote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan er niet bij gewoon. zal wel een vrouwelijk iets zijn,
Klik dat zwarte streepje aan, en zet de foto tussen de twee spoilers.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:40 schreef Hiper het volgende:
Hoe zet je bij een link een spoiler zodat niet iedereen het kan zien? Iemand? Dat laat ik iedereen zien wat het iraakse leger heeft gedaan van 2003 tot 2012/2013.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |