Klopt. Hij speelt bij rizespor of zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:28 schreef expans het volgende:
[..]
Iraqi Turkmen toch? Althans dat had ik gelezen.
Hij speelt in Turkije en zou gevolgd worden door de topclubs in het land.
De Koerden zijn ook niet gek. Die zullen zich voorbereiden als een gek op dit moment. Zijn natuurlijk veel beter georganiseerd en desserten echt niet zomaar, vergeleken met het Irakese leger. Vraag me af of ISIS ze met rust gaat laten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ord-Koerdistan.dhtml
ISIS gaat het Koerdisch gebied nooit kunnen veroveren. Dat was Saddam zelfs niet gelukt.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De Koerden zijn ook niet gek. Die zullen zich voorbereiden als een gek op dit moment. Zijn natuurlijk veel beter georganiseerd en desserten echt niet zomaar, vergeleken met het Irakese leger. Vraag me af of ISIS ze met rust gaat laten.
KRG staat niet op hun roadmap aldus de "emir" van ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De Koerden zijn ook niet gek. Die zullen zich voorbereiden als een gek op dit moment. Zijn natuurlijk veel beter georganiseerd en desserten echt niet zomaar, vergeleken met het Irakese leger. Vraag me af of ISIS ze met rust gaat laten.
Dat was Saddam zijn plan ook niet, of heb jij militaire doelen gezien die wij niet kennen? Ome Barzani vroeg Saddam nog notabene om hulp om de stoute Talabani koerden aan te pakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
ISIS gaat het Koerdisch gebied nooit kunnen veroveren. Dat was Saddam zelfs niet gelukt.
Dus? Dat was een burgeroorlog onderling. Feit blijft dat de Koerdische strijdmachten te sterk zijn voor ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat was Saddam zijn plan ook niet, of heb jij militaire doelen gezien die wij niet kennen? Ome Barzani vroeg Saddam nog notabene om hulp om de stoute Talabani koerden aan te pakken.
Dat weten we dus niet, want ze vallen elkaar niet volop aan. Ik denk het ook wel, maar zeker weten kan niemand.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus? Dat was een burgeroorlog onderling. Feit blijft dat de Koerdische strijdmachten te sterk zijn voor ISIS.
Er is natuurlijk wel een grote kans dat er aanslagen van binnenuit worden gepleegd. Is vaker geprobeerd de afgelopen tijd, de meeste zijn op tijd verijdeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, want ze vallen elkaar niet volop aan. Ik denk het ook wel, maar zeker weten kan niemand.
http://mobile.nytimes.com(...).html?_r=0&referrer=quote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een grote kans dat er aanslagen van binnenuit worden gepleegd. Is vaker geprobeerd de afgelopen tijd, de meeste zijn op tijd verijdeld.
Dat is Bagdad ja..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:26 schreef Fett het volgende:
[..]
http://mobile.nytimes.com(...).html?_r=0&referrer=
Er wonen ook veel Koerden daar, evenals Kirkuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Ludacriss het volgende:
Zouden de Koerden niet Mosul over willen nemen btw? Zit relatief dichtbij Koerdisch grondgebied. Kan me voorstellen dat je ISIS niet graag zo dichtbij wil hebben eigenlijk.
Goed man. Allahu Akbar.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:37 schreef Hiper het volgende:
#Breaking Maliki's #Ninawa military commander executed by ISIS in front of thousands of locals. #Iraq Abu Walid aka Muhammad Qureishi ,the ex-commander of Maliki's Wolf Brigade ,the notorious mass killer of Sunnis!
Oh. Nou nou.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:42 schreef Hiper het volgende:
Zo houden de Shiitische geestelijke gestoorde geleerden de massa voor de gek!
[ afbeelding ]
Wat heeft jou en je familie al die jaren opgeleverd met het betalen van Khums(20% van je bezit)? Jouw geleerden roepen al meer dan 1000 jaar dat alle shia khums moeten betalen, zodat de mahdi terug komt. Is er nooit bij je opgekomen dat deze charlatans multi miljonaire zijn geworden en het arme volk bestelen door ze leugens te verkopen? Khamenei is multi miljardair! Daarom bekeren de meesta shia in Iran naar Sunni islam en degene die in europa leven worden atheist of christen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |