abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141135629
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom die gerechtvaardigd waren. Jij doet de bewering, de bewijslast ligt bij jou. Volgens mij ben je flink geindoctrineerd; Irak was de aggressor.
iran riep op om saddam af te zetten en wou een puppet regime installeren. khomeini :r zei dan ook na zijn terugkeer naar teheran dat saddam bij de top van zijn vijanden staat. hij kon van alles gaan doen..
koeweit verraadde irak door geld te eisen terwijl hij juist koeweit verdedigd had tegen de iraanse agressie. koeweit en de VS probeerde de iraakse economie te vernietigen. (daar is bewijs van dmv een document!) zie wat koeweit met de olie deed. ze stalen zelfs olie van Irak.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141135698
IrakTurkmenleri twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:38:54 Please hear our voice! Turkmens in Iraq are under #ISIL's threat!#SaveTurkmen @UN http://t.co/L6Dga1C3sN reageer retweet
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_141135774
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef zaid het volgende:

[..]

iran riep op om saddam af te zetten en wou een puppet regime installeren. khomeini :r zei dan ook na zijn terugkeer naar teheran dat saddam bij de top van zijn vijanden staat. hij kon van alles gaan doen..
koeweit verraadde irak door geld te eisen terwijl hij juist koeweit verdedigd had tegen de iraanse agressie. koeweit en de VS probeerde de iraakse economie te vernietigen. (daar is bewijs van dmv een document!) zie wat koeweit met de olie deed. ze stalen zelfs olie van Irak.
Vriend, Iran kwam net uit een revolutie en was uitgeput en gedesoriënteerd. No way dat ze een oorlog gaan starten. Ga geen geschiedenis vervalsen, die oorlog is niet zo heel lang geleden gebeurd en het staat gewoon vast dat Irak de oorlog begon, op aandringen van de Golfarabieren en de VS.
pi_141135809
RamiAlLolah twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:44:46 #BreakingNews Tribe fighters shelling #Baghdad airport with tens of mortars.. #Iraq #ISIS reageer retweet
Wtf? kan iemand dit bevestigen?
pi_141135835
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef Eagle_99 het volgende:
IrakTurkmenleri twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:38:54 Please hear our voice! Turkmens in Iraq are under #ISIL's threat!#SaveTurkmen @UN http://t.co/L6Dga1C3sN reageer retweet
Turkmenen zijn sunni toch?
pi_141135882
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mix. Tal Afar kent 25% sjiitische Turkmenen.
pi_141135892
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
Niet allemaal.
-
pi_141135972
Waarom staan zij under attack van die hufters dan. Ik snap t even niet :@
pi_141135995
quote:
8s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hij werd een belachelijke kansloze domme uitputtende oorlog ingejaagd door het Westen en de golfarabieren.
dat was zijn eigen beslissing dat het westen hem steunde betekend niet dat hij zich 'anaal laat nemen' door het westen.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141135996
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Sjiieten?
pi_141136035
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Tal Afar is vanavond ingenomen door ISIS, een bijna volledig door Turkmenen bewoonde stad. 25% daarvan zijn sjiieten.
pi_141136069
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Tal Afar is vanavond ingenomen door ISIS, een bijna volledig door Turkmenen bewoonde stad. 25% daarvan zijn sjiieten.
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb ook berichten gezien dat het leger nog aanwezig is.
pi_141136071
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef zaid het volgende:
Wat een bullshit. Het was een ordinairy land grab.

De rest, zelfs als ik aanneem dat het waar is, is geen reden tot een sneak attack invasie. Er wordt zoveel gezegd. Hoeveel Moslimlanden hebben wel niet gezegd dat Israel "bij de top van zijn vijanden staat"? Vind jij dat Israel nu het recht heeft die landen binnen te vallen?

Je kan trouwens ook precies zien wat Saddam van Iran wilde afsnoepen op de kaart; het stukje dat niet door de bergen goed te verdedigen is, en dat is ook goed gedocumenteerd.

Ik wil ook wel eens een bron zien mbt dat Koeweit verhaal. Voor zover ik weet is Koeweit ontzettend zwak en ontzettend rijk en ging het gewoon om expansie. In beide gevallen was Irak de aggressor.
pi_141136084
Tel Afar grenst aan Mosul.

-
pi_141136136
quote:
8s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb ook berichten gezien dat het leger nog aanwezig is.
Het wordt overal gemeld, ook door de Turkmenen zelf? Maar ik hoop dat het klopt wat je zegt. Heel graag zelfs.
pi_141136171
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

25% daarvan is dus morgen dood waarschijnlijk ;(
pi_141136200
quote:
8s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

Vriend, Iran kwam net uit een revolutie en was uitgeput en gedesoriënteerd. No way dat ze een oorlog gaan starten. Ga geen geschiedenis vervalsen, die oorlog is niet zo heel lang geleden gebeurd en het staat gewoon vast dat Irak de oorlog begon, op aandringen van de Golfarabieren en de VS.
als het zo 'uitgeput en gedesoriënteerd' was hadden ze de oorlog niet gewonnen.
ook al zouden ze geen oorlog beginnen dan nog kunnen ze wapens aan de sjiitische terroristen geven en /of een puppet leger creeren.
pi_141136211
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

De rest, zelfs als ik aanneem dat het waar is, is geen reden tot een sneak attack invasie. Er wordt zoveel gezegd. Hoeveel Moslimlanden hebben wel niet gezegd dat Israel "bij de top van zijn vijanden staat"? Vind jij dat Israel nu het recht heeft die landen binnen te vallen?

Je kan trouwens ook precies zien wat Saddam van Iran wilde afsnoepen op de kaart; het stukje dat niet door de bergen goed te verdedigen is, en dat is ook goed gedocumenteerd.
[ afbeelding ]

Ik wil ook wel eens een bron zien mbt dat Koeweit verhaal. Voor zover ik weet is Koeweit ontzettend zwak en ontzettend rijk en ging het gewoon om expansie. In beide gevallen was Irak de aggressor.
Dat verhaal met Koeweit klopt deels. Irak kwam uit een 8 jaar durende oorlog met Iran, met meer dan een miljoen soldaten. Die moesten betaald worden, schulden moesten betaald worden, infrastructuur moest opgebouwd worden, etc.
Wat deed Koeweit? Meer olie pompen, waardoor de olieprijs omlaag ging.

Nog geen reden voor een invasie natuurlijk.
  † In Memoriam † zondag 15 juni 2014 @ 23:58:47 #44
230491 Zith
pls tip
pi_141136430
Al die moslims in dit topic die met elkaar vechten over wie de betere moslim is :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_141136450
IrakTurkmenleri twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:56:15 Turkmens in Iraq are under terrorism threat. Tonight, the situation in Tal Afar may become worser! @hrw#SaveTurkmen http://t.co/rayqNP7kCP reageer retweet
pi_141136599
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Zith het volgende:
Al die moslims in dit topic die met elkaar vechten over wie de betere moslim is :')
Dat zijn steeds 2 of 3 dezelfde. Niemand gaat er gelukkig op in.
pi_141136730
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

iran ging wel wat verder en tevens maakt het uit over wie het gaat. israel heeft geen enkel recht.

dat deel hoort gewoon bij irak.

dat is wel algemene kennis... zelfs op wikipedia staat het;
http://en.wikipedia.org/w(...)e_and_slant_drilling
  maandag 16 juni 2014 @ 00:04:03 #48
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_141136745
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Zith het volgende:
Zonder die idioten zouden we nu pas in deel 49 ofzo zitten.
Say what?
pi_141136868
Op Twitter las ik dat ISIS heeft bevestigd dat de aanval op Baghdad nu begonnen is.

Het zal denk nog wel een uur of wat duren voor de eerste schoten in de buurt van Baghdad gelost worden.
pi_141136869
ahlalsunna2 twitterde op maandag 16-06-2014 om 00:02:22 الله اكبر مطار بغداد تحت نيران قصف الابطال قلنا لكم هذولاء أحفاد الفاروق عمر #iraq reageer retweet
"airport" van Bagdad wordt op dit moment aangevallen door mortiergeschut!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')