abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141133540
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

niet grappig
Och, je zal er geen moeite mee hebben toch?

Zeker niet als het een vliegtuig vol sjiieten is.
pi_141133551
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef zaid het volgende:

[..]

ik had het over irak. het ging prima met irak tot de sancties van 1991
Ok.
pi_141133602
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

AlouAlou ik begrijp best dat je dat niet erg vindt want hij was een crimineel, maar ik betrap je vaak op het prijzen van sjiietische daden waardoor ik soms twijfel of jij een sjjiet bent of sunniet, alhamdulilah weet ik dat je sunniet bent maar mag ik vragen waarom jij geen sjiisme aanhangt? Wat laat jou niet het sjiisme aanhangen terwijl ik wel merk dat jij hun politiek vaak prijst.
Deze gap kiest en prijst daden op basis van wie het heeft gedaan. Je bent lachwekkend. Echt.
pi_141133627
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Och, je zal er geen moeite mee hebben toch?

Zeker niet als het een vliegtuig vol sjiieten is.
je bent ziek...
pi_141133651
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

je bent ziek...
Zegt degene die ISIS steunt... _O-
pi_141133685
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zegt degene die ISIS steunt... _O-
Waar staat dat ik ze steun?
pi_141133702
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141133776
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:52 schreef zaid het volgende:

[..]

tuurlijk niet, dat is onmogelijk als leider. maar hij had een grote liefde voor irak, de arabische wereld en de islam.
en hij stierf als een martelaar
Hij stierf als een uit een grot gehaalde stinkende varken. Een martelaar was niet gevlucht.
pi_141133844
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Waar staat dat ik ze steun?
Gast, je bent constant hen aan het promoten ...

Ga je serieus nu hypocriet doen?
pi_141133866
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ja, deze Koerden zijn wel lekker rustig ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enig idee trouwens hoeveel Iraqi's er dood zijn gegaan tijdens die nutteloze oorlog met Iran, of is dat van voor jouw tijd?
jij weet niet hoe die oorlog begon?
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141133946
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef zaid het volgende:
jij weet niet hoe die oorlog begon?
Iraks invasie van Iran. Net zoals Koeweit trouwens; ook al Saddam! Wat een stouterd ook.
pi_141134076
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

:D :D :D :D
Typische Baathist. Het was iedereen zijn schuld behalve die van de Arabieren. Want de Arabische herrenvolk zorgt alleen voor stabiliteit begeleidt door de grote leider Saddam.
dat zijn de feiten, koerdje... irakoorlog...
pi_141134241
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Dus jij vind het okee dat de moerasarabieren hun leefgebied is verwoest?
was helaas nodig. je weet de reden erachter toch wel?
pi_141134256
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Inderdaad ! De koerden moesten dood !

Vooral de kinderen, die zeker !

Wat een mafkees ben jij joh.
onzin. ik heb niks tegen koerden.
  zondag 15 juni 2014 @ 23:19:12 #290
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_141134285
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:00 schreef Hiper het volgende:

[..]

Zijn laatste woorden is wel de shahada. De profeet VZMH zei wies laatste woorden de shahada is gaat naar de hemel. Dus zijn lot is bij Allah SWT.
Je hebt Hypocrieten/Monafikeen die de Shahada ook zeggen. De Farao deed een soortgelijke Shahada toen hij dood ging na de Exodus en werd ook niet geaccepteerd. De Shahada/Eed afleggen zegt niets. Alleen God beslist wie naar de Hemel gaat.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_141134311
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef leita het volgende:

[..]

Volgens mij valt er niet echt te discussiëren met jou. Zoveel Koerdische burgers zijn dus gestorven, vanwege 'terroristische koerden, want zij begonnen.'
Het maakt niet uit wat de feiten zijn, de Arabieren hebben helemaal niks gedaan in jouw ogen.
natuurlijk vind ik het slecht als onschuldige burgers dood gaan maar soms kan het niet anders
dat zeg ik niet..
  zondag 15 juni 2014 @ 23:21:02 #292
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141134372
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef Pharmacist het volgende:
Iraks invasie van Iran. Net zoals Koeweit trouwens; ook al Saddam! Wat een stouterd ook.
Dat was toen Saddam zich door het Westen anaal liet nemen om met hun wapens die zinloze oorlog tegen Iran aan te gaan? Het Iran wat nog steeds bestaat overigens en Saddam die al jaren onder de grond ligt. En toen die het in zijn bol kreeg en raar deed tegen het Westen hebben ze hem uiteindelijk aan banden gelegd en jaren later uit een put getrokken waarbij ie er als een zwerver uitzag en verstopt zat?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_141134392
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef zaid het volgende:

[..]

onzin. ik heb niks tegen koerden.
Het gaat er niet om of je iets tegen Koerden hebt. Het gaat erom dat jouw wereldbeeld ernstig achterhaald is. Het Baathisme is een verrotte ideologie gebaseerd op racisme, fascisme en grootheidswaanzin. Dat jij je daarin kan vinden zegt wat over jou.
pi_141134458
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:21 schreef Aloulou het volgende:
Dat was toen Saddam zich door het Westen anaal liet nemen om met hun wapens die zinloze oorlog tegen Iran aan te gaan? Het Iran wat nog steeds bestaat overigens en Saddam die al jaren onder de grond ligt. En toen die het in zijn bol kreeg en raar deed tegen het Westen hebben ze hem uiteindelijk aan banden gelegd en jaren later uit een put getrokken waarbij ie er als een zwerver uitzag en verstopt zat?
Het maak totaal niet uit of jij "de schuld" op het Westen wil schuiven.

Deze discussie ging over Saddam en als Saddam zich "anaal liet nemen" door het Westen was Saddam dus niet bepaald een held.
pi_141134487
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij stierf als een uit een grot gehaalde stinkende varken. Een martelaar was niet gevlucht.
hij vluchtte niet uit irak. dat had hij prima kunnen doen. hij bleef echter en stierf als een martelaar vanwege zijn liefde voor irak.
pi_141134548
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

en waarom begonnen die 'invasies'? beide waren gewoon rechtvaardigt..
pi_141134602
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef zaid het volgende:
en waarom begonnen die 'invasies'? beide waren gewoon rechtvaardigt..
Leg mij eens uit waarom die gerechtvaardigd waren. Jij doet de bewering, de bewijslast ligt bij jou. Volgens mij ben je flink geindoctrineerd; Irak was de aggressor.
pi_141134636
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:23 schreef zaid het volgende:

[..]

hij vluchtte niet uit irak. dat had hij prima kunnen doen. hij bleef echter en stierf als een martelaar vanwege zijn liefde voor irak.
Ja.... idd. Werd uit n put grot whatever gehaald.
Wtf is mis met jou een man die kinderen heeft vermoord te eren.

:r heb jij wel een ziel?
  zondag 15 juni 2014 @ 23:26:58 #299
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_141134673
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:00 schreef Hiper het volgende:

[..]

Zijn laatste woorden is wel de shahada. De profeet VZMH zei wies laatste woorden de shahada is gaat naar de hemel. Dus zijn lot is bij Allah SWT.
Dus als iemand een kernbom gooit op Mekka en Medina en daarna als zijn laatste woorden de shahada zegt, gaat hij naar de hemel?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_141134692
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:23 schreef zaid het volgende:

[..]

Hij stierf niet als martelaar, hij stierf als een walgelijke moordenaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')