Oke, gedaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
sr-61- voeg toe
en
GAM / [FIFA 14: FUT SC] #704 Forza Italia *O*
Wie heeft er nu Fifa 15 dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:38 schreef PandaDrop het volgende:
Ik heb geeneens Fifa 15![]()
Alleen Fifa 14 en World Cup 2014![]()
Met de bekende pagga scherm![]()
Vind juist dat de aanvaller af en toe slecht beweegt. Soms krijg je een bal toegespeeld, echter blijft je speler stokstijf staan tot die bal in je voeten beland, in plaats van naar de boel toekomen. De verdediger doe dit dan weer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef AntiChrist7 het volgende:
Het ziet er altijd ziek uit...Maar het speelt vaak als bagger, met helemaal geen intentie om het te verbeteren.
"He een lange bal door het midden. Daar moet ik als verdediger zeker niet achterlopen....."
Mee, eens. FIFA 14 werd toen ook op de PS4 zo geweldig aangekondigd. Valt mee ook tegen, de JL komt waarschijnlijk wel. En ik hoop stiekem op Sierd de Vosquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind juist dat de aanvaller af en toe slecht beweegt. Soms krijg je een bal toegespeeld, echter blijft je speler stokstijf staan tot die bal in je voeten beland, in plaats van naar de boel toekomen. De verdediger doe dit dan weer.
Benieuwd ook wat ze met de teams doen, ik hoop op een toevoeging van de Jupiler League en op een de Turkse/Oekraïne competitie. De J-League zou ook wel fijn zijn.
Daarnaast hoop ik dat je meer met de Kits kan doen. Bijvoorbeeld een thuis shirt combineren met een uit broek. Zodat je echt verschillen kan creeëren, of gewoon eens een keer wat anders.
Ook de vrije trappen mogen van mij beter, zo vond ik de techniek in Fifa 2005 erg goed. Toen kon je echt de meeste heerlijke vrije trappen nemen.
Graag ook nog wat extra internationale teams: Bosnië Herzegovina, Kroatië, Japan, Ijsland, Nigeria etc.
Ja dat precies!quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat heb ik ook wel in Fifa 14 soms. Dan geef je een paas en dan loopt de verkeerde man naar de bal toe (die er veel moeilijker en onlogischer voor staat). Waar door je soms echt mooie aanvallen mee verneukt.
Uhm, Depay misschien om door te laten groeien. Of Rakiticquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:01 schreef Cikx het volgende:
Afzetters daar bij Bayern. 84.5 mln vragen voor Götze.
Edit: Ben niet voor niets City, dus heb het gewoon betaald.Zit in mijn 2e seizoen en nu toch wel een monsterselectie:
--------------------------------------Courtois (84)---------------------------------
Zabaleta (81) --- Kompany (86) --- Dante (84) ---- Alaba (85)
-----------------------------------Yaya Touré (86)----------------------------------
Jesús Navas (83) --------------------------------------- David Silva (87)
-------------------------------------- Götze (87)----------------------------------
-------------------Agüero (89) ------------------- Falcao (89)---------------
Met op de bank:
LA Clichy (80)
CM Fernandinho (82)
RM J.Campbell (81)
LM Nasri (85)
CAM Rakitic (83)
SP Jovetic (86)
SP Lukaku (80)
Iemand nog ideeën om het team te versterken?![]()
Rakitic staat al bij de wisselspelersquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Uhm, Depay misschien om door te laten groeien. Of Rakitic
nee best wel slechtquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:59 schreef utopie het volgende:
zonet van mijn 4 euro PSN tegoed wat golden packs gekocht en ik heb een golden messi gekregen. is dat goed ?
Hoe bedoel je? In SP career pak je gewoon een rijk team en koop je wat je wilt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja dat precies!
Ps kan ik in singleplayer/career ook mijn eigen bazen team creeren of kan dat alleen in FUT dmv packs en spelers kopen? Weet iemand dit misschien? Want ik wil ook wel een goed team hebben/maken en ben nog wat te noob voor online/FUT
Ja is goed, zal wel helemaal weggespeeld worden ben ik bang maar ach.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mooi toch wil je straks ook een potje tegen mij?
mwah, ben ook niet echt heel goed ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja is goed, zal wel helemaal weggespeeld worden ben ik bang maar ach.
Ja, dat zal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mwah, ben ook niet echt heel goed ofzo
hahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahaahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef Cikx het volgende:
Top heb hem toch nog kunnen uploaden. Fenomenaal.
Whehehe die ragequitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef Cikx het volgende:
Top heb hem toch nog kunnen uploaden. Fenomenaal.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is die world cup spel nog een beetje goed?
Of valt mee?
Erg matig, valt wel tegen. Op de PS4 is die wel grappig maar, voor de PS3 en XBOX stel het niks voor.quote:
+1 dat je dit topic nog wat ik leven probeert te houdenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:54 schreef Fokker101 het volgende:
FIFA 15 blijkt verbeterd te zijn. Het publiek lijkt veel echter leeft mee in de laatste minuten. Zo is het wel bekende team taktiek van Chelsea ‘Park the Bus’ geïntroduceerd en de ‘All Attack’ mocht je in de laatste minuut nog een gelijk maker of wilt winnen. Zo kan de AI nu ook tijd rekken en beter de bal afschermen. Ook zal de 1-op-1 situaties tegen de AI beter worden uitgewerkt. Zo zal de laatste verdediger minder snel happen op de aanvaller zodat ‘zwakke’ of ‘ laffe’ doelpunten minder worden. [ afbeelding ]
Haha je speelt overigens heel erg verdedigend, niet echt slim.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Niet meer, na je gelijkmaker in de 90e minuut.
Klopt wel maar, FIFA 15 is wel stukken beter als FIFA 13 hoor. Maar ik snap je idee wel. Het word altijd heel mooi aangekondigd zo van wauw. En als je naar gamescom gaat zo'n gamebeurs eind september valt het altijd wel weer wat tegen. Toch snap ik niet dat ze NBA kunnen namaken dat lijkt toch ook net echt.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef Lastpost het volgende:
Ach deeltje 15 wordt gewoon weer een gevalletje van wat visuele veranderingen, een aantal geweldige gameplay-wijzigingen die gedurende de 'pre-release' voor geweldige potjes zorgen en een bepaalde hype en zodra de game uitkomt weer wordt gepatched waardoor het gewoon weer Fifa 13.2 is.![]()
Desondanks blijft het de beste voetbalgame en komt ie wel weer in de kast.
Ik speel altijd 4-4-2 in een ruit, niks anders gewend.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha je speelt overigens heel erg verdedigend, niet echt slim.
Ik was bij de vorige Gamescon beurs en de game die ik daar mocht spelen was geweldig, voelde prima en in balans en de gekste goals gescoord. Die gameplay was hetzelfde in de versie die je kunt spelen tegen betaling vóor dat de game uitkomt en toen werd de game uitgebracht, update downloaden en praktisch alles wat het zo geweldig maakte (rustige opbouw, andere passing etc) was ineens pleite. Daarna later nog een keer een update die de snelheid weer terugbracht op Fifa 13 niveau en er was niets meer over van die game uit het begin.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt wel maar, FIFA 15 is wel stukken beter als FIFA 13 hoor. Maar ik snap je idee wel. Het word altijd heel mooi aangekondigd zo van wauw. En als je naar gamescom gaat zo'n gamebeurs eind september valt het altijd wel weer wat tegen. Toch snap ik niet dat ze NBA kunnen namaken dat lijkt toch ook net echt.
Anders, haha. Maar we kunnen nog wel een potje doen toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik speel altijd 4-4-2 in een ruit, niks anders gewend.Hoe speel jij dan?
hoeveel kost eigenlijk zo'n kaartje voor Gamescomquote:Op zondag 22 juni 2014 14:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik was bij de vorige Gamescon beurs en de game die ik daar mocht spelen was geweldig, voelde prima en in balans en de gekste goals gescoord. Die gameplay was hetzelfde in de versie die je kunt spelen tegen betaling vóor dat de game uitkomt en toen werd de game uitgebracht, update downloaden en praktisch alles wat het zo geweldig maakte (rustige opbouw, andere passing etc) was ineens pleite. Daarna later nog een keer een update die de snelheid weer terugbracht op Fifa 13 niveau en er was niets meer over van die game uit het begin.![]()
Zoveel beter is Fifa 14 niet t.o.v 13 en van deeltje 15 moet ik het nog maar zien, zal in Hamburg wel weer een heerlijke game zijn die een maand of wat later na wat updates weer crap is.
Tuurlijk, was niet serieus bedoeld. Maarja winnen zal er wel niet inzitten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Anders, haha. Maar we kunnen nog wel een potje doen toch?
boeiequote:Op zondag 22 juni 2014 14:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Tuurlijk, was niet serieus bedoeld. Maarja winnen zal er wel niet inzitten.
Nee, beetje lui. Maar dat is helemaal niet zo duur ja. Dacht 100 euro maar 15 dus. Valt mee wel druk zeker?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:44 schreef Lastpost het volgende:
Google stuk?![]()
http://www.gamescom-colog(...)skartenneu/index.php
Gigantisch druk. Ook een enorm complex trouwens met een hoop zalen maar je moet niet claustrofobisch zijn en een beetje tegen de warmte kunnen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, beetje lui. Maar dat is helemaal niet zo duur ja. Dacht 100 euro maar 15 dus. Valt mee wel druk zeker?
Ook lekkere wijven daar?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gigantisch druk. Ook een enorm complex trouwens met een hoop zalen maar je moet niet claustrofobisch zijn en een beetje tegen de warmte kunnen.![]()
Nu een aantal keer geweest, leuke ervaringen en vooral geestig dat er zoveel compleet in game-kostuum heen gaan.
Ahh, oké dacht al.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef Fokker101 het volgende:
nee leek wel zo hahainternet verbinding eruit geen rage hoor
Je speelt wel apart man. Tegen andere tegenstanders zoals jou speel ik gewoon 7-0 ofzo en jij speelt heel verdedigend.quote:
Haha weet ook niet wat ik anders doe. Kan wel bijna nooit ruimte creëren, toch jammer.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je speelt wel apart man. Tegen andere tegenstanders zoals jou speel ik gewoon 7-0 ofzo en jij speelt heel verdedigend.
Het is geen GTA en wat boeit dat nou in godsnaamquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Suarez moet kunnen bijten in de nieuwe Fifa.
Even serieus, ik zou het wel fijn vinden om de spelers een tattoo te kunnen geven, dus gewoon een sleeve voor Sneijdertje ofzo.
Vechten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is geen GTA en wat boeit dat nou in godsnaam
Bij ultra aanvallend, gaan de meeste spelers mee naar voren. Dus bij een corner zijn er best veel mensen in de 16 van je team. Als je ultra verdedigend speelt blijven er veel mensen achter en zijn er bij de corners heel weinig teamgenoten over meestal maar 2. Ik gebruik ultra-aanvallend meestal in de laatste minuten als je achter staat om dan nog te proberen om te scoren. Maar, dan moet je wel weer uitkijken voor de counter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef utopie het volgende:
Ik speel nu een kleine anderhalve week voor het eerst FIFA en ik heb net dat rechts/linksonder in de hoek ontdekt dat je met je pijltjes 'Verdedigen' 'Ultra verdedigen' 'Aanvallen' etc kan doen.
Mij is een beetje onduidelijk wat dat precies isKan iemand mij vertellen hoe dit werkt?
Stel ik heb 'm op Ultra aanvallen staan. Doen al die spelers dan z'n best om de bal van de tegenstander te pakken? Of is dat Ultra verdedigen?
Waar gebruik ik Ultra Aanvallen voor en wanneer gebruik ik Ultra verdedigen ?
Dank alvast![]()
Oke duidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bij ultra aanvallend, gaan de meeste spelers mee naar voren. Dus bij een corner zijn er best veel mensen in de 16 van je team. Als je ultra verdedigend speelt blijven er veel mensen achter en zijn er bij de corners heel weinig teamgenoten over meestal maar 2. Ik gebruik ultra-aanvallend meestal in de laatste minuten als je achter staat om dan nog te proberen om te scoren. Maar, dan moet je wel weer uitkijken voor de counter.
waarschijnlijk aanvallendquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef utopie het volgende:
hoe zit het trouwens dat als ik de bal had er gelijk 4 poppetjes van hem om mij heen stonden en ik vrijwel nooit een kant op kon? Speelt hij dan op ultra verdedigen of aanvallen ?
Nee ps3 en dan nog wel iets mooier door hogere resoluties e.d. maar niks hoogstaands/bijzonders voor een high end game PCquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eindelijk, afgelopen jaren was het altijd van de PS2 engine toch?
Ik wacht tot ik een filmpje met echte gameplay zie :p Mij kan het niet schelen of Vertonghen 20 of 20 miljoen pixels in zijn neus heeft, als hij loopt te dekken als een imbecielquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Fokker101 het volgende:
Toch niet verkeerd kopen jullie de ulitimate versie of de normale versie.
Dit keer zal de pc-versie wel zoals de ps4 en xbox1 zijn toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Fokker101 het volgende:
Toch niet verkeerd kopen jullie de ulitimate versie of de normale versie.
Jep, dit keer wel ja. Is ook wel is een keer goed voor de PC-Gamersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit keer zal de pc-versie wel zoals de ps4 en xbox1 zijn toch?
R1 or RB (afhankelijk van systeem) indrukken, daarmee vraag je je teamgenoot die je niet hebt geselecteerd maar wel het dichtste bij de bal is om mee te helpen met verdedigen. Zo kun je dus de situatie krijgen waarbij meerdere spelers achter jou aankomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef utopie het volgende:
hoe zit het trouwens dat als ik de bal had er gelijk 4 poppetjes van hem om mij heen stonden en ik vrijwel nooit een kant op kon? Speelt hij dan op ultra verdedigen of aanvallen ?
Volgens mij is het eruit gesloopt, komt wel terug in 15. NIEUWE FEATURE!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef Godshand het volgende:
Kan dit nu ook in FIFA 14 of niet op de PS4? Heb er naar zitten zoeken, maar in de meeste online potjes lijkt het 1 vs 1 te zijn?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens mij is het eruit gesloopt, komt wel terug in 15. NIEUWE FEATURE!!!!![]()
Het leven van een Rotterdammer hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:45 schreef Lastpost het volgende:
Tsja vind 't ook pure bagger dat ze dat eruit gesloopt hebben. Niets mooier dan met een paar biertjes teveel op samen te kloten en elkaar de huid vol schelden.
Inderdaad, heerlijk simplistisch leventje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Het leven van een Rotterdammer haha
Amsterdammersssss zijn nog ergerquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk simplistisch leventje.![]()
En Sierd zou geniaal zijn, maar helaas ... Dat gaat 'm niet worden.
Hier scoor ik punten meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 juli 2014 15:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over gaan hebben inderdaad.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef Fokker101 het volgende:
Op wat voor een cover hopen jullie? Ik zelf hoop is op een Ronaldo ofzo niet weer die lelijke Messi.
Ach het gaat ze er niet om wie er beter gepresteerd heeft maar wie het meest opbrengt. Ik hoop zelf eigenlijk op Ibra ofzo maar dat zal vast niet gebeuren. Ronaldo gaat sowieso niet gebeuren omdat die een contract heeft met PES. Maarja als ze het spel nou gewoon perfect hebben gemaakt, mogen ze wat mij betreft ook de spits van FC Huppelkut erop zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dit hoop ik echt niet weer, die Messi. Die dit jaar weinig gepresteerd heeft
Wordt tijd voor BRUNO MARTINS INDI op de cover!!quote:
Inderdaad,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Wordt tijd voor BRUNO MARTINS INDI op de cover!!
Haha ja zie het nu pas. Ook Bale in een Tottenham shirt weet ook niet zeker als dit echt serieus is maar, ach. Vind zelf dat ze FIFA grafisch wat moeten aanpakken. Alhoewel ik FIFA wel elk jaar blijf kopen. Maar, toch dat publiek boeit mij vrij weinig. En dat een cornervlag beweegt ook niet, gaat mij echt meer om het grafische aspect maar dat valt wel tegen bij FIFA.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd amper verschil in dat menu...
Staat rechtsonder nota bene FIFA 14 bij Messi.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Het menu van FIFA 15 niet slecht!
Mag hopen dat Fifa 15 toch wat uitgebreider is voor next-gen dan Fifa 14. Fifa 14 is nog altijd gewoon dezelfde als op last-gen, maar dan in een ander jasje met een aantal minimale verschillenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Zuivelkoe het volgende:
Huh fifa 15 de eerste next gen voor de ps4? Kan iemand mij dit uitleggen? Ging zelf van xbox360 fifa 13 naar ps4 fifa14 dus het verschil was voor mij al heel groot vanwege 60fps alle nieuwe dingen ed. Als 15 echt next gen is dan is er natuurlijk wel een reden om hem te kopen
Herriner me dat in fifa 12 er een exploit was voor een tijd dat je met twee de spelers van je tegenstanders kon controleren....quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef jackson het volgende:
Hopelijk kun je met Fifa 15 gewoon weer met twee spelers FUT doen.... Wat een gaarheid is dat tegenwoordig op de PS4 met Fifa 14. Werkte op de PS3 nog wel gewoon met Fifa 14.
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:11 schreef VaLkyRie het volgende:
Kan echt niet wachten op fifa 15 op de pc. Voor de pc gamer wordt het een grote stap voorwaarts denk ik. Kan fifa 14 echt niet aanzien meer, zo lelijk.
kom potje danquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Fokker101 het volgende:
Ja ik verheug me er ook op. Als je overigens de Ultimate versie wil is die bij Bart Smit en Intertoys maar 70-, heeft iemand ervaringen met Intertoys, Bart Smit op release datum's etc. Dat hij op de zelfde dag binnen komt.
Hottiespursquote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Het menu van FIFA 15 niet slecht!
Suarez heeft een flinke boost gekregen zo te zienquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ratings FIFA 15: Eindelijk Ronaldo 94 en Messi hoort geen 94 te zijn![]()
FIFA-ratings top 10:
1. Lionel Messi 94
2. Cristiano Ronaldo 94
3. Zlatan Ibrahimovic 91
4. Luis Suarez 90
5. Arjen Robben 89
6. Franck Ribéry 89
7. Gareth Bale 89
8. Yaya Touré 88
9. Robert Lewandowski 88
10. Sergio Agüero 88
2 maand terug zei je nog ik snap niks van FIFA en ik kan er niks vanquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Al had ik FIFA op de PC zou ik alsnog zo aardig zijn om je de vernedering te besparen.
Dat was Utopie volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
2 maand terug zei je nog ik snap niks van FIFA en ik kan er niks van
Nee vind het niet echt meevallen neequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:28 schreef Fokker101 het volgende:
FIFA-ratings top 10:
1. Lionel Messi 94
2. Cristiano Ronaldo 94
3. Zlatan Ibrahimovic 91
4. Luis Suarez 90
5. Arjen Robben 89
6. Franck Ribéry 89
7. Gareth Bale 89
8. Yaya Touré 88
9. Robert Lewandowski 88
10. Sergio Agüero 88
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:28 schreef Fokker101 het volgende:
FIFA-ratings top 10:
1. Lionel Messi 94
2. Cristiano Ronaldo 94
3. Zlatan Ibrahimovic 91
4. Luis Suarez 90
5. Arjen Robben 89
6. Franck Ribéry 89
7. Gareth Bale 89
8. Yaya Touré 88
9. Robert Lewandowski 88
10. Sergio Agüero 88
Dit is nog niet zeker volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:44 schreef Cdbraber35 het volgende:
Weet iemand of Jupiler League al te spelen is.
Verwacht eerlijk gezegd niet zoveel van Fifa15 qua features... Neemt niet weg dat 'ie gewoon in de kast komt
Hmm jammer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dit is nog niet zeker volgens mij.
Wel de Turkse competitie in plaats van de Braziliaanse competitie
Jep is zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:54 schreef Enchanter het volgende:
Dat van Turkije is dat zeker , kan er nergens iets over terug vinden
Ja, Braziliaanse competitie is er niet meer. Jupiler misschien niet zeker, verwacht het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay , ook al het één en ander bekend over andere competities ?
Ja inderdaad valt mij ook op hoor. Tijdens de demo denk je nou wel een verbetering, en dan schakelen ze weer terug naar fifa 14 2.0.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoop nog steeds dat ze de Chinese competitie erin gooien.
Overigens is het met al die filmpjes steeds hetzelfde verhaal. Eerst gekut met graphics wat niemand echt boeit. En de gameplay-vernieuwingen worden 'baanbrekend' genoemd en zijn dan ook heel anders tijdens de demo maar voor retail schakelen ze terug naar een conservatievere versie.
Het ontbreken van de Braziliaanse competitie heeft een klein voordeel. Niet meer telkens volledige skill-teams van Braziliaantjes in FUT.
Wat mis je daaraan dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef hafcfan het volgende:
Ik mis nog steeds de Oekraïense competitie.
Zoals?quote:
Mbokani, Trémoulinas, Haruna, Lens, Vida, Miguel Veloso, Dragović, Kranjčar, Kranjčar, Kalinić, Papa Gueye (zou 1 van de beste middenvelders in FIFA zijn ivm fysiek), Alejandro Gómez...quote:
Ze hebben echt een paar spelers die bij FIFA in de categorie 21 jaar en 80 algemeen vallen. Koniplijanka en Jarmolenkoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef jackson het volgende:
I see... Onbekend laat onbemind vermoed ik dan in mijn geval. Heb niet echt het gevoel iets te missen en zie geen namen staan waarvan ik denk "ooh ja".
ach donetsk en kiev zitten er in dus geen problemosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef AntiChrist7 het volgende:
Oekrainse topclubs hebben de gewoonte om een paar Braziliaanse talenten te kopen, en maken toch geregeld een stevige indruk in Europa. In ieder geval toch beter dan Ierland, Saudi-Arabie, of Australie.... Dat zijn landen voor FM
Carree is volgens mij niets veranderd. Agja uiteindelijk koop je hem toch altijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
Vind FIFA 15 er steeds beter uitzien.
Idd. Je koopt hem al alleen om de speler updates.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Carree is volgens mij niets veranderd. Agja uiteindelijk koop je hem toch altijd
Beetje ala voetbalmanager... Dat kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:38 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een goed overzicht van de stats
Nee. Exact als PES vroeger.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje ala voetbalmanager... Dat kan ik wel waarderen
Sorryquote:
Sinds PES 3 is het al zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry.
En het is wel ala voetbalmanager, maar dat maakt niet uit verder. Het zal dus ook exact als PES zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje ala voetbalmanager... Dat kan ik wel waarderen
Dat zeg ik... Het zal zo zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sinds PES 3 is het al zo.
[ afbeelding ]
quote:
Precies.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Idd. Je koopt hem al alleen om de speler updates.
Jammer dat ze alle moeite in de PL stoppen. Alle stadions moet toch ook mogelijk zijn bij de Bundesliga bijvoorbeeld. Hopelijk kun je nu wel het algemeen van de spelers zien i.p.v dat eindeloze scoutenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Trebo het volgende:
Echt vet dat alle premier league stadions erin zitten
als ze nou de kuip er ook eens in proppenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Trebo het volgende:
Echt vet dat alle premier league stadions erin zitten
Daar wacht ik ook al jaren op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou de kuip er ook eens in proppen
Alleen stadions van topclubs komen in het spel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou de kuip er ook eens in proppen
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Alleen stadions van topclubs komen in het spel.
Bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.
Ah met de grote van het complex en het aantal bezoekers wat dagelijks geld lapt op er naar binnen te gaan, kan ik dus concluderen dat ik je moet feliciteren omdat je moeder in het spel is opgenomen ?
En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
Ah met de grote van het complex en het aantal bezoekers wat dagelijks geld lapt op er naar binnen te gaan, kan ik dus concluderen dat ik je moet feliciteren omdat je moeder in het spel is opgenomen ?
Ik ga helemaal stuk hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.
Ja in Arena, kan je wel effe tegen de keeper.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef PeterPastoor het volgende:
Is het niet mogelijk om zonder tegenstander te oefen?
Ja: Ralluf_NLquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog mensen die ik mag toevoegen op ps4 voor af en toe coop of 1vs1?
Ach ja. Ik blijf altijd bij FIFA. PES is pas pure aids.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:43 schreef satecl het volgende:
Ik sla toch nog een jaar over. Ik vermaak me nog prima met FIFA13(14 was pure aids) en koop nog geen PS4. Die zal rond kerst pas komen.
Verder ben ik erg benieuwd hoe het met PES gaat aflopen, want die hebben echt een goed spel gemaakt dit jaar. Meer positieve verhalen over gelezen dan FIFA.
PES 5 blijft het allerbeste voetbalspel ever! FIFA is sinds FIFA 10 alleen maar minder geworden. Dus misschien geef ik PES wel weer een kans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach ja. Ik blijf altijd bij FIFA. PES is pas pure aids.
Waar maak je je druk om, alsof de totale stats representatief zijn voor hoe goed een speler irl is...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
James heeft een even hoge rating als Di Maria wat een grap(86). Rooney heeft nog steeds een te hoge rating(86) en Sturridge te lage(83). Suarez is veel te laag(89), Ibra 90. Kroos 85, Yaya 86 en Ramsey 82. Die hoort 86 te krijgen. Torres 81 wat nog steeds te hoog is. Casillias 84. Eriksen ook 84![]()
![]()
Gerrard 82, zelfde geldt voor Balo. Ronaldo 92. Coutinho 81, Emre Can 78, Markovic 78 en Januzaj 73, Diego Lopez 83, Cerci 81, RVP 89,Reus 85,Hazard 88, Messi 94, Depay 77 en Benatia 85,Hummels 86, Kompany 86, Neuer 90 en Gotze 85, Sergio Ramos 86, Cavani 87, Fabragas 86, Vidal 86, Aguero 86. Dit zijn trouwens de Fifa 15 UT ratings.
Ik maak me er niet druk om, alleen zijn sommige rating best wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, alsof de totale stats representatief zijn voor hoe goed een speler irl is...
Het enige wat het laat zien is de beoordeling van de speler op de positie waarop hij speelt.
Het kan niet lachwekkend zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, alleen zijn sommige rating best wel lachwekkend.
Nee dat is PES 6, die onder de naam winning eleven 10 uitgebracht werdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:45 schreef satecl het volgende:
[..]
PES 5 blijft het allerbeste voetbalspel ever! FIFA is sinds FIFA 10 alleen maar minder geworden. Dus misschien geef ik PES wel weer een kans.
Ronaldo zou toch 94 wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
James heeft een even hoge rating als Di Maria wat een grap(86). Rooney heeft nog steeds een te hoge rating(86) en Sturridge te lage(83). Suarez is veel te laag(89), Ibra 90. Kroos 85, Yaya 86 en Ramsey 82. Die hoort 86 te krijgen. Torres 81 wat nog steeds te hoog is. Casillias 84. Eriksen ook 84![]()
![]()
Gerrard 82, zelfde geldt voor Balo. Ronaldo 92. Coutinho 81, Emre Can 78, Markovic 78 en Januzaj 73, Diego Lopez 83, Cerci 81, RVP 89,Reus 85,Hazard 88, Messi 94, Depay 77 en Benatia 85,Hummels 86, Kompany 86, Neuer 90 en Gotze 85, Sergio Ramos 86, Cavani 87, Fabragas 86, Vidal 86, Aguero 86, Ozil 87, Agger 81, Herrara 79, Pedro 83, Bale 87 Muller 86, Inesta 89, Sanchez 84 Falcao 88, Benzema 86 en Lewa 87. Dit zijn trouwens de Fifa 15 UT ratings.
Wordt allemaal nog veranderd knul.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
Gerrard 82, zelfde geldt voor Balo. Ronaldo 92. Coutinho 81, Emre Can 78, Markovic 78 en Januzaj 73, Diego Lopez 83, Cerci 81, RVP 89,Reus 85,Hazard 88, Messi 94, Depay 77 en Benatia 85,Hummels 86, Kompany 86, Neuer 90 en Gotze 85, Sergio Ramos 86, Cavani 87, Fabragas 86, Vidal 86, Aguero 86, Ozil 87, Agger 81, Herrara 79, Pedro 83, Bale 87 Muller 86, Inesta 89, Sanchez 84 Falcao 88, Benzema 86 en Lewa 87. Dit zijn trouwens de Fifa 15 UT ratings.
wolla welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wordt allemaal nog veranderd knul.
Oké.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:52 schreef wickedmen het volgende:
Wollah als niet vet is, ik ga ze djoeken bruur.
Niet op UT.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wordt allemaal nog veranderd knul.
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef Trebo het volgende:
Ik hoop dat ze de stadions uit PL ook een beetje realistisch namaken.. daarmee bedoel ik de afstand van de tribunes tot het veld. Old Trafford hebben ze wat dat betreft goed nagemaakt.
robinho hebben ze idd in de kont geneukt, niet 79, maar 75. Dus net goud en geen zilver in UTquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:22 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ratings in FIFA zijn altijd al een lachje, allemaal gebasseerd op het afgelopen jaar. Herriner me nog Robinho. In fifa 12 was dat een baas: 84 overall, 5 sterren skills, pace van 90+. Fifa 14, heeft ie een overall van 79 denk ik, maar nog opvallender is dat hij amper 3 sterren skills heeft, en een pace van 77 ofzo. in twee jaar tijd zijn zijn voeten dus vierkant geworden en is hij bijna 20% trager geworden....
Voor UT maakt het me niet zoveel uit, omdat daar overalls niet het belangrijkste zijn. Ik wil eindelijk eens weten of ze career gefixt hebben, waar jonge spelers met een hoog potentieel eindelijk eens groeien.
Voor deftige ratings moet je sowieso naar FM kijken
Ga ik ook doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Overigens ga ik denk ik voor VI abbo krijg je hem dan wel op de release binnen? Iemand ervaringen..
Lees even mijn post pik, je lult uit je nek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:22 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ratings in FIFA zijn altijd al een lachje, allemaal gebasseerd op het afgelopen jaar. Herriner me nog Robinho. In fifa 12 was dat een baas: 84 overall, 5 sterren skills, pace van 90+. Fifa 14, heeft ie een overall van 79 denk ik, maar nog opvallender is dat hij amper 3 sterren skills heeft, en een pace van 77 ofzo. in twee jaar tijd zijn zijn voeten dus vierkant geworden en is hij bijna 20% trager geworden....
Voor UT maakt het me niet zoveel uit, omdat daar overalls niet het belangrijkste zijn. Ik wil eindelijk eens weten of ze career gefixt hebben, waar jonge spelers met een hoog potentieel eindelijk eens groeien.
Voor deftige ratings moet je sowieso naar FM kijken
\_/quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lees even mijn post pik, je lult uit je nek.
Ik zeur niet, jij wel, over niks.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
\_/
Mijn lege bucket of care over wat jij zit te zeuren
Als het over niks gaat, waarom er dan op reageren? Dat is zeuren.quote:
Ja het zijn 2 compleet andere games.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:20 schreef mcnuggets10 het volgende:
Maakt het iets uit welke console je kiest
ik ga hem bestellen met een abonnement van de voetbal international. Ga er maar gelijk vanuit dat hij 2 dagen te laat binnenkomt, kan het alleen maar meevallen,quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef Fokker101 het volgende:
Waar kopen jullie FIFA 15 eigenlijk
Mm, ik bestel hem gewoon bij intertoys. Heb ik hem op de dag binnen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ga hem bestellen met een abonnement van de voetbal international. Ga er maar gelijk vanuit dat hij 2 dagen te laat binnenkomt, kan het alleen maar meevallen,
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
http://www.futhead.com/15/players/quote:
Bij mij staat die nog niet in de Store (PS4)quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:28 schreef Matedeor het volgende:
Demo is er. Dat gras dat tijdens de wedstrijd slechter wordt is leuk bedacht, ,maar vind het nogal overdreven uitgewerkt. Heb in de kuip dat nog nooit op zo'n manier gezien.
Is ook nog alleen voor de xbox one, vanavond denk ik voor de ps4. Waarom weet ik niet, denk dat Microsoft, net zo als bij die legend spelers, Ea betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:50 schreef Principia het volgende:
[..]
Bij mij staat die nog niet in de Store (PS4)
Hoor vooral negatieve reacties. Is ook een hele oude build (die van gamescon) die ze gebruikt hebben. Rare actie weer van EA.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:11 schreef satecl het volgende:
Ik wacht op reviewssssss!! Hoe is de demo??
Hopelijk is PES een verrassing. Dan ga ik daar maar naar overstappen. Ik ben een beetje klaar met die luie EA. Ze doen er niks meer aan om het een vernieuwende game te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoor vooral negatieve reacties. Is ook een hele oude build (die van gamescon) die ze gebruikt hebben. Rare actie weer van EA.
Hoor verschillende verhalen, op next-gen is die vernieuwend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk is PES een verrassing. Dan ga ik daar maar naar overstappen. Ik ben een beetje klaar met die luie EA. Ze doen er niks meer aan om het een vernieuwende game te maken.
Bij mij schiet de AI nog steeds niet echt veel meer.. op welk niveau speel jij de demo? Ik heb moeite met semi pro... maar als de AI voor het doel komt heb ik niet echt het idee dat hij snel schiet, of een keer van afstand schiet ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben best onder de indruk van de PC demo. Komt ook omdat ik Fifa 14 dus op PC last gen heb gespeeld. Dit is de eerste keer voor mij met nieuwe engine. Voelt echt stukken beter, al zitten er nog steeds maffe dingen in. Wat mij het meest opvalt in positieve zin is dat de AI veel vaker schiet. In Fifa 14 was de AI echt een ballhog en was balbezit meestal 40-60 in voordeel AI. Alleen had ik dan 10 schoten en de AI slechts een of twee. (Hierdoor is career mode echt te saai voor woorden. Ik hou echt altijd de 0 en ik speel in 14 op Legendary. Balbezit boeit daar geen reet tegen de AI, gewoon goed counteren en je wint nog met 10% balbezit.)
De AI gaat ook beter om met de "glitch/exploit" waarbij je druk zet op hun LB/RB en ze dan altijd de bal verspelen. Helaas is de AI nog steeds wel een ballhog en draait de AI liever drie of vier keer in plaats van de bal gewoon weg te rammen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lees eens een paar posts boven je
Op semi-pro schoot de AI inderdaad amper. Speel Fifa 15 demo op pro nu. En met de verbeterde AI vind ik dat nog best lastig. Win ongeveer 50% van de potjes maar de tegenstander heeft meestal wel redelijke kansen om ook tot scoren te komen. In Fifa 14 schiet de AI op legendary zelfs niet uit goede posities. Altijd dat kansloze doortikken tot ze de bal bijna in het net kunnen lopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Bij mij schiet de AI nog steeds niet echt veel meer.. op welk niveau speel jij de demo? Ik heb moeite met semi pro... maar als de AI voor het doel komt heb ik niet echt het idee dat hij snel schiet, of een keer van afstand schiet ofzo.
Ja noobs hé.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
heb toch regelmatig dat mijn schoten compleet de verkeerde kant uitgaan. Je staat wat links van het midden voor de goal, je duwt de stick naar de rechterhoek, trapt ie de bal toch links naast....
ja nutteloze replies hé.quote:
Op xbox 360 hetzelfde, ik ben erg tevreden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:40 schreef wickedmen het volgende:
Wow net de Fifa15 demo gedownload op de PS3 en gespeeld en het is heel anders dan Fifa 14 op de PS3.
Lijkt net Fifa 14 op de PS4 niet meer zo traag, chaotisch op zijn PS3 voorganger waarbij je niemand voorbij komt.
Inclusief de nieuwe toevoegingen. Keepers keepen nu anders. Schoten weer iets anders getweaked en je kan weer spelers voorbij op snelheid wanneer ze niet kort op je verdedigen.
Zou het dan toch dat de engine van de next gen PS4 ook op de PS3 is gebruikt? Lijkt er naar alle waarschijnlijkheid wel op maar heb de PS4 versie nog niet gespeeld.
Zou eerst sparen voor PS4 en dan pas Fifa 15 halen maar ik denk na deze demo dat ik gewoon meteen Fifa 15 ga halen voor de PS3, lekker Futten, online wedstrijden en Carriere.
O ja teammanagement is mooi verandert.
Iemand ervaring met bovenstaande verhaal of die het kan conformeren.
jep, op basis van de demo gaan dat soort gasten echt goed zijn. Eindelijk Messi die ook echt fijn is met FIFA zou mooi zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:55 schreef Henrys het volgende:
Ligt het aan mij of zijn snelle spitsen die niet fysiek sterk zijn een stuk beter dit jaar? Doel daarop als spelers als Messi en Aguero.
Natuurlijken terechte want de vorige FIfa werden ze dood gemaakt en nu zijn ze net zo goed als in het echt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:55 schreef Henrys het volgende:
Ligt het aan mij of zijn snelle spitsen die niet fysiek sterk zijn een stuk beter dit jaar? Doel daarop als spelers als Messi en Aguero.
Waar hij als eerst leverbaar is. Meestal haal ik hem gewoon bij de mediamarkt aangezien die hem altijd wel 2 dagen eerder verkopen nadat een of andere Intertoys uit een gehucht er mee begint.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef Fokker101 het volgende:
Waar bestellen jullie hem eigenlijk?
Vond het altijd al apart dat Ronaldo altijd veel beter was in FIFA ondanks dat Messi bijna elk jaar op de voorkant staat. Vond hem in 14 helemaal waardeloos, kwam nergens langs en hij werd zo van de bal afgezet. En een spits als Benteke was een godquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep, op basis van de demo gaan dat soort gasten echt goed zijn. Eindelijk Messi die ook echt fijn is met FIFA zou mooi zijn
Online is altijd heel anders, ben benieuwd of het dan nog zo goed is. Maak me wel zorgen om de Finesse shotsquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
L2+R2 dribbelen is wel beetje OP met spelers als Messi/Aguero en dergelijke. Je schiet overal langs.Trouwens in deze versie is drie keer in de looprichting poken met je rechterstick (balletje optillen in de loop) ook best OP. Kunt redelijk makkelijk mensen passeren terwijl die move in vorige Fifa's voor de kat z'n viool was.
Ik heb besteld bij wehkamp maar geen mail ontvangen wel betaald en afgeschreven.. .en jij?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Olep het volgende:
FIFA net besteld bij Wehkamp plus de kortingscode is ¤47,50.
Gratis tip.
Waarschijnlijk iets fout gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik heb besteld bij wehkamp maar geen mail ontvangen wel betaald en afgeschreven.. .en jij?
downlaod demo oordeek beslis of jebwily kopen of niet zo moielijm iz hey nirtquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Fokker101 het volgende:
Ben benieuwd als ik hem eerder kan scoren nog meer mensen met ervaringen?
Pff...quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets fout gegaan
Haha, dan doet Bol ook iets fout?quote:Op zondag 14 september 2014 01:47 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Pff...
Vorige x had ik bij bol.com besteld geloof ik en ik kreeg het spel woensdag. Er waren mensen die eerder dan release Fifa hadden ontvangen
Ja met webshops op internet kan altijd iets fout gegaan.. Had een keer iets besteld en meteen betaald en er was iemand die 1 minuut eerder was dan mijquote:Op zondag 14 september 2014 01:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha, dan doet Bol ook iets fout?
Bestaat dat nog ? lolquote:Op zondag 14 september 2014 01:49 schreef hafcfan het volgende:
Wanneer komt season ticket? Weet iemand dat?
Weekje eerder en 20 gratis fut packs en ook korting dacht ik.quote:Op zondag 14 september 2014 01:50 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog ? lol
krijg je dan weer korting op packs?
Haha, nog nooit gehad met bol dat ik hem eerder heb gekregen. Ik ga gewoon 1/2 dagen van te voren winkels bellen etc.quote:Op zondag 14 september 2014 01:50 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja met webshops op internet kan altijd iets fout gegaan.. Had een keer iets besteld en meteen betaald en er was iemand die 1 minuut eerder was dan mij
Weekje eerder? dus volgende week? kun je dat ook los kopen dan moet in PS store tochquote:Op zondag 14 september 2014 01:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weekje eerder en 20 gratis fut packs en ook korting dacht ik.
Dat bestaat niet meer volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2014 01:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weekje eerder en 20 gratis fut packs en ook korting dacht ik.
Ja los voor 20 euro koop ik dat al 3 jaar.quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Weekje eerder? dus volgende week? kun je dat ook los kopen dan moet in PS store toch
Zou kut zijnquote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer volgens mij.
Hopelijk heb je van die domme trutjes bij mijn lokale Intertoys die FIFA 15 eerder hebben en dan aan mij mee gevenquote:Op zondag 14 september 2014 02:01 schreef elshaarawy92 het volgende:
dan heb je echt geld teveel als season ticket nog steeds bestond.. fifa 15 ultimate edition + 40 weken 1 pakket + korting op pakketten
Ik denk dat sommige winkels gewoon aan bv PostNL geven en die bezorgen dan zsm. Ze hebben geen tijd om te wachten op de releasedatumquote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je van die domme trutjes bij mijn lokale Intertoys die FIFA 15 eerder hebben en dan aan mij mee geven
Bestaat dus nog wel dit jaar, maar alleen old gen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://news.futhead.com/p(...)eason-ticket-is-dead
Ik ga gewoon op de dag van de release naar winkelquote:Op zondag 14 september 2014 15:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik bestel nooit meer iets bij wehkamp
Geen drukte dan?quote:Op zondag 14 september 2014 15:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op de dag van de release naar winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |