Bij mij schiet de AI nog steeds niet echt veel meer.. op welk niveau speel jij de demo? Ik heb moeite met semi pro... maar als de AI voor het doel komt heb ik niet echt het idee dat hij snel schiet, of een keer van afstand schiet ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben best onder de indruk van de PC demo. Komt ook omdat ik Fifa 14 dus op PC last gen heb gespeeld. Dit is de eerste keer voor mij met nieuwe engine. Voelt echt stukken beter, al zitten er nog steeds maffe dingen in. Wat mij het meest opvalt in positieve zin is dat de AI veel vaker schiet. In Fifa 14 was de AI echt een ballhog en was balbezit meestal 40-60 in voordeel AI. Alleen had ik dan 10 schoten en de AI slechts een of twee. (Hierdoor is career mode echt te saai voor woorden. Ik hou echt altijd de 0 en ik speel in 14 op Legendary. Balbezit boeit daar geen reet tegen de AI, gewoon goed counteren en je wint nog met 10% balbezit.)
De AI gaat ook beter om met de "glitch/exploit" waarbij je druk zet op hun LB/RB en ze dan altijd de bal verspelen. Helaas is de AI nog steeds wel een ballhog en draait de AI liever drie of vier keer in plaats van de bal gewoon weg te rammen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lees eens een paar posts boven je
Op semi-pro schoot de AI inderdaad amper. Speel Fifa 15 demo op pro nu. En met de verbeterde AI vind ik dat nog best lastig. Win ongeveer 50% van de potjes maar de tegenstander heeft meestal wel redelijke kansen om ook tot scoren te komen. In Fifa 14 schiet de AI op legendary zelfs niet uit goede posities. Altijd dat kansloze doortikken tot ze de bal bijna in het net kunnen lopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Bij mij schiet de AI nog steeds niet echt veel meer.. op welk niveau speel jij de demo? Ik heb moeite met semi pro... maar als de AI voor het doel komt heb ik niet echt het idee dat hij snel schiet, of een keer van afstand schiet ofzo.
Ja noobs hé.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
heb toch regelmatig dat mijn schoten compleet de verkeerde kant uitgaan. Je staat wat links van het midden voor de goal, je duwt de stick naar de rechterhoek, trapt ie de bal toch links naast....
ja nutteloze replies hé.quote:
Op xbox 360 hetzelfde, ik ben erg tevreden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:40 schreef wickedmen het volgende:
Wow net de Fifa15 demo gedownload op de PS3 en gespeeld en het is heel anders dan Fifa 14 op de PS3.
Lijkt net Fifa 14 op de PS4 niet meer zo traag, chaotisch op zijn PS3 voorganger waarbij je niemand voorbij komt.
Inclusief de nieuwe toevoegingen. Keepers keepen nu anders. Schoten weer iets anders getweaked en je kan weer spelers voorbij op snelheid wanneer ze niet kort op je verdedigen.
Zou het dan toch dat de engine van de next gen PS4 ook op de PS3 is gebruikt? Lijkt er naar alle waarschijnlijkheid wel op maar heb de PS4 versie nog niet gespeeld.
Zou eerst sparen voor PS4 en dan pas Fifa 15 halen maar ik denk na deze demo dat ik gewoon meteen Fifa 15 ga halen voor de PS3, lekker Futten, online wedstrijden en Carriere.
O ja teammanagement is mooi verandert.
Iemand ervaring met bovenstaande verhaal of die het kan conformeren.
jep, op basis van de demo gaan dat soort gasten echt goed zijn. Eindelijk Messi die ook echt fijn is met FIFA zou mooi zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:55 schreef Henrys het volgende:
Ligt het aan mij of zijn snelle spitsen die niet fysiek sterk zijn een stuk beter dit jaar? Doel daarop als spelers als Messi en Aguero.
Natuurlijken terechte want de vorige FIfa werden ze dood gemaakt en nu zijn ze net zo goed als in het echt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:55 schreef Henrys het volgende:
Ligt het aan mij of zijn snelle spitsen die niet fysiek sterk zijn een stuk beter dit jaar? Doel daarop als spelers als Messi en Aguero.
Waar hij als eerst leverbaar is. Meestal haal ik hem gewoon bij de mediamarkt aangezien die hem altijd wel 2 dagen eerder verkopen nadat een of andere Intertoys uit een gehucht er mee begint.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef Fokker101 het volgende:
Waar bestellen jullie hem eigenlijk?
Vond het altijd al apart dat Ronaldo altijd veel beter was in FIFA ondanks dat Messi bijna elk jaar op de voorkant staat. Vond hem in 14 helemaal waardeloos, kwam nergens langs en hij werd zo van de bal afgezet. En een spits als Benteke was een godquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jep, op basis van de demo gaan dat soort gasten echt goed zijn. Eindelijk Messi die ook echt fijn is met FIFA zou mooi zijn
Online is altijd heel anders, ben benieuwd of het dan nog zo goed is. Maak me wel zorgen om de Finesse shotsquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
L2+R2 dribbelen is wel beetje OP met spelers als Messi/Aguero en dergelijke. Je schiet overal langs.Trouwens in deze versie is drie keer in de looprichting poken met je rechterstick (balletje optillen in de loop) ook best OP. Kunt redelijk makkelijk mensen passeren terwijl die move in vorige Fifa's voor de kat z'n viool was.
Ik heb besteld bij wehkamp maar geen mail ontvangen wel betaald en afgeschreven.. .en jij?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Olep het volgende:
FIFA net besteld bij Wehkamp plus de kortingscode is ¤47,50.
Gratis tip.
Waarschijnlijk iets fout gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik heb besteld bij wehkamp maar geen mail ontvangen wel betaald en afgeschreven.. .en jij?
downlaod demo oordeek beslis of jebwily kopen of niet zo moielijm iz hey nirtquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Fokker101 het volgende:
Ben benieuwd als ik hem eerder kan scoren nog meer mensen met ervaringen?
Pff...quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets fout gegaan
Haha, dan doet Bol ook iets fout?quote:Op zondag 14 september 2014 01:47 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Pff...
Vorige x had ik bij bol.com besteld geloof ik en ik kreeg het spel woensdag. Er waren mensen die eerder dan release Fifa hadden ontvangen
Ja met webshops op internet kan altijd iets fout gegaan.. Had een keer iets besteld en meteen betaald en er was iemand die 1 minuut eerder was dan mijquote:Op zondag 14 september 2014 01:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha, dan doet Bol ook iets fout?
Bestaat dat nog ? lolquote:Op zondag 14 september 2014 01:49 schreef hafcfan het volgende:
Wanneer komt season ticket? Weet iemand dat?
Weekje eerder en 20 gratis fut packs en ook korting dacht ik.quote:Op zondag 14 september 2014 01:50 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog ? lol
krijg je dan weer korting op packs?
Haha, nog nooit gehad met bol dat ik hem eerder heb gekregen. Ik ga gewoon 1/2 dagen van te voren winkels bellen etc.quote:Op zondag 14 september 2014 01:50 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja met webshops op internet kan altijd iets fout gegaan.. Had een keer iets besteld en meteen betaald en er was iemand die 1 minuut eerder was dan mij
Weekje eerder? dus volgende week? kun je dat ook los kopen dan moet in PS store tochquote:Op zondag 14 september 2014 01:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weekje eerder en 20 gratis fut packs en ook korting dacht ik.
Dat bestaat niet meer volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2014 01:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weekje eerder en 20 gratis fut packs en ook korting dacht ik.
Ja los voor 20 euro koop ik dat al 3 jaar.quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Weekje eerder? dus volgende week? kun je dat ook los kopen dan moet in PS store toch
Zou kut zijnquote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer volgens mij.
Hopelijk heb je van die domme trutjes bij mijn lokale Intertoys die FIFA 15 eerder hebben en dan aan mij mee gevenquote:Op zondag 14 september 2014 02:01 schreef elshaarawy92 het volgende:
dan heb je echt geld teveel als season ticket nog steeds bestond.. fifa 15 ultimate edition + 40 weken 1 pakket + korting op pakketten
Ik denk dat sommige winkels gewoon aan bv PostNL geven en die bezorgen dan zsm. Ze hebben geen tijd om te wachten op de releasedatumquote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je van die domme trutjes bij mijn lokale Intertoys die FIFA 15 eerder hebben en dan aan mij mee geven
Bestaat dus nog wel dit jaar, maar alleen old gen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://news.futhead.com/p(...)eason-ticket-is-dead
Ik ga gewoon op de dag van de release naar winkelquote:Op zondag 14 september 2014 15:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik bestel nooit meer iets bij wehkamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |