abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144389190
Zo op de Playstation kan je hem ook krijgen
  woensdag 10 september 2014 @ 15:52:04 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_144390882
Vanavond maar eens proberen.
Ik ben inmiddels overleden
pi_144391878
Ben best onder de indruk van de PC demo. Komt ook omdat ik Fifa 14 dus op PC last gen heb gespeeld. Dit is de eerste keer voor mij met nieuwe engine. Voelt echt stukken beter, al zitten er nog steeds maffe dingen in. Wat mij het meest opvalt in positieve zin is dat de AI veel vaker schiet. In Fifa 14 was de AI echt een ballhog en was balbezit meestal 40-60 in voordeel AI. Alleen had ik dan 10 schoten en de AI slechts een of twee. (Hierdoor is career mode echt te saai voor woorden. Ik hou echt altijd de 0 en ik speel in 14 op Legendary. Balbezit boeit daar geen reet tegen de AI, gewoon goed counteren en je wint nog met 10% balbezit.)

De AI gaat ook beter om met de "glitch/exploit" waarbij je druk zet op hun LB/RB en ze dan altijd de bal verspelen. Helaas is de AI nog steeds wel een ballhog en draait de AI liever drie of vier keer in plaats van de bal gewoon weg te rammen.

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHarregarre op 10-09-2014 16:31:51 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144395312
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben best onder de indruk van de PC demo. Komt ook omdat ik Fifa 14 dus op PC last gen heb gespeeld. Dit is de eerste keer voor mij met nieuwe engine. Voelt echt stukken beter, al zitten er nog steeds maffe dingen in. Wat mij het meest opvalt in positieve zin is dat de AI veel vaker schiet. In Fifa 14 was de AI echt een ballhog en was balbezit meestal 40-60 in voordeel AI. Alleen had ik dan 10 schoten en de AI slechts een of twee. (Hierdoor is career mode echt te saai voor woorden. Ik hou echt altijd de 0 en ik speel in 14 op Legendary. Balbezit boeit daar geen reet tegen de AI, gewoon goed counteren en je wint nog met 10% balbezit.)

De AI gaat ook beter om met de "glitch/exploit" waarbij je druk zet op hun LB/RB en ze dan altijd de bal verspelen. Helaas is de AI nog steeds wel een ballhog en draait de AI liever drie of vier keer in plaats van de bal gewoon weg te rammen.
Bij mij schiet de AI nog steeds niet echt veel meer.. op welk niveau speel jij de demo? Ik heb moeite met semi pro... maar als de AI voor het doel komt heb ik niet echt het idee dat hij snel schiet, of een keer van afstand schiet ofzo.
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  woensdag 10 september 2014 @ 19:36:26 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_144398017
Is er ook een PC demo? :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:47:45 #256
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144398465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er ook een PC demo? :@
lees eens een paar posts boven je :')
  woensdag 10 september 2014 @ 19:59:11 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_144398857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

lees eens een paar posts boven je :')
:@ Die post wel gelezen, maar gewoon over die eerste zin heen gelezen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_144401238
Net 4 potjes van de demo gespeeld op de ps4 gespeeld, en ben eigenlijk wel enthousiast :) . Zowel de menu's al tijdens de wedstrijden ziet alles een stuk gelikter eruit en vind hem gewoon lekker spelen. Weet nog bij de twee vorige demo's van fifa dat dit veel minder het geval was, en ik even moest wennen.

Die menu's hebben ze op sommige punten wat nageaapt van pes heb ik het idee, maar bevallen mij wel. Sfeer rond de wedstrijden is echt een stuk verbetererd, grafisch ziet het er net wat mooier uit en ook qua gameplay is allemaal een stukje beter. Schoten gaan bijvoorbeeld niet automatisch meer allemaal op doel, lang ballen over de breedte van het veld zijn iets minder simpel geworden, keepers komen natuurlijker over en zo heb je nog heel wat van die kleine verbeteringen. Ook de AI is merkbaar verbeterd en is niet meer zo frusturend als bij de vorige delen, waar ze soms eindeloos konden rondspelen. Lang geleden dat ik een nieuwe fifa zo'n grote verberingen vond hebben eigenlijk, komt denk ik toch door de mogelijkheden van next-gen.

Ik ben overtuigd, ga hem maar is pre-ordenen in combinatie met VI. :Y
  woensdag 10 september 2014 @ 23:06:08 #259
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_144407492
Kom ook vanaf pc dus de verbetering is enorm (en meer dan welkom). Heb vernomen dat het schieten en de keepers nog getweaked worden en dat hoop ik ook. Keepers maken hier en daar rare fouten (vandaag sprong joe hart half over een rollertje heen). Schieten voelt ook nog niet zo lekker. Finesse mist kracht en een lobje lukt gewoon niet (was een favoriet van me in 14).

Maar verder lekker spel ja. Spelers atletischer en ik kap met messi zo 3 man en de keeper uit. Zo wendbaar...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_144411493
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Bij mij schiet de AI nog steeds niet echt veel meer.. op welk niveau speel jij de demo? Ik heb moeite met semi pro... maar als de AI voor het doel komt heb ik niet echt het idee dat hij snel schiet, of een keer van afstand schiet ofzo.
Op semi-pro schoot de AI inderdaad amper. Speel Fifa 15 demo op pro nu. En met de verbeterde AI vind ik dat nog best lastig. Win ongeveer 50% van de potjes maar de tegenstander heeft meestal wel redelijke kansen om ook tot scoren te komen. In Fifa 14 schiet de AI op legendary zelfs niet uit goede posities. Altijd dat kansloze doortikken tot ze de bal bijna in het net kunnen lopen. :')

Wat ook helpt is dat de AI beter dribbelt, waardoor ze zichzelf beter vrij kunnen spelen en kunnen schieten, iets wat elke menselijke tegenstander doet. Kappen, draaien, schieten. Ik verdedig redelijk agressief nu, vraag me af of ze nog zo vaak schieten als ik iets meer afwacht, hoop van wel maarja. Dat is ook het punt met om het even welke AI. Op een gegeven moment weet je de zwakke punten en dan is Career Mode gelijk een stuk saaier.
pi_144430377
FIFA net besteld bij Wehkamp plus de kortingscode is ¤47,50.
Gratis tip.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_144440546
heb toch regelmatig dat mijn schoten compleet de verkeerde kant uitgaan. Je staat wat links van het midden voor de goal, je duwt de stick naar de rechterhoek, trapt ie de bal toch links naast....
pi_144461128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 23:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
heb toch regelmatig dat mijn schoten compleet de verkeerde kant uitgaan. Je staat wat links van het midden voor de goal, je duwt de stick naar de rechterhoek, trapt ie de bal toch links naast....
Ja noobs hé.
pi_144466700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:09 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja noobs hé.
ja nutteloze replies hé.

Als ik de sticks een kant opduw maar het schot gaat de andere kant uit, moeten ze maar zeggen dat dat een nieuwe feature is.

Op die keepers gaat nog veel geraged worden
  zaterdag 13 september 2014 @ 01:40:24 #265
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144476873
Wow net de Fifa15 demo gedownload op de PS3 en gespeeld en het is heel anders dan Fifa 14 op de PS3.
Lijkt net Fifa 14 op de PS4 niet meer zo traag, chaotisch op zijn PS3 voorganger waarbij je niemand voorbij komt.

Inclusief de nieuwe toevoegingen. Keepers keepen nu anders. Schoten weer iets anders getweaked en je kan weer spelers voorbij op snelheid wanneer ze niet kort op je verdedigen. _O_
Zou het dan toch dat de engine van de next gen PS4 ook op de PS3 is gebruikt? Lijkt er naar alle waarschijnlijkheid wel op maar heb de PS4 versie nog niet gespeeld.

Zou eerst sparen voor PS4 en dan pas Fifa 15 halen maar ik denk na deze demo dat ik gewoon meteen Fifa 15 ga halen voor de PS3, lekker Futten, online wedstrijden en Carriere. _O_
O ja teammanagement is mooi verandert.

Iemand ervaring met bovenstaande verhaal of die het kan conformeren.
  zaterdag 13 september 2014 @ 09:47:29 #266
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_144479046
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:40 schreef wickedmen het volgende:
Wow net de Fifa15 demo gedownload op de PS3 en gespeeld en het is heel anders dan Fifa 14 op de PS3.
Lijkt net Fifa 14 op de PS4 niet meer zo traag, chaotisch op zijn PS3 voorganger waarbij je niemand voorbij komt.

Inclusief de nieuwe toevoegingen. Keepers keepen nu anders. Schoten weer iets anders getweaked en je kan weer spelers voorbij op snelheid wanneer ze niet kort op je verdedigen. _O_
Zou het dan toch dat de engine van de next gen PS4 ook op de PS3 is gebruikt? Lijkt er naar alle waarschijnlijkheid wel op maar heb de PS4 versie nog niet gespeeld.

Zou eerst sparen voor PS4 en dan pas Fifa 15 halen maar ik denk na deze demo dat ik gewoon meteen Fifa 15 ga halen voor de PS3, lekker Futten, online wedstrijden en Carriere. _O_
O ja teammanagement is mooi verandert.

Iemand ervaring met bovenstaande verhaal of die het kan conformeren.
Op xbox 360 hetzelfde, ik ben erg tevreden.
AZ
ALKMAAR
pi_144480242
Mooi zo! Vind bij team management erg fijn dat je de posities handmatig kan verplaatsen. Erg handig bij een rode kaart waarbij je bijvoorbeeld van vier naar drie verdedigers gaat en dan die drie verdedigers iets meer centraal kunt plaatsen waardoor er een minder groot gat valt.
Moo
pi_144484973
Ligt het aan mij of zijn snelle spitsen die niet fysiek sterk zijn een stuk beter dit jaar? Doel daarop als spelers als Messi en Aguero.
pi_144485213
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:55 schreef Henrys het volgende:
Ligt het aan mij of zijn snelle spitsen die niet fysiek sterk zijn een stuk beter dit jaar? Doel daarop als spelers als Messi en Aguero.
jep, op basis van de demo gaan dat soort gasten echt goed zijn. Eindelijk Messi die ook echt fijn is met FIFA zou mooi zijn :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144485602
Waar bestellen jullie hem eigenlijk?
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:15:59 #271
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144485623
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:55 schreef Henrys het volgende:
Natuurlijken terechte want de vorige FIfa werden ze dood gemaakt en nu zijn ze net zo goed als in het echt.
pi_144485688
waar kun je het beste fifa 15 halen? en ultimate edition?
en ik weet niet of ik inruil fifa 14 (ps4) of zal k gwn halen..
pi_144486073
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef Fokker101 het volgende:
Waar bestellen jullie hem eigenlijk?
Waar hij als eerst leverbaar is. Meestal haal ik hem gewoon bij de mediamarkt aangezien die hem altijd wel 2 dagen eerder verkopen nadat een of andere Intertoys uit een gehucht er mee begint.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

jep, op basis van de demo gaan dat soort gasten echt goed zijn. Eindelijk Messi die ook echt fijn is met FIFA zou mooi zijn :)
Vond het altijd al apart dat Ronaldo altijd veel beter was in FIFA ondanks dat Messi bijna elk jaar op de voorkant staat. Vond hem in 14 helemaal waardeloos, kwam nergens langs en hij werd zo van de bal afgezet. En een spits als Benteke was een god
pi_144486287
L2+R2 dribbelen is wel beetje OP met spelers als Messi/Aguero en dergelijke. Je schiet overal langs. :D Trouwens in deze versie is drie keer in de looprichting poken met je rechterstick (balletje optillen in de loop) ook best OP. Kunt redelijk makkelijk mensen passeren terwijl die move in vorige Fifa's voor de kat z'n viool was.
pi_144486349
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
L2+R2 dribbelen is wel beetje OP met spelers als Messi/Aguero en dergelijke. Je schiet overal langs. :D Trouwens in deze versie is drie keer in de looprichting poken met je rechterstick (balletje optillen in de loop) ook best OP. Kunt redelijk makkelijk mensen passeren terwijl die move in vorige Fifa's voor de kat z'n viool was.
Online is altijd heel anders, ben benieuwd of het dan nog zo goed is. Maak me wel zorgen om de Finesse shots
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')