Tuurlijk, was niet serieus bedoeld. Maarja winnen zal er wel niet inzitten.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Anders, haha. Maar we kunnen nog wel een potje doen toch?
boeiequote:Op zondag 22 juni 2014 14:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Tuurlijk, was niet serieus bedoeld. Maarja winnen zal er wel niet inzitten.
Nee, beetje lui. Maar dat is helemaal niet zo duur ja. Dacht 100 euro maar 15 dus. Valt mee wel druk zeker?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:44 schreef Lastpost het volgende:
Google stuk?![]()
http://www.gamescom-colog(...)skartenneu/index.php
Gigantisch druk. Ook een enorm complex trouwens met een hoop zalen maar je moet niet claustrofobisch zijn en een beetje tegen de warmte kunnen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, beetje lui. Maar dat is helemaal niet zo duur ja. Dacht 100 euro maar 15 dus. Valt mee wel druk zeker?
Ook lekkere wijven daar?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gigantisch druk. Ook een enorm complex trouwens met een hoop zalen maar je moet niet claustrofobisch zijn en een beetje tegen de warmte kunnen.![]()
Nu een aantal keer geweest, leuke ervaringen en vooral geestig dat er zoveel compleet in game-kostuum heen gaan.
Ahh, oké dacht al.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef Fokker101 het volgende:
nee leek wel zo hahainternet verbinding eruit geen rage hoor
Je speelt wel apart man. Tegen andere tegenstanders zoals jou speel ik gewoon 7-0 ofzo en jij speelt heel verdedigend.quote:
Haha weet ook niet wat ik anders doe. Kan wel bijna nooit ruimte creëren, toch jammer.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je speelt wel apart man. Tegen andere tegenstanders zoals jou speel ik gewoon 7-0 ofzo en jij speelt heel verdedigend.
Het is geen GTA en wat boeit dat nou in godsnaamquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Suarez moet kunnen bijten in de nieuwe Fifa.
Even serieus, ik zou het wel fijn vinden om de spelers een tattoo te kunnen geven, dus gewoon een sleeve voor Sneijdertje ofzo.
Vechten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is geen GTA en wat boeit dat nou in godsnaam
Bij ultra aanvallend, gaan de meeste spelers mee naar voren. Dus bij een corner zijn er best veel mensen in de 16 van je team. Als je ultra verdedigend speelt blijven er veel mensen achter en zijn er bij de corners heel weinig teamgenoten over meestal maar 2. Ik gebruik ultra-aanvallend meestal in de laatste minuten als je achter staat om dan nog te proberen om te scoren. Maar, dan moet je wel weer uitkijken voor de counter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef utopie het volgende:
Ik speel nu een kleine anderhalve week voor het eerst FIFA en ik heb net dat rechts/linksonder in de hoek ontdekt dat je met je pijltjes 'Verdedigen' 'Ultra verdedigen' 'Aanvallen' etc kan doen.
Mij is een beetje onduidelijk wat dat precies isKan iemand mij vertellen hoe dit werkt?
Stel ik heb 'm op Ultra aanvallen staan. Doen al die spelers dan z'n best om de bal van de tegenstander te pakken? Of is dat Ultra verdedigen?
Waar gebruik ik Ultra Aanvallen voor en wanneer gebruik ik Ultra verdedigen ?
Dank alvast![]()
Oke duidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bij ultra aanvallend, gaan de meeste spelers mee naar voren. Dus bij een corner zijn er best veel mensen in de 16 van je team. Als je ultra verdedigend speelt blijven er veel mensen achter en zijn er bij de corners heel weinig teamgenoten over meestal maar 2. Ik gebruik ultra-aanvallend meestal in de laatste minuten als je achter staat om dan nog te proberen om te scoren. Maar, dan moet je wel weer uitkijken voor de counter.
waarschijnlijk aanvallendquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef utopie het volgende:
hoe zit het trouwens dat als ik de bal had er gelijk 4 poppetjes van hem om mij heen stonden en ik vrijwel nooit een kant op kon? Speelt hij dan op ultra verdedigen of aanvallen ?
Nee ps3 en dan nog wel iets mooier door hogere resoluties e.d. maar niks hoogstaands/bijzonders voor een high end game PCquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eindelijk, afgelopen jaren was het altijd van de PS2 engine toch?
Ik wacht tot ik een filmpje met echte gameplay zie :p Mij kan het niet schelen of Vertonghen 20 of 20 miljoen pixels in zijn neus heeft, als hij loopt te dekken als een imbecielquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Fokker101 het volgende:
Toch niet verkeerd kopen jullie de ulitimate versie of de normale versie.
Dit keer zal de pc-versie wel zoals de ps4 en xbox1 zijn toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Fokker101 het volgende:
Toch niet verkeerd kopen jullie de ulitimate versie of de normale versie.
Jep, dit keer wel ja. Is ook wel is een keer goed voor de PC-Gamersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit keer zal de pc-versie wel zoals de ps4 en xbox1 zijn toch?
R1 or RB (afhankelijk van systeem) indrukken, daarmee vraag je je teamgenoot die je niet hebt geselecteerd maar wel het dichtste bij de bal is om mee te helpen met verdedigen. Zo kun je dus de situatie krijgen waarbij meerdere spelers achter jou aankomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef utopie het volgende:
hoe zit het trouwens dat als ik de bal had er gelijk 4 poppetjes van hem om mij heen stonden en ik vrijwel nooit een kant op kon? Speelt hij dan op ultra verdedigen of aanvallen ?
Volgens mij is het eruit gesloopt, komt wel terug in 15. NIEUWE FEATURE!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef Godshand het volgende:
Kan dit nu ook in FIFA 14 of niet op de PS4? Heb er naar zitten zoeken, maar in de meeste online potjes lijkt het 1 vs 1 te zijn?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens mij is het eruit gesloopt, komt wel terug in 15. NIEUWE FEATURE!!!!![]()
Het leven van een Rotterdammer hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:45 schreef Lastpost het volgende:
Tsja vind 't ook pure bagger dat ze dat eruit gesloopt hebben. Niets mooier dan met een paar biertjes teveel op samen te kloten en elkaar de huid vol schelden.
Inderdaad, heerlijk simplistisch leventje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Het leven van een Rotterdammer haha
Amsterdammersssss zijn nog ergerquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk simplistisch leventje.![]()
En Sierd zou geniaal zijn, maar helaas ... Dat gaat 'm niet worden.
Hier scoor ik punten meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 juli 2014 15:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over gaan hebben inderdaad.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef Fokker101 het volgende:
Op wat voor een cover hopen jullie? Ik zelf hoop is op een Ronaldo ofzo niet weer die lelijke Messi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |