Ach het gaat ze er niet om wie er beter gepresteerd heeft maar wie het meest opbrengt. Ik hoop zelf eigenlijk op Ibra ofzo maar dat zal vast niet gebeuren. Ronaldo gaat sowieso niet gebeuren omdat die een contract heeft met PES. Maarja als ze het spel nou gewoon perfect hebben gemaakt, mogen ze wat mij betreft ook de spits van FC Huppelkut erop zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dit hoop ik echt niet weer, die Messi. Die dit jaar weinig gepresteerd heeft
Wordt tijd voor BRUNO MARTINS INDI op de cover!!quote:
Inderdaad,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Wordt tijd voor BRUNO MARTINS INDI op de cover!!
Haha ja zie het nu pas. Ook Bale in een Tottenham shirt weet ook niet zeker als dit echt serieus is maar, ach. Vind zelf dat ze FIFA grafisch wat moeten aanpakken. Alhoewel ik FIFA wel elk jaar blijf kopen. Maar, toch dat publiek boeit mij vrij weinig. En dat een cornervlag beweegt ook niet, gaat mij echt meer om het grafische aspect maar dat valt wel tegen bij FIFA.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd amper verschil in dat menu...
Staat rechtsonder nota bene FIFA 14 bij Messi.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Het menu van FIFA 15 niet slecht!
Mag hopen dat Fifa 15 toch wat uitgebreider is voor next-gen dan Fifa 14. Fifa 14 is nog altijd gewoon dezelfde als op last-gen, maar dan in een ander jasje met een aantal minimale verschillenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Zuivelkoe het volgende:
Huh fifa 15 de eerste next gen voor de ps4? Kan iemand mij dit uitleggen? Ging zelf van xbox360 fifa 13 naar ps4 fifa14 dus het verschil was voor mij al heel groot vanwege 60fps alle nieuwe dingen ed. Als 15 echt next gen is dan is er natuurlijk wel een reden om hem te kopen
Herriner me dat in fifa 12 er een exploit was voor een tijd dat je met twee de spelers van je tegenstanders kon controleren....quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef jackson het volgende:
Hopelijk kun je met Fifa 15 gewoon weer met twee spelers FUT doen.... Wat een gaarheid is dat tegenwoordig op de PS4 met Fifa 14. Werkte op de PS3 nog wel gewoon met Fifa 14.
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:11 schreef VaLkyRie het volgende:
Kan echt niet wachten op fifa 15 op de pc. Voor de pc gamer wordt het een grote stap voorwaarts denk ik. Kan fifa 14 echt niet aanzien meer, zo lelijk.
kom potje danquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Fokker101 het volgende:
Ja ik verheug me er ook op. Als je overigens de Ultimate versie wil is die bij Bart Smit en Intertoys maar 70-, heeft iemand ervaringen met Intertoys, Bart Smit op release datum's etc. Dat hij op de zelfde dag binnen komt.
Hottiespursquote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
Het menu van FIFA 15 niet slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |