Ga ik ook doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Overigens ga ik denk ik voor VI abbo krijg je hem dan wel op de release binnen? Iemand ervaringen..
Lees even mijn post pik, je lult uit je nek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:22 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ratings in FIFA zijn altijd al een lachje, allemaal gebasseerd op het afgelopen jaar. Herriner me nog Robinho. In fifa 12 was dat een baas: 84 overall, 5 sterren skills, pace van 90+. Fifa 14, heeft ie een overall van 79 denk ik, maar nog opvallender is dat hij amper 3 sterren skills heeft, en een pace van 77 ofzo. in twee jaar tijd zijn zijn voeten dus vierkant geworden en is hij bijna 20% trager geworden....
Voor UT maakt het me niet zoveel uit, omdat daar overalls niet het belangrijkste zijn. Ik wil eindelijk eens weten of ze career gefixt hebben, waar jonge spelers met een hoog potentieel eindelijk eens groeien.
Voor deftige ratings moet je sowieso naar FM kijken
\_/quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lees even mijn post pik, je lult uit je nek.
Ik zeur niet, jij wel, over niks.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
\_/
Mijn lege bucket of care over wat jij zit te zeuren
Als het over niks gaat, waarom er dan op reageren? Dat is zeuren.quote:
Ja het zijn 2 compleet andere games.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:20 schreef mcnuggets10 het volgende:
Maakt het iets uit welke console je kiest
ik ga hem bestellen met een abonnement van de voetbal international. Ga er maar gelijk vanuit dat hij 2 dagen te laat binnenkomt, kan het alleen maar meevallen,quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef Fokker101 het volgende:
Waar kopen jullie FIFA 15 eigenlijk
Mm, ik bestel hem gewoon bij intertoys. Heb ik hem op de dag binnen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ga hem bestellen met een abonnement van de voetbal international. Ga er maar gelijk vanuit dat hij 2 dagen te laat binnenkomt, kan het alleen maar meevallen,
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
James heeft een even hoge rating als Di Maria wat een grap(86). Rooney heeft nog steeds een te hoge rating(86) en Sturridge te lage(83). Suarez is veel te laag(89), Ibra 90. Kroos 85, Yaya 86 en Ramsey 82. Die hoort 86 te krijgen. Torres 81 wat nog steeds te hoog is. Casillias 84. Eriksen ook 84![]()
![]()
Gerrard 82, zelfde geldt voor Balo. Ronaldo 92. Coutinho 81, Emre Can 78, Markovic 78 en Januzaj 73, Diego Lopez 83, Cerci 81, RVP 89,Reus 85,Hazard 88, Messi 94, Depay 77 en Benatia 85,Hummels 86, Kompany 86, Neuer 90 en Gotze 85, Sergio Ramos 86, Cavani 87, Fabragas 86, Vidal 86, Aguero 86, Ozil 87, Agger 81, Herrara 79, Pedro 83, Bale 87 Muller 86, Inesta 89, Sanchez 84 Falcao 88, Benzema 86 en Lewa 87. Dit zijn trouwens de Fifa 15 UT ratings.
http://www.futhead.com/15/players/quote:
Bij mij staat die nog niet in de Store (PS4)quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:28 schreef Matedeor het volgende:
Demo is er. Dat gras dat tijdens de wedstrijd slechter wordt is leuk bedacht, ,maar vind het nogal overdreven uitgewerkt. Heb in de kuip dat nog nooit op zo'n manier gezien.
Is ook nog alleen voor de xbox one, vanavond denk ik voor de ps4. Waarom weet ik niet, denk dat Microsoft, net zo als bij die legend spelers, Ea betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:50 schreef Principia het volgende:
[..]
Bij mij staat die nog niet in de Store (PS4)
Hoor vooral negatieve reacties. Is ook een hele oude build (die van gamescon) die ze gebruikt hebben. Rare actie weer van EA.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:11 schreef satecl het volgende:
Ik wacht op reviewssssss!! Hoe is de demo??
Hopelijk is PES een verrassing. Dan ga ik daar maar naar overstappen. Ik ben een beetje klaar met die luie EA. Ze doen er niks meer aan om het een vernieuwende game te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoor vooral negatieve reacties. Is ook een hele oude build (die van gamescon) die ze gebruikt hebben. Rare actie weer van EA.
Hoor verschillende verhalen, op next-gen is die vernieuwend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk is PES een verrassing. Dan ga ik daar maar naar overstappen. Ik ben een beetje klaar met die luie EA. Ze doen er niks meer aan om het een vernieuwende game te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |