Ja, Braziliaanse competitie is er niet meer. Jupiler misschien niet zeker, verwacht het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay , ook al het één en ander bekend over andere competities ?
Ja inderdaad valt mij ook op hoor. Tijdens de demo denk je nou wel een verbetering, en dan schakelen ze weer terug naar fifa 14 2.0.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoop nog steeds dat ze de Chinese competitie erin gooien.
Overigens is het met al die filmpjes steeds hetzelfde verhaal. Eerst gekut met graphics wat niemand echt boeit. En de gameplay-vernieuwingen worden 'baanbrekend' genoemd en zijn dan ook heel anders tijdens de demo maar voor retail schakelen ze terug naar een conservatievere versie.
Het ontbreken van de Braziliaanse competitie heeft een klein voordeel. Niet meer telkens volledige skill-teams van Braziliaantjes in FUT.
Wat mis je daaraan dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef hafcfan het volgende:
Ik mis nog steeds de Oekraïense competitie.
Zoals?quote:
Mbokani, Trémoulinas, Haruna, Lens, Vida, Miguel Veloso, Dragović, Kranjčar, Kranjčar, Kalinić, Papa Gueye (zou 1 van de beste middenvelders in FIFA zijn ivm fysiek), Alejandro Gómez...quote:
Ze hebben echt een paar spelers die bij FIFA in de categorie 21 jaar en 80 algemeen vallen. Koniplijanka en Jarmolenkoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef jackson het volgende:
I see... Onbekend laat onbemind vermoed ik dan in mijn geval. Heb niet echt het gevoel iets te missen en zie geen namen staan waarvan ik denk "ooh ja".
ach donetsk en kiev zitten er in dus geen problemosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef AntiChrist7 het volgende:
Oekrainse topclubs hebben de gewoonte om een paar Braziliaanse talenten te kopen, en maken toch geregeld een stevige indruk in Europa. In ieder geval toch beter dan Ierland, Saudi-Arabie, of Australie.... Dat zijn landen voor FM
Carree is volgens mij niets veranderd. Agja uiteindelijk koop je hem toch altijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
Vind FIFA 15 er steeds beter uitzien.
Idd. Je koopt hem al alleen om de speler updates.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Carree is volgens mij niets veranderd. Agja uiteindelijk koop je hem toch altijd
Beetje ala voetbalmanager... Dat kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:38 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk een goed overzicht van de stats
Nee. Exact als PES vroeger.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje ala voetbalmanager... Dat kan ik wel waarderen
Sorryquote:
Sinds PES 3 is het al zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry.
En het is wel ala voetbalmanager, maar dat maakt niet uit verder. Het zal dus ook exact als PES zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje ala voetbalmanager... Dat kan ik wel waarderen
Dat zeg ik... Het zal zo zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sinds PES 3 is het al zo.
[ afbeelding ]
quote:
Precies.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Idd. Je koopt hem al alleen om de speler updates.
Jammer dat ze alle moeite in de PL stoppen. Alle stadions moet toch ook mogelijk zijn bij de Bundesliga bijvoorbeeld. Hopelijk kun je nu wel het algemeen van de spelers zien i.p.v dat eindeloze scoutenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Trebo het volgende:
Echt vet dat alle premier league stadions erin zitten
als ze nou de kuip er ook eens in proppenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Trebo het volgende:
Echt vet dat alle premier league stadions erin zitten
Daar wacht ik ook al jaren op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou de kuip er ook eens in proppen
Alleen stadions van topclubs komen in het spel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou de kuip er ook eens in proppen
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Alleen stadions van topclubs komen in het spel.
Bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.
Ah met de grote van het complex en het aantal bezoekers wat dagelijks geld lapt op er naar binnen te gaan, kan ik dus concluderen dat ik je moet feliciteren omdat je moeder in het spel is opgenomen ?
En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
Ah met de grote van het complex en het aantal bezoekers wat dagelijks geld lapt op er naar binnen te gaan, kan ik dus concluderen dat ik je moet feliciteren omdat je moeder in het spel is opgenomen ?
Ik ga helemaal stuk hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.
Ja in Arena, kan je wel effe tegen de keeper.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef PeterPastoor het volgende:
Is het niet mogelijk om zonder tegenstander te oefen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |