Sorryquote:
Sinds PES 3 is het al zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry.
En het is wel ala voetbalmanager, maar dat maakt niet uit verder. Het zal dus ook exact als PES zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje ala voetbalmanager... Dat kan ik wel waarderen
Dat zeg ik... Het zal zo zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sinds PES 3 is het al zo.
[ afbeelding ]
quote:
Precies.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Idd. Je koopt hem al alleen om de speler updates.
Jammer dat ze alle moeite in de PL stoppen. Alle stadions moet toch ook mogelijk zijn bij de Bundesliga bijvoorbeeld. Hopelijk kun je nu wel het algemeen van de spelers zien i.p.v dat eindeloze scoutenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Trebo het volgende:
Echt vet dat alle premier league stadions erin zitten
als ze nou de kuip er ook eens in proppenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Trebo het volgende:
Echt vet dat alle premier league stadions erin zitten
Daar wacht ik ook al jaren op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou de kuip er ook eens in proppen
Alleen stadions van topclubs komen in het spel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou de kuip er ook eens in proppen
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Alleen stadions van topclubs komen in het spel.
Bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.
Ah met de grote van het complex en het aantal bezoekers wat dagelijks geld lapt op er naar binnen te gaan, kan ik dus concluderen dat ik je moet feliciteren omdat je moeder in het spel is opgenomen ?
En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
Ah met de grote van het complex en het aantal bezoekers wat dagelijks geld lapt op er naar binnen te gaan, kan ik dus concluderen dat ik je moet feliciteren omdat je moeder in het spel is opgenomen ?
Ik ga helemaal stuk hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stadion : groot complex voorzien van sportvelden, tribunes en bijbehorende nutsvoorzieningen.
Ja in Arena, kan je wel effe tegen de keeper.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef PeterPastoor het volgende:
Is het niet mogelijk om zonder tegenstander te oefen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |