Onzin dan kan Nederland ook een team samen met België beginnen en Duitsland samen met Spanjequote:Op zondag 15 juni 2014 01:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daarom moet de UK 1 team zijn, net zoals bij de Olympische Spelen
Zo kun je het ook beredeneren iddquote:Op zondag 15 juni 2014 01:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon realistisch en wisten al dat het 10x niets zou worden.
Veel meer kansen gehad dan Italië johquote:Op zondag 15 juni 2014 01:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Engeland speelt dramatisch slecht. Geen lijn in het spel, opportunistisch ballen naar voren pompen.
Dat is net al 50 jaar hun sterke punt ...quote:Op zondag 15 juni 2014 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Are you serious? Italië spant zich nauwelijks in.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:49 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Had niet door dat ik lapo had sorry
dat wordt nu weer pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 15 juni 2014 01:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Engeland speelt dramatisch slecht. Geen lijn in het spel, opportunistisch ballen naar voren pompen.
In het geval van de Italianen zou ik daar toch nog niet zo zeker van zijn ...quote:Op zondag 15 juni 2014 01:49 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 ploegen gaan allebei geen world cup winnen
Engeland probeert veel maar een Rooney is weer dramatisch. Italie speelt gewoon weer eens erg slim.quote:
Op z'n Italiaans. Dodelijk saai.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Engeland probeert veel maar een Rooney is weer dramatisch. Italie speelt gewoon weer eens erg slim.
sinds 19...?quote:
Normaal gesproken zou dat betekenen dat het een kutbal is. Maar deze was weer precies op maat.quote:
Onbegrijpelijk dat ze Emile thuis hebben gelaten.quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 15 juni 2014 01:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
omdat ik daar achter kwam nadat ik gepost had..
Ja precies. Je kon duidelijk zien dat het de beste optie was in dat geval en hij wist hem precies daar neer te leggenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat betekenen dat het een kutbal is. Maar deze was weer precies op maat.
Wat een geweldenaar zeg. Het wordt cliché en repeterend, maar tering wat kan die man nog ballen.quote:
ik zag hetquote:
Voor velen zou het niet de beste optie zijn, omdat het te opvallend was en je het zo dicht kon lopen als verdediger.... behalve bij Pirlo.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja precies. Je kon duidelijk zien dat het de beste optie was in dat geval en hij wist hem precies daar neer te leggen
Jaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor velen zou het niet de beste optie zijn, omdat het te opvallend was en je het zo dicht kon lopen als verdediger.... behalve bij Pirlo.
Pirlo nooit eerder een trap zien nemen zeker ?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:53 schreef Poepz0r het volgende:
Wel geluk die vrije trap. Kwam door de wind dat effect.
DOODquote:
Zo slecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Mani89 het volgende:
Engeland is los zand, wat een pover ploegje zeg.
Alleen als er tettenpics komenquote:
Slaapzequote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Uccie het volgende:
Was gezellig, slaap lekker of veel plezier straks
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Om drie uur krijgen we de mooiste wedstrijd van de dag.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Mansjester het volgende:
Nou ik ga pitten
Veel plezier bij Kameroen tegen Japan
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Mansjester het volgende:
Nou ik ga pitten
Ivoorkustquote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Mansjester het volgende:
Nou ik ga pitten
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Mansjester het volgende:
Nou ik ga pitten
Gaat lastig worden, tenzij je moobs fanaat bent.quote:
het toernooi zou io zeggenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Om drie uur krijgen we de mooiste wedstrijd van de dag.
dankquote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Mansjester het volgende:
Nou ik ga pitten
KNJBquote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Symphonic het volgende:
De3 punten voor Engeland zijn binnen door deoverwinning op Engeland?
Ze hebben tegen zichzelf gespeeld
Toch standaard bij de Engelsen?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Mani89 het volgende:
Engeland is los zand, wat een pover ploegje zeg.
Je moet wel aan wanideeen lijden als je er daadwerkelijk in gelooft dat england dit zou winnenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
verse poep deze uitslag voor mijn pool
Ja ik moet morgen 8u de auto in en mijzelf en een bijrijder veilig 150km vervoeren.quote:
Klopt, in een stadion waait het altijd berucht hard. Je ziet niet zelden windhozen ontstaan...quote:Op zondag 15 juni 2014 01:53 schreef Poepz0r het volgende:
Wel geluk die vrije trap. Kwam door de wind dat effect.
Er serieus op ingaanquote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, in een stadion waait het altijd berucht hard. Je ziet niet zelden windhozen ontstaan...
Dankje insoquote:
Dit dus. Dat een vrouw je hierin moet verbeterenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, in een stadion waait het altijd berucht hard. Je ziet niet zelden windhozen ontstaan...
Fijne reis.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen 8u de auto in en mijzelf en een bijrijder veilig 150km vervoeren.
O, maar ik kijk het wel. Morgen, de opname.quote:
dat is ook primaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
O, maar ik kijk het wel. Morgen, de opname.
feyenoord was pas goed gisterquote:
echt een goede verslaggeverquote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Shreyas het volgende:
"De drie punten voor Engeland zijn binnen"
mwah gewoon kwalitatief net iets minderquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alleen pech dat het in een kutgebied is.
Ik denk dat Costa Rica niet van Italië gaat winnen, maar dat Uruguay en Engeland gelijk geen spelen. Dan kan Costa Rica ineens genoeg hebben aan een gelijkspel tegen Engeland.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Italie
2. Engeland
3. Costa Rica
4. Uruguay
Ik hoop dat Italië en Engeland door gaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Costa Rica niet van Italië gaat winnen, maar dat Uruguay en Engeland gelijk geen spelen. Dan kan Costa Rica ineens genoeg hebben aan een gelijkspel tegen Engeland.
Geloof ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
Die Gerrard klinkt als een mongool. Ik spreek nog beter Engels
quote:
Tuurlijk. Zeker met een Nederland accent wat klinkt alsof je down hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.quote:
?quote:
Valt mee. Maar die Gerrard heeft ook een irritant accent.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zeker met een Nederland accent wat klinkt alsof je down hebt.
deze reactiequote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef starla het volgende:
[..]
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.
Mijnheer, zo klinkt het als een scouser Engels spreektquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef starla het volgende:
[..]
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accentquote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Valt mee. Maar die Gerrard heeft ook een irritant accent.
Hebben wel potentie he vind je niet,quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engeland speelde prima. Zeker in vergelijking met 2 en 4 jaar terug. Zie ze wel doorgaan.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef starla het volgende:
[..]
eens in de 4 jaarrrrquote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Maver24 het volgende:
Nu nog een uur wachten op de volgende game. een lange nacht zo
Moeten ze wel veel meer kansen leren benutten.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
?
Speelde zeer goed voetbal. Italië op kwaliteit gewonnen. Maar Engeland gaat zeker winnen van Uruguay
jij hebt geen verstand van voetbalquote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten ze wel veel meer kansen leren benutten.
Maar ok, Urugay was ook niet best.
Voor Nederlanders ja, Engelsen vinden het vaak wel leuk klinken.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accent
Ik nietquote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Voor Nederlanders ja, Engelsen vinden het vaak wel leuk klinken.
Prima spelers. Stuk beter dan twee jaar terug.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben wel potentie he vind je niet,
Sowieso Britten die geen fatsoenlijk en verstaanbaar Engels sprekenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
Fargo?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef KingRoland het volgende:
jongens, ik ga op netflix USA.
iemand een aanrader?
Jij hebt geen verstand van voetbal. Was zeker niet baggerquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Rica het volgende:
Engeland stelt nooit teleur.
Je verwacht bagger en je krijgt bagger.
Aha. Ben geen kenner van de accenten/dialecten daarquote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Mijnheer, zo klinkt het als een scouser Engels spreekt
Mwah. Vooruit dan. Als een Nederlander op tv Engels spreekt, is dat ook altijd zo tenenkrommend ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accent
Bedoel je Italiëquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Rica het volgende:
Power Rangers natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Fargo?
Orange is the New Black?
House of Cards?
So truequote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Rica het volgende:
Ik heb geen film.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef KingRoland het volgende:
iemand een aanrader?
ik heb house of cards al gezien. Een film zoek ik, geen serie alhoewel het ook een serie mag zijn als je niets hebt.
Fargo gaat het dus worden op een normale werkdagquote:Op zondag 15 juni 2014 02:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb geen film.
Fargo de serie al gekeken?
Die is echt![]()
A Serbian Filmquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef KingRoland het volgende:
iemand een aanrader?
ik heb house of cards al gezien. Een film zoek ik, geen serie alhoewel het ook een serie mag zijn als je niets hebt.
Nee, maar het leek net wel alsof ik dat bedoelde. Sorry, het is laatquote:
hahahquote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, maar het leek net wel alsof ik dat bedoelde. Sorry, het is laat
Eensquote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Best trots op dit Engeland. Speelde zeer goed voetbal. Vergeleken met laatste jaren
Waar heb je hem verstopt?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef KingRoland het volgende:
ik ga pleiten. ggmm is er niet, dacht ik meld het even.
als je als bondscoach Rooney opstelt heb je het echt niet begrepenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van voetbal. Was zeker niet bagger
hou maar opquote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je als bondscoach Rooney opstelt heb je het echt niet begrepen
dat zonder meerquote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef LTVDK het volgende:
Eerste wedstrijd met een fatsoenlijke scheids
Een killer. Engeland heeft geen balo die uit het niets gol kan maken die wedstrijd beslist.;quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Belladonna80 het volgende:
Engeland lijkt goed te zijn, maar ze missen 'iets' wat ik niet goed kan duiden.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah
maakt niet uit man
maar ik kots wel van nederland accent
Mwah, jk niet zoveel films. Heb die Oscar genomineerden/winnaars wel gekeken laatst.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fargo gaat het dus worden op een normale werkdagik heb toch de hele week vrij.
en een film?
?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Best trots op dit Engeland. Speelde zeer goed voetbal. Vergeleken met laatste jaren
Niet mee eens. De scheids bij Uruguay - Costa Rica en Colombia - Griekenland waren ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef LTVDK het volgende:
Eerste wedstrijd met een fatsoenlijke scheids
Russisch is grappig. Maar ik blijf erbij dat posh English prachtig blijftquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Welk accent vind je wel leuk icm Engels? Duits? Italiaans?
*het Nederlandsequote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah
maakt niet uit man
maar ik kots wel van nederland accent
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRONKEN WORDEN NU WHOEHOE.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt zoals Nederlanders die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sowieso Britten die geen fatsoenlijk en verstaanbaar Engels spreken
het is toch zo, hij voegt al jare niets, maar dan ook helemaal niets toe...quote:
Sturridge says helloquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een killer. Engeland heeft geen balo die uit het niets gol kan maken die wedstrijd beslist.;
Wie dan laten spelen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is toch zo, hij voegt al jare niets, maar dan ook helemaal niets toe...
zal mss een prima clubspeler zijn,maar voor Engeland voegt hij niets toe....
Iemand uit India die Engels spreekt. Stereotype zoals Apu van the Simpsonsquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Welk accent vind je wel leuk icm Engels? Duits? Italiaans?
Ik denk en hoop dat jullie ook doorgaan. Speelden prima! Jullie pakken Costa Rica en dan staan jullie er al goed voor.quote:
Mwah sturridge misschien in 2016 nu nog nietquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sturridge says hello
Ze missen een normale RB...
Jammer , vind het wel gezelligquote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende keer in Rusland zijn er geen wedstrijden 's nachts.
Denk ook dat Italy en England het wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat jullie ook doorgaan. Speelden prima! Jullie pakken Costa Rica en dan staan jullie er al goed voor.
Gefeliquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat jullie ook doorgaan. Speelden prima! Jullie pakken Costa Rica en dan staan jullie er al goed voor.
En in tegenstelling tot voorgaande jaren vond ik ze voor de verandering wel dreigendquote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, wat moet je nog van deze wedstrijd zeggen. Engeland lijkt goed te zijn, maar ze missen 'iets' wat ik niet goed kan duiden.
Engeland had meer balbezit ( alhoewel ik daar niet zeker van ben, iig hadden we best veel balbezit ) maar nooit echt het gevoel gehad dat ze het nu wel eens gingen doen.
Natuurlijk, Sterling was best redelijk en Sturridge ook nog wel maar een rest is er niet. Brandhout ja.
Italië kan het balletje sneller rond laten gaan, naar zo lijkt het. Maar... dit moet bij Engeland toch wel beter kunnen?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRONKEN WORDEN NU WHOEHOE.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan hopelijk wel een keer Walcottquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah sturridge misschien in 2016 nu nog niet
Mwah, nooit écht fan van geweest.quote:
20 goals in de BPL in 30 wedstrijdenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah sturridge misschien in 2016 nu nog niet
Sturridge en Sterling vooral, de rest viel weer vies tegenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot voorgaande jaren vond ik ze voor de verandering wel dreigend
Ik zal er voor tekenen!quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Thanx boys. Nederland-Italië in de kwartfinale dan maar. Topshow gaat dat worden dan!
Daar heb je een punt. Maar ik mis nog meer. Een spits, ja dat is waar. Maar ook bv. een onverwachte actie of ja hoe moet ik dit zegge? Lastig.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een killer. Engeland heeft geen balo die uit het niets gol kan maken die wedstrijd beslist.;
Die rent iedereen kwijtquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, nooit écht fan van geweest.
Laat me graag verassen natuurlijk.
daar heb ik eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 een antwoord op...quote:
Goede speler hoor. Maar denk dat het nog even duurt voordat ie toernooien kan beslissen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
20 goals in de BPL in 30 wedstrijden
nah wat muziek luisterenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 kwartiertjes slapen en dan weer opstaan?
Sterling says helloquote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik mis nog meer. Een spits, ja dat is waar. Maar ook bv. een onverwachte actie of ja hoe moet ik dit zegge? Lastig.
Niet echt. Dit Nederland zal Italië brandhout laten lijken. Robben gaat Nederland hoogst persoonlijk langs alle tegenstanders knallen. Ook Italië zal kansloos zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Thanx boys. Nederland-Italië in de kwartfinale dan maar. Topshow gaat dat worden dan!
Creativiteit?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik mis nog meer. Een spits, ja dat is waar. Maar ook bv. een onverwachte actie of ja hoe moet ik dit zegge? Lastig.
powernapquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 kwartiertjes slapen en dan weer opstaan?
Seizoen 1 was toch stukken beter hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef OverRated het volgende:
Ik begin aan seizoen 2 van OITNB. Tot zo mensen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Niet echt. Dit Nederland zal Italië brandhout laten lijken. Robben gaat Nederland hoogst persoonlijk langs alle tegenstanders knallen. Ook Italië zal kansloos zijn.
Hebben ze Caroll niet meegenomen? (Alleen dan in de vorm die ie bij NUFC had)quote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
dacht ik ook niet, maar een gelijkspel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moet wel aan wanideeen lijden als je er daadwerkelijk in gelooft dat england dit zou winnen
Klopt. Hij voetbalt zo simpel. Simpel voetballen is het moeilijkste, maar Balo snapt het wel. Die aannames van hem zijn likkebaardend goed.quote:
Dat vind ik ook wel, maar helaas versta ik Amerikanen vaak beter. Sommige Amerikanen spreken trouwens nog lelijker Engels dan Nederlanders, zeker als ze gaan knauwen. En Amerikaanse pubermeisjes praten vaak met zo'n lelijke keelstem, dat is het toppunt van lelijkheidquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russisch is grappig. Maar ik blijf erbij dat posh English prachtig blijft
Akkoord. Ik versta bijna elk Engels accent wel. Maar ja niet zo heel vreemd.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, maar helaas versta ik Amerikanen vaak beter. Sommige Amerikanen spreken trouwens nog lelijker Engels dan Nederlanders, zeker als ze gaan knauwen. En Amerikaanse pubermeisjes praten vaak met zo'n lelijke keelstem, dat is het toppunt van lelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |