quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef starla het volgende:
[..]
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.
eens in de 4 jaarrrrquote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Maver24 het volgende:
Nu nog een uur wachten op de volgende game. een lange nacht zo
Moeten ze wel veel meer kansen leren benutten.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
?
Speelde zeer goed voetbal. Italië op kwaliteit gewonnen. Maar Engeland gaat zeker winnen van Uruguay
jij hebt geen verstand van voetbalquote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten ze wel veel meer kansen leren benutten.
Maar ok, Urugay was ook niet best.
Voor Nederlanders ja, Engelsen vinden het vaak wel leuk klinken.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accent
Ik nietquote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Voor Nederlanders ja, Engelsen vinden het vaak wel leuk klinken.
Prima spelers. Stuk beter dan twee jaar terug.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben wel potentie he vind je niet,
Sowieso Britten die geen fatsoenlijk en verstaanbaar Engels sprekenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
Die Gerrard klinkt als een mongool. Ik spreek nog beter Engels
Fargo?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef KingRoland het volgende:
jongens, ik ga op netflix USA.
iemand een aanrader?
Jij hebt geen verstand van voetbal. Was zeker niet baggerquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Rica het volgende:
Engeland stelt nooit teleur.
Je verwacht bagger en je krijgt bagger.
Aha. Ben geen kenner van de accenten/dialecten daarquote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Mijnheer, zo klinkt het als een scouser Engels spreekt
Mwah. Vooruit dan. Als een Nederlander op tv Engels spreekt, is dat ook altijd zo tenenkrommend ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accent
Bedoel je Italiëquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Rica het volgende:
Power Rangers natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Fargo?
Orange is the New Black?
House of Cards?
So truequote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Rica het volgende:
Ik heb geen film.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef KingRoland het volgende:
jongens, ik ga op netflix USA.
iemand een aanrader?
ik heb house of cards al gezien. Een film zoek ik, geen serie alhoewel het ook een serie mag zijn als je niets hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |