quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef starla het volgende:
[..]
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.
eens in de 4 jaarrrrquote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Maver24 het volgende:
Nu nog een uur wachten op de volgende game. een lange nacht zo
Moeten ze wel veel meer kansen leren benutten.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
?
Speelde zeer goed voetbal. Italië op kwaliteit gewonnen. Maar Engeland gaat zeker winnen van Uruguay
jij hebt geen verstand van voetbalquote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten ze wel veel meer kansen leren benutten.
Maar ok, Urugay was ook niet best.
Voor Nederlanders ja, Engelsen vinden het vaak wel leuk klinken.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accent
Ik nietquote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Voor Nederlanders ja, Engelsen vinden het vaak wel leuk klinken.
Prima spelers. Stuk beter dan twee jaar terug.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben wel potentie he vind je niet,
Sowieso Britten die geen fatsoenlijk en verstaanbaar Engels sprekenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
Die Gerrard klinkt als een mongool. Ik spreek nog beter Engels
Fargo?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef KingRoland het volgende:
jongens, ik ga op netflix USA.
iemand een aanrader?
Jij hebt geen verstand van voetbal. Was zeker niet baggerquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Rica het volgende:
Engeland stelt nooit teleur.
Je verwacht bagger en je krijgt bagger.
Aha. Ben geen kenner van de accenten/dialecten daarquote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Mijnheer, zo klinkt het als een scouser Engels spreekt
Mwah. Vooruit dan. Als een Nederlander op tv Engels spreekt, is dat ook altijd zo tenenkrommend ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |