Er serieus op ingaanquote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, in een stadion waait het altijd berucht hard. Je ziet niet zelden windhozen ontstaan...
Dankje insoquote:
Dit dus. Dat een vrouw je hierin moet verbeterenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, in een stadion waait het altijd berucht hard. Je ziet niet zelden windhozen ontstaan...
Fijne reis.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen 8u de auto in en mijzelf en een bijrijder veilig 150km vervoeren.
O, maar ik kijk het wel. Morgen, de opname.quote:
dat is ook primaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
O, maar ik kijk het wel. Morgen, de opname.
feyenoord was pas goed gisterquote:
echt een goede verslaggeverquote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Shreyas het volgende:
"De drie punten voor Engeland zijn binnen"
mwah gewoon kwalitatief net iets minderquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alleen pech dat het in een kutgebied is.
Ik denk dat Costa Rica niet van Italië gaat winnen, maar dat Uruguay en Engeland gelijk geen spelen. Dan kan Costa Rica ineens genoeg hebben aan een gelijkspel tegen Engeland.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Italie
2. Engeland
3. Costa Rica
4. Uruguay
Ik hoop dat Italië en Engeland door gaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Costa Rica niet van Italië gaat winnen, maar dat Uruguay en Engeland gelijk geen spelen. Dan kan Costa Rica ineens genoeg hebben aan een gelijkspel tegen Engeland.
Geloof ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
Die Gerrard klinkt als een mongool. Ik spreek nog beter Engels
quote:
Tuurlijk. Zeker met een Nederland accent wat klinkt alsof je down hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.quote:
?quote:
Valt mee. Maar die Gerrard heeft ook een irritant accent.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zeker met een Nederland accent wat klinkt alsof je down hebt.
deze reactiequote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef starla het volgende:
[..]
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.
Mijnheer, zo klinkt het als een scouser Engels spreektquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef starla het volgende:
[..]
Gebruik dan een smiley, want het verschil bij jou tussen je als een mongool gedragen en mongool zijn is een kleine.
dat wel. maar niet lelijker dan nederlands accentquote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Valt mee. Maar die Gerrard heeft ook een irritant accent.
Hebben wel potentie he vind je niet,quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engeland speelde prima. Zeker in vergelijking met 2 en 4 jaar terug. Zie ze wel doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |