*het Nederlandsequote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah
maakt niet uit man
maar ik kots wel van nederland accent
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRONKEN WORDEN NU WHOEHOE.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt zoals Nederlanders die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sowieso Britten die geen fatsoenlijk en verstaanbaar Engels spreken
het is toch zo, hij voegt al jare niets, maar dan ook helemaal niets toe...quote:
Sturridge says helloquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een killer. Engeland heeft geen balo die uit het niets gol kan maken die wedstrijd beslist.;
Wie dan laten spelen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is toch zo, hij voegt al jare niets, maar dan ook helemaal niets toe...
zal mss een prima clubspeler zijn,maar voor Engeland voegt hij niets toe....
Iemand uit India die Engels spreekt. Stereotype zoals Apu van the Simpsonsquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Welk accent vind je wel leuk icm Engels? Duits? Italiaans?
Ik denk en hoop dat jullie ook doorgaan. Speelden prima! Jullie pakken Costa Rica en dan staan jullie er al goed voor.quote:
Mwah sturridge misschien in 2016 nu nog nietquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sturridge says hello
Ze missen een normale RB...
Jammer , vind het wel gezelligquote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende keer in Rusland zijn er geen wedstrijden 's nachts.
Denk ook dat Italy en England het wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat jullie ook doorgaan. Speelden prima! Jullie pakken Costa Rica en dan staan jullie er al goed voor.
Gefeliquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat jullie ook doorgaan. Speelden prima! Jullie pakken Costa Rica en dan staan jullie er al goed voor.
En in tegenstelling tot voorgaande jaren vond ik ze voor de verandering wel dreigendquote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, wat moet je nog van deze wedstrijd zeggen. Engeland lijkt goed te zijn, maar ze missen 'iets' wat ik niet goed kan duiden.
Engeland had meer balbezit ( alhoewel ik daar niet zeker van ben, iig hadden we best veel balbezit ) maar nooit echt het gevoel gehad dat ze het nu wel eens gingen doen.
Natuurlijk, Sterling was best redelijk en Sturridge ook nog wel maar een rest is er niet. Brandhout ja.
Italië kan het balletje sneller rond laten gaan, naar zo lijkt het. Maar... dit moet bij Engeland toch wel beter kunnen?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRONKEN WORDEN NU WHOEHOE.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan hopelijk wel een keer Walcottquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah sturridge misschien in 2016 nu nog niet
Mwah, nooit écht fan van geweest.quote:
20 goals in de BPL in 30 wedstrijdenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah sturridge misschien in 2016 nu nog niet
Sturridge en Sterling vooral, de rest viel weer vies tegenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot voorgaande jaren vond ik ze voor de verandering wel dreigend
Ik zal er voor tekenen!quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Thanx boys. Nederland-Italië in de kwartfinale dan maar. Topshow gaat dat worden dan!
Daar heb je een punt. Maar ik mis nog meer. Een spits, ja dat is waar. Maar ook bv. een onverwachte actie of ja hoe moet ik dit zegge? Lastig.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een killer. Engeland heeft geen balo die uit het niets gol kan maken die wedstrijd beslist.;
Die rent iedereen kwijtquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, nooit écht fan van geweest.
Laat me graag verassen natuurlijk.
daar heb ik eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 een antwoord op...quote:
Goede speler hoor. Maar denk dat het nog even duurt voordat ie toernooien kan beslissen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
20 goals in de BPL in 30 wedstrijden
nah wat muziek luisterenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 kwartiertjes slapen en dan weer opstaan?
Sterling says helloquote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik mis nog meer. Een spits, ja dat is waar. Maar ook bv. een onverwachte actie of ja hoe moet ik dit zegge? Lastig.
Niet echt. Dit Nederland zal Italië brandhout laten lijken. Robben gaat Nederland hoogst persoonlijk langs alle tegenstanders knallen. Ook Italië zal kansloos zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Thanx boys. Nederland-Italië in de kwartfinale dan maar. Topshow gaat dat worden dan!
Creativiteit?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik mis nog meer. Een spits, ja dat is waar. Maar ook bv. een onverwachte actie of ja hoe moet ik dit zegge? Lastig.
powernapquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 kwartiertjes slapen en dan weer opstaan?
Seizoen 1 was toch stukken beter hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef OverRated het volgende:
Ik begin aan seizoen 2 van OITNB. Tot zo mensen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Niet echt. Dit Nederland zal Italië brandhout laten lijken. Robben gaat Nederland hoogst persoonlijk langs alle tegenstanders knallen. Ook Italië zal kansloos zijn.
Hebben ze Caroll niet meegenomen? (Alleen dan in de vorm die ie bij NUFC had)quote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
dacht ik ook niet, maar een gelijkspel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moet wel aan wanideeen lijden als je er daadwerkelijk in gelooft dat england dit zou winnen
Klopt. Hij voetbalt zo simpel. Simpel voetballen is het moeilijkste, maar Balo snapt het wel. Die aannames van hem zijn likkebaardend goed.quote:
Dat vind ik ook wel, maar helaas versta ik Amerikanen vaak beter. Sommige Amerikanen spreken trouwens nog lelijker Engels dan Nederlanders, zeker als ze gaan knauwen. En Amerikaanse pubermeisjes praten vaak met zo'n lelijke keelstem, dat is het toppunt van lelijkheidquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russisch is grappig. Maar ik blijf erbij dat posh English prachtig blijft
Akkoord. Ik versta bijna elk Engels accent wel. Maar ja niet zo heel vreemd.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, maar helaas versta ik Amerikanen vaak beter. Sommige Amerikanen spreken trouwens nog lelijker Engels dan Nederlanders, zeker als ze gaan knauwen. En Amerikaanse pubermeisjes praten vaak met zo'n lelijke keelstem, dat is het toppunt van lelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |