hou maar opquote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je als bondscoach Rooney opstelt heb je het echt niet begrepen
dat zonder meerquote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef LTVDK het volgende:
Eerste wedstrijd met een fatsoenlijke scheids
Een killer. Engeland heeft geen balo die uit het niets gol kan maken die wedstrijd beslist.;quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Belladonna80 het volgende:
Engeland lijkt goed te zijn, maar ze missen 'iets' wat ik niet goed kan duiden.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah
maakt niet uit man
maar ik kots wel van nederland accent
Mwah, jk niet zoveel films. Heb die Oscar genomineerden/winnaars wel gekeken laatst.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fargo gaat het dus worden op een normale werkdagik heb toch de hele week vrij.
en een film?
?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Best trots op dit Engeland. Speelde zeer goed voetbal. Vergeleken met laatste jaren
Niet mee eens. De scheids bij Uruguay - Costa Rica en Colombia - Griekenland waren ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef LTVDK het volgende:
Eerste wedstrijd met een fatsoenlijke scheids
Russisch is grappig. Maar ik blijf erbij dat posh English prachtig blijftquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Welk accent vind je wel leuk icm Engels? Duits? Italiaans?
*het Nederlandsequote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah
maakt niet uit man
maar ik kots wel van nederland accent
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRONKEN WORDEN NU WHOEHOE.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt zoals Nederlanders die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sowieso Britten die geen fatsoenlijk en verstaanbaar Engels spreken
het is toch zo, hij voegt al jare niets, maar dan ook helemaal niets toe...quote:
Sturridge says helloquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een killer. Engeland heeft geen balo die uit het niets gol kan maken die wedstrijd beslist.;
Wie dan laten spelen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is toch zo, hij voegt al jare niets, maar dan ook helemaal niets toe...
zal mss een prima clubspeler zijn,maar voor Engeland voegt hij niets toe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |