quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn penis begint telkens te kloppen wanneer er weer een Italiaan in beeld komt met dat verdomde geile shirt van ze
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn penis begint telkens te kloppen wanneer er weer een Italiaan in beeld komt met dat verdomde geile shirt van ze
Extreem rechts!quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Drankster het volgende:
gaan die italianen alleen via rechts ofzo?
Allo LRquote:
Dat past nietquote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef GGMM het volgende:
De volgende post waar 'GGMM is een held' in staat, wordt TT.
Nederlandsquote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
praat de scheidsrechter nou in het engels of in het italiaans
Je bent zelf een doelpunt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Momo... het volgende:
Volgens TT zijn er al 4 doelpunten gevallen
In het Nederlands, en dan gewoon heel hard schreeuwen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Even serieus dan maar, Henderson en Johnson van LFC staan rechts. En daar komen ze niet langs.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Extreem rechts!
Forza Italia (partij v Silvio Berlusconi )
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:29 schreef Trebo het volgende:
Prachtig trouwens dat in een racistisch land als Italie al hun hun hoop is gericht op een neger.
Volk zonder ruggegraat.
Jaja, daar staat het inquote:
quote:
Valse tussenstand inderdaad, ban TS. Hij had niet eens de LAPO.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Momo... het volgende:
Volgens TT zijn er al 4 doelpunten gevallen
Nederlands natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je hebt LIVETOPIC weggehaald.quote:
Wat een mensenkennis heb jijquote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij vindt Mansjester dat ik voorspelbaar ben.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Balotelli ik zou hem raken, al staat zn vriendin er bij te janken, jullie ook?
Dat stond helemaal nooit in de TT van dit topic.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt LIVETOPIC weggehaald.
Karina vindt dit niet leuk
In zijn poepz0r zekerquote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Kun je het wel hebben?quote:
Grapjes van VI stelen, wat origineel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker warm, een anusquote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
ik moest hierom lachenquote:
Heeft die Liselotte of zo een nieuwe account gemaakt?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Done.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Zorro het volgende:
Ik vole me genegeerd. Ik voldoe aan de voorwaarden en toch wordt mijn post geen TT
quote:
Denken dat dit een nieuw account is met meer dan 1k posts. De crack wordt steeds goedkoper of niet broeder?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heeft die Liselotte of zo een nieuwe account gemaakt?![]()
Hee, zo werkt dat niet he. Verdorie. Modjesquote:
Ik weet dat ie naar Dortmund gaat, maar... wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Stop met voetbal te kijken
Ik durfde het al niet te vragenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Zipportal het volgende:
Subsidie voor Italië is ook weer binnen.
Jouw UIquote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Laat die spelers ook maar een keer hun best doen.
Allemaal falen voor de inburgeringscursusquote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Laat die spelers ook maar een keer hun best doen.
Immobilequote:Op zondag 15 juni 2014 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat ie naar Dortmund gaat, maar... wie?
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Ik stel voor dat ze na de wedstrijd de kop van paletta kaalscheren, dit kan toch niet.[ afbeelding ]
Ik stel voor dat ze na de wedstrijd de kop van paletta kaalscheren, dit kan toch niet.[ afbeelding ]
chanantquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Tegenwoordig kan alles. Zolang hij zich er maar lekker bij voelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Misschien moet ik morgen maar eens een domme vragen die je niet durft te stellen topic aanmakenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon doen, ik als voetbalexpert ken ook sommigen niet
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb net mijn vriendin wakker gemaakt en gezegd dat ze koffie moet zetten, vond ze niet prettig die moet straks werkenMaja hallo ik zit voetbal te kijken
Dan is de hairline van LeBron zo slecht nog nietquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan is de hairline van LeBron zo slecht nog niet
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef k3vil het volgende:
Immobile betekent Vastgoed, dus dan is ie vastgoed
Fleshlights kunnen geen koffiezetten..quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb net mijn vriendin wakker gemaakt en gezegd dat ze koffie moet zetten, vond ze niet prettig die moet straks werkenMaja hallo ik zit voetbal te kijken
Broer van Kennedyquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Tieves, wat een pauperkapselquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Het lijkt wel alsof hij en Mario hebben afgesproken om 1 geheel kapsel te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Daar zijn de italianen het vast roerend mee eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef k3vil het volgende:
Immobile betekent Vastgoed, dus dan is ie vastgoed
flashlights ja?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fleshlights kunnen geen koffiezetten..
En al konden ze het dan zou je het niet drinken..
John F?quote:
Ken nie!quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij en Mario hebben afgesproken om 1 geheel kapsel te hebben.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat dit een nieuw account is met meer dan 1k posts. De crack wordt steeds goedkoper of niet broeder?
Wat kan ik hier nu aan doen he?quote:
Ze snuiven hem liever op.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Naar de scheidsrechter luisteren deden ze nooit bij vrije trappen. Maar over een witte lijn heen stappen durven ze niet.
Dus Costa Rica gaat door?quote:
17x om precies te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe vaak heeft Roelfs al het woord warmte gezegd deze avond?
Hij kiest aan het begin een woord uit en heeft dan de autistische afspraak met zichzelf om dit 999 keer te herhalenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe vaak heeft Roelfs al het woord warmte gezegd deze avond?
Hahahaha Uruguayquote:
vies dikquote:Op zondag 15 juni 2014 01:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat zitten die voetballers nou te zeiken over de warmte? Ik heb het nooit warm in mijn hijsbakje."
Niets mis meequote:
want bierquote:
Sla ik over. 3:00 pfffffquote:
en de goalquote:Op zondag 15 juni 2014 01:38 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kut commentator.Hij wil constant zijn mening bevestigen dat de omstandigheden zo zwaar zijn.Johnson kon gewoon niet bij die bal en het tempo is (vooral in de eerste helft) ook hoog
Geen mod dus?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ggmm gaat zometeen weg, dus dan is er ook geen kwaliteit.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet extreem schijten ineens maar ik vrees een vochtig broekje als ik opsta uit mijn stoel
wutquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet extreem schijten ineens maar ik vrees een vochtig broekje als ik opsta uit mijn stoel
Tentamen kan je volgend jaar ook wel herkansen. Een WK is pas over 4 jaar weer.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Drxx het volgende:
Ben fakking moe en moet ook nog leren voor tentamens en shit. Maar wil wel Ivoorkust - Japan zien, fml, smh
Je doet je naam wel eer aanquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vind jou steeds minder leuk worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Luier omdoen, kun je gewoon blijven kijken.. daarna gewoon ff douchenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Goede onderbouwing wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tentamen kan je volgend jaar ook wel herkansen. Een WK is pas over 4 jaar weer.
Ik zou het wel weten.
Maja als ik een luier wil omdoen moet ik toch ietswat opstaan en dat is te laat vrees ikquote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luier omdoen, kun je gewoon blijven kijken.. daarna gewoon ff douchen
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tentamen kan je volgend jaar ook wel herkansen. Een WK is pas over 4 jaar weer.
lekker blijven plakkenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maja als ik een luier wil omdoen moet ik toch ietswat opstaan en dat is te laat vrees ik
Dat is zoquote:Op zondag 15 juni 2014 01:41 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Nee, maar mag wel een keer gezegd worden
Eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze gaan nog door
Geloof mij maar
Gr de voorspeller
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luier omdoen, kun je gewoon blijven kijken.. daarna gewoon ff douchen
Inderdaad. 27 graden en zo vochtig is het ook weer niet (In NL is het vochtiger nu).quote:Op zondag 15 juni 2014 01:38 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kut commentator.Hij wil constant zijn mening bevestigen dat de omstandigheden zo zwaar zijn.Johnson kon gewoon niet bij die bal en het tempo is (vooral in de eerste helft) ook hoog
rooneyquote:
Op de bank schijten, en de hond de schuld geven.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maja als ik een luier wil omdoen moet ik toch ietswat opstaan en dat is te laat vrees ik
Grappigquote:
zal wel weinig goeds over hem staanquote:Op zondag 15 juni 2014 01:43 schreef Drxx het volgende:
https://twitter.com/search?q=%22Wtf%20Rooney%22&src=tren
#Wtf rooney trending topic
Paletta ookquote:Op zondag 15 juni 2014 01:43 schreef Drxx het volgende:
https://twitter.com/search?q=%22Wtf%20Rooney%22&src=tren
#Wtf rooney trending topic
balequote:
Heeft ook totaal geen zin. Op het moment dat hij die bal gaat raken, springen ze allemaal gewoon een stukje naar vorenquote:
Het is nodig.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is kinderachtig, maar werkt wel.
Hi hi, spuitenquote:
Je bent zelf kinderachtig.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is kinderachtig, maar werkt wel.
Slecht ? Dit is wellicht hun beste wedstrijd die ze in jaren op een EK/WK gespeeld hebben. Maar Italië was wel erg sterk vanavond ...quote:
Nee, JIJ!quote:
Are you serious? Italië spant zich nauwelijks in.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Slecht ? Dit is wellicht hun beste wedstrijd die ze in jaren op een EK/WK gespeeld hebben. Maar Italië was wel erg sterk vanavond ...
Ze zijn gewoon realistisch en wisten al dat het 10x niets zou worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Replicat het volgende:
BBC blijft verdacht neutraal. NOS zou gelijk negatief en gedeflateerd zijn bij een verloren NL wedstrijd / langdurige achterstand
Maakt dat uit?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Are you serious? Italië spant Ich nauwelijks in.
Schrijnend indd.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Wel de Premier League maar niet het elftal
Waren we in Nederland ook maar zo. Beetje realistisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Replicat het volgende:
BBC blijft verdacht neutraal. NOS zou gelijk negatief en gedeflateerd zijn bij een verloren NL wedstrijd / langdurige achterstand
Idd wel een van de betere die ik van ze heb gezien.. veel dreigingquote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Slecht ? Dit is wellicht hun beste wedstrijd die ze in jaren op een EK/WK gespeeld hebben. Maar Italië was wel erg sterk vanavond ...
Engeland speelt dramatisch slecht. Geen lijn in het spel, opportunistisch ballen naar voren pompen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |