quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn penis begint telkens te kloppen wanneer er weer een Italiaan in beeld komt met dat verdomde geile shirt van ze
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn penis begint telkens te kloppen wanneer er weer een Italiaan in beeld komt met dat verdomde geile shirt van ze
Extreem rechts!quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Drankster het volgende:
gaan die italianen alleen via rechts ofzo?
Allo LRquote:
Dat past nietquote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef GGMM het volgende:
De volgende post waar 'GGMM is een held' in staat, wordt TT.
Nederlandsquote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
praat de scheidsrechter nou in het engels of in het italiaans
Je bent zelf een doelpunt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Momo... het volgende:
Volgens TT zijn er al 4 doelpunten gevallen
In het Nederlands, en dan gewoon heel hard schreeuwen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Even serieus dan maar, Henderson en Johnson van LFC staan rechts. En daar komen ze niet langs.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Extreem rechts!
Forza Italia (partij v Silvio Berlusconi )
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:29 schreef Trebo het volgende:
Prachtig trouwens dat in een racistisch land als Italie al hun hun hoop is gericht op een neger.
Volk zonder ruggegraat.
Jaja, daar staat het inquote:
quote:
Valse tussenstand inderdaad, ban TS. Hij had niet eens de LAPO.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Momo... het volgende:
Volgens TT zijn er al 4 doelpunten gevallen
Nederlands natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je hebt LIVETOPIC weggehaald.quote:
Wat een mensenkennis heb jijquote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij vindt Mansjester dat ik voorspelbaar ben.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Balotelli ik zou hem raken, al staat zn vriendin er bij te janken, jullie ook?
Dat stond helemaal nooit in de TT van dit topic.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt LIVETOPIC weggehaald.
Karina vindt dit niet leuk
In zijn poepz0r zekerquote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Kun je het wel hebben?quote:
Grapjes van VI stelen, wat origineel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker warm, een anusquote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
ik moest hierom lachenquote:
Heeft die Liselotte of zo een nieuwe account gemaakt?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
Done.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:30 schreef Zorro het volgende:
Ik vole me genegeerd. Ik voldoe aan de voorwaarden en toch wordt mijn post geen TT
quote:
Denken dat dit een nieuw account is met meer dan 1k posts. De crack wordt steeds goedkoper of niet broeder?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heeft die Liselotte of zo een nieuwe account gemaakt?![]()
Hee, zo werkt dat niet he. Verdorie. Modjesquote:
Ik weet dat ie naar Dortmund gaat, maar... wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Stop met voetbal te kijken
Ik durfde het al niet te vragenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Zipportal het volgende:
Subsidie voor Italië is ook weer binnen.
Jouw UIquote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Laat die spelers ook maar een keer hun best doen.
Allemaal falen voor de inburgeringscursusquote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Laat die spelers ook maar een keer hun best doen.
Immobilequote:Op zondag 15 juni 2014 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat ie naar Dortmund gaat, maar... wie?
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Ik stel voor dat ze na de wedstrijd de kop van paletta kaalscheren, dit kan toch niet.[ afbeelding ]
Ik stel voor dat ze na de wedstrijd de kop van paletta kaalscheren, dit kan toch niet.[ afbeelding ]
chanantquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Tegenwoordig kan alles. Zolang hij zich er maar lekker bij voelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Misschien moet ik morgen maar eens een domme vragen die je niet durft te stellen topic aanmakenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon doen, ik als voetbalexpert ken ook sommigen niet
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb net mijn vriendin wakker gemaakt en gezegd dat ze koffie moet zetten, vond ze niet prettig die moet straks werkenMaja hallo ik zit voetbal te kijken
Dan is de hairline van LeBron zo slecht nog nietquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan is de hairline van LeBron zo slecht nog niet
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef k3vil het volgende:
Immobile betekent Vastgoed, dus dan is ie vastgoed
Fleshlights kunnen geen koffiezetten..quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb net mijn vriendin wakker gemaakt en gezegd dat ze koffie moet zetten, vond ze niet prettig die moet straks werkenMaja hallo ik zit voetbal te kijken
Broer van Kennedyquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Tieves, wat een pauperkapselquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Het lijkt wel alsof hij en Mario hebben afgesproken om 1 geheel kapsel te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Daar zijn de italianen het vast roerend mee eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef k3vil het volgende:
Immobile betekent Vastgoed, dus dan is ie vastgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |