quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Ik stel voor dat ze na de wedstrijd de kop van paletta kaalscheren, dit kan toch niet.[ afbeelding ]
Ik stel voor dat ze na de wedstrijd de kop van paletta kaalscheren, dit kan toch niet.[ afbeelding ]
chanantquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Tegenwoordig kan alles. Zolang hij zich er maar lekker bij voelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Misschien moet ik morgen maar eens een domme vragen die je niet durft te stellen topic aanmakenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon doen, ik als voetbalexpert ken ook sommigen niet
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb net mijn vriendin wakker gemaakt en gezegd dat ze koffie moet zetten, vond ze niet prettig die moet straks werkenMaja hallo ik zit voetbal te kijken
Dan is de hairline van LeBron zo slecht nog nietquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan is de hairline van LeBron zo slecht nog niet
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef k3vil het volgende:
Immobile betekent Vastgoed, dus dan is ie vastgoed
Fleshlights kunnen geen koffiezetten..quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb net mijn vriendin wakker gemaakt en gezegd dat ze koffie moet zetten, vond ze niet prettig die moet straks werkenMaja hallo ik zit voetbal te kijken
Broer van Kennedyquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Tieves, wat een pauperkapselquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Het lijkt wel alsof hij en Mario hebben afgesproken om 1 geheel kapsel te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef hottentot het volgende:
Daar zijn de italianen het vast roerend mee eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef k3vil het volgende:
Immobile betekent Vastgoed, dus dan is ie vastgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |