Je doet je naam wel eer aanquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet extreem schijten ineens maar ik vrees een vochtig broekje als ik opsta uit mijn stoel
Ik vind jou steeds minder leuk worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet extreem schijten ineens maar ik vrees een vochtig broekje als ik opsta uit mijn stoel
Luier omdoen, kun je gewoon blijven kijken.. daarna gewoon ff douchenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Goede onderbouwing wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tentamen kan je volgend jaar ook wel herkansen. Een WK is pas over 4 jaar weer.
Ik zou het wel weten.
Maja als ik een luier wil omdoen moet ik toch ietswat opstaan en dat is te laat vrees ikquote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luier omdoen, kun je gewoon blijven kijken.. daarna gewoon ff douchen
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tentamen kan je volgend jaar ook wel herkansen. Een WK is pas over 4 jaar weer.
lekker blijven plakkenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maja als ik een luier wil omdoen moet ik toch ietswat opstaan en dat is te laat vrees ik
Dat is zoquote:Op zondag 15 juni 2014 01:41 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Nee, maar mag wel een keer gezegd worden
Eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze gaan nog door
Geloof mij maar
Gr de voorspeller
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luier omdoen, kun je gewoon blijven kijken.. daarna gewoon ff douchen
Inderdaad. 27 graden en zo vochtig is het ook weer niet (In NL is het vochtiger nu).quote:Op zondag 15 juni 2014 01:38 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kut commentator.Hij wil constant zijn mening bevestigen dat de omstandigheden zo zwaar zijn.Johnson kon gewoon niet bij die bal en het tempo is (vooral in de eerste helft) ook hoog
rooneyquote:
Op de bank schijten, en de hond de schuld geven.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maja als ik een luier wil omdoen moet ik toch ietswat opstaan en dat is te laat vrees ik
Grappigquote:
zal wel weinig goeds over hem staanquote:Op zondag 15 juni 2014 01:43 schreef Drxx het volgende:
https://twitter.com/search?q=%22Wtf%20Rooney%22&src=tren
#Wtf rooney trending topic
Paletta ookquote:Op zondag 15 juni 2014 01:43 schreef Drxx het volgende:
https://twitter.com/search?q=%22Wtf%20Rooney%22&src=tren
#Wtf rooney trending topic
balequote:
Heeft ook totaal geen zin. Op het moment dat hij die bal gaat raken, springen ze allemaal gewoon een stukje naar vorenquote:
Het is nodig.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is kinderachtig, maar werkt wel.
Hi hi, spuitenquote:
Je bent zelf kinderachtig.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is kinderachtig, maar werkt wel.
Slecht ? Dit is wellicht hun beste wedstrijd die ze in jaren op een EK/WK gespeeld hebben. Maar Italië was wel erg sterk vanavond ...quote:
Nee, JIJ!quote:
Are you serious? Italië spant zich nauwelijks in.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Slecht ? Dit is wellicht hun beste wedstrijd die ze in jaren op een EK/WK gespeeld hebben. Maar Italië was wel erg sterk vanavond ...
Ze zijn gewoon realistisch en wisten al dat het 10x niets zou worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Replicat het volgende:
BBC blijft verdacht neutraal. NOS zou gelijk negatief en gedeflateerd zijn bij een verloren NL wedstrijd / langdurige achterstand
Maakt dat uit?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Are you serious? Italië spant Ich nauwelijks in.
Schrijnend indd.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Wel de Premier League maar niet het elftal
Waren we in Nederland ook maar zo. Beetje realistisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef Replicat het volgende:
BBC blijft verdacht neutraal. NOS zou gelijk negatief en gedeflateerd zijn bij een verloren NL wedstrijd / langdurige achterstand
Idd wel een van de betere die ik van ze heb gezien.. veel dreigingquote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Slecht ? Dit is wellicht hun beste wedstrijd die ze in jaren op een EK/WK gespeeld hebben. Maar Italië was wel erg sterk vanavond ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |