flashlights ja?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fleshlights kunnen geen koffiezetten..
En al konden ze het dan zou je het niet drinken..
John F?quote:
Ken nie!quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij en Mario hebben afgesproken om 1 geheel kapsel te hebben.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat dit een nieuw account is met meer dan 1k posts. De crack wordt steeds goedkoper of niet broeder?
Wat kan ik hier nu aan doen he?quote:
Ze snuiven hem liever op.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Naar de scheidsrechter luisteren deden ze nooit bij vrije trappen. Maar over een witte lijn heen stappen durven ze niet.
Dus Costa Rica gaat door?quote:
17x om precies te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe vaak heeft Roelfs al het woord warmte gezegd deze avond?
Hij kiest aan het begin een woord uit en heeft dan de autistische afspraak met zichzelf om dit 999 keer te herhalenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe vaak heeft Roelfs al het woord warmte gezegd deze avond?
Hahahaha Uruguayquote:
vies dikquote:Op zondag 15 juni 2014 01:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat zitten die voetballers nou te zeiken over de warmte? Ik heb het nooit warm in mijn hijsbakje."
Niets mis meequote:
want bierquote:
Sla ik over. 3:00 pfffffquote:
en de goalquote:Op zondag 15 juni 2014 01:38 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kut commentator.Hij wil constant zijn mening bevestigen dat de omstandigheden zo zwaar zijn.Johnson kon gewoon niet bij die bal en het tempo is (vooral in de eerste helft) ook hoog
Geen mod dus?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ggmm gaat zometeen weg, dus dan is er ook geen kwaliteit.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet extreem schijten ineens maar ik vrees een vochtig broekje als ik opsta uit mijn stoel
wutquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet extreem schijten ineens maar ik vrees een vochtig broekje als ik opsta uit mijn stoel
Tentamen kan je volgend jaar ook wel herkansen. Een WK is pas over 4 jaar weer.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Drxx het volgende:
Ben fakking moe en moet ook nog leren voor tentamens en shit. Maar wil wel Ivoorkust - Japan zien, fml, smh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |