Wat voor rekoefeningen deed jij met die power bands?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De groene halen: http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
Eventueel een Ab Wheel: http://www.fitness-seller.nl/ab-wheel/
Massage stick: http://www.fitness-seller.nl/massage-stick/
Knee sleeves: http://www.fitness-seller.nl/elastische-kniebandage/
Straps idd: http://www.fitness-seller(...)elen/lifting-straps/
Gripper: http://www.fitness-seller(...)ripper-pro-10-40-kg/
Misschien nog van die Fat Gripz.
Dit zou ik halen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef seto het volgende:
[..]
Wat voor rekoefeningen deed jij met die power bands?
Betere doorbloeding en bewegelijkheid in de spieren en ligamenten door de warmte die de sleeves vasthouden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
En wat is het nut van de warmte van de sleeves? Dat je knieën eerder opgewarmd zijn en blijven of zo?
En zo'n opwarmsmeerseltje als die kerel in bovenstaand filmpje gebruikt, helpt dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Betere doorbloeding en bewegelijkheid in de spieren en ligamenten door de warmte die de sleeves vasthouden.
Luister eens naar wat die zegt of ben je nou aan het trollen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En zo'n opwarmsmeerseltje als die kerel in bovenstaand filmpje gebruikt, helpt dat?
Nee, serieuze vraag. Hij zegt dat hij zelf het idee heeft dat z'n schouders er sneller warm van worden. Ik vroeg me af of dat spul ook serieus de spieren opwarmt, of dat het alleen een burning sensation geeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Luister eens naar wat die zegt of ben je nou aan het trollen.
Geen flauw idee, zoek het eens op het internet en laat ons weten wat je tegenkomt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, serieuze vraag. Hij zegt dat hij zelf het idee heeft dat z'n schouders er sneller warm van worden. Ik vroeg me af of dat spul ook serieus de spieren opwarmt, of dat het alleen een burning sensation geeft.
oke, suc6...quote:Op maandag 16 juni 2014 02:38 schreef star_gazer het volgende:
Morgen ga ik op consult bij een chirurg om te kijken wat de opties zijn om mijn diastasis the repareren. Waarschijnlij kkan het endoscopisch, omdat ik weinig tot geen huid 'over' heb. Met een beetje mazzel krijg ik het vergoed omdat het technisch gezien een hernia is
Wel dikke kans dat ik twee maanden niet mag liften en heel, heel erg langzaam moet gaan opbouwen daarna
Het is anders behoorlijk zichtbaar op lager BF Zegmaar een uitpuilende pens met abs erop; roid gut achtig.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oke, suc6...![]()
niet dat ik ooit een moment gehad heb dat ik dacht Jeetje vwat heeft die een diastasis zeg...
Is het zo erg?
Nooit ook maar iets van opgevallen i.i.g.![]()
Ik lift op Air Max, al jaren. Gaat prima. All Stars krijg je pijn aan je poten van. Het is dat je rubber onder je poten hebt anders zou je zweren dat je op blote voeten loopt. Volgens mij moet je echt verneukte poten hebben wil je op die ondingen kunnen lopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
op hardloopschoenen squatten faalt hard
Good luck, volgende zomer dus een aesthetic mofo?quote:Op maandag 16 juni 2014 02:38 schreef star_gazer het volgende:
Morgen ga ik op consult bij een chirurg om te kijken wat de opties zijn om mijn diastasis the repareren. Waarschijnlij kkan het endoscopisch, omdat ik weinig tot geen huid 'over' heb. Met een beetje mazzel krijg ik het vergoed omdat het technisch gezien een hernia is
Wel dikke kans dat ik twee maanden niet mag liften en heel, heel erg langzaam moet gaan opbouwen daarna
Vans met platte zool is perfect.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik lift op Air Max, al jaren. Gaat prima. All Stars krijg je pijn aan je poten van. Het is dat je rubber onder je poten hebt anders zou je zweren dat je op blote voeten loopt. Volgens mij moet je echt verneukte poten hebben wil je op die ondingen kunnen lopen.
[..]
Good luck, volgende zomer dus een aesthetic mofo?
Met mooie scar in m'n pubic hair shinen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik lift op Air Max, al jaren. Gaat prima. All Stars krijg je pijn aan je poten van. Het is dat je rubber onder je poten hebt anders zou je zweren dat je op blote voeten loopt. Volgens mij moet je echt verneukte poten hebben wil je op die ondingen kunnen lopen.
[..]
Traps... Ik heb ze wel, maar mijn sleutelbeen staat zwaar diagonaal omhoog dus je ziet er geen donder vanquote:Op zondag 15 juni 2014 17:48 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Amen brother! Over traps gesproken.. Wat pakken jullie hier allemaal 'extra' voor? Heb altijd het idee dat Shrugs niet heel veel doen.
Zie bijna altijd bij echt hoge squats van 200+ KG, dat ze altijd wel zo'n wrap of sleeve omhebben, dacht altijd dat dat noodzakelijk was bij zo'n hoog gewicht omdat er anders te grote druk op kwam ofzoquote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Sleeves bieden vooral warmte
Wraps zitten strakker en zullen energie opslaan in het excentrische gedeelte wat tijdens het concentrische gedeelte makkelijker maakt door de vering.
Ik denk juist dat het niet kunnen lopen op zulke basic schoenen duidt op een probleem met je tred.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Not even surprised. Maar even serieus, niet echt optimaal, en die pijn gaat vanzelf wel weg.quote:
Welke kleur heb je nu genomen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Not even surprised. Maar even serieus, niet echt optimaal, en die pijn gaat vanzelf wel weg.
Ik heb ze nog niet besteld. Doe ik vandaag of morgen. Ook nog niet uit over de kleur overigens.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Welke kleur heb je nu genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |