quote:
Had jij die ambitie ooit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ook ineens, waarom ik de ambitie spelersvrouw te worden maar moet laten schieten
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ook ineens, waarom ik de ambitie spelersvrouw te worden maar moet laten schieten
Ik wacht nog op een filmpje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.
Ik wil ook wel stoppen met werkenquote:
Ik heb niet het idee dat die voetballers op innerlijk selecteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.
Ik zal volgend jaar vragen of ze grote schermen neerzetten op het museumplein.quote:
E-mail?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Loekie1 het volgende:
Twenty Three 5 star hotel rooms going spare end of June in Brazil. Genuine reason for holiday cancellation. All reasonable offers accepted. Please contact Mr.Fernando Torres.
Niet zo overdrijven he? Mobiel formaat is prima.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar vragen of ze grote schermen neerzetten op het museumplein.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Loekie1 het volgende:
Twenty Three 5 star hotel rooms going spare end of June in Brazil. Genuine reason for holiday cancellation. All reasonable offers accepted. Please contact Mr.Fernando Torres.
Als hij er vrolijk van wordtquote:
Is Messi de tekkel al geweest.quote:
In Den Haag werden uit voorzorg al trams omgeleidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is weer rustig op straat
[ afbeelding ]
Oh mijn adoptiespeler, weet alleen niet wat ie is, ja Australiër met leuk hoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het wel, ik keek VI.
Nu is Chili - Australie.
Wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh mijn adoptiespeler, weet alleen niet wat ie is, ja Australiër met leuk hoofd.
Hier wordt de winkelstraat standaard afgesloten en moeten de bussen omrijden. Ook staan er 2 ME bussen paraat en is er veel politie op straat, met helmcamera's (die beelden mag ik gaan bekijken) en er zijn nog een aantal vaste camera's die elk EK/WK standaard worden geplaatst om opnames te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
In Den Haag werden uit voorzorg al trams omgeleid![]()
Maar ik denk dat het daar wel meevalt, scheelt heel erg dat er dit jaar geen toeter-turken zullen zijn.
Sjek,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Frutsel het volgende:
http://nos.nl/wk2014/arti(...)j-langs-de-lijn.html
Jack
Oh waar moet jij naar kijken, of je mensen herkend?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier wordt de winkelstraat standaard afgesloten en moeten de bussen omrijden. Ook staan er 2 ME bussen paraat en is er veel politie op straat, met helmcamera's (die beelden mag ik gaan bekijken) en er zijn nog een aantal vaste camera's die elk EK/WK standaard worden geplaatst om opnames te maken.
Maar men heeft zich vanavond gedragen. Op wat vuurwerk na dan.
Ik woon zelf nogal saai wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor nog steeds getoeter en vuurwerk.
De vandalen en raddraaiers er uitpikken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh waar moet jij naar kijken, of je mensen herkend?
Ik zal eens kijken of het Jonckbloedplein nog bestaat.
Dus jij zit stiekem een beetje te hopen op rellenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De vandalen en raddraaiers er uitpikken.
Nee, die woont in Columbia.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Specularium het volgende:
Chili, daar woont Matador toch in de buurt?
Dan ben ik daar niet voor.
Chili is toch in de buurt van Colombia?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die woont in Columbia.
Of is hij nu in NL, zou er van de zomer wel zijn.
Ohja Colombiaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Chili is toch in de buurt van Colombia?
Mjah, als de ME charges gaat uitvoeren dan levert dat wel mooie beelden opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus jij zit stiekem een beetje te hopen op rellen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, als de ME charges gaat uitvoeren dan levert dat wel mooie beelden op
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk altijd dezelfde reltrappers.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef YokiKater het volgende:
LifeLiner 1 naar Utrecht. LifeLiner 2 en 3 naar Arnemuiden.
Nu maar hopen dat je er niet eentje nodig hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef YokiKater het volgende:
LifeLiner 1 naar Utrecht. LifeLiner 2 en 3 naar Arnemuiden.
Utrecht was gecanceld dus LFL1 staat inmiddels weer op het VU.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je er niet eentje nodig hebt.
Nou nee, het lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Dacht even dat yoki dat zei. Wel eens in gevlogen?
Denk dat je daar heel misselijk in zou worden, ik in ieder gevalquote:
Je wordt inderdaad kotsmisselijk in die kleine dingen. Dat is een stuk minder inderdaad. Doe dan toch maar een grote 747quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat je daar heel misselijk in zou worden, ik in ieder geval![]()
Vorige zomer heb ik een tocht gemaakt in een zweefvliegtuigje. Was echt geweldig maar toen we bijna gingen landen kon ik me niet meer inhouden en heb ik gekotst
Als je zelf stuurt, dan heb je nergens last vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
Een klein vliegtuig of een helikopter die je het liefste zelf bestuurd lijkt me juist veel beter dan een 747
Ik zou het toch eens dolgraag willen. Of een vlucht in een echte simulator. ( op zes poten dus).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
een echt klein vliegtuig dan, niet een 737 757 of 727 dát zijn klote vliegtuigen
en alles van airbus
Dat is niet zo prettig op 33.000 voet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:10 schreef arjan1112 het volgende:
Die drukcabines zijn kut
gewoon een waarvan je het raampje open kan doen ofzo
Dan ga je pas echt misselijk worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:17 schreef Webschip het volgende:
En ritje in een F16 lijkt me ook erg leuk.
Alle vliegtuigen zijn kut.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
een echt klein vliegtuig dan, niet een 737 757 of 727 dát zijn klote vliegtuigen
en alles van airbus
Ga ik volgende keer eens doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Naar Londen gewoon de Eurostar nemen, kun je in Brussel even bij mij langskomen
Zeker als ze snelle bochtjes trekken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ga je pas echt misselijk worden.
Fokker 50quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:10 schreef Uccie het volgende:
Die grote vliegtuigen die intercontinentaal vliegen, vind ik prima, maar zo'n cityhopper, krijg ik me toch een knallende koppijn in. Gelukkig is Londen maar een uurtje.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder stuurde me gisteren een geweldig filmpje van mijn hond. Heb het inmiddels al 10x gekeken ofzo
Als je op het publiek afgaat is het een topwedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:
Dit is net zo interessant als Colombia - Griekenland.
Post dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder stuurde me gisteren een geweldig filmpje van mijn hond. Heb het inmiddels al 10x gekeken ofzo
*Topshowquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je op het publiek afgaat is het een topwedstrijd.
quote:
Ok, even uploaden.quote:
Wat is Vivavideo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-BDTE7F8WYQGF.mp4
Check ook het geniale nummer op de achtergrond
Een app om videos te bewerken.quote:
Takaiki met tepelpiercings.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
Helaas mag ik het hier niet posten.
KLB / Juichen.gif
Ja natuurlijk, woensdag weer JUICHEN!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
Oja, de nachtrust van Van Persie is nu ook nieuws.
Woensdag pas?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, woensdag weer JUICHEN!
Trio van Knevel, vd Brink en jou.quote:
Wat is dit nou weer voor een onzin?quote:Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2014 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Ja is toch al lang begonnenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin?
Ga je ook Ivoorkust - Japan kijken of ga je met de lans in de hand?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zeg dat het 1 - 2 voor Italië wordt!
Wedden? Inzet is 10 euro. Deal!
Ik ga slapen a sahbi.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook Ivoorkust - Japan kijken of ga je met de lans in de hand?
Niks.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zeg dat het 1 - 2 voor Italië wordt!
Wedden? Inzet is 10 euro. Deal!
Via PM.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft toch niks toegezegd? Dropveter.
Dacht het nietquote:
Wees blij dat hij niet de hele bus heeft opgeblazen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een aso's bestaan er toch. Wil ik net met zware koffer de bus uitstappen, probeert zo'n gast zich naar binnen te wurmen waardoor ik er niet langs kan. Dus ik beuk met mijn koffer tegen zijn knieën en zeg dat hij mij eerst eens moet laten uitstappen.
Toen begon hij me super boos en verbijsterd aan te kijken en daarna maakte hij aanstalten om richting mij te komen. Inmiddels was ik al uit de bus gestapt en stond er iemand tussen ons. En toen begon hij in het arabisch tegen me te schreeuwen. Ik begreep er niks van maar het klonk niet aardig. Toen ben ik maar snel weggelopen
Was wel bang dat hij me achterna kwam om een mes tussen m'n ribben te planten.
Dat was mijn zondagavond verhaaltje.
Waarschijnlijk heeft ie je ook nog voor ongelovige hoer uitgescholden.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien gebeurde dat daarna, maar toen was ik me al door de donkere straten naar huis aan het haasten.
Mocht hij wel met zijn kameel in de bus?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Hij moet maar eens wat manieren leren. Eerst laten uitstappen, dan pas instappen.
Haha. Dan had hij geen bus nodig gehad.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mocht hij wel met zijn kameel in de bus?
Vooral in de trein is dat leuk. Deur gaat open, je wilt uitstappen en mensen staan in een half rondje om de deur heenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Hij moet maar eens wat manieren leren. Eerst laten uitstappen, dan pas instappen.
Ja inderdaad, al vind ik het in Nederland wel veel minder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vooral in de trein is dat leuk. Deur gaat open, je wilt uitstappen en mensen staan in een half rondje om de deur heen
Ik ookquote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk - Honduras had ik goed voorspeld
Ik vond dit wel een leuk grapje.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Uccie ik zie jou helemaal niet in het klassement staan?
Ergens onderaan denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ben ik nu ook onbedoeld grappig.. Ik lijk Karina wel.quote:
Wat draag je vandaag? Post eens een foto.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ben ik nu ook onbedoeld grappig.. Ik lijk Karina wel.
Bikini, was warm vandaag.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat draag je vandaag? Post eens een foto.
Dit ben jij niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bikini, was warm vandaag.
[ afbeelding ]
In het wat draag je vandaag topic staat ie wel een paar keer.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij heeft mijn kont nog nooit gezien. Maar het klopt wel waarschijnlijk.
Mijn kont? Nee hoor, post altijd foto's van de voorkant. Komen mijn boobies mooi uitquote:Op zondag 15 juni 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het wat draag je vandaag topic staat ie wel een paar keer.
Maar ik kijk daar natuurlijk nooit.
Nee, ik was te laat voor de pool. Ik riep gewoon maar wat in het livetopic.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee, haha. Anders konden we een subleague vormen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik was te laat voor de pool. Ik riep gewoon maar wat in het livetopic.
Oh, dat was wel leuk geweest, over 2 jaar dan maar.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, haha. Anders konden we een subleague vormen.
Deal.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dat was wel leuk geweest, over 2 jaar dan maar.
Of ie straight is of niet, maakt niet uit hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent niet voor niks groot fan, Kastridder.
En het gewoon Team Opzij noemen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, haha. Anders konden we een subleague vormen.
Het is Argentinië tegen freaking Bonsië.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je niet kijkt?
En iedereen ziet nu dat ie er weer geen kut van kan in zijn eentje.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:44 schreef Uccie het volgende:
Saaie wedstrijd, niemand doet wat en hoor alleen maar Messi, Messi, Messi
Nou ze zoeken het maar uit, ik ga slapenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En iedereen ziet nu dat ie er weer geen kut van kan in zijn eentje.
Hoe laat?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
Straks [ afbeelding ]
Wordt vast niet saai.
Www.Google.nlquote:
Heb je je flagdress al klaarliggen?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
Straks [ afbeelding ]
Wordt vast niet saai.
Die blijft in de kast want die zit voor geen meterquote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Kingstown het volgende:
Heb je je flagdress al klaarliggen?
[ afbeelding ]
Ziet er niet echt oncomfortabel uit, maar dat ziet het op plaatjes wel vaker niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die blijft in de kast want die zit voor geen meter
Het is een lap stof met twee gaten.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er niet echt oncomfortabel uit, maar dat ziet het op plaatjes wel vaker niet.
Dat is met meer kledingstukken het geval.quote:
Ik heb er ook met 1 gat, die schuif ik over mijn voeten.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is met meer kledingstukken het geval.wat op zich dus weinig zegt over hoe comfortabel het zit.
Die met dat ene gat schuif ik over m'n pener.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er ook met 1 gat, die schuif ik over mijn voeten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, zitten er touwtjes aan vast ofzo? Hoe trek je hem strak?
Oh ok, moet je wel net het goede figuur hebben, dat hij niet te ruim en niet te strak zitquote:
Nou ja in dit geval is het echt alleen maar een lap met 2 gatenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is met meer kledingstukken het geval.wat op zich dus weinig zegt over hoe comfortabel het zit.
Blijkbaar heb ik dus een raar figuur want het ziet er echt niet uitquote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ok, moet je wel net het goede figuur hebben, dat hij niet te ruim en niet te strak zit
One Size (XS-XL)quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ok, moet je wel net het goede figuur hebben, dat hij niet te ruim en niet te strak zit
Pics.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die blijft in de kast want die zit voor geen meter
Karina zit standaard op de kast.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem Karina geen kast.
Dit is tong80 humor, ik gooi de handdoek.
Zal de telefoon vast opladen voor corrie.rarquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah volgende week mag je die oranje jurk irl zien
Doe dat maar jaquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal de telefoon vast opladen voor corrie.rar
Ik heb trouwens een plek geregeld waar Pax (of zoals hij hier bekend staat: Stadskanoal) en ik kunnen slapen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat maar jaAl kan het zijn dat bij kou ik er een spijkerbroek onder draag dus dan wordt het een hele brave rar.
Jullie dalen af naar het verdorven westen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mysterieuze logé schijnt ook mee te gaan om een oogje in het zeil te houden.
Eindelijk eens zien hoe die "Randstad" er nou uit ziet. Er schijnen daar ook getinte mensen te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Jullie dalen af naar het verdorven westen?
Ah mooi. Ik ga het niet laat maken denk ik, dan kan ik nog met de trein naar huis.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een plek geregeld waar Pax (of zoals hij hier bekend staat: Stadskanoal) en ik kunnen slapen.
Hopelijk gaat de zon nog wat schijnen voor volgende week, heb ik ook een tintjequote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk eens zien hoe die "Randstad" er nou uit ziet. Er schijnen daar ook getinte mensen te zijn.
De zon schijnt aan de kust dan ook aanmerkelijk vaker.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk eens zien hoe die "Randstad" er nou uit ziet. Er schijnen daar ook getinte mensen te zijn.
Volgens mij is de show die dag tussen 20:30 en 22:00 dus dat moet lukken. Wij willen daarna nog een duetje zingen bij Crazy Pianos.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik ga het niet laat maken denk ik, dan kan ik nog met de trein naar huis.
Klopt en negers maar die zie je 's avonds niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in het publiek met al die lampen er op.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt en negers maar die zie je 's avonds niet.
Gewoon een bak met Kip op straat zitten en op een afstandje toekijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in het publiek met al die lampen er op.
Ja dat red ik makkelijk wel jammer ik had daarna ook nog wel meegewild maar dat gaat helaas niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is de show die dag tussen 20:30 en 22:00 dus dat moet lukken. Wij willen daarna nog een duetje zingen bij Crazy Pianos.
Had je het VI Oranje topic in de gaten moeten houden.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
Jammer dat ik niet uitgenodigd ben door mijn vrienden.
#TeamEenzaam
Jammer dat mijn vrienden mij niet op het bestaan van het VI-Oranjetopic gewezen hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je het VI Oranje topic in de gaten moeten houden.
Zijn er nog meer topics die ik aan je moet openbaren?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer dat mijn vrienden mij niet op het bestaan van het VI-Oranjetopic gewezen hebben.
Ja, direct bevel van Danny.quote:
Iets met tetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er nog meer topics die ik aan je moet openbaren?
Beste tetten in dat topic :quote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS / [SC]Corrie met plastic juichtetten in Kingstown zijn hol.
Go your gang zoals de Engelsen zouden zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zal straks maar weer wat gaan kloten met photoshop dan.
Nee juist niet, beetje tof doen met je armen over elkaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Die introduceerfilmpjes zijn wel tof vind ik.
Ik vind het leuk. Maar ja ik zal wel weer raar zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee juist niet, beetje tof doen met je armen over elkaar.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Maar ja ik zal wel weer raar zijn.
Ja, dat zag ik ook van de week. Wat is dat nou weer voor triest gedoequote:Op maandag 16 juni 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee juist niet, beetje tof doen met je armen over elkaar.
Ik probeer me een voorstelling te maken voor het geval hij geen tv zou hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
TUurlijk kan hij dat. Ik ga ervan uit dat hij een tv heeft
DAT doe ik dan weer liever nietquote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik probeer me een voorstelling te maken voor het geval hij geen tv zou hebben.
Dat is waar ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT doe ik dan weer liever nietJe weet maar nooit wat hij dan uitvreet.
Hoef je geen tv voor te hebben hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
TUurlijk kan hij dat. Ik ga ervan uit dat hij een tv heeft
Oh hoe hij dan ook kijkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoef je geen tv voor te hebben hoor.
yoki is pimp, hij heeft een abo.quote:
Jouw land?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen komt mijn land in actie. Ik gok op 2-0, voor de belgen natuurlijk.
Dat wisten we al, met je panterjas en flag dress.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
Als dat het criterium is dan ben ik ook een pimp
Die laatste doe ik nooit aan natuurlijk he? Die is stom.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat wisten we al, met je panterjas en flag dress.
Al 6 jaar Brussels ingezetene.quote:
Oh dat komt me heel bekend voor. Iets met 'wanneer word je Belg'quote:Op maandag 16 juni 2014 21:30 schreef sp3c het volgende:
zag laatst een topic oveR nederlanders die belg willen worden
dat was wel een goed verhaal vond ik, ik wilde het eigenlijk naar NWS halen
Ja leuk, die users komen hier nooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee in dit geval was het meer een gevleugelde veel herhaalde uitspraak
Best wel jammerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, die users komen hier nooit.
Oja dat topic had ik wel langs zien komen.quote:
Legoland doet niet meequote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen komt mijn land in actie. Ik gok op 2-0, voor de belgen natuurlijk.
Oh, wat errug!quote:
weet je wat errug is? Korsakofquote:Op maandag 16 juni 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf errug!
Nee man dat programma is pas errug. Gewoon ongrappig.
ik zie hier best wat schunnigs inquote:
Sinds wanneer niet, bij jouquote:
Je bent toch niet vergeten om je 0-0 voorspelling af te geven?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
Kolere wat een saaie wedstrijd, heb mijn parkiet maar een bal gegeven.
Nee nee, maar na Duitsland was ik wel uit mijn winning streak.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent toch niet vergeten om je 0-0 voorspelling af te geven?
Niets dubbelzinnigs hoor, gewoon een vogel en een speelgoedvoetballetje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik distancieer me van deze sc, teveel dubbelzinnige posts. Ben ik te oud voor.
Ok tot morgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
Het moest een keer raak zijn en ik was al bang dat je het uitgerekend deze keer vergeten zou zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nee, maar na Duitsland was ik wel uit mijn winning streak.
Jij bent overal te oud voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |