Deze baas weet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
Ik hoop dat Nederland er zo snel mogelijk uitvliegt.
Dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:15 schreef BrandX het volgende:
Na Nederland ben ik voor België, vind het een sympathieke ploeg.
Vooral leuk om dan het gejengel van het proletariaat te horen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
Zonder kleine kinderhandjes in de Republique Democratique du Congo had jij geen computer, ik ook niet trouwens, niemand hier. Omdat bepaalde metalen die voor onze pc-troep worden gewonnen alleen daar door kinderen en slaven en kindslaven worden gewonnen. Eigenlijk wel heel erg zielig voor die kinderen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Niet voor de Democratische Republiek Congo zijn_!!
Precies. Volwassen gasten die jankend over straat lopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vooral leuk om dan het gejengel van het proletariaat te horen.
Daarom gun ik het ze ook om het WK te winnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zonder kleine kinderhandjes in de Republique Democratique du Congo had jij geen computer, ik ook niet trouwens, niemand hier. Omdat bepaalde metalen die voor onze pc-troep worden gewonnen alleen daar door kinderen en slaven en kindslaven worden gewonnen. Eigenlijk wel heel erg zielig voor die kinderen.![]()
Maar een pc met Max Havelaar keurmerk bestaat niet.
Dat is nobel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daarom gun ik het ze ook om het WK te winnen.
Als je niet fatsoenlijk woorden en argumenten kan gebruiken kan je beter ergens anders proberen serieus te worden genomenquote:
Ze doen zelf ook goed mee aan het stereotype van domme belg door te veel te wisselenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:21 schreef RM-rf het volgende:
Ik vind het belgische team ook sympathiek en hoop dat ze ver komen...
Verder moet je die belgen wel een beetje pesten, omdat die belgen zo weinig humor hebben en zo graag de Calimero-rol aannemen... Uiteindelijk willen ze ook niks liever dan zich te kunnen beklagen en zijn misschien wel doodsbang voor een groot succes, dat ze niet weten hoe zich dan te gedragen...
Belgie is als sportland toch meestal in niks anders goed dan Korfbal (en daar dan de eeuwige tweede na nederland), modderige voorjaarsklassiekers bij het wielrennen en damestennis ... Dan weet je het wel.
je volgt ze wel goed op blijkbaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze doen zelf ook goed mee aan het stereotype van domme belg door te veel te wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |