Deze baas weet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
Ik hoop dat Nederland er zo snel mogelijk uitvliegt.
Dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:15 schreef BrandX het volgende:
Na Nederland ben ik voor België, vind het een sympathieke ploeg.
Vooral leuk om dan het gejengel van het proletariaat te horen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
Zonder kleine kinderhandjes in de Republique Democratique du Congo had jij geen computer, ik ook niet trouwens, niemand hier. Omdat bepaalde metalen die voor onze pc-troep worden gewonnen alleen daar door kinderen en slaven en kindslaven worden gewonnen. Eigenlijk wel heel erg zielig voor die kinderen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Niet voor de Democratische Republiek Congo zijn_!!
Precies. Volwassen gasten die jankend over straat lopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vooral leuk om dan het gejengel van het proletariaat te horen.
Daarom gun ik het ze ook om het WK te winnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zonder kleine kinderhandjes in de Republique Democratique du Congo had jij geen computer, ik ook niet trouwens, niemand hier. Omdat bepaalde metalen die voor onze pc-troep worden gewonnen alleen daar door kinderen en slaven en kindslaven worden gewonnen. Eigenlijk wel heel erg zielig voor die kinderen.![]()
Maar een pc met Max Havelaar keurmerk bestaat niet.
Dat is nobel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daarom gun ik het ze ook om het WK te winnen.
Als je niet fatsoenlijk woorden en argumenten kan gebruiken kan je beter ergens anders proberen serieus te worden genomenquote:
Ze doen zelf ook goed mee aan het stereotype van domme belg door te veel te wisselenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:21 schreef RM-rf het volgende:
Ik vind het belgische team ook sympathiek en hoop dat ze ver komen...
Verder moet je die belgen wel een beetje pesten, omdat die belgen zo weinig humor hebben en zo graag de Calimero-rol aannemen... Uiteindelijk willen ze ook niks liever dan zich te kunnen beklagen en zijn misschien wel doodsbang voor een groot succes, dat ze niet weten hoe zich dan te gedragen...
Belgie is als sportland toch meestal in niks anders goed dan Korfbal (en daar dan de eeuwige tweede na nederland), modderige voorjaarsklassiekers bij het wielrennen en damestennis ... Dan weet je het wel.
je volgt ze wel goed op blijkbaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze doen zelf ook goed mee aan het stereotype van domme belg door te veel te wisselen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rekik - City (niet naar het wk)
Van Aanholt - Chelsea (niet naar het wk)
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:05 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het jammer dat Noord Korea niet meedoet, het was zo'n wereldploeg 4 jaar terug
Belgisch voetbal is al 30 jaar in vervalquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:50 schreef probeer het volgende:
Ze hebben er heerlijk bier met geweldige namen. Maar elke keer als ik door / in België kom ben ik toch maar wat blij met ons landje en een werkende regering (of nou ja .. ze proberen het iig), want sommige delen van dat land zijn echt in compleet verval. Nul onderhoud.
Maar goed .. over voetbal .. Och, boeiend.
Er zijn ook mensen wiens grote droom het is om Belg te kunnen te wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef Groby het volgende:
terechte klacht eigenlijk, meestal om stoer en rebels over te komen dunkt mij
Je hebt het wel gemaakt in je leven natuurlijk als je daardoor wilt opvallenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef Groby het volgende:
terechte klacht eigenlijk, meestal om stoer en rebels over te komen dunkt mij
Welke speler was dan een dragende speler bij zijn ploeg dit seizoen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 06:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
België gaat veel verder komen dan Nederland. Heel solide ploeg. En Nederland, tja, die wedstrijd van gisteren - evenals die wedstrijden van daarvoor - zegt genoeg denk ik.
;')quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:53 schreef Halcon het volgende:
0-3 = blamage
4-5 = teleurstellend
6 = ok
7-9 = goed
10 = toernooi geslaagd
Courtois - Kompany - Witsel - Hazard bv?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke speler was dan een dragende speler bij zijn ploeg dit seizoen?
Witsel is 25 en speelt in Ruslandquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Courtois - Kompany - Witsel - Hazard bv?
Witsel zou zonder problemen bij iedere ploeg in Europa meekunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Witsel is 25 en speelt in Rusland
Daarom hebben ze hem bij Chelsea 3 keer gedumpt en gaan ze nu Costa halenquote:
Waar kijk ik naar?quote:
Als je op je 25e in Rusland speelt heb je gewoon wat verkeerd gedaan. Of ken jij veel toppers uit Rusland die het gemaakt hebben in de Europese top?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Witsel zou zonder problemen bij iedere ploeg in Europa meekunnen.
Is alleen het slachtoffer van zijn eigen recordtransfer en gedoemd in Rusland te blijven tenzij een ploeg gelijk PSG er even 50 mil tegenaan wil gooien
Witsel is echt van cruciale waarde voor de RD. Voor mij van grotere waarde dan Hazard.
Als ik maar 3 spelers mocht kiezen die sowieso op het veld stonden zouden het voor mij Courtois - Kompany - Witsel zijn
ik volg het allemaal niet zo maar hij heeft toch lekker veel gescoord de laatste matchen bij de duivelsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hem bij Chelsea 3 keer gedumpt
28 interlands, 6 goalsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik volg het allemaal niet zo maar hij heeft toch lekker veel gescoord de laatste matchen bij de duivels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |