quote:
Had jij die ambitie ooit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ook ineens, waarom ik de ambitie spelersvrouw te worden maar moet laten schieten
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ook ineens, waarom ik de ambitie spelersvrouw te worden maar moet laten schieten
Ik wacht nog op een filmpje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.
Ik wil ook wel stoppen met werkenquote:
Ik heb niet het idee dat die voetballers op innerlijk selecteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, er gaat soms ook een camera in.
Ik zal volgend jaar vragen of ze grote schermen neerzetten op het museumplein.quote:
E-mail?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Loekie1 het volgende:
Twenty Three 5 star hotel rooms going spare end of June in Brazil. Genuine reason for holiday cancellation. All reasonable offers accepted. Please contact Mr.Fernando Torres.
Niet zo overdrijven he? Mobiel formaat is prima.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal volgend jaar vragen of ze grote schermen neerzetten op het museumplein.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Loekie1 het volgende:
Twenty Three 5 star hotel rooms going spare end of June in Brazil. Genuine reason for holiday cancellation. All reasonable offers accepted. Please contact Mr.Fernando Torres.
Als hij er vrolijk van wordtquote:
Is Messi de tekkel al geweest.quote:
In Den Haag werden uit voorzorg al trams omgeleidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is weer rustig op straat
[ afbeelding ]
Oh mijn adoptiespeler, weet alleen niet wat ie is, ja Australiër met leuk hoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het wel, ik keek VI.
Nu is Chili - Australie.
Wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh mijn adoptiespeler, weet alleen niet wat ie is, ja Australiër met leuk hoofd.
Hier wordt de winkelstraat standaard afgesloten en moeten de bussen omrijden. Ook staan er 2 ME bussen paraat en is er veel politie op straat, met helmcamera's (die beelden mag ik gaan bekijken) en er zijn nog een aantal vaste camera's die elk EK/WK standaard worden geplaatst om opnames te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
In Den Haag werden uit voorzorg al trams omgeleid![]()
Maar ik denk dat het daar wel meevalt, scheelt heel erg dat er dit jaar geen toeter-turken zullen zijn.
Sjek,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Frutsel het volgende:
http://nos.nl/wk2014/arti(...)j-langs-de-lijn.html
Jack
Oh waar moet jij naar kijken, of je mensen herkend?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier wordt de winkelstraat standaard afgesloten en moeten de bussen omrijden. Ook staan er 2 ME bussen paraat en is er veel politie op straat, met helmcamera's (die beelden mag ik gaan bekijken) en er zijn nog een aantal vaste camera's die elk EK/WK standaard worden geplaatst om opnames te maken.
Maar men heeft zich vanavond gedragen. Op wat vuurwerk na dan.
Ik woon zelf nogal saai wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor nog steeds getoeter en vuurwerk.
De vandalen en raddraaiers er uitpikken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh waar moet jij naar kijken, of je mensen herkend?
Ik zal eens kijken of het Jonckbloedplein nog bestaat.
Dus jij zit stiekem een beetje te hopen op rellenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De vandalen en raddraaiers er uitpikken.
Nee, die woont in Columbia.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Specularium het volgende:
Chili, daar woont Matador toch in de buurt?
Dan ben ik daar niet voor.
Chili is toch in de buurt van Colombia?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die woont in Columbia.
Of is hij nu in NL, zou er van de zomer wel zijn.
Ohja Colombiaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Chili is toch in de buurt van Colombia?
Mjah, als de ME charges gaat uitvoeren dan levert dat wel mooie beelden opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus jij zit stiekem een beetje te hopen op rellen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, als de ME charges gaat uitvoeren dan levert dat wel mooie beelden op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |