Ik zeg niet dat je niet veel tijd in je topics stopt, maar dat je niet veel tijd in je OPs stopt. Het is vaak gewoon een nieuwsbericht met de link erbij. Het minimale. Als je nou bijvoorbeeld met dat ene topic, ik weet niet zo snel meer welk, van vandaag de tweede post die je maakt in de OP zou verwerken, zou ik al helemaal gelukkig zijn. En zouden je topics beter verlopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ken je mij absoluut niet. Ik stop altijd veel tijd in mijn topics, ben nooit te beroerd om te reageren. In al mijn topics is zorg naar de OP gegaan, met altijd een link en in 90% van de gevallen 1 of meer plaatjes. Alleen als ik geen goede pic vind, dan komt die er niet.
Ik heb al ruim 100 topics gemaakt en als je er 1 kan vinden waar ik niet de discussie ben aangegaan dan kan je die hier posten (mits van toepassing uiteraard)
Dit is gewoon een topic die Veterinari onwelgevallig is en daarom noemt hij het direct een nieuwsdump
Dit begrijp en respecteer ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder uitgelegd, aan Paddy geloof ik, dat ik altijd een nette OP maak, vervolgens reacties afwacht en daar dan op reageer. Ik ben in die paar jaar en 100+ aangemaakte topics nog nooit de discussie uit de weg gegaan.
Soms maak ik topics aan uit interesse terwijl ik mijn mening over dat onderwerp nog niet gevormd heb, dat zijn voor mij de meest interessantste topics. Maar ook daar antwoord ik altijd op vragen van anderen en doe ik mee aan de discussie.
Bull. Er staat duidelijk in de regeltjes van dit forum dat alleen een nieuwsdump ongewenst is. Geef een discussiepunt, geef je mening en geef aan waar je met het topic heen wilt. Bij jouw topics ontbreekt dat. En dan kan je wel gaan roepen dat je altijd netjes reageert op andere mensen die op je OP reageren, dat is niet het punt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is gewoon een topic die Veterinari onwelgevallig is en daarom noemt hij het direct een nieuwsdump
Van anderen heb ik al eerder mogen vernemen dat ik minder topics over politiek moet aanmaken. En over oost-europeanen en Roma's. Van weer andere users schrijf ik teveel over Erdogan en Turkije.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef Mutant01 het volgende:
Bovendien zou het je sieren wat minder Marokkanen/Islam/Allochtonentopics aan te maken. Maar dat is slechts mijn mening. En de mening van Yvonne waarschijnlijk.
Sorry als ik daar vrij weinig van geloof. Bepaalde trends zijn gewoon zichtbaar en spreken voor zich. Ik geef maar mijn mening hoor, je mag er van mij part best je kont mee afvegen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van anderen heb ik al eerder mogen vernemen dat ik minder topics over politiek moet aanmaken. En over oost-europeanen en Roma's. Van weer andere users schrijf ik teveel over Erdogan en Turkije.
Ook over uitkeringstrekkers en werkelozen zou ik teveel topics aanmaken. En tenslotte heb ik al eens het verwijt gehad dat ik teveel over criminelen en fraudeurs schrijf.
Yvonne heb ik nog nooit over mijn topics gehad. Die heeft nu wel wat beters te doen, zoals huilende Brazilianen uitlachen.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry als ik daar vrij weinig van geloof. Bepaalde trends zijn gewoon zichtbaar en spreken voor zich. Ik geef maar mijn mening hoor, je mag er van mij part best je kont mee afvegen.
Bekijk mijn topic-historie maar, dan zal je zien dat al die onderwerpen grofweg even vaak voorkomen en dat de andere helft van mijn topics in NWS ergens anders over gaan. PM's mag ik niet delen en namen noem ik ook niet, maar net als de meeste vaste users krijg ik genoeg geklaag/gezeik via dm/pm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry als ik daar vrij weinig van geloof. Bepaalde trends zijn gewoon zichtbaar en spreken voor zich. Ik geef maar mijn mening hoor, je mag er van mij part best je kont mee afvegen.
Het is toch gewoon behoorlijk eenzijdig waar je mee komt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bekijk mijn topic-historie maar, dan zal je zien dat al die onderwerpen grofweg even vaak voorkomen en dat de andere helft van mijn topics in NWS ergens anders over gaan. PM's mag ik niet delen en namen noem ik ook niet, maar net als de meeste vaste users krijg ik genoeg geklaag/gezeik via dm/pm.
En uiteraard ben ik niet alleen in NWS te vinden en ik kan je garanderen dat het daar nooit over Marokkanen gaat.
Kan de smiley dan ook weggehaald worden? Die raakt nu kant nog wal meer...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/672(...)kris-en-lisanne.html
Okay!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan de smiley dan ook weggehaald worden? Die raakt nu kant nog wal meer...
Alvast bedankt!
Dus? Ga jij anders even lekker bepalen waar mensen wel of niet over mogen postenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon behoorlijk eenzijdig waar je mee komt?
op de eerste pagina van je postgeschiedenis al een handvol topics over asielzoekers/illegalen/pardon.
Ik kreeg anders de volle laag toen ik maar liefst 3 berichten over criminele autochtoontjes had geplaatst. Sindsdien laat ik het wel. Toen was je steun ook wel welkom geweest, maar die kwam maar niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Ga jij anders even lekker bepalen waar mensen wel of niet over mogen posten
Jij bent de laatste die daarover een oordeel mag geven. Hecht ik totaal geen waarde aan.,quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
op de eerste pagina van je postgeschiedenis al een handvol topics over asielzoekers/illegalen/pardon.
Er is niet zo lang geleden ook sprake geweest van eenzijdigheid, en toen werd er iets mee gedaan waardoor het een tijd minder is geweest. Kennelijk trek jij die beslissing nu weer in.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Ga jij anders even lekker bepalen waar mensen wel of niet over mogen posten
Net als het streven naar Groot-Israel en Palestijnen stelselmatig terroristen noemen niet erg constructief is. Graag moderatie dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef StarGazer het volgende:
Kan er in het Israel/Palestina topic misschien iets strenger gemodereerd worden? Teksten als Zionisten een nekschot willen geven en Joden willen deporteren naar Amerika en Rusland draagt nou niet bepaald bij aan een constructieve discussie in mijn optiek.
Ben ik het volledig mee eens, Mutant01.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als het streven naar Groot-Israel en Palestijnen stelselmatig terroristen noemen niet erg constructief is. Graag moderatie dus.
Dan kan je het topic net zo goed sluiten want het gaat totaal nergens over.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga dergelijke (ietwat extreme) meningen niet strenger modereren nee, zo werkt fok! niet
kom maar terug als users elkaar nekschoten willen geven
Ik bepaal niet voor hem. Ik analyseer slechts. En aan de reacties te zien klopte die analyse als een bus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Cidi does not agree.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga dergelijke (ietwat extreme) meningen niet strenger modereren nee, zo werkt fok! niet
kom maar terug als users elkaar nekschoten willen geven
komt wel eens ter spraken jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan kan je het topic net zo goed sluiten want het gaat totaal nergens over.
True.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt wel eens ter spraken ja
het hele conflict gaat eigenlijk nergens meer over
Maar dat is dan ook een nekschotwaardige organisatie.quote:
Ik had niet echt zin maar toch maar gedaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand tijd en zin om deze 2 topics te linken?
NWS / Tax-leaks: 32 biljoen dollar in belastingparadijzen.
NWS / Tax-leaks part deux: The Jersey Files
Alvast dank u wel alstublieft
en een prettig avondmaal gewenst met spekjes of andere stukjes
Je bent een schatquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had niet echt zin maar toch maar gedaan.
Zo ver is het nu nog lang niet, en als het zo eenzijdig wordt, wordt dat wel weer rechtgetrokken. Daarbij weet ik niet waarom ik die beslissing intrek, alleen omdat ik vind dat duke niet bepaald de aangewezen persoon is tegen anderen te zeggen wat ze niet moeten posten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is niet zo lang geleden ook sprake geweest van eenzijdigheid, en toen werd er iets mee gedaan waardoor het een tijd minder is geweest. Kennelijk trek jij die beslissing nu weer in.
Timmetje toch. Ik zeg helemaal niet wat hij wel of niet mag posten, hoe graag jij dat wellicht ook zou zien. Ik geef enkel aan dat hij vooral uit 1 vaatje blijkt te tappen, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo ver is het nu nog lang niet, en als het zo eenzijdig wordt, wordt dat wel weer rechtgetrokken. Daarbij weet ik niet waarom ik die beslissing intrek, alleen omdat ik vind dat duke niet bepaald de aangewezen persoon is tegen anderen te zeggen wat ze niet moeten posten.
Ontzettend bedankt voor je bijdrage weer danquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Timmetje toch. Ik zeg helemaal niet wat hij wel of niet mag posten, hoe graag jij dat wellicht ook zou zien. Ik geef enkel aan dat hij vooral uit 1 vaatje blijkt te tappen, niet meer en niet minder.
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor je bijdrage weer dan
Nou vooruit, dan zal ik nog één keer reageren. Gewoon speciaal omdat jij het bent en je dat blijkbaar zo graag wil. Je kan nu in de slachtofferrol kruipen, en wenen over hoe ik je allerlei onzin aan probeer te wrijven maar we kennen elkaar inmiddels.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Graag gedaan. En de volgende keer echt even lezen voor je mij weer allerlei onzin aan probeert te wrijven?
Derhalve weet ik hoe je bent, en zo'n post plaats je niet omdat je denkt 'goh, ik moet toch wat posten'. Daarmee bedoel je gewoon dat vblmanager2 moet nokken met zoveel allochtonentopics maken. Daar ging de discussie namelijk om. Die begon met deze postquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat ik als ik daar gewoon op reageer, je hier ineens de vermoorde onschuld gaat spelen. Zonde, kom in ieder geval uit voor wat je wil zeggen, in plaats van alleen een beetje onderhuids etterenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef Mutant01 het volgende:
Bovendien zou het je sieren wat minder Marokkanen/Islam/Allochtonentopics aan te maken. Maar dat is slechts mijn mening. En de mening van Yvonne waarschijnlijk.
Oké. Maar bij de vorige monomane TS werd het ook aangekaart door andere users, dus ik zie dan weer niet wat daar mis mee isquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo ver is het nu nog lang niet, en als het zo eenzijdig wordt, wordt dat wel weer rechtgetrokken. Daarbij weet ik niet waarom ik die beslissing intrek, alleen omdat ik vind dat duke niet bepaald de aangewezen persoon is tegen anderen te zeggen wat ze niet moeten posten.
zeikschapenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef Disana het volgende:
Toen ik laatst commentaar op Woestijnvos zag, was ik geneigd op de kar te springen met mijn eigen kritiekpuntje. Want zo werkt het nu eenmaal als er een schaap over de dam is. Ik heb het niet gedaan omdat ik vermoedde dat ik voor zeikerd aangezien zou worden.
Ik maak er wel een keer een individuele klaagpost van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:15 schreef sp3c het volgende:
spring er gerust op
ik doe er in de regel eigenlijk verder niets mee, voor mij is een klacht terecht of onterecht ... wat iedereen dan nog over de user te melden heeft neem ik voor lief verder
maar die vrijheid is er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |