abonnement Unibet Coolblue
pi_141033641


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_141033918
hoi
pi_141034155
Ben ook maar begonnen aan de Legendary questline :') beetje laat, maar goed.

Ben nu bij de secrets, heb deze week alle raids gedaan waar ze droppen (en ben nu een beetje dood van binnen). Heb er nu 8. Hopelijk duurt het max. 3 weken
pi_141034243
Ik ben ook nog bezig met die secrets. Ik krijg momenteel echt maar letterlijk twee per week, met gemiddeld 2,5 van die krengen per week in totaal.

En straks mag ik nog 12 van die krengen. :') ;(
pi_141034316
Op alts werd ik gek idd, omdat je dat spul allemaal in LFR moet verzamelen. Op m'n main gelukkig allemaal gekregen in guildraids.

Je bent gewoon kapot als je 3 LFR delen op een avond doet :P
pi_141034363
Er zijn volgens mij al meer dan 2 bosses met een 100% droprate dus hoe kan je er dan maar 2 krijgen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
Je bent gewoon kapot als je 3 LFR delen op een avond doet :P
Ik heb dus gisteren en vandaag alle delen van ToT en de eerste 2 van SoO gedaan in LFR ;(
pi_141035117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn volgens mij al meer dan 2 bosses met een 100% droprate dus hoe kan je er dan maar 2 krijgen?

[..]

Ik heb dus gisteren en vandaag alle delen van ToT en de eerste 2 van SoO gedaan in LFR ;(
Twee, voor zover ik weet. Lei-Shen in ToT en Sha of Pride in SoO.

Het gaat hoe dan ook tergend langzaam. ;(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:25:50 #8
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141035288
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Stelt eigenlijk allebei niet zoveel voor dus :P
Zal je tegenvallen. Als DPS moet je ook rekening houden met stacks die je krijgt, die moeten weer gedispelld worden door een healer of een van je eigen abilities als Diffuse Magic bij Monks. Als tank aggro krijgen op alle puddles is lastig de eerste keren, zeker gezien de healers ook veel aggro trekken.

Wij heben Nuroshen ook als eerste HC boss gedaan, is niet meer dan een DPS check met de zelfde tactics. Alleen de volgorde voor de orbs hebben wij anders gedaan ivm de korte enrage timer
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141036648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Twee, voor zover ik weet. Lei-Shen in ToT en Sha of Pride in SoO.

Het gaat hoe dan ook tergend langzaam. ;(
Dat is wel lelijk dan. Hopelijk krijg ik er de komende twee weken minstens 6 per week :P
pi_141036662
Het zou echt lelijk zijn als ik in week 3 op 19 blijf steken ofzo
pi_141037602
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef TwyLight het volgende:
Het zou echt lelijk zijn als ik in week 3 op 19 blijf steken ofzo
Wowlogic gebeurt dat wel ofc :P

net als uitkomen met je valor quest. 2990/3000 en capped zijn xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141037714
Voordeel dat ik normaliter mij niet bezig houd met PvE was dat ik toen ik aan die quest begon gewoon op 0/1000 stond en dus vlak na de reset in de 3e week snel naar 3000 kon cappen :P

Als ik al die secrets heb, dan gaat het snel toch? Of is er dan nog een of andere quest waar ik weer random dingen moet verzamelen een paar weken lang?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:35:03 #13
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141037788
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:32 schreef TwyLight het volgende:
Voordeel dat ik normaliter mij niet bezig houd met PvE was dat ik toen ik aan die quest begon gewoon op 0/1000 stond en dus vlak na de reset in de 3e week snel naar 3000 kon cappen :P

Als ik al die secrets heb, dan gaat het snel toch? Of is er dan nog een of andere quest waar ik weer random dingen moet verzamelen een paar weken lang?
Dan krijg je nog 12 titan runestones te verzamelen, daarna gaat het snel. ;)
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141038696
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dan krijg je nog 12 titan runestones te verzamelen, daarna gaat het snel. ;)
Yup.
Na de titan stones ben je nog max 2 uur bezig ongeveer.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141038733
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dan krijg je nog 12 titan runestones te verzamelen, daarna gaat het snel. ;)
Daarna Black prince beschermen, healen of killen,daarna cele alle 4 doen en 5K timeless coins
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141039744
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dan krijg je nog 12 titan runestones te verzamelen, daarna gaat het snel. ;)
Godver, duurt dat ook weer 3 weken? :')
pi_141039870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:04 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Daarna Black prince beschermen, healen of killen,daarna cele alle 4 doen en 5K timeless coins
Ah, die 5k coins moet ik nog ff doen voor die tijd dan. Heb ze laatst allemaal uitgegeven aan Valor points
pi_141041822
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:35 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Godver, duurt dat ook weer 3 weken? :')
Yup :Y
(als je gelukt hebt tenmiste, 6 weken hiero)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141041857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:38 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ah, die 5k coins moet ik nog ff doen voor die tijd dan. Heb ze laatst allemaal uitgegeven aan Valor points
Dat doe ik ook nou op dinsdag avond als ik mijn cap niet heb gehaald :D
Nice optie die ze erin hebben gezet :Y
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141043216
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:33 schreef Olment het volgende:

[..]

Yup :Y
(als je gelukt hebt tenmiste, 6 weken hiero)
Kut. Maarja, tijd is dan ook het enige wat je belemmerd om de cloak te halen. Skill heb je niet nodig
pi_141055274
Ik heb trouwens gehoord dat er een update is/komt die er voor zorgt dat als je de cape hebt op 1 toon, dat je 100% dropchance hebt op die onzin dingen allemaal.
Kan iemand dit bevestigen of is het gewoon broodje aap?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141056218
Dat zou echt dom zijn. Die cape is al fucking casual, gaan ze je ook nog je alts er mee rond laten lopen :')

alts horen geen LEGENDARY aka beste item in-game te hebben
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:06:32 #23
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_141056411
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef TwyLight het volgende:
Dat zou echt dom zijn. Die cape is al fucking casual, gaan ze je ook nog je alts er mee rond laten lopen :')

alts horen geen LEGENDARY aka beste item in-game te hebben
Waarom niet, ik wil met mijn alt ook high end kunnen raiden, en die cloak is wel vaak een vereiste. Omdat het de naam LEGENDARY heeft en verbonden is met ultieme grinding van vroegâh?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_141056817
Als je high end raid met je alt dan doe je daar ook maar de questline mee net als de rest. Je krijgt het niet gratis. En het is bovendien al makkelijker dan het was
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:23:16 #25
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_141057479
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Als je high end raid met je alt dan doe je daar ook maar de questline mee net als de rest. Je krijgt het niet gratis. En het is bovendien al makkelijker dan het was
Prima, maar de zin "alts horen geen LEGENDARY aka best item in-game te hebben" vind ik wel wat vreemd. Met name het woord "horen".
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_141058127
Nouja, een Legendary heet niet voor niets zo, het is uberhaupt al in waarde afgenomen nu elke idioot hem kan halen, als dan ook nog eens crappy alts met een ilvl van 496 maar wel een 606 cape hem hebben slaat het helemaal nergens meer op
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:57:39 #27
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_141059086
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef TwyLight het volgende:
Nouja, een Legendary heet niet voor niets zo
Dit vind ik zo'n bullshit, ja vroeger was het echt een hele prestatie om legendary te krijgen, tegenwoordig kan elke nitwit hem krijgen zolang hij maar wat raids doet en wat guides leest. Tijden veranderen gewoon klaar. Vroeger was level 60 halen ook een hele prestatie of mounts, maar dan praat je wel over bijna 10 jaar geleden. Legendary is niet meer zoals vroeger, stap daar nou eens van af. Ben heel erg blij dat ik nu eindelijk ook mijn legendary kan halen op mijn main en alts.

Misschien verschil van mening hoor :), maar ik vind zelfs dat de droprate van secrets en zo wel omhoog mag nu dat WOD er over een x aantal maanden er al is en om mensen op hun alts ook te laten raiden.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_141064514
Die ene legendary weapon uit Molten Core.. De paar mensen die hem hadden op een server werden echt aanbeden. Nu heeft vrijwel iedere hardcore raider een legendary cloak.

De manier waarop je gear moet halen voor raids (heroics in vanilla VS Timeless nu) en de lage drempel voor rares en legendaries zijn eigenlijk de voornaamste redenen dat ik nu weer gestopt ben. Vroeger was het zoveel leuker :(
pi_141064667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:31 schreef Levitas het volgende:
Die ene legendary weapon uit Molten Core.. De paar mensen die hem hadden op een server werden echt aanbeden. Nu heeft vrijwel iedere hardcore raider een legendary cloak.

De manier waarop je gear moet halen voor raids (heroics in vanilla VS Timeless nu) en de lage drempel voor rares en legendaries zijn eigenlijk de voornaamste redenen dat ik nu weer gestopt ben. Vroeger was het zoveel leuker :(
Vrijwel iedere hardcore raider? Maak daar maar vrijwel iedereen van.
pi_141064806
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:46 schreef TwyLight het volgende:

Vrijwel iedere hardcore raider? Maak daar maar vrijwel iedereen van.
Je doet als hardcore raider iets niet goed als je die cloak niet hebt:D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141064832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je doet als hardcore raider iets niet goed als je die cloak niet hebt:D
Sowieso doe je iets fout als je PvE content doet en je hebt dat ding niet, het is eigenlijk gewoon een gratis legendary
pi_141064845
Misschien dat ze de volgende legendary gewoon bij iedereen in hun mailbox kunnen gooien
pi_141064926
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 10:04 schreef TwyLight het volgende:

Sowieso doe je iets fout als je PvE content doet en je hebt dat ding niet, het is eigenlijk gewoon een gratis legendary
:Y

Je moet er uiteraard wel wat moeite voor doen :P Ik vond het wel een keer leuk dat een legendary voor iedereen beschikbaar kon komen. Kan me dat ding uit Ulduar nog herinneren (oh ja, ik was begonnen met het verzamelen van die scherven, hmm) en die ging eerst naar de GM en dat was niet eens zo'n heel erg goede speler en ook niet de meest logische keus :') Dus tsja, wat zegt zo'n wapen dan over jou? Dat jij goed bent? In dit geval niet echt. Dat je goed een guild kan leiden, dat wel. (alhoewel, een goed guildmaster natuurlijk dat wapen aan de meest logische speler geeft die er het best gebruik van kan maken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141065050
Nouja, moeite, het kost je aan paar weken tot je al die random dingen verzameld hebt maar moeite hoef je er niet echt voor te doen. En 3 hercencellen zijn ook ruim voldoende om de questline te voltooien.

Het zou al beter geweest zijn als je die items enkel in normal en heroic kon krijgen met een enorm verlaagde kans in normal.

En ik blijf het van de zotte vinden dat je met gemak je alts ook in dat ding kan laten rondlopen. In welke expansion of patch had je nou een alt met een legendary :{?

De legendary zou een beloning moeten zijn voor het doen van de moeilijkste content en erg goed beheersen van een bepaalde class waardoor jij degene bent die de legendary als eerste zal krijgen.

Het behalen van de legendary is nu een solo activiteit waar het eigenlijk een groepsactiviteit behoort te zijn.

Maar goed. Casual Entertainment Inc.
pi_141065459
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Zal je tegenvallen. Als DPS moet je ook rekening houden met stacks die je krijgt, die moeten weer gedispelld worden door een healer of een van je eigen abilities als Diffuse Magic bij Monks. Als tank aggro krijgen op alle puddles is lastig de eerste keren, zeker gezien de healers ook veel aggro trekken.

Wij heben Nuroshen ook als eerste HC boss gedaan, is niet meer dan een DPS check met de zelfde tactics. Alleen de volgorde voor de orbs hebben wij anders gedaan ivm de korte enrage timer
Die debuff duurt maar heel kort, dus ik zou als dps gewoon even naar de adds wisselen als je 3 stacks hebt, kun je een paar seconden later weer terug op de boss. Dispellen kost teveel tijd en mana en straks zit er iemand op 10 stacks voordat hij is dispelled.

Als redmiddel kan het wel natuurlijk, als een dps slaapt en per ongeluk al 7 stacks heeft.
pi_141066068
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 10:20 schreef TwyLight het volgende:
Nouja, moeite, het kost je aan paar weken tot je al die random dingen verzameld hebt maar moeite hoef je er niet echt voor te doen. En 3 hercencellen zijn ook ruim voldoende om de questline te voltooien.

Het zou al beter geweest zijn als je die items enkel in normal en heroic kon krijgen met een enorm verlaagde kans in normal.

En ik blijf het van de zotte vinden dat je met gemak je alts ook in dat ding kan laten rondlopen. In welke expansion of patch had je nou een alt met een legendary :{?

De legendary zou een beloning moeten zijn voor het doen van de moeilijkste content en erg goed beheersen van een bepaalde class waardoor jij degene bent die de legendary als eerste zal krijgen.

Het behalen van de legendary is nu een solo activiteit waar het eigenlijk een groepsactiviteit behoort te zijn.

Maar goed. Casual Entertainment Inc.
Daar zijn nu bepaalde mounts voor. Alhoewel, je kan bij ons ook een run kopen en dan heb je die ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141066122
Het gaat mij om het raiden met de guild en het leren van nieuwe gevechten. Lekker boeiend dat 90% van de server dan in wellfare epics/legendaries loopt.

Ik heb iig lol met progress en gear is alleen maar handig om hogerop te komen in de raids. En dat gaat je alsnog niet lukken als casual speler met een cloak en timeless isle loot.
pi_141066159
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Het gaat mij om het raiden met de guild en het leren van nieuwe gevechten. Lekker boeiend dat 90% van de server dan in wellfare epics/legendaries loopt.

Ik heb iig lol met progress en gear is alleen maar handig om hogerop te komen in de raids. En dat gaat je alsnog niet lukken als casual speler met een cloak en timeless isle loot.
Precies hoe mijn vriend er over denkt :D Hij vindt het prima als iedereen maar lol heeft en hij met het guild goede progression kan maken. En nu hebben ze even lekker pauze en 1x in de week een avondje raiden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141066390
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zijn nu bepaalde mounts voor. Alhoewel, je kan bij ons ook een run kopen en dan heb je die ook.
Mounts zijn een eenmalig iets, die kan je dan dus ook kopen. Legendary is iets waar je langere tijd naar toe werkt. Als jij dan degene bent die uitgekozen is om hem te krijgen in jouw raidgroep dan is het dus ook daadwerkelijk een legendary item.

Het is toch raar dat iemand in Timeless Isle gear en wat LFR items dan ineens gratis het aller sterkste item in-game heeft?
pi_141066463
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:38 schreef TwyLight het volgende:
Het is toch raar dat iemand in Timeless Isle gear en wat LFR items dan ineens gratis het aller sterkste item in-game heeft?
Nah, zo erg is dat niet. Alle raiders hebben bij elkaar veel betere gear en die maken zich er ook absoluut niet druk om. Echt niet. En jij als pvp'er staat op zijn achterste benen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141066810
Het heeft er echt 0,0 mee te maken dat ik voornamelijk PvP doe :') de grondprincipes van een MMO is dat hoe moeilijker en hogere content je doet, hoe beter de rewards zijn. Het klopt gewoon totaal niet met dat idee dat het aller beste item in het spel dan gewoon gratis weggegeven wordt omdat mensen tegenwoordig alles maar voor niets willen hebben.

Gelukkig komen ze daar weer een beetje op terug in WoD met unieke gear models voor Mythic en aparte gear en set bonussen voor LFR.

Het was altijd tof om iemand in Stormwind of Orgrimmar te zien met de beste items en mensen met een legendary had altijd standaard een groep toeschouwers om hem of haar heen in het begin.

Ik snap best dat jij blij bent dat je dat ding hebt kunnen krijgen en ik ben er zelf ook mee bezig als het dan toch zo makkelijk kan maar het is gewoon belachelijk en staat lijnrecht tegenover het principe van een mmorpg.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:48:19 #42
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141067813
Wat een gejank om die legendary zeg :')

Ze hebben het deze expansion zo geregeld, laten we gewoon afwachten hoe het in WoD geregeld is.

Sowieso duurde het aan het begin gewoon lang om alles te halen, en nu aan het einde van de expansion wordt het wat makkelijker gemaakt zodat mensen die later beginnen het ook nog kunnen halen, prima toch.

Echt, stel je niet zo aan.
pi_141070213
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:31 schreef Levitas het volgende:
Die ene legendary weapon uit Molten Core.. De paar mensen die hem hadden op een server werden echt aanbeden. Nu heeft vrijwel iedere hardcore raider een legendary cloak.

De manier waarop je gear moet halen voor raids (heroics in vanilla VS Timeless nu) en de lage drempel voor rares en legendaries zijn eigenlijk de voornaamste redenen dat ik nu weer gestopt ben. Vroeger was het zoveel leuker :(
Ben je alweer gestopt ?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141070236
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ben je alweer gestopt ?
Sort of. Begin het al steeds minder leuk te vinden en heb geloof ik al een week niks meer gedaan.
pi_141070311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

Sort of. Begin het al steeds minder leuk te vinden en heb geloof ik al een week niks meer gedaan.
Oh ik dacht dat je het wel leuk vondt :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141071746
Zoek een BS op Frostmane A die me emberforged boots kan fixen :)
pi_141090832
Random bg's 550ilvl feral druid

http://www.twitch.tv/nkittyx
pi_141097985
Zonet eens een keer proving grounds gedaan :P pain in the ass man, als healer, kan eigenlijk alleen maar je goedkoopste heal spammen anders ga je oom. Maargoed, wel wave 34 gehaald en dus "the Proven Healer" title :')

Had nog wel verder kunnen gaan maar bij wave 30 krijg je de title dus ik stopte met healen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door TwyLight op 15-06-2014 02:33:08 ]
pi_141102741
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 02:27 schreef TwyLight het volgende:
Zonet eens een keer proving grounds gedaan :P pain in the ass man, als healer, kan eigenlijk alleen maar je goedkoopste heal spammen anders ga je oom. Maargoed, wel wave 34 gehaald en dus "the Proven Healer" title :')

Had nog wel verder kunnen gaan maar bij wave 30 krijg je de title dus ik stopte met healen :P
Omg! Dat wil ik ook! Snel doen, maar volgens mij kom ik niet zo ver -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141105085
Janken over legendaries is sowieso goed, maar daar hoort al het gear bij eigenlijk. Als je vroeger iemand zag lopen in tier 3 dan wist je gewoon dat het een baas was, erg onderscheidend want Naxx was gewoon moeilijk qua requirements. En dat vond ik als noob destijds gewoon tof. Dat wou je ook en zo had je weer iets om na te streven, idem met legendaries. Uiteraard die legendaries en tier 3 nooit gehaald op level 60. (Legendaries later wel na heel veel MC solo runs)

In een MMO hoort gewoon moeilijk bereikbare gear te zijn dat zich ook onderscheid van andere qua looks. Dan wel legendaries, of item sets uit moeilijke raids. Anders krijg je een eenheidsworst dat nergens op slaat. Dit soort dingen voegt een hoop playability toe in de vorm van moeilijk bereikbare goals. Dan heb je iets om voor te werken en dat zorgt ervoor dat het spel ook leuk blijft.
pi_141111798
Feral druid bloody coin farming/random bg/arena http://www.twitch.tv/nkittyx
pi_141120496
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zijn nu bepaalde mounts voor. Alhoewel, je kan bij ons ook een run kopen en dan heb je die ook.
Run kopen?
Voor hoeveel? :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141123989
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:56 schreef Olment het volgende:

Run kopen?
Voor hoeveel? :D
http://www.immersion-guild.com/forum/viewtopic.php?f=63&t=6391

800k voor de hele run
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141124062
quote:
Dat hebk nog lang niet :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141124602
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:51 schreef Olment het volgende:
Dat hebk nog lang niet :')
En alleen Garrosh voor 450? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141125614
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En alleen Garrosh voor 450? :D
Ook niet :P
Heb net de 250 gehaald :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141125720
Ma serieus,, 800k o.O
Verkopen jullie vaak runs?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141125765
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:56 schreef richard_prf het volgende:
Feral druid bloody coin farming/random bg/arena http://www.twitch.tv/nkittyx
Ik word altijd zo gek van gasten die dat spammen in general of in trade, report ze altijd gewoon voor spam.
pi_141125953
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:56 schreef richard_prf het volgende:
Feral druid bloody coin farming/random bg/arena http://www.twitch.tv/nkittyx
Niemand geeft een neuk.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_141126179
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef Olment het volgende:

Ook niet :P
Heb net de 250 gehaald :D
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:16 schreef Olment het volgende:
Ma serieus,, 800k o.O
Verkopen jullie vaak runs?
Elke week. Er is één speler die al herhaaldelijk is meegegaan voor maar een paar bosses omdat hij hoopt dat er een bepaald item dropt. En ja, dat kost elke week 450k of het item nou dropt of niet. En dan neem je dus ook iemand mee voor alleen Garrosh, en heb je die week 900k.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141126605
Op die manier is WoW ook gewoon pay2win, want die gasten farmen vast niet zelf al dat gold :P
pi_141126780
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
Op die manier is WoW ook gewoon pay2win, want die gasten farmen vast niet zelf al dat gold :P
Sommigen wel, bijv jongens die continu van die Challenge Mode Gold runs verkopen, à 140k each.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141128256
Mag jij wel eens gratis mee? :P
pi_141131641
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk.
Jij misschien niet.
pi_141132123
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:16 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik word altijd zo gek van gasten die dat spammen in general of in trade, report ze altijd gewoon voor spam.
Spammen in trade is volgens mij niet eens meer mogelijk. En zoveel mensen streamen niet hoor. Het zijn meetstal de goldsellers en boosters die irritant zijn.
pi_141132305
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:16 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik word altijd zo gek van gasten die dat spammen in general of in trade, report ze altijd gewoon voor spam.
Misbruik van de report functie
pi_141134018
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:47 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Misbruik van de report functie
Het is toch gewoon spam als je die baggerlinks overal plaatst?
pi_141134127
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:50 schreef TwyLight het volgende:
Mag jij wel eens gratis mee? :P
Op het laatst vaak wel :D Dus ik wacht nog ff af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141134321
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het is toch gewoon spam als je die baggerlinks overal plaatst?
Yup..
Gewoon reporte die handel.

Ik ga mijn marktplaats advertenties toch ook niet spammen om meer views te krijgen :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141134462
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het is toch gewoon spam als je die baggerlinks overal plaatst?
Vind het wel meevallen eigenlijk, gold en boost services (voor geld) vind ik spam, je stream een keer in trade chat adverteren moet best kunnen. Als het elke keer twee keer achter elkaar en vervolgens elke eerste mogelijkheid om weer in trade te posten weer opnieuw gebeurd dan is het irritant en spam ja.
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Olment het volgende:

[..]

Yup..
Gewoon reporte die handel.

Ik ga mijn marktplaats advertenties toch ook niet spammen om meer views te krijgen :')
Dat heeft dan ook helemaal niks met WoW te maken
pi_141134545
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen eigenlijk, gold en boost services (voor geld) vind ik spam, je stream een keer in trade chat adverteren moet best kunnen. Als het elke keer twee keer achter elkaar en vervolgens elke eerste mogelijkheid om weer in trade te posten weer opnieuw gebeurd dan is het irritant en spam ja.
Als het één keer voorbij komt druk ik niet direct op report nee, maar soms zit in een kwartiertje in SoO en zie ik dezelfde link al 5x voorbij komen. Dan report ik wel :P
pi_141134598
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als het één keer voorbij komt druk ik niet direct op report nee, maar soms zit in een kwartiertje in SoO en zie ik dezelfde link al 5x voorbij komen. Dan report ik wel :P
Maar goed, dat is altijd irritant. Wat het ook is. Als iemand een hunter zoekt voor zijn raid en dat 10 keer in trade loopt te spammen erger ik me daar ook aan
pi_141134947
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als het één keer voorbij komt druk ik niet direct op report nee, maar soms zit in een kwartiertje in SoO en zie ik dezelfde link al 5x voorbij komen. Dan report ik wel :P
Ik snap sowiezo niet wat mensen buiten hun raidgroup in /1 moeten praten in SoO..
Bij ons is er alleen maar ANAL!! ANAL shit :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141135000
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik snap sowiezo niet wat mensen buiten hun raidgroup in /1 moeten praten in SoO..
jij bent autist ofzo?
pi_141135048
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik snap sowiezo niet wat mensen buiten hun raidgroup in /1 moeten praten in SoO..
Bij ons is er alleen maar ANAL!! ANAL shit :')
Hier zit iemand de hele tijd cat facts te plaatsen :D Altijd wel grappig die general, beetje ouwehoeren tijdens trash enz.
pi_141135844
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hier zit iemand de hele tijd cat facts te plaatsen :D
_O- Dat zou ik wel kunnen waarderen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141143725
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef TwyLight het volgende:

[..]

jij bent autist ofzo?
:') :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141143738
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 02:27 schreef TwyLight het volgende:
Zonet eens een keer proving grounds gedaan :P pain in the ass man, als healer, kan eigenlijk alleen maar je goedkoopste heal spammen anders ga je oom. Maargoed, wel wave 34 gehaald en dus "the Proven Healer" title :')

Had nog wel verder kunnen gaan maar bij wave 30 krijg je de title dus ik stopte met healen :P
Ik haal Gold niet eens _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141143934
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:17 schreef Roma-Totti het volgende:

Ik haal Gold niet eens _O- _O-
Ene class is makkelijker dan het andere. Oefenen?

Ik wil die 'You're doing it wrong!' achievement nog eens halen. Dat je dus in healingspec de dps challenge op silver haalt (of tank :D ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141144139
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:17 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ik haal Gold niet eens _O- _O-
Gewoon ff oefenen, en probeer zoveel mogelijk spirit te stacken, maakt niet uit welk ilvl als het maar boven de 463 is. ik weet niet welke class je speelt dus kan je geen specifieke tips geven maar er zijn een hoop guides op internet te vinden. Je moet gewoon ff wennen aan een andere speelstijl en als je weet wat er in welke wave komt is dat ook wel handig om je cooldowns te plannen. Ik faalde ook op gold maar toen ik aan endless begon heb ik in de eerste try direct tot 34 gehaald
pi_141144164
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ene class is makkelijker dan het andere. Oefenen?

Ik wil die 'You're doing it wrong!' achievement nog eens halen. Dat je dus in healingspec de dps challenge op silver haalt (of tank :D ).
Makkelijkse is als tank de dps challenge lijkt me :P
pi_141144220
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:37 schreef TwyLight het volgende:

Makkelijkse is als tank de dps challenge lijkt me :P
Maar ik wil alles op mijn main -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141144233
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ik wil alles op mijn main -O-
Account wide achievements..
pi_141144329
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef TwyLight het volgende:

Account wide achievements..
Telt dit nog niet officieel voor de punten van je main :P Dat doen maar een paar achievements (zoals alle pet battles).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141144408
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Telt dit nog niet officieel voor de punten van je main :P Dat doen maar een paar achievements (zoals alle pet battles).
:?

Die Endless achievements die ik heb zijn blauw, bedoel je dat?
pi_141144593
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Makkelijkse is als tank de dps challenge lijkt me :P
:Y

Zo heb ik hem ook gehaald op mijn DK. Tank op Bronze, Silver en Gold ge-oneshot (omdat we gold nodig hebben voordat je bij ons mag raiden).

Toen maar DPS Bronze en Silver er achteraan. Ik was te lui om te switchen naar DPS spec. Scheelde trouwens maar 1 of 2 seconden qua timer. :')

quote:
14/14hc, Iron Juggernaut en Challenge Modes stellen trouwens echt niks meer voor. Iedereen kan die dingen zo kopen en het is alles behalve prestigieus. Beetje jammer. ;(
pi_141152603
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:36 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Gewoon ff oefenen, en probeer zoveel mogelijk spirit te stacken, maakt niet uit welk ilvl als het maar boven de 463 is. ik weet niet welke class je speelt dus kan je geen specifieke tips geven maar er zijn een hoop guides op internet te vinden. Je moet gewoon ff wennen aan een andere speelstijl en als je weet wat er in welke wave komt is dat ook wel handig om je cooldowns te plannen. Ik faalde ook op gold maar toen ik aan endless begon heb ik in de eerste try direct tot 34 gehaald
Druid
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141152620
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

:Y

Zo heb ik hem ook gehaald op mijn DK. Tank op Bronze, Silver en Gold ge-oneshot (omdat we gold nodig hebben voordat je bij ons mag raiden).

Toen maar DPS Bronze en Silver er achteraan. Ik was te lui om te switchen naar DPS spec. Scheelde trouwens maar 1 of 2 seconden qua timer. :')

[..]

14/14hc, Iron Juggernaut en Challenge Modes stellen trouwens echt niks meer voor. Iedereen kan die dingen zo kopen en het is alles behalve prestigieus. Beetje jammer. ;(
Pas raiden als je gold hebt? -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141153170
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Pas raiden als je gold hebt? -O-
Gold rank is piss easy om te halen en kost niet meer dan een half uurtje als je half decent bent. Als iemand dat niet kan halen, dan is die persoon ook niet geschikt om te raiden.

Ik zou zelf liever ook Brawler rank 10 zien (naast PG Gold) voordat men met ons mag raiden, maar helaas. :P

edit: De meeste noobs zonder gold filteren we er zo uit. Alleen af en toe komt er wel eens onbedoeld een keyboardturner/backpeddler/clicker door als trial. Baddies replacen kost ook weer tijd.
pi_141153244
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Gold rank is piss easy om te halen en kost niet meer dan een half uurtje als je half decent bent. Als iemand dat niet kan halen, dan is die persoon ook niet geschikt om te raiden.

Ik zou zelf liever ook Brawler rank 10 zien (naast PG Gold) voordat men met ons mag raiden, maar helaas. :P
Brawler is veel makkelijker dan PG :6
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141153390
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Brawler is veel makkelijker dan PG :6
PG kun je als clicker nog halen. Probeer dat maar eens bij Hexos. :P
pi_141153789
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_141154118
Die proving grounds.. Daar had ik nog nooit van gehoord. Vanavond eens aan beginnen. Kijken hoe het me af gaat :P
pi_141154798
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:39 schreef Levitas het volgende:
Die proving grounds.. Daar had ik nog nooit van gehoord. Vanavond eens aan beginnen. Kijken hoe het me af gaat :P
Suc6! ^O^
pi_141162643
Brawlers Guild is trouwens enkel voor DPS
pi_141162714
En stelt geen ruk voor want gear wordt niet gescaled. Ik heb rank 1 t/m 8 gehaald door burst2win inplaats van de tactics te volgen :P
pi_141163486
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef TwyLight het volgende:
En stelt geen ruk voor want gear wordt niet gescaled. Ik heb rank 1 t/m 8 gehaald door burst2win inplaats van de tactics te volgen :P
Het begint dan ook pas enigszins interessant te worden vanaf rank 8. :P
  maandag 16 juni 2014 @ 20:04:00 #98
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141167027
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef TwyLight het volgende:
En stelt geen ruk voor want gear wordt niet gescaled. Ik heb rank 1 t/m 8 gehaald door burst2win inplaats van de tactics te volgen :P
Dit, maar dan als tank en tot Hexos, die dude waar je rondjes moet draaien door die maze. Ik kan daar zelfs hits van krijgen voor ik dood ga. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141167310
quote:
3s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:56 schreef TwyLight het volgende:
Brawlers Guild is trouwens enkel voor DPS
Daar heb ik 1 boss gedaan om te zien hoe het werkte (dat was super simpel), maar ben totaal niet goed als shadowpriest -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:25:46 #100
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_141193664
Tot 30 juni extra Black prince rep:
http://eu.battle.net/wow/(...)-upon-you-16-06-2014
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 11:35:29 #101
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141193993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:25 schreef _Dizzy_ het volgende:
Tot 30 juni extra Black prince rep:
http://eu.battle.net/wow/(...)-upon-you-16-06-2014
En extra kans op drops van items voor black prince questline. Leuk, net nadat ik alle raids heb gespeeld voor die stomme runes }:|
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:37:36 #102
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_141194061
Je moet nog wel steeds 3k Valor volgens mij..
Dus zal weinig uitmaken :(

Senesta is mijn priest naam trouwens :D Leuk.,
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 11:41:39 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141194201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:37 schreef _Dizzy_ het volgende:
Je moet nog wel steeds 3k Valor volgens mij..
Dus zal weinig uitmaken :(

Senesta is mijn priest naam trouwens :D Leuk.,
Grappig :D

Nou ja, morgen maar even proberen dan. Ik moet er nog best wat en het ging erg traag dus ik hoop dat er inderdaad wat meer dropt nu.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_141194322
In Brawlers Guild kom ik niet voorbij die Slang in rank 9, Nibbleh. Die lijkt wel bugged te zijn voor melee.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:58:07 #105
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141194725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:25 schreef _Dizzy_ het volgende:
Tot 30 juni extra Black prince rep:
http://eu.battle.net/wow/(...)-upon-you-16-06-2014
Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor quest :(
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:51:37 #106
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141198391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef MarkyB het volgende:
In Brawlers Guild kom ik niet voorbij die Slang in rank 9, Nibbleh. Die lijkt wel bugged te zijn voor melee.
Bekend probleem ja, enorme kut boss.
pi_141199094
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor quest :(
hehe, die had ik gelukkig vorige week net af. Ben nu in het bezit van 1 enkele secret, met nog een paar bosses te gaan deze week. Ben wel blij met de buff :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:33:49 #108
296917 Abby79
Being myself!
pi_141212810
Die extra itemdrops komen mij wel goed uit, zit nu op 2910/3000 valor (en op m'n cap :X), kan ik komende week mooi verder :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_141213397
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor quest :(
Er is altijd wel wat om te zeuren
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:57:51 #110
429799 Ladineko
STOP! Neko time... (=^..^=)
pi_141214417
Pfff, Mijn raid kan 1x met geluk Heroic Siegecrafter 10 man doden. Zelfs op film staan en nu lukt het niet meer... *zucht*

Kan niet wachten op Warlords of Draenor.. Dan zijn we ervan af :P
pi_141232990
Hahahaha

Ik doe 3v3 met een ww monk en enemy priest is <10%, enemy warrior safeguard hem en dan wordt de eerst volgende spell redirected naar hem, ww monk doet touch of death op priest en one shot de warrior voor 600khp xD
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:12:31 #112
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141234838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahahaha

Ik doe 3v3 met een ww monk en enemy priest is <10%, enemy warrior safeguard hem en dan wordt de eerst volgende spell redirected naar hem, ww monk doet touch of death op priest en one shot de warrior voor 600khp xD
Tauren priest en BE warrior toevallig? 2 guildies hadden het zelfde namelijk. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141235234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef MarkyB het volgende:
In Brawlers Guild kom ik niet voorbij die Slang in rank 9, Nibbleh. Die lijkt wel bugged te zijn voor melee.
In het hoofdmenu bij interface en dan help oid kun je iets aanzetten waardoor je op het scherm pijltjes krijgt die je aan kunt klikken waardoor je character loopt. Zet jezelf in positie, zet rennen uit (!) en druk op de achteruitloop-knop (je blijft automatisch achteruit lopen).

Het enige wat je nu hoeft te doen is je character achteruit sturen en je DPS-rotatie. Dit heeft me heel erg geholpen als melee.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahahaha

Ik doe 3v3 met een ww monk en enemy priest is <10%, enemy warrior safeguard hem en dan wordt de eerst volgende spell redirected naar hem, ww monk doet touch of death op priest en one shot de warrior voor 600khp xD
Dat is wel fucking baas. :') _O- _O_
pi_141235243
quote:
5s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:12 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Tauren priest en BE warrior toevallig? 2 guildies hadden het zelfde namelijk. :P
Kan best. Was wel erg lage mmr (+/- 1200). Waren een druid met 430ilvl aan het boosten naar een 19k conquest cap dus hadden onze mmr verlaagd voor snelle wins :P
pi_141235250
Hier een filmpje van iemand die het zelfde overkwam:


:D
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:43:28 #116
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141235541
Eens zien of ik met die buff wel de motivatie kan vinden om die secrets en runes af te maken :D
pi_141235572
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Eens zien of ik met die buff wel de motivatie kan vinden om die secrets en runes af te maken :D
Als je het doet kan je het maar beter nu doen :P
pi_141242369
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  donderdag 19 juni 2014 @ 08:51:28 #119
429799 Ladineko
STOP! Neko time... (=^..^=)
pi_141278176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef senesta het volgende:

[..]

En extra kans op drops van items voor black prince questline. Leuk, net nadat ik alle raids heb gespeeld voor die stomme runes }:|
Vrees niet, het blijft 2 weken lopen.
Dat reminds me... moet dit ff met me resto druid alt maar doen.
pi_141288075
Als ik een uitbreiding koop met mijn frozen account; krijg ik er dan ook gametijd bij?
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:32:36 #121
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141290296
Niet dat ik er op ga vliegen, maar heb Huolon's mount! *O*
pi_141290587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef CamelNLD het volgende:
Als ik een uitbreiding koop met mijn frozen account; krijg ik er dan ook gametijd bij?
Je krijgt nooit gametijd bij uitbreidingen voor zover ik weet.
pi_141294221
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Sapstengel het volgende:

Je krijgt nooit gametijd bij uitbreidingen
^^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141295978
12 secrets en 2 runestones deze week :7

hopelijk 10 runestones volgende week uit 14 bosses maar ben er bang voor :P
pi_141296718
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet dat ik er op ga vliegen, maar heb Huolon's mount! *O*
Gefeliciteerd :)

Hoeveel kills?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:51:07 #126
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141298152
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :)

Hoeveel kills?
Geen idee, misschien 10 of 15? Heb het niet bijgehouden
pi_141323220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet dat ik er op ga vliegen, maar heb Huolon's mount! *O*
;( ;( ik wil ook!
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141355121
Wat een fucking onzin..
Ik doe Garrosh en krijg een tank shield heirloom (resto shaman).
Ik ticket gemaakt,, blijkt dat alleen de eerste heirloom die je krijgt voor je lootspec is, en daarna kunnen ze allemaal gewoon droppen :S
Wat een trieste kut zooi :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 00:57:10 #129
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_141359258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:34 schreef Olment het volgende:
Wat een fucking onzin..
Ik doe Garrosh en krijg een tank shield heirloom (resto shaman).
Ik ticket gemaakt,, blijkt dat alleen de eerste heirloom die je krijgt voor je lootspec is, en daarna kunnen ze allemaal gewoon droppen :S
Wat een trieste kut zooi :')
Dat is toch juist nuttig bij boa's :?
pi_141360521
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat is toch juist nuttig bij boa's :?
Ik zie het nut er echt niet van in..
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141362773
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:31 schreef Olment het volgende:

Ik zie het nut er echt niet van in..
Voor alts? Ik zou het niet fijn vinden als er alleen heirlooms voor je main zouden droppen, dan ben je zo klaar natuurlijk en heb je straks heel veel dubbele.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141363159
Isa jij bent kei lang niet online geweest
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:07:12 #133
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141364119
Exalted met ShaoShao....Pfff....It is done! En die super heavy golden serpent is wel erg fel gekleurd! :D
pi_141364183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 06:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor alts? Ik zou het niet fijn vinden als er alleen heirlooms voor je main zouden droppen, dan ben je zo klaar natuurlijk en heb je straks heel veel dubbele.
Alts doe ik niet aan :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141364185
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met ShaoShao....Pfff....It is done! En die super heavy golden serpent is wel erg fel gekleurd! :D
Gratz Bienie :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141366248
Maandag challenge modes ma eens proberen :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141367760
Kijk aan, 16 baasjes gedaan en 10 secrets. Alleen nog deel 2 van SoO doen. :)
Hopelijk volgende week de rest. Vraag me af als ik dan de Runestone quest krijg ze ook die week kans hebben om te droppen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_141368515
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef Junglebeast het volgende:
Kijk aan, 16 baasjes gedaan en 10 secrets. Alleen nog deel 2 van SoO doen. :)
Hopelijk volgende week de rest. Vraag me af als ik dan de Runestone quest krijg ze ook die week kans hebben om te droppen..
Nope, elke boss heeft kans om op de eerste kill van de week een item te droppen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141368752
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:27 schreef Olment het volgende:

[..]

Nope, elke boss heeft kans om op de eerste kill van de week een item te droppen.
Maar ik bedoel als ik de secrets quest afrond volgende week. En dan de followup krijg met die 12 runestones. Kan ik dan weer deel 3/4 doen van ToT en deel 1/2 van SoO voor de drops?

Hmm blijkbaar moet ik dan een week wachten, of alles in ToT doen en hopen dat ik 20 secrets krijg, en daarna SoO voor de runestones.

"I can confirm that if you do the bosses earlier in the week, and then pick up Echoes of the Titans, you will NOT get any drops. I tried to see if anyone actually tested it; since I found none, I went ahead and ran Pinnacle of Storms after receiving quest from Wrathion. I killed Lei Shen and did not receive my 100% Titan Runestone.

I am not surprised, as once you kill the boss, you have no other chance of receiving the drop each week.

But now it is confirmed!"

[ Bericht 16% gewijzigd door Junglebeast op 21-06-2014 13:49:12 ]
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_141370113
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:15 schreef TwyLight het volgende:
Isa jij bent kei lang niet online geweest
Erm, ja, nou je het zegt :o Mijn brievenbussen zullen wel leeg zijn :') (als in: alles over de 30 dagen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 juni 2014 @ 14:20:09 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141449249
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-fb-main-link

wow vind leuk spel speel het nog geregeld, maar dit gaat me toch iets te ver :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 23 juni 2014 @ 16:25:29 #142
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_141453818
I have a problem that i like to play old content, but mij server is almost dead and there are a few active players left. Wil there be a cross server old raid looking for raid. And when will be realms too quit before you merge them in other realms. There is no fun for me to play at the moment and i would come back to play but i have no 100 dollars for transfers.

Customer Service Representative Greetings. This is Game Master Zaezibin. I hope this message finds you well. I understand you're encountering some problems finding players with whom to run old content.

The new raid system that we are implementing in 6.0 will help with this. This system will allow you to advertise for and join a party of players from other servers in order to do any content of your choosing, including old raids.

While we have not announced any plans to connect Vek'nilash, the Development Team is aware of the population of all realms, Vek'nilash included. Their plans will result in all realms having a healthy population once completed.

Ah, er is nog kans om het speelbaar te maken
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_141453974
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef trigt013 het volgende:
I have a problem that i like to play old content, but mij server is almost dead and there are a few active players left. Wil there be a cross server old raid looking for raid. And when will be realms too quit before you merge them in other realms. There is no fun for me to play at the moment and i would come back to play but i have no 100 dollars for transfers.

Customer Service Representative Greetings. This is Game Master Zaezibin. I hope this message finds you well. I understand you're encountering some problems finding players with whom to run old content.

The new raid system that we are implementing in 6.0 will help with this. This system will allow you to advertise for and join a party of players from other servers in order to do any content of your choosing, including old raids.

While we have not announced any plans to connect Vek'nilash, the Development Team is aware of the population of all realms, Vek'nilash included. Their plans will result in all realms having a healthy population once completed.

Ah, er is nog kans om het speelbaar te maken
Dat die gm nog iets begreep van die onsamenhangende tekst :') _O-
  maandag 23 juni 2014 @ 16:33:17 #144
296917 Abby79
Being myself!
pi_141454071
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef Maureentje het volgende:
Dat die gm nog iets begreep van die onsamenhangende tekst :') _O-
Dat dikgedrukte stuk tekst ging ik automatisch met een Nigeriaans-achtig accent lezen :@. (Zal wel komen door het slechte Engels en de 100 dollars ;))
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_141454175
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte stuk tekst ging ik automatisch met een Nigeriaans-achtig accent lezen :@. (Zal wel komen door het slechte Engels en de 100 dollars ;))
:D _O-
  maandag 23 juni 2014 @ 16:46:21 #146
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141454491
Snap echt niet dat dat soort mensen niet gewoon oQueue of een dergelijke addon installeren.
pi_141478249
Is er ergens te lezen wat voor "grappige" tickets gm's zoal krijgen ? :D
Ben wel gm op een private server geweest en daar was t al erg dus ingame zal t vast wel erger zijn :D :{ :')
pi_141478383
Denk dat grappig niet meer zo grappig is na een week als GM gewerkt te hebben :P
pi_141522032
http://www.eurogamer.net/(...)er-horde-or-alliance

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de man ging op dat eiland minen en herben van de Pandaren vanaf lvl 10, begonnen in september 2012 tot 21 juni 2014, nu is hij lvl 90 en nog steeds neutral. _O-
  woensdag 25 juni 2014 @ 04:05:51 #150
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_141522072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 03:12 schreef Maureentje het volgende:
Is er ergens te lezen wat voor "grappige" tickets gm's zoal krijgen ? :D
Ben wel gm op een private server geweest en daar was t al erg dus ingame zal t vast wel erger zijn :D :{ :')
Toen wowbash.org nog heel populair was kwamen daar alle leuke tickets en GM jokes langs. Echt honderden per maand, helaas is wowbash zo dood als een pier
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:58:17 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141524466
Als ik een GM spreek, zelden, vraag ik ook altijd om een GM joke :D
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:33:09 #152
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141532473
Eén of andere grapjas, hij was niet eens officier, heeft net IEDEREEN uit de guild gekicked (ja, behalve de guildmaster natuurlijk).... Van over de 900 mensen, naar 35 nu! -O- Wat een :r
pi_141532603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Eén of andere grapjas, hij was niet eens officier, heeft net IEDEREEN uit de guild gekicked (ja, behalve de guildmaster natuurlijk).... Van over de 900 mensen, naar 35 nu! -O- Wat een :r
Was er een guildprobleem? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:40:03 #154
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141532692
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was er een guildprobleem? :D
Nee, hij dacht grappig te zijn ofsow? Geen idee eigenlijk. Hij zei dat zijn game tijd erop zat en hij met de expansion terug zou komen. En toen gebeurde het uit het niets. Iedereen werd er in één klap uit gegooid. :')
pi_141532708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Nee, hij dacht grappig te zijn ofsow? Geen idee eigenlijk. Hij zei dat zijn game tijd erop zat en hij met de expansion terug zou komen. En toen gebeurde het uit het niets. Iedereen werd er in één klap uit gegooid. :')
Wat een lolbroek :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141532906
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 03:51 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)er-horde-or-alliance

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de man ging op dat eiland minen en herben van de Pandaren vanaf lvl 10, begonnen in september 2012 tot 21 juni 2014, nu is hij lvl 90 en nog steeds neutral. _O-
Hoe hou je zoiets vol _O-
pi_141533862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Nee, hij dacht grappig te zijn ofsow? Geen idee eigenlijk. Hij zei dat zijn game tijd erop zat en hij met de expansion terug zou komen. En toen gebeurde het uit het niets. Iedereen werd er in één klap uit gegooid. :')
Is het niet vreemd dat een niet officier (die ook nog eens een "lolbroek" is), wel die rechten heeft om iedereen te kicken? of was hij maatjes met de Guildmaster?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:21:25 #158
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141533978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:17 schreef Omega het volgende:

[..]

Is het niet vreemd dat een niet officier (die ook nog eens een "lolbroek" is), wel die rechten heeft om iedereen te kicken? of was hij maatjes met de Guildmaster?
Geen idee wat hij voor type rank had, maar maatjes met de guildmaster zeker niet :D Die vond dit niet leuk! _O-
pi_141551230
Kut Blizzard :(

11/12 Titan Runestones :')
pi_141551258
Iemand die bij een boost wil geven voor Ra-den? (ofzo)
pi_141551271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Eén of andere grapjas, hij was niet eens officier, heeft net IEDEREEN uit de guild gekicked (ja, behalve de guildmaster natuurlijk).... Van over de 900 mensen, naar 35 nu! -O- Wat een :r
:D _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_141551283
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Iemand die bij een boost wil geven voor Ra-den? (ofzo)
Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141551321
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optional heroic baas in ToT met 100% dropchance voor een runestone
pi_141551381
Achja, de enige reden dat ik die cloak aan het halen ben is voor sneller questen in WoD. Heb de tijd
pi_141563652


Dit is hoop ik weer een grap net als die female dreanei toen, toch. TOCH?

Tot nu toe vind ik alle nieuwe models zeer goed gedaan maar toen ik deze voorbij zag komen floepte er direct een enorme lach uit. WTF :D
pi_141563968
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 02:31 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is hoop ik weer een grap net als die female dreanei toen, toch. TOCH?

Tot nu toe vind ik alle nieuwe models zeer goed gedaan maar toen ik deze voorbij zag komen floepte er direct een enorme lach uit. WTF :D
daarom horde *O*
al vind ik nelf en gnome leuker :@
pi_141575920
http://www.wowhead.com/list

Kan je je char als nieuw model zien *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141575989
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:37 schreef TwyLight het volgende:
Kut Blizzard :(

11/12 Titan Runestones :')
_O- _O- :6
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141582504
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Nee, hij dacht grappig te zijn ofsow? Geen idee eigenlijk. Hij zei dat zijn game tijd erop zat en hij met de expansion terug zou komen. En toen gebeurde het uit het niets. Iedereen werd er in één klap uit gegooid. :')
Hoe kun je een masskick doen dan? Dat kan alleen met een hack ofzo?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:13:02 #170
296917 Abby79
Being myself!
pi_141583222
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Hoe kun je een masskick doen dan? Dat kan alleen met een hack ofzo?
Dat is ook wel te macroën hoor :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_141583456
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:13 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Dat is ook wel te macroën hoor :).
Oh lol inderdaad..

/run for i=1,GetNumGuildMembers(true) do local name,_,_,level = GetGuildRosterInfoi; if level >= 1 and level <= 90 then GuildUninvite(name); end end
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_141583552
Wat een saai spel is het toch geworden. :{
Net even 7 dagen free play geactiveerd, was er met 10 min weer klaar mee.
pi_141583941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

_O- _O- :6
;(
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:20:12 #174
429799 Ladineko
STOP! Neko time... (=^..^=)
pi_141607634
De Warlords of Draenor Beta begint vandaag *O* *G* *O*
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:54:50 #175
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141608412
Daar blijf ik altijd zo ver mogelijk van vandaan :D Ik wil niet het spel al gespeeld hebben en dan in december niets hebben! :D
pi_141608627
Alleen in US tot dusver. EU zal binnenkort wel beginnen. Vraag me wel af, moet je WoD al ge-preordered hebben wil je uberhaupt kans maken op beta access?
pi_141608752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef TwyLight het volgende:
Alleen in US tot dusver. EU zal binnenkort wel beginnen. Vraag me wel af, moet je WoD al ge-preordered hebben wil je uberhaupt kans maken op beta access?
I call bullshit, ik zit er namelijk al in :P
Oke, wel een media-invite :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141608822
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

I call bullshit, ik zit er namelijk al in :P
Oke, wel een media-invite :P
Sinds net? Of in de alpha al? :P De opt-in beta wave die vandaag is verstuurd is alleen naar US accounts gegaan :P
pi_141608827
P.S.
Fuck you
pi_141608837
Speel je uberhaupt wel WoW?
pi_141608859
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Sinds net? Of in de alpha al? :P De opt-in beta wave die vandaag is verstuurd is alleen naar US accounts gegaan :P
Weekje of twee geleden gekregen :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141608866
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:11 schreef TwyLight het volgende:
Speel je uberhaupt wel WoW?
Iemand anders speelt het nu voor me, toch te druk met andere E3-zaken :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141608885
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Weekje of twee geleden gekregen :)
Dat was alpha :P die hebben heel veel streamers en media gekregen in alle regios.
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Iemand anders speelt het nu voor me, toch te druk met andere E3-zaken :)
o|O
pi_141608931
Ah, dan zal er wel snel een update te downloaden zijn voor die mensen :P

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:13 schreef TwyLight het volgende:

o|O
Dit weekendje even doorstomen en ik ben wel klaar ermee. In twee weken dertig + stuks dan geschreven, naast mijn eigenlijke baan. Dus gamen heb ik uberhaupt niet gedaan :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141608949
Paar dagen geleden grote nieuwe update geweest
pi_141608977
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef TwyLight het volgende:
Paar dagen geleden grote nieuwe update geweest
Zou kunnen. Wat ik hoor zijn de servers nog wel instabiel (vaak plat), maar hij is er blij mee (en speelt wow nog na al die jaren). Dus de invite is in goede handen :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141608983
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, dan zal er wel snel een update te downloaden zijn voor die mensen :P

[..]

Dit weekendje even doorstomen en ik ben wel klaar ermee. In twee weken dertig + stuks dan geschreven, naast mijn eigenlijke baan. Dus gamen heb ik uberhaupt niet gedaan :)
Ik zou dat niet op kunnen brengen voor een site met zo weinig bereik als games.fok.nl

Hij doet het trouwens niet, error #0

Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
Systeemfout.
pi_141609074
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik zou dat niet op kunnen brengen voor een site met zo weinig bereik als games.fok.nl

Hij doet het trouwens niet, error #0

Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
Systeemfout.
Knap dat jij het bereik weet ;)

Voor de rest loer ik wel even, wss een bugje in een intro.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141609116
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Knap dat jij het bereik weet ;)

Voor de rest loer ik wel even, wss een bugje in een intro.
Op de teentjes getrapt? :P

Weet het niet precies maar weet wel dat fok games nou niet een van de grotere games websites van Nederland is. Maar goed
pi_141609183
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Op de teentjes getrapt? :P

Weet het niet precies maar weet wel dat fok games nou niet een van de grotere games websites van Nederland is. Maar goed
Nee, staat er een boze smiley of zo :?

Je vergeet dat publishers niet alleen naar onze subsite kijken qua cijfers :P Plus dat die ook wel meevallen, als je kijkt naar de 'bekende sites". Nee, gamekings of zo halen we niet, maar voor een zooitje vrijwilligers tellen we aardig mee :)

We zijn niet voor niets een van de preferred sites voor oa Nintendo en Sony en doen met alle family & friend-beta's mee van Blizzard om maar iets ontopic te blijven :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141609242
Ik bedoelde meer dat je heel veel werk verzet voor relatief weinig publiek. Werk dat je misschien ook wel bij een van de grotere zou kunnen doen :P
pi_141609254
De ;) is vele male erger dan een boze trouwens
pi_141609325
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik bedoelde meer dat je heel veel werk verzet voor relatief weinig publiek. Werk dat je misschien ook wel bij een van de grotere zou kunnen doen :P
Tja, jij vindt het relatief. Ik vind het genoeg. De uitegevrs ook, gezien de spullen die ze aan ons geven om ons 'werk' te kunnen doen. Maakt mij dat gek? Misschien, maar dan heb ik iig wel lol :)

Overdag verdien ik wat meer dan een freelance journalist. Met ook wat meer zekerheid. Plus mijn kop op tv/monitor is zonde van de tv of monitor :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:30 schreef TwyLight het volgende:
De ;) is vele male erger dan een boze trouwens
Niet in mijn boekje :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141609503
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja, jij vindt het relatief. Ik vind het genoeg. De uitegevrs ook, gezien de spullen die ze aan ons geven om ons 'werk' te kunnen doen. Maakt mij dat gek? Misschien, maar dan heb ik iig wel lol :)

Overdag verdien ik wat meer dan een freelance journalist. Met ook wat meer zekerheid. Plus mijn kop op tv/monitor is zonde van de tv of monitor :P
De gratis reclame en exposure die ze krijgen door een paar spullen op te sturen wat hun zelf weinig kost is natuurlijk voornamelijk voordelig voor hun zelf :P

Maar als jij happy bent is het goed :P onzinnige discussie ook eigenlijk
pi_141609655
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:41 schreef TwyLight het volgende:

[..]

De gratis reclame en exposure die ze krijgen door een paar spullen op te sturen wat hun zelf weinig kost is natuurlijk voornamelijk voordelig voor hun zelf :P

Maar als jij happy bent is het goed :P onzinnige discussie ook eigenlijk
Dat geldt idem voor de 'grote'sites ;) het gaat hierom om schaarste van goederen. Niet de games maar wat specifiekere spullen om bv beta's te kunnen spelen. NL is maar een kleine regio voor de grote uitgevers, dus niet elke site krijgt hetzelfde :P

Voor de rest: ja, ik weet wat ik doe en dat het vrijwillig is. En dat er anderen voor betaald worden bij andere sites. Tja, maar mijn ambitie ligt niet bij freelance journalist als je ziet hoeveel overnames en de daarbijbehorende gedonder er is bij de grotere jongens als sanoma en restart-hub. Dan liever wat zekerheid bij mijn baan met vast contract en een stuk minder gedoe :) Wat ik op FOK! doe is allemaal puur hobby, omdat ik het vooral leuk vind. Een belangrijkere drijfveer dan geld lijkt me, scheelt ook dat je dan als lezer weet dat er geen andere belangen meespelen (als advertenties, vriendjespolitiek door leuke snoepreisjes, verkregen nexus-tablets bij uitgeverevents, etc).

Al zou ik donders graag eens naar Blizzcon willen, ik volg het wel streaming, maar er zijn is toch anders. :(
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141609793
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

scheelt ook dat je dan als lezer weet dat er geen andere belangen meespelen (als advertenties, vriendjespolitiek door leuke snoepreisjes, verkregen nexus-tablets bij uitgeverevents, etc).
Niet dat ik je hier van verdenk ofzo, maar dat jij vrijwillig mee werkt aan het schrijven van artikelen betekend niet dat je dat dan niet zou doen :P en Fok staat prop en prop vol met advertenties en Danny toont zich nou niet echt bescheiden als er geld te halen valt

Danny mag jou best een ticket en toegangskaart voor Blizzcon sponsoren, leuke compensatie voor de inkomsten die je voor hem genereerd en brengt uiteindelijk voor Fok ook nog gewoon wat op
pi_141609845
Ik denk dat je een apart beeld hebt van Danny, maar goed, daar kun je ook niets aan doen, onbekend maakt onbemind of zo. genoeg users die bij hem een verkeerd beeld hebben. Laten we het maar weer over WoW hebben, dat is hier iets meer aan de orde :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 juni 2014 @ 11:54:23 #198
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_141611490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Sinds net? Of in de alpha al? :P De opt-in beta wave die vandaag is verstuurd is alleen naar US accounts gegaan :P
waarom kreeg ik dan een mail dat ik aan de beta kan meedoen? ik heb al sinds jaar en dag een EU account...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 27 juni 2014 @ 12:01:55 #199
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141611757
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom kreeg ik dan een mail dat ik aan de beta kan meedoen? ik heb al sinds jaar en dag een EU account...
Meh ik wil ook ;( :P
pi_141611857
Laat maar eens wat zien in plaats van spierballenpraat!
pi_141612171
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom kreeg ik dan een mail dat ik aan de beta kan meedoen? ik heb al sinds jaar en dag een EU account...
Ja er zijn blijkbaar toch invites naar EU gegaan
pi_141612305
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik bedoelde meer dat je heel veel werk verzet voor relatief weinig publiek. Werk dat je misschien ook wel bij een van de grotere zou kunnen doen :P
Ik doe regelmatig vrijwilligerswerk voor een lokale omroep waar op een goede dag 100 bejaarden naar kijken. Het houdt je van de straat en ik vind het leuk om te doen. Wat voor publiek ik er dan mee bereik boeit me niet zo.
pi_141617373
Trouwens het is niet alleen games.fok.nl maar ook het actieve games forum. Al lijkt het in de WoW thread of Twilight de enige content levert. :)

En ik kan persoonlijk zeggen dat ook EU spelers de invite gekregen hebben.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 27 juni 2014 @ 14:59:17 #204
429799 Ladineko
STOP! Neko time... (=^..^=)
pi_141617489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef TwyLight het volgende:
Alleen in US tot dusver. EU zal binnenkort wel beginnen. Vraag me wel af, moet je WoD al ge-preordered hebben wil je uberhaupt kans maken op beta access?
Nee alleen een beta-opt in.
pi_141617752
Hopen dat een invite ook kan komen als je account frozen is.
Comfortably numb
pi_141619056


YES dialoog volume is aanpasbaar :D
pi_141619375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 02:31 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is hoop ik weer een grap net als die female dreanei toen, toch. TOCH?

Tot nu toe vind ik alle nieuwe models zeer goed gedaan maar toen ik deze voorbij zag komen floepte er direct een enorme lach uit. WTF :D
Ik denk niet dat dit als grap is bedoeld net als die draenei. Ik vind het er best goed uitzien, alleen is hij wel heel buff en die haren kunnen wel wat gedetailleerder.
pi_141671077
pi_141671399
quote:
8s.gif Op zondag 29 juni 2014 01:43 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Balen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 29 juni 2014 @ 10:46:56 #210
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_141674834
Pff, mijn pc scherm is het aan het begeven :D (Laat pas heel laat wat zien, als mijn bureaublad al geladen is. En ik heb al een ander scherm eraan gekoppeld en die werkt gewoon prima.) Per dag lijkt het nu langer te duren! :{

Hopelijk hoef ik nog niet zéér binnenkort WoW op een heel klein vierkant scherm te spelen! _O-
  zondag 29 juni 2014 @ 11:19:45 #211
296917 Abby79
Being myself!
pi_141675403
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Pff, mijn pc scherm is het aan het begeven :D (Laat pas heel laat wat zien, als mijn bureaublad al geladen is. En ik heb al een ander scherm eraan gekoppeld en die werkt gewoon prima.) Per dag lijkt het nu langer te duren! :{

Hopelijk hoef ik nog niet zéér binnenkort WoW op een heel klein vierkant scherm te spelen! _O-
Ik moet nog steeds een monitor kwijt, er staan er hier twee niks te doen :P De "kleinste" zou je zo mogen hebben als je wilt :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_141680591
Hah, geweldig als je vergeet dat je op een 90 5k gold had en dat vergeten was. :')
pi_141680797
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:52 schreef Skillstorm het volgende:
Hah, geweldig als je vergeet dat je op een 90 5k gold had en dat vergeten was. :')
WoW, 5k :P
pi_141680833
quote:
10s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:01 schreef TwyLight het volgende:

[..]

WoW, 5k :P
Dat is veel voor mij! :o

Ik ben nooit rijk geweest in WoW, hover tegenwoordig rond de 3k op mijn main.

Ik doe nooit daily quests dus...


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141686337
Oh wow, als ik 3 (of 5!) k had dan zou ik het gevoel hebben dat al mijn geld op is :o Alsof je nog maar een paar stuivers in je portemonnee hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 29 juni 2014 @ 17:43:08 #216
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141686813
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, als ik 3 (of 5!) k had dan zou ik het gevoel hebben dat al mijn geld op is :o Alsof je nog maar een paar stuivers in je portemonnee hebt.
Altijd 400k + en shit
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_141706054
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, als ik 3 (of 5!) k had dan zou ik het gevoel hebben dat al mijn geld op is :o Alsof je nog maar een paar stuivers in je portemonnee hebt.
Echt he :P een enchant kost ook al 1.5k ofzo
pi_141706096
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, als ik 3 (of 5!) k had dan zou ik het gevoel hebben dat al mijn geld op is :o Alsof je nog maar een paar stuivers in je portemonnee hebt.
Pff, dat is een hoop voor mij.

Maar ik speel WoW sowieso niet meer zo veel.

Hoe maken jullie die ungodly amounts aan gold dan.
  maandag 30 juni 2014 @ 07:35:21 #219
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141714103
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Pff, dat is een hoop voor mij.

Maar ik speel WoW sowieso niet meer zo veel.

Hoe maken jullie die ungodly amounts aan gold dan.
Sowieso dailies doen voor gold is echt :')

Als je bijvoorbeeld Skyshards gaat farmen, 20-40k voor de mount. In het farmproces loot je sowieso 20k gold aan greens en BoE epix etc
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_141714602
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 07:35 schreef Bartcoah het volgende:
Als je bijvoorbeeld Skyshards gaat farmen, 20-40k voor de mount. In het farmproces loot je sowieso 20k gold aan greens en BoE epix etc
Dat is o.a. een goede methode ja :Y

Snelst op dit moment is misschien nog wel gold challenge modes verkopen (50.000, ca 2 uur), maar daar heb je twee andere mensen voor nodig die ook weten wat ze doen. Maar dat is wel de makkelijkste/snelste manier om gold te verdienen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141718573
quote:
8s.gif Op zondag 29 juni 2014 01:43 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou mn laptop door de lucht vliegen _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141718596
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:02 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dat is veel voor mij! :o

Ik ben nooit rijk geweest in WoW, hover tegenwoordig rond de 3k op mijn main.

Ik doe nooit daily quests dus...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook aan mij please _O- *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:26:03 #223
412559 floodz
You have to be someone
pi_141756758
mmm.. kan niet inloggen :/
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
pi_141767113
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 10:26 schreef floodz het volgende:
mmm.. kan niet inloggen :/
Ik had gister ook problemen met wow, hele tijd DC
En ik moest 58 min wachten tot ik Battle.net in mocht :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141776491
Kei lange maintenance vannacht. Van 01:00 tot 13:00
pi_141807071
Tering, heb ik de tijd, en ben ik bijna level 80 met mijn gnome mage :( :(
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:14:09 #227
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_141809049
Shiet, ze hebben gefixt dat je je Arena rating niet meer kan verlagen door een par keer te leaven, je krijg nu deserter buff :P

Nu moet ik dus maar echt goed gaan worden ofzo :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:23:09 #228
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_141809319
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 07:35 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Sowieso dailies doen voor gold is echt :')

Als je bijvoorbeeld Skyshards gaat farmen, 20-40k voor de mount. In het farmproces loot je sowieso 20k gold aan greens en BoE epix etc
Daar moet je ook maar tijd teveel voor hebben.. Met een uurtje per dag farmen kan je lang wachten op je 20k.

Jammer dat je met professions nu relatief minder gold maakt dan in vorige expacs. Al kun je met de juiste gems/enchants nog een aardig zakcentje krijgen. Maar goed, ik ben zelf ook geen goldhoarder. Ik heb zelden meer dan 10k op een char, tenzij ik gericht spaar voor mount oid.
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:52:57 #229
378634 bastiaan_
het leven is geen krentenbol.
pi_141812113
En we moeten wachten tot 15:00. Joepie!
pi_141812337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:52 schreef bastiaan_ het volgende:
En we moeten wachten tot 15:00. Joepie!
Wat een verrassing.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:24:10 #231
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141813322
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:23 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Daar moet je ook maar tijd teveel voor hebben.. Met een uurtje per dag farmen kan je lang wachten op je 20k.

Jammer dat je met professions nu relatief minder gold maakt dan in vorige expacs. Al kun je met de juiste gems/enchants nog een aardig zakcentje krijgen. Maar goed, ik ben zelf ook geen goldhoarder. Ik heb zelden meer dan 10k op een char, tenzij ik gericht spaar voor mount oid.
Jezus...

Iedereen wil maar snel gold verdienen en het liefst zo makkelijk mogelijk.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_141813802
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Jezus...

Iedereen wil maar snel gold verdienen en het liefst zo makkelijk mogelijk.
Hoeveel topics er op de WoW forums wel niet zijn van noobsdie vragen "How to make easy gold" is niet te tellen :')
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:41:59 #233
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141813998
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Hoeveel topics er op de WoW forums wel niet zijn van noobsdie vragen "How to make easy gold" is niet te tellen :')
https://www.thebuddyforum(...)honorbuddy-profiles/

Dit is het antwoord.

Geen ander antwoord is mogelijk, gold is voor mij al heel erg lang niet meer boeiend.
Je kan me vinden bij de bloemist
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:17:42 #234
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_141815308
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Jezus...

Iedereen wil maar snel gold verdienen en het liefst zo makkelijk mogelijk.
Waar zeg ik dat ik snel veel gold wil verdienen? Ik zeg alleen dat het mij voor een casual speler geen efficiente manier lijkt. \

Maar goed, als casual speler moet je er ook maar genoegen mee nemen dat je minder geld hebt vind ik, daar heb je dan weer wel gelijk in.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_141815916
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:52 schreef bastiaan_ het volgende:
En we moeten wachten tot 15:00. Joepie!
;( ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141816029
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:34 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

;( ;(
BlizzardCSEU_EN twitterde op woensdag 02-07-2014 om 14:22:31 We need to extend the #WoW and classic game #maint by a further 2 hours. New ETA = 17:00 CEST. Apologies for the inconvenience. #BlizzCS reageer retweet
:') :{
pi_141816258
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

BlizzardCSEU_EN twitterde op woensdag 02-07-2014 om 14:22:31 We need to extend the #WoW and classic game #maint by a further 2 hours. New ETA = 17:00 CEST. Apologies for the inconvenience. #BlizzCS reageer retweet
:') :{
*zucht*

Ik heb niets meer om schoon te maken. :{
Je raekt an de dinge geweun.
pi_141816327
Ik zit op 11/12 runestones :P
pi_141816836
Kanker blizzard :')

Wat wordt er dan allemaal vernieuwd behalve die deserter buff in arena? Wat opzich prima is, die lijers met full 550 die in 900/1000 spelen :') Heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, daar niet van
pi_141816907
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:57 schreef Ratsnest89 het volgende:
Kanker blizzard :')
:{
quote:
Wat wordt er dan allemaal vernieuwd behalve die deserter buff in arena?
Die is al een week live
quote:
Wat opzich prima is, die lijers met full 550 die in 900/1000 spelen :')
:+
quote:
Heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, daar niet van
:')_
pi_141817019
Wat een kutgedoe weer
Waarom worden die fucking maintenances altijd verlengd.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141818726
*O* En we zijn weer live
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141819037
AlteracValley twitterde op zondag 29-06-2014 om 21:41:28 On beta there's a 100v100 test battleground named Troll Raid 2 that looks like this. Tarren Mill v Southshore anyone? http://t.co/brhkHmsdiV reageer retweet
pi_141824210


*O*

DPS cloak gekozen, maar ook maar ff de healing cloak gekocht
pi_141842365
Guild is gestopt met raiden, hadden klaxxi hc zo goed als dood, en toen was ineens onze halve team naar een ander guild verdwenen. ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 3 juli 2014 @ 08:55:07 #246
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141843037
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:05 schreef TwyLight het volgende:
AlteracValley twitterde op zondag 29-06-2014 om 21:41:28 On beta there's a 100v100 test battleground named Troll Raid 2 that looks like this. Tarren Mill v Southshore anyone? http://t.co/brhkHmsdiV reageer retweet
[ afbeelding ]
Lol, dat is wel heeeeel erg back in the day!

Ik vind de login screen van WoD ook heel erg nostalgisch. Volgens mij wordt dit ook wel een vette expansion.

Terug naar Outlands!! *O*
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_141848986
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:56 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]

*O*

DPS cloak gekozen, maar ook maar ff de healing cloak gekocht
Disconnected!! :6 :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_141849927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Disconnected!! :6 :D
Ja :')
pi_141849929
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 07:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Guild is gestopt met raiden, hadden klaxxi hc zo goed als dood, en toen was ineens onze halve team naar een ander guild verdwenen. ;(
Ahh das echt kut man
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141850296
Mehh,, waarom is het zo moeilijk om een fatsoenlijke groep voor normal SoO te vinden..
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141850336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:41 schreef Olment het volgende:
Mehh,, waarom is het zo moeilijk om een fatsoenlijke groep voor normal SoO te vinden..
Gebruik openraid.eu? ;)
pi_141850363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Gebruik openraid.eu? ;)
K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :S
Zo ken een mens toch nie gearren :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141850447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Olment het volgende:

[..]

K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :S
Zo ken een mens toch nie gearren :P
Maak je toch zelf een groep van 580+ ? :D
pi_141850472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Maak je toch zelf een groep van 580+ ? :D
xD
Zo ben ik niet,, ik vind dat ik geen hogere gear kan eisen dan dat ik zelf ben :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141850525
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:12:40 #256
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141851250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Olment het volgende:

[..]

xD
Zo ben ik niet,, ik vind dat ik geen hogere gear kan eisen dan dat ik zelf ben :P
Dat kan ook niet met Oqueue.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_141851854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Olment het volgende:

[..]

K heb Oqueue,, maar vind alleen maar kut groepen, tanks die falen met tanken en dps die in shit bijft staan :S
Zo ken een mens toch nie gearren :P
Dan echt naar openraid gaan, pug daar regelmatig normals en ken eigenlijk weinig problemen. Op openraid kun je in ieder geval feedback over bepaalde mensen zien en dan weet je welke groepen je moet mijden. Heb ook oque geprobeerd, maar wat je zegt, het falen is daar veel groter.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:31:54 #258
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141852034
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dan echt naar openraid gaan, pug daar regelmatig normals en ken eigenlijk weinig problemen. Op openraid kun je in ieder geval feedback over bepaalde mensen zien en dan weet je welke groepen je moet mijden. Heb ook oque geprobeerd, maar wat je zegt, het falen is daar veel groter.
Oqueue is volgens mij meer op PvP gericht. Ik speel daar best veel met Russen ^^,
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_141852278
Nee joh, kei veel raids op oqueue. Wel meer noobs dan bij openraid
pi_141859549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Oqueue is volgens mij meer op PvP gericht. Ik speel daar best veel met Russen ^^,
Oorspronkelijk was het daar wel voor, klopt. Maar er worden ook veel raids mee gedaan. Gaat over het algemeen sneller als openraid, maar persoonlijk vond ik de groepen veel slechter als op openraid
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_141862331
Las dat guild levels en Cash Flow perk verwijderd zijn uit het spel in WoD dus snel nog even mijn guild voor 25k verkocht voordat iedereen daar achter komt :D
pi_141877116
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef TwyLight het volgende:
Las dat guild levels en Cash Flow perk verwijderd zijn uit het spel in WoD dus snel nog even mijn guild voor 25k verkocht voordat iedereen daar achter komt :D
Gaat bij ons op de realm al dagen rond :P
Achja,, ben benieuwd hoe de repairs eruit gaan zien dan.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141877328
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 01:44 schreef Olment het volgende:

[..]

Gaat bij ons op de realm al dagen rond :P
Achja,, ben benieuwd hoe de repairs eruit gaan zien dan.
Denk(hoop :') ) toch wel op repairs van de guild met raiden dan :{ Maar die 205k die er nu nog staan zijn dan ook snel op als er nix meer bij komt _O- Hoe zat dat "vroeger" ook al weer dan met gold op de guildbank? Alleen donaties? Ben t echt vergeten haha :P
pi_141878767
Ze werken toch aan andere manieren om het verlies van die perk te compenseren en guildrepairs wel te laten bestaan
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_141879892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 02:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Denk(hoop :') ) toch wel op repairs van de guild met raiden dan :{ Maar die 205k die er nu nog staan zijn dan ook snel op als er nix meer bij komt _O- Hoe zat dat "vroeger" ook al weer dan met gold op de guildbank? Alleen donaties? Ben t echt vergeten haha :P
Alleen Cash Flow gaat weg, gold die je krijgt door samen dungeons, battlegrounds etc te doen blijft gewoon.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 09:57:46 #266
159966 lifeblind
pi_141880119
Ik heb de afgelopen week bij elkaar misschien 3 uurtjes gespeeld, ik heb er totaal geen zin meer in :{

Ligt er misschien ook aan dat m'n guild gewoon zo goed als leeg is, maar ik vind er ook gewoon geen zak meer aan de laatste tijd, heb ondertussen al die dungeons en raids al wel genoeg gezien eigenlijk.

Tijd voor WoD :7
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:54:33 #267
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_141881391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 02:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Denk(hoop :') ) toch wel op repairs van de guild met raiden dan :{ Maar die 205k die er nu nog staan zijn dan ook snel op als er nix meer bij komt _O- Hoe zat dat "vroeger" ook al weer dan met gold op de guildbank? Alleen donaties? Ben t echt vergeten haha :P
Nee dat mocht je allemaal lekker zelf betalen *O*

Mijn guildmaster ging echt geen 39 man traden voor repairs.
Je kan me vinden bij de bloemist
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:05:55 #268
296917 Abby79
Being myself!
pi_141881709
Bij ons kregen de tanks soms wel donaties, maar de rest niet :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_141883074
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Nee dat mocht je allemaal lekker zelf betalen *O*

Mijn guildmaster ging echt geen 39 man traden voor repairs.
Ja ik ben eigenlijk ook niet echt van plan om elke week 5k in de gb te stoppen voor repairs :')
Heb er wel een beter doel voor :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:00:17 #270
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141883396
Heb het bericht niet meegekregen, maar zo te lezen word het weer dungeons/scenarios spammen om wat guild gold te krijgen. :(
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141883499
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
Heb het bericht niet meegekregen, maar zo te lezen word het weer dungeons/scenarios spammen om wat guild gold te krijgen. :(
YUp,, en dat zit er bij ons niet veel in op het moment ;P
Ik denk 2 dungeons en 3 scenarios per week ofzo :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:14:37 #272
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141883768
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:03 schreef Olment het volgende:

[..]

YUp,, en dat zit er bij ons niet veel in op het moment ;P
Ik denk 2 dungeons en 3 scenarios per week ofzo :')
Ja, +1. En ik weet dat een paar guildies schooiers zijn die tegenwoordig eigenlijk alleen maar komen om te raiden en dus wat krap bij kas zitten, die zullen wel weer gaan whinen als de guild repairs uitgezet worden. :D
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141884983
Zo lelijk dat als je timeless island pets koopt van het AH, dat ze niet tellen voor die achievement van "Going to need bigger bags" ;(
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_141889863
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ja, +1. En ik weet dat een paar guildies schooiers zijn die tegenwoordig eigenlijk alleen maar komen om te raiden en dus wat krap bij kas zitten, die zullen wel weer gaan whinen als de guild repairs uitgezet worden. :D
Erg herkenbaar. Ik kreeg ook iedere week whispers van dezelfde personen of de guild repairs niet wat omhoog kon. En als we dan genoeg goud hadden, en het bedrag wat hoger zetten, was het natuurlijk niet genoeg :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:34:54 #275
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_141890746
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Erg herkenbaar. Ik kreeg ook iedere week whispers van dezelfde personen of de guild repairs niet wat omhoog kon. En als we dan genoeg goud hadden, en het bedrag wat hoger zetten, was het natuurlijk niet genoeg :P
Altijd leuk op TS ook. Wij wisselen nog wel eens van samenstelling, zelfde mensen maar met andere chars. Mijn main is de GM, als ik dan op een alt kom en de repairs staan niet aan kan ik beter even wat drinken gaan pakken vanwege de shitstorm die ik dan weer krijg van een enkeling.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_141917819
Tijdens een FTH raid had ik iedereen assistant gegeven, nu hadden we Variann engaged en werd de hele raid gedisband. :{ Nooit meer zal ik roekeloos assists geven. Gelukkig wel bijna iedereen weer kunnen inviten vooi we hem neer hadden.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:20:46 #277
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141982613
Voor het eerst sinds de Burning Crusade WoW weer eens aangezet.

WAAROM spammen al die klote guilds mij en waarom hebben ze allemaal 900 leden met maar 10 online?
pi_141984629
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef Brum_brum het volgende:
Voor het eerst sinds de Burning Crusade WoW weer eens aangezet.

WAAROM spammen al die klote guilds mij en waarom hebben ze allemaal 900 leden met maar 10 online?
Omdat je gold genereert voor je guild(master) door een perk. Hoe meer mensen die in zn guild heeft die spelen hoe meer gratis gold ie vangt.
Comfortably numb
  zondag 6 juli 2014 @ 22:06:29 #279
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141985349
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef Denni5 het volgende:
ld(master) door een perk. Hoe meer mensen die in zn guild heeft die spelen hoe meer gratis gold ie vangt.
Gold vanuit het niets of van mijn loot?
pi_141990470
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Gold vanuit het niets of van mijn loot?
Een percentage van wat jij loot wordt gegenereerd in de guildbank, dus het kost jou niets, maar levert de guildmaster wel veel gold op als ie een guild met veel spelende mensen heeft.

Als het je puur om het levelen gaat kunnen de overige perks het wel waard zijn voor je, maar ik zoek zelf ook altijd een guild waar ik in elk geval een deel van mn repairs uit de guildbank kan halen.
Comfortably numb
  zondag 6 juli 2014 @ 23:55:46 #281
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141990548
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Een percentage van wat jij loot wordt gegenereerd in de guildbank, dus het kost jou niets, maar levert de guildmaster wel veel gold op als ie een guild met veel spelende mensen heeft.

Als het je puur om het levelen gaat kunnen de overige perks het wel waard zijn voor je, maar ik zoek zelf ook altijd een guild waar ik in elk geval een deel van mn repairs uit de guildbank kan halen.
Ik was vroeger nooit zo onder de indruk van die kosten... Is dat veel duurder geworden?
pi_141990644
Als je low level bent is het goedkoop maar op level 90 kan een repair zo 200g kosten
  maandag 7 juli 2014 @ 03:43:46 #283
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141994761
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef TwyLight het volgende:
Als je low level bent is het goedkoop maar op level 90 kan een repair zo 200g kosten
Er is wel enige inflatie geweest sinds ik dagenlang mijn best moest doen om een 100% mount te verdienen :')
pi_141995207
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef TwyLight het volgende:
Als je low level bent is het goedkoop maar op level 90 kan een repair zo 200g kosten
En 200 gold is eigenlijk ook niet zo heel veel meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 juli 2014 @ 14:29:43 #285
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142004862
Sinds wanneer is sluipend lopen een reden om harder te rennen dan normaal!? Die nieuwe manier van starterquesten is wel een grote verbetering met vroegah...
pi_142015766
Waarom zegt iedereen dat Darkmoon Faire nooit meer terugkomt? -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:55:41 #287
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_142016888
quote:
8s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Roma-Totti het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Darkmoon Faire nooit meer terugkomt? -O-
Boeiend, wat is dat een kut event zeg.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_142016901
quote:
8s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Roma-Totti het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Darkmoon Faire nooit meer terugkomt? -O-
huh? whut?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142017471
quote:
8s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Roma-Totti het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Darkmoon Faire nooit meer terugkomt? -O-
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13350405100 :)
pi_142038979
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Boeiend, wat is dat een kut event zeg.
Nee dat is echt leuk, lekker iedereen hun vis-pooltje voor hun neus wegkapen _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_142039009
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_142039030
Heb trouwens die Sea turtle mount opgevist met maar 31 fishingskill, terwijl iemand zei dat ik max skill nodig had en een speciale hengel :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_142039572
:*
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:19 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb trouwens die Sea turtle mount opgevist met maar 31 fishingskill, terwijl iemand zei dat ik max skill nodig had en een speciale hengel :')
Speciale hengel niet hoor, maar vroeger kon je met low lvl fishing niet overal vissen ;)

Gz *O*
pi_142053755
Voor de mensen die nog geen beta key hebben, donderdag geeft Tweakers er 1000 weg in twee rondes van 500. Meestal moet je account bij zulke giveaways minstens 24 uur oud zijn dus als je nog geen account hebt, snel doen.

http://gathering.tweakers(...)ge/42519406#42519406
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:51:46 #295
202546 Baszh
The Dude abides
pi_142054291
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:19 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb trouwens die Sea turtle mount opgevist met maar 31 fishingskill, terwijl iemand zei dat ik max skill nodig had en een speciale hengel :')
Ik heb alle fishing achievements behalve die verdomde turtle :(
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_142057640
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:39 schreef Maureentje het volgende:
:*

[..]

Speciale hengel niet hoor, maar vroeger kon je met low lvl fishing niet overal vissen ;)

Gz *O*
:* :*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_142057668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:51 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik heb alle fishing achievements behalve die verdomde turtle :(
Had hem in een pooltje bij die Warbringer in Krasarang
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:15:40 #298
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_142059994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Had hem in een pooltje bij die Warbringer in Krasarang
Het is compleet random! :P De een vist hem in outlands op de ander in northrend.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_142060319
iemand nog een leuke sociale guild op frostmane waar een shadow priest erbij mag? O+
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:27:58 #300
202546 Baszh
The Dude abides
pi_142060543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Het is compleet random! :P De een vist hem in outlands op de ander in northrend.
Enkel Wotlk, Cata en MoP zones
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_142062676
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Het is compleet random! :P De een vist hem in outlands op de ander in northrend.
Ja maar misschien brengt hem dat ook geluk :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')