Omdat je gold genereert voor je guild(master) door een perk. Hoe meer mensen die in zn guild heeft die spelen hoe meer gratis gold ie vangt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef Brum_brum het volgende:
Voor het eerst sinds de Burning Crusade WoW weer eens aangezet.
WAAROM spammen al die klote guilds mij en waarom hebben ze allemaal 900 leden met maar 10 online?
Gold vanuit het niets of van mijn loot?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef Denni5 het volgende:
ld(master) door een perk. Hoe meer mensen die in zn guild heeft die spelen hoe meer gratis gold ie vangt.
Een percentage van wat jij loot wordt gegenereerd in de guildbank, dus het kost jou niets, maar levert de guildmaster wel veel gold op als ie een guild met veel spelende mensen heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Gold vanuit het niets of van mijn loot?
Ik was vroeger nooit zo onder de indruk van die kosten... Is dat veel duurder geworden?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Een percentage van wat jij loot wordt gegenereerd in de guildbank, dus het kost jou niets, maar levert de guildmaster wel veel gold op als ie een guild met veel spelende mensen heeft.
Als het je puur om het levelen gaat kunnen de overige perks het wel waard zijn voor je, maar ik zoek zelf ook altijd een guild waar ik in elk geval een deel van mn repairs uit de guildbank kan halen.
Er is wel enige inflatie geweest sinds ik dagenlang mijn best moest doen om een 100% mount te verdienenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef TwyLight het volgende:
Als je low level bent is het goedkoop maar op level 90 kan een repair zo 200g kosten
En 200 gold is eigenlijk ook niet zo heel veel meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef TwyLight het volgende:
Als je low level bent is het goedkoop maar op level 90 kan een repair zo 200g kosten
Boeiend, wat is dat een kut event zeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Roma-Totti het volgende:
Waarom zegt iedereen dat Darkmoon Faire nooit meer terugkomt?
huh? whut?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Roma-Totti het volgende:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13350405100quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Roma-Totti het volgende:
Nee dat is echt leuk, lekker iedereen hun vis-pooltje voor hun neus wegkapenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Boeiend, wat is dat een kut event zeg.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13350405100
Speciale hengel niet hoor, maar vroeger kon je met low lvl fishing niet overal vissenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:19 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb trouwens die Sea turtle mount opgevist met maar 31 fishingskill, terwijl iemand zei dat ik max skill nodig had en een speciale hengel
Ik heb alle fishing achievements behalve die verdomde turtlequote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:19 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb trouwens die Sea turtle mount opgevist met maar 31 fishingskill, terwijl iemand zei dat ik max skill nodig had en een speciale hengel
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Speciale hengel niet hoor, maar vroeger kon je met low lvl fishing niet overal vissen
Gz![]()
Had hem in een pooltje bij die Warbringer in Krasarangquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik heb alle fishing achievements behalve die verdomde turtle
Het is compleet random!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Had hem in een pooltje bij die Warbringer in Krasarang
Enkel Wotlk, Cata en MoP zonesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Het is compleet random!De een vist hem in outlands op de ander in northrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |